Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo

"Gamos viršūnėje esantis „Turbo S“ variantas dabar turi net 771 AG galią, o 100 km/h pasiekia per stulbinamas 2,9 sekundes"
Trečios kartos Porsche Panamera pakeitimai yra tokie subtilūs, kad ją sunku atskirti ne tik nuo antros kartos modelio, bet kai kam bus nelengva atpažinti ir nuo pirmosios Panamera, kuri pasirodė dar 2009 metais. Tokia yra Porsche kompanijos strategija, kurią taiko visiems savo modeliams – sukurti laikui nepavaldų daugeliui pirkėjų priimtiną dizainą, kurį vėliau tobulina detalėse. Taigi, ką naujo siūlo šis atrodytų nedaug pasikeitęs modelis? Dabar kiekviena Panamera versija turi aštuonių greičių automatinę pavarų dėžę, o „Porsche Active Suspension Management“ pneumatinė pakaba tapo standartinė visuose modeliuose. Pradžioje vienintelis trečios kartos Panamera kėbulas yra penkerių durų liftbekas, vėliau tikimės pasirodys mūsų nuomone daug geriau atrodantis ir praktiškesnis „Sport Turismo“ universalas. „Panamera“ ir „Panamera 4“ modelius vairuotojai galės rinktis su optimizuotu 2,9 litro V6 turbininiu varikliu, kuris yra 23 AG (17 kW) ir 50 Nm galingesnis nei pirmtako. Su atnaujintu varikliu nauji modeliai išvysto 353 AG (260 kW) galią ir pasiekia 500 Nm sukimosi momentą. Automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 5,2 sekundes ir pasiekia didžiausią 272 km/h greitį. Visais keturiais ratais varoma „Panamera 4“ 100 km/h pasiekia per 4,8 sekundes, o maksimalus jo greitis – 270 km/h. Dabar Porsche gamintojas siūlo keturis „E-Hybrid“ jėgos agregatus, kurių esmė yra atnaujintas keturių litrų V8 turbo variklis su naujai sukurtu elektros varikliu, kurio galia siekia iki 190 AG (140 kW), o kartu jie sukuria net 680 AG (500 kW) sistemos galią bei pasiekia įspūdingą 930 Nm sukimosi momentą. „Panamera Turbo E-Hybrid“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 3,2 sekundes, jo maksimalus greitis siekia net 315 km/h, o 91 kilometro atstumą galima įveikti naudojant tik elektros energiją. Automobilio baterijos talpa siekia 25,9 kWh, kurią pilnai įkrauti naujo 11 kW galios integruoto kroviklio pagalba bus galima per 2 valandas ir 39 minutes. Gamos viršūnėje esantis „Turbo S“ variantas dabar turi net 771 AG galią, o 100 km/h pasiekia per stulbinamas 2,9 sekundes, didžiausias greitis net 325 km/h. Palyginti su tokiais konkurentais kaip BMW M5, Porsche vairavimo režimus valdyti itin paprasta - galima reguliuoti pakabos aukštį ir pakabos standumą, taip pat galios pavaros reakciją. Tačiau nepriklausomai nuo važiavimo režimo, vairo mechanizmas išlieka toks pat – taip yra todėl, kad Porsche taip gerai sureguliavo vairo mechanizmą, kad nemato poreikio jį kaitalioti. Vairo pojūtis ir reakcija yra tobulai natūralūs ir nuspėjami, net ir versijose su visais vairuojamais ratais. Kalbant apie interjerą, pirmoji staigmena pateikiama dar neįžengus į automobilio vidų – versijose su „Active Ride Control“ sistema, tik atidarius duris automobilis pakils keliais centimetrais aukštyn, taip palengvindamas įsėdimą į žemą automobilį. Šios kartos Panameroje Porsche gerokai supaprastino interjerą, ypač perkrautą centrinę konsolę. Daugelis mygtukų buvo panaikinti, pasiliko tik svarbiausi – garso sistemos ir klimato kontrolės valdikliai, likusios funkcijos perkeltos į informacijos ir pramogų ekraną. Net pavarų svirtis iš senos padėties persikėlė į vietą prie vairo, kaip ir Taycan atveju. Iš esmės bene visų Porsche automobilių interjero dizainas ir funkcionalumas tampa unifikuotas, labai panašus vienas į kito ir tai veikiau komplimentas nei trūkumas. Naujausioje Panamera nebeliko analoginio apsukų rodmenų, jie pakeisti visiškai skaitmeniniu prietaisų skydeliu. Nors skaitmeninio ekrano skaitomumas yra tobulas, tačiau tai nėra tas pakeitimas, kuris mus labai pradžiugintų. Nors Panamera nėra pats erdviausias automobilis savo klasėje, tačiau ką Panamera siūlo tai maksimalų komfortą visiems keturiems keleiviams. Beje, standartiškai Panamera yra keturvietis automobilis, tačiau siūloma galimybė užsisakyti ir trivietę galinę sėdynę.
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Porsche modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Dideli | Taycan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Panamera | Panamera | Panamera | |||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Boxster | Boxster | Boxster | Boxster | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Macan | Macan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Cayenne | Cayenne | Cayenne | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | ||||||||||||||||||||||||||
911 | 911 | 911 | 911 | 911 | ||||||||||||||||||||||||||||
911 GT2 | 911 GT2 | 911 GT2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | |||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | |||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | 928 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | Carrera GT | 918 Spyder | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | Cayman | Cayman | Cayman | |||||||||||||||||||||||||||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Porsche Panamera TOP KONKURENTAI
VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis