Markės
1217 iš 1844
Nissan GT-R (R35) 2008 - dabar
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Legenda sugrįžo. Nissan GT-R yra tikras sportinis bolidas turintis VR38DETT 3.8 L DOHC V6 variklį. Du lygiagretūs turbokompresoriai suteikia 480 AG (360 kW)/6400 rpm galią ir 588 Nm/3200-5200 rpm sukimo momentą. Automobilio svoris yra nemažas - 1730 kg, kurį laiko suvirinta plieninė važiuoklė. Variklio gaubtas, bagažinės dangtis ir durys – aliumininės. Galinėje automobilio dalyje sumontuota pusiau automatinė pavarų dėžė ir ATTESA E-TS sistema paskirstanti galią visiems keturiems ratams atskirai. Oro pasipriešinimo koeficientas yra 0.27. Nissan tvirtinimu GT-R gali pasiekti didžiausią 314 km/h greitį, o 100 km/h pasiekia per įspūdingas 3.2 sekundės. Be to yra gaminamas dar galingesnės "Nismo" versijos. Kaip bebūtų Nissan GT-R yra vienas iš greičiausių serijinių automobilių įveikusių Nurburgring žiedą. Buttonwillow Raceway žiede automobilis buvo greitesnis 5 sekundėmis nei Chevrolet Corvette Z06 ir Porsche 911 Turbo, o laidos „Top-gear“ greičiausiųjų saraše GT-R su 1:19.7 laiku yra aštuntoje vietoje tarp visų automobilių - laikas toks pats kaip beveik žiedinio Ferrari F430 Scuderia varianto. Las Vegas Motor Speedway žiede GT-R pasiekė laikus labai panašius į Ferrari 599 GTB Fiorano ir Porsche 911 GT2 ir buvo 3 sekundėmis lėtesnis nei Chevrolet Corvette ZR1. Trumpai tariant – GT-R vienas greičiausių serijinių automobilių pasaulyje. Ne veltui jis vadinamas "baby Veyron" užsimenant apie galingajį Bugatti Veyron. GT-R dizainas išskirtinis. Kaip teigia automobilio kūrybinės grupės vadovas Shiro Nakamura: „GT-R yra unikalus todėl, kad nėra jokio kito Europos superautomobilio kopija, o yra tikras Japonų kultūros atspindys“. Išties automobilis labai panašus į Japonijoje labai populiarios „Gundam“ serijos robotus – kresnas, kampuotas, grubus, o galia ir agresija spinduliuojantis dizainas tiesiog puikus! Nissan autosporto centras "Nissmo" yra paruošęs GT-R lenktyniauti Super GT ir GT500 serijos lenktynėse, kuriose pakeitė Nissan 350Z.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
GT-R buvo vienas greičiausių serijinių automobilių įveikusių Nurburgring žiedą (10 vieta 2011 metų spalyje). Jis sugebėjo įveikti tokius solidžius automobilius kaip Maserati MC12, Pagani Zonda F Clubsport, Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT, Koenigsegg CCX, Lamborghini Murcielago LP640, Ferrari 458 Italia.

Buttonwillow Raceway žiede automobilis buvo greitesnis net 5 sekundėmis nei Chevrolet Corvette Z06 ir Porsche 911 Turbo.

Laidos „Top-gear“ greičiausiųjų saraše GT-R su 1:17.8 laiku testavimo metu buvo pats greičiausias japoniškas automobilis. Laikas buvo lygus Pagani Zonda F ir greitesnis nei Chevrolet Corvette ZR1.

Las Vegas Motor Speedway žiede GT-R pasiekė laikus labai panašius į Ferrari 599 GTB Fiorano ir Porsche 911 GT2 ir tik 1.2 sekundėmis lėtesnis nei Chevrolet Corvette ZR1.

Speciali GT-R SpecVIn versija nors ir neturi daugiau galios, tačiau turi pagerintą sukimo momento kreivę. Testuojant šį automobilį (žurnalas „Auto Express“) sugebėjo nuo 0 iki 60 mph pagreitėti per 3.2 sekundės ir pasiekti 1.12 g perkrovą greitėjant.

Gaminama daugybė įdomių ir galingų GT-R versijų, o žinomiausia yra Nismo versija:



GT-R Koncepcinis modelis atrodė taip:





Automobilis itin populiarus “drift” varžybose:


Įvairiose žiedinėse varžybose tame tarpe ir Super GT:


Kelių karaliaus titulai:
  • Geriausias 2009 metų pasaulio automobilis.
  • Geriausias 2009 metų pasaulio sportinis automobilis.
  • 2007 metais pelnė geriausio superautomobilio titulą (laida „Top Gear“).
  • 2008 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Autocar“).
  • 2009 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Automobile Magazine“).
  • 2008 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Evo Magazine“).
  • 2009 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Motor Trend“).
Greičiausias planetos žmogus Usain Bolt ir jam padovanotas "auksinis" GT-R:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 8
GT-R (facelift 2011) 3.8 V6 (530 Hp) 4WD Automatic
GT-R Nismo 3.8 V6 (600 Hp) 4WD Automaticekonomija
KĖBULAS 3.8 V6 (486 Hp) 4x4 Automatic
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 3
Sėdimų vietų skaičius 4
Bagažinės talpa, l 315
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema Daugiataškis įpurškimas
Variklio tipas V formos Turbo
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 3799
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps 486/362/6400
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 588/3200
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.5
Maksimalus greitis, km/h 330
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė Automatinė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4655
Plotis, mm 1895
Aukštis, mm 1370
Svoris/Max svoris, kg 1750/1970
Atstumas tarp ašių, mm 2780
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Galiniai stabdžiai Diskiniai
Priekinės padangos 255/40 R20
Galinės padangos 255/40 R20
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Autoterminų paaiškinimai...
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini   Pixo  
  Maži  MicraMicraMicraMicra
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė 200 SX200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai  Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
  Komerciniai   NV200
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt