Markės
1512 iš 1912
Renault Megane E-Tech, 2022 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 1
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus išorės dizainas
  • Gera interjero kokybė
  • Gera infosistema
TRŪKUMAI
  • Maža erdvė galinių keleivių galvoms
  • Aukštas bagažinės slenkstis
  • Prastas matomumas atgal
Automobilis atrodo labai nedidelis, gal net mažesnis nei ištiesų yra. Kogero dėl itin kompaktiškos galinės dalies. Ištiesų jis kiek mažesnis nei pirmtakas, tačiau tai gal net privalumas miesto salygomis, ypač palyginus su tuo, kad automobiliai tampa vis didesni ir didesni. Automobilis atrodo išties puikiai - šviesiai žydra spalva su auksiniais intarpais bamperyje atrodo nuostabiai. Pagamintas šis Renault atrodo netaupant – 20 colių ratlankiai nors ir siauromis padangomis, išlendančios rankenėlės, tikrai graži tiek priekinė, tiek galinė dalis, žibintai puikiai įkomponuoti ir atrodo tiesiog kokybiškai. Kiek aukštesnė prošvaisa yra pats tas – tokia, kad nebijotum nušvažiuoti nuo asfalto, bet kartu ir ne tokia didelė, kad jaustumeisi lyg dideliame visureigyje. Užrakinus ir atrakinus automobilį, Renault jums išpieš gražų logotipą ant žemės - gražu. Beje naujas logotipas atrodo puikiai ir gerai tinka prie automobilio dizaino. Įdomu ar senasis taip pat gerai įsipaišytų? Bagažinė atsidaro mygtuko paspaudimu, tačiau tik atrakina spyną, pati nepasikelia. Pati bagažinė nėra itin didelė, bet atrodo jos užteks daugumai kasdieninių poreikių. Viduje automobilis atrodo patraukliai, kokybės priduota oda aptraukta panelė, centrinė konsolė, intarpai durų panelėse, sėdynės irgi atrodo kokybiškai pasiūtos, yra naktinis salono LED apšvietimas. Dizaino nėra daug, nes jo esmę sudaro du LCD ekranai. Jie labai patogūs valdyti, veikia sklandžiai, dešiniojo ekrano apačioje nuolat rodomi klimato valdymo mygtukai, taip pat palikti fiziniai svarbiausi klimato valdymo mygtukai žemiau ekrano. Ant vairo mygtukai ir patogūs, ir lengvai pasiekiami. Tiesa daug kur naudojamas blizgus plastikas, gal kam nepatiks, tačiau jis gerai sudera su ekranais. Durelių dizaine yra rusvos spalvos intarpai, kurie pagaminti iš paprasčiausios plastmasės, nors galėjo būti iš įdomesnės medžiagos. Centrinėje konsolėje galima pačiam susiformuoti daiktų atskyrimo ertmes, kas manau yra labai patogu, taip pat yra belaidžio telefono įkrovimo zona. Kas nepatogu, tai porankio ir pirštinių dėtuvės atidarymo mygtukai. Fainas galinio vaizdo veidrodėlis, nes jame galima įjungti galinio vaizdo kamerą, kuri nuolat rodys vaizdą už jūsų. Kamera turi tam tikrus valdymo nustatymus. Automobilis gali turėti puikią įrangą – šildomos sėdynės, vairas, visos saugumo sistemos, ženklų skaitymas, sėdynių masažai, sėdynės atlošo apatinės dalies pripūtimas, 360 laipsnių vaizdo kamera ir įdomiausia – autonominio vairavimo sistema. Autonominio vairavimo įjungimas pasirodė neitin intuityvus. Nepatiko ir galinio vaizdo kamera manevruojant atgal, kadangi ji vaizdą perduoda stipriu “wide” režimu. Dėl to sunku įvertinti atstumus ir gaunasi, kad parkuojantis mažais atstumais kamera tampa beveik nenaudinga. Automobilį galima valdyti vienu pedalu – pagal save galima pareguliuoti rekuperacinio stabdymo sistemą t.y. kaip stipriai automobilis stabdo kuomet atleidžiamas akseleratorius. Galingiausios versijos Renault Megane su 160 kW galia trauka yra puiki, atrodo daug geresnė nei nurodyta tech. duomenyse – iki 100 km/h per 7.4 sekundes. Vidutiniškai automobilis sunaudoja apie 20 kWh/100 km, panašu kad pavasario sąlygomis galima nuvažiuoti apie 250 km, kas nėra labai daug. Tačiau tai yra galingoji Megane versija. Kelyje automobilis elgiasi puikiai – labai gerai stovi ant kelio ir sakyčiau nėra kietas nors ratai ir didžiuliai. Tai gana komfortiškas automobilis ir visiškai nesijaučia didelis 1700 kg automobilio svoris. Bendrai automobilis suteikia kokybiško ir gražiai pagaminto automobilio įspūdį. Žinoma, čia nerasite super prabangių medžiagų, tačiau saugumo ir komforto įrangą gali pasiūlyti tikrai puikią.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 2
KĖBULAS EV60 60 kWh (218 Hp)
Kėbulo tipas Hečbekas
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 440
VARIKLIS
Kuro tipas Elektra
Variklio kodas -
Baterijos talpa, kWh 60
Rida su vienu įkrovimu, km 470 (TOP elektromobiliai)
Galia, AG/KW/aps 218/163
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 300
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 7.4
Maksimalus greitis, km/h 160
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Priekiniai
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4210
Plotis, mm 1780
Aukštis, mm 1500
Svoris/Max svoris, kg -
Atstumas tarp ašių, mm 2700
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Autoterminų paaiškinimai...
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt