Markės
1111 iš 1625
Opel Astra 2015 - dabar
Opel Astra, 2015 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Nebrangus išlaikyti
  • Gan komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Nedidelis bagažo skyrius
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Pigios medžiagos interjere
"Opel Astra ženkliai palengvėjo, kai kurios versijos visais 200 kg! Tai įtakoja ne tik dinamiką, bet kas dar svarbiau – ekonomiškumą"
Opel Astra visuomet buvo populiarus automobilis, tačiau niekada nebuvo tikras klasės lyderis. Šis modelis gali būti nauja galimybė. Naujoji Astra yra ištobulinta visose srityse, tačiau konkurentai taip pat puikūs - Volkswagen Golf, Ford Focus, Honda Civic, Hyundai i30 ir Kia Cee’d visi verti pagyrų. Svarbu tai, kad Opel Astra ženkliai palengvėjo, kai kurios versijos visais 200 kg! Tai įtakoja ne tik dinamiką, bet kas dar svarbiau – ekonomiškumą. Taip pat Astra tapo erdvesnė viduje, nors gabaritai netgi sumažėjo. Automobilio dizainas protingai patobulintas – iš vienos pusės jis itin artimas pirmtakui, iš klitos tenka pripažinti, kad tiek pirmtakas, tiek naujokas atrodo išties gražiai. Priekyje, radiatoriaus grotelėse į akis krenta abejose logotipo pusėse atsiradę savotiški „sparnai“ – galbūt tai naujoji Opel priekinės dalies stilistika? Per šoną eina itin ryški linija, kuri suteikia visam automobilio dizainui subtilumo, o gale pastebimas labai gražus perėjimas nuo šoninių stiklų į galinį. Panašus sprendimas jau matytas naujajame Nissan Murano ir tenka pripažinti, kad šis naujas dizaino sprendimas bus įgyvendintas dar ne viename automobilyje. Interjeras taip pat panašus į senojo, tačiau dabar daugiau dėmesio skiriama centre esančiam LCD ekranui, o ne mygtukų gausybei centrinėje konsolėje. Gale sėdintys keleiviai turi 35 mm daugiau erdvės keliams, o galvai taip pat skirta pakankamai erdvės nepaisant kupė stiliaus nuožulnaus stogo. Bagažo erdvė išliko tokia pati kaip ir pirmtako. Turint galvoje tai, kad Astra paprastai kainuoja kiek mažiau nei daugelis konkurentų šis stilingas automobilis neabejotinai išliks populiarus visos Europos gatvėse. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2018-12-26
Astra K 2016 hedžbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana ekonomiškas, komfortiškas salonas
Dar nežinau, bet nuvertėjimas galėtų b9ti vienas iš minusų.
Pirkau nauja. Nulekiau jau virš 40000km. Iš visų gedimų buvo pakibęs telikas vien kartą. Užteko nuimti ir uždėti klemą. 1,4 92kW benzinas galėtų būti galingesnis, bet as ne jauniklis, o aplenkti žvitrumo užtenka. Pakankamai ekonomiška, vairas maloniai jautrus ir lengvas, salone gana tylu, variklio beveik nesigirdi, didesniai greičiais lekiant stabili. Dėl neišsijungiančių farų - tas tiesa, jos neišsijungia, bet tai priimu, kaip privalumą, niekada nepamirši įsijungt. Nuo kažko slapstytis man nereikia :). Išties puikus kainos ir kokybės santykis, tik gal galėjo būti automatas. Opeliai nuvertėja greitai, tas tiesa, bet, jei nenutiks kažko nenumatyto, jau aišku, kas šį automobilį perims po keleto metų, tad parduoti nereiks, todėl nuvertėjimas neaktualus. Nieko neremontavau, tad dalių kainų nežinau. Nėra
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-21
Opel Astra Sports Tourer 1,4 l, 110 KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybės ir kainos puikus santykis, prieinama kaina, gera garso izoliacija, lengvas valdymas
-
Puikus automobilis Opel mylėtojams. Tikrai gera garso izoliacija, kaip tokios klasės automobiliui. Labai lengvai juntami gabaritai. Puikus matymas pro galinį langą. 1,4 l benzininis 110 kw variklis optimalus pasirinkimas. Tai nedidelis, šeimos universalas. Nedidelė kaina. Gana komfortabilus važiavimas, lengvas valdymo skydelis. Neperkrautas nereikalingais mygtukais. Optimaliai viskas ko reikia ekonomiškam, praktiškam automobiliui. Neveltui 2016 metais laimėjo metų automobilio titulą. 2018 metų gamybos, dar nieko nekeičiau. Bet neabejotinai bus nebrangu. Juk tai Astra.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-30
Opel Astra K Sports Tourer (2016 m.)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1. Kai pirkau, buvo pigiausia, ką radau iš dyzelių su normaliu galingumu (100 kW). 2. Traukos/ekonomiškumo santykis atrodo neblogas
Išvardinti bedrame aprašyme, nes čia netilpo :(
Minusai: 1. Universalas, o ant stogo reilingai pasirodo tik dėl grožio, bagažinė dedasi kaip sedanui (palenda po durų gumomis). Pirkau originalią bagažinę, bet esant lietui leidžia vandenį. Kam aktualu dažnai naudoti stogo bagažinę, blogas pirkinys. 2. Kažkodėl negalima išjungti šviesų, visada dega bent dienos šviesos, o auto funkcija veikia šiaip sau, debesuotesnę dieną jau tenka be jokio pagrindo su šviesomis važinėtis. 3. Mano beveik 20 metų senesnis VW Passat tobulesnis štai kur - 3.1. besibaigiant langų apiplovimo skysčiui apie tai informuojama skydelyje, 3.2. langų apiplovimo purkštukai šildomi (labai aktualu žiemą), 3.3. normaliai galima pasireguliuoti sėdynių pašildymą (čia jau ant pirmo galingumo gali iškepti kiaušinius). 4. Nemažas turbo lagas, nors aišku čia daug maž visų turbininių auto bėda. 5. Kuro sąnaudos meluojamos stabiliai apie 0,5 l/100 km, nžn, gal ir pas kitas auto panašiai, bet mane tai nervuoja. 6. Elektronika kažin ar aukščiausio patikimumo, nes jau keletą sykių buvo "pastrigusi" audio sistema. Dar neteko susidurti. Gerai pagalvoti, ar tikrai nėra geresnių alternatyvų už panašią kainą (ko gero visgi VW ir yra das auto, o ne Opel, perpirkęs šį moto)
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum   
  Dideli   Omega   
  Kupė  Calibra    
  Tigra Tigra  
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara  
    Grandland X
  Visureigiai   Frontera   
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva  
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaroVivaro
   Movano
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt