Markės
1530 iš 1989
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Renault 4 E-Tech matmenys yra didesni nei Renault 5 E-Tech - automobilis yra 4,1 metro ilgio, arba 220 mm ilgesnis už penketuką, o ratų bazė ilgesnė per 83 mm. Nors iš pirmo žvilgsnio tai nėra didžiulis automobilis, tačiau tokie matmenys suteikia daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams ir bagažinei"
Pastaraisiais metais Renault kompanija kaip reikiant įsibėgėjo su retro stiliaus automobiliais - po didelio susidomėjimo sulaukusio Renault 5 E-Tech, į gatves atkeliauja didesnis ir praktiškesnis Renault 4 E-Tech. Šis modelis kuriamas ant tos pačios „AmpR Small“ platformos kaip ir “5 E-Tech”, tačiau pasiūlo daugiau erdvės ir patogumo, išlaikydamas legendinio šeštojo dešimtmečio R4 modelio įkvėptą dizainą. Stilius neabejotinai yra vienas stipriausių naujojo Renault 4 kozirių. Gamintojas sugebėjo subtiliai perkelti istorinio modelio detales į šiuolaikinį SUV stiliaus kėbulą – šoninių langų forma (ypač galinis trikampio formos langelis), trys horizontalios linijos durelėse, stačios formos kapotas primena pirmosios kartos R4, apvalaini juodoje stiklinėje panelėje įrėminti priekiniai žibintai ir nedideli vertikalūs galiniai žibintai taip pat atkartoja originalą. Ir tuo pačiu automobilis atrodo moderniai kaip visavertis šiuolaikinis miesto visureigis. Bendras įspūdis labai geras – bravo Renault kompanijai, kuri paskutiniu metu ne kartą ir ne du mus nudžiugino puikaus stiliaus automobiliais. Renault 4 E-Tech matmenys yra didesni nei Renault 5 - automobilis yra 4,1 metro ilgio, arba 220 mm ilgesnis už penketuką, o ratų bazė ilgesnė per 83 mm. Nors iš pirmo žvilgsnio tai nėra didžiulis automobilis, tačiau tokie matmenys suteikia daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams ir bagažinei. Žemokas kėbulo profilis ir glotnios linijos padeda užtikrinti mažesnį oro pasipriešinimą. Rezultatas – geresnės energijos sąnaudos ir stabilesnis elgesys didesniu greičiu. Puikus dizainerių darbas pratęstas interjere, kur akcentuojama salono medžiaga aptraukta priekinė panelė ir retro formos, sportiško dizaino priekinės sėdynės. Salonas suprojektuotas moderniai ir patogiai - priekyje įrengtas 10,1 colio lietimui jautrus ekranas, klimato kontrolės valdikliai liko fiziniai. Kai kur naudojamas kietesnis plastikas ir žinoma medžiagų kokybė priklauso nuo komplektacijos, bet bendrai interjeras atrodo solidžiai. Galinėse sėdynėse vietos daugiau nei daugybės konkurentų tokių, kaip MINI Aceman ar Jeep Avenger. Nors grindys aukštokos suaugusieji iki 1,80 m ūgio nesijaus klaustrofobiškai. Didžiausias minusas – šiek tiek ribotas matomumas per galinius šoninius langus, tačiau status variklio dangtis leidžia tiksliau manevruoti. Bagažinė yra vienas stipriausių Renault 4 privalumų - jis talpina 420 litrų krovinio ir net 1405 litrus nulenkus galines sėdynes, papildomai po grindimis slepiasi 55 litrų daiktadėžė, kuri idealiai tinka kabeliams ar smulkesniems daiktams. Pakrovimo slenkstis yra žemas (vos 61 cm aukštyje, kas yra maždaug 10 cm žemiau nei konkurentų), todėl krovinius įkelti paprasta. Po variklio dangčiu Renault 4 turi vienintelį galios agregatą – 148 AG galios elektros motorą, kuris suka priekinius ratus. Jis komplektuojamas su 52 kWh baterija, užtikrinančia iki 409 kilometrų nuvažiuojamą atstumą pagal WLTP ciklą. Tai tik keliais kilometrais mažiau nei gali turi mažesnis Renault 5 su ta pačia baterija. Pagreitis iki 100 km/h trunka 8,2 sekundes, o maksimalus greitis ribojamas iki 161 km/h. Realios energijos sąnaudos siekia apie 16,3–18 kWh/100 km, kas yra visiškai konkurencingas rodiklis šioje klasėje. Įkrovimo galimybės kiek kuklesnės – didžiausia deklaruojama sparta siekia 100 kW, bet realybėje dažniau ji svyruoja apie 65 kW. Įkrauti 52 kWh bateriją nuo 15 % iki 80 % su 11 kW kintamosios srovės įkrovikliu užtrunka 3 val. 13 min. Įkrovimo galia išlieka stabili iki beveik 80 proc. baterijos talpos, tad įkrovimo procesas yra patikimas. Papildomas privalumas – „vehicle-to-load“ funkcija, leidžianti naudoti automobilio bateriją išoriniams prietaisams įkrauti. Kelyje Renault 4 demonstruoja charakterį, kuris balansuoja tarp komforto ir sportiškumo. Nors važiuoklė šiek tiek minkštesnė nei Renault 5, automobilis išlieka pakankamai standus. Mieste jaučiamas pakabos kietumas, tačiau greitkelyje kelionė tampa labai maloni – automobilis stabilus, gerai laikosi posūkiuose ir suteikia pasitikėjimo vairuotojui. Naudinga funkcija – galimybė reguliuoti energijos rekuperaciją ir naudotis vieno pedalo režimu, kuris leidžia automobilį stabdyti tiesiog atleidus akceleratorių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šeštojo dešimtmečio Renault R4 modelis:



Modifikacijų: 0
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
45678901234567890123456789012345
  Mini TwingoTwingoTwingo 
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe 
    5 E-Tech
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
    4 E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
    Symbioz
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMasterMaster
  TraficTrafic
  45678901234567890123456789012345
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas