Markės
1362 iš 1633
Skoda Octavia 2012 - 2020
Skoda Octavia, 2012 - 2020
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.512% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 14
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės ir vidaus dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI"
Naujoji Skoda Octavia meta iššūkį visų mylimam ir gerbiamam Volkswagen Golf. Naujas Skoda modelis pasitinka pirkėjus subtiliu atnaujintu dizainu ir vokiška kokybe. Octavia yra orientuota į praktišką pirkėją vertinantį erdvę, praktiškumą ir patikimumą. Lyginant su ankstesne karta, naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis, 45 mm platesnis, o atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm). Octavia modelis turi erdviausią savo klasėje interjerą - salono ilgis siekia net 1782 mm. Be to, 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat lenkia daugelį konkurentų. Visa tai itin teigiamai įvertins šios markės gerbėjai. Tiesa, automobilis nebėra toks pigus kaip kadaise – Skoda kompanija žino savo vertę, už kurią moka pirkėjas. Automobilio dizainas naujų vėjų neįpūs – iš vienos pusės subtilus, daugelio skonį atitinkantis ir kompanijos tradicijas puoselėjantis stilius kiek primena praėjusio dešimtmečio Audi A4 modelius. Iš kitos pusės, skulptūriškos Skoda linijos patraukia savo subtilumu ir elegancija. Nieko nepridėsi ir nieko neatimsi. Interjeras tapo gerokai modernesnis ir patrauklesnis, o minkštas plastikas nuteikia tikrai maloniai. Tik plastikas esantis tarp priekinių sėdynių yra kietas, tačiau irgi nedvelkia pigumu. Skoda Octavia komplektuojamas su plačia variklių gama. Jų tarpe yra 1,4 litro TSI variklis su 120 AG, 1,8 litro TSI variklis su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuoja 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartoja vos 3,4 litro degalų. Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI. Kelyje Skoda Octavia elgiasi saugiai ir nuspėjamai, nors ir nepasižymi ugnele, kuria jau gali pasigirti naujasis Volkswagen Golf. Vairo mechanizmas galėtų suteikti daugiau informacijos vairuotojui, tačiau tai tikrai netrikdys statistiško Skoda vairuotojo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 14
2020-05-19
Octavia 2.0 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pigus
Sako,kad rudys, bet as su tokiom dar nesusiduriau
Vairuoju 2016 Octavia, rida dabar jau 103k, asmeniskai as pravaziavau 35k. Sanaudos vidurkis apie 6.3L, vaziuojant 70proc uzmiesty ir Vilniaus aplinkeliais ir 30proc mieste. Komplektacijoje yra adaptyvinis cruise- rekomenduoju!! Po sito gerio lb sunku vairuoti automobili kurisnto neturi. Iki tobulumontruksta tik liniju asistento ir automatines pavaru dezes. Remontas: masina dar garantine, neesu tas kuris lb saugotu ir vaziuodamas per duobes pristabdytu, taciau nubezus i Skoda retai kankeicia be tepalu ir kitu einamuju daliu. Visumoje tai geras pasirinkimas ir puikus kainos ir kokybes santykis
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-22
Škoda Octavia 1.4 TSI Elegance, mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
1.4 TSI - optimaliausias variklis (galios ir ekonomijos santykis). Erdvė galinėse sėdynėse ir bagažinėje.
Garso izoliacija, kietoka pakaba.
Automobilis pirktas naujas 2013 m. pabaigoje. Per 6,5 metų nuvažiuota 128 000 km. Vidutinis kuro sunaudojimas neviršija 6 L (važiuoju mieste/užmiestyje - 40/60). Variklio galios (103 kW) pilnai užtenka. Didžiausias šio variklio pliusas - galios ir ekonomijos santykis. Kol kas remonto išlaidos minimalios (žr. žemiau), tad nemanau, kad reikia abejoti automobiliu patikimumu. Pakaba galėtų būti minkštesnė. Pakabos kietumas nesuteikia tikslumo automobiliui trasoje. Automobilis ant kelio "stovi" vidutiniškai ir tikrai nėra skirtas sportiniam vairavimui. Prastoka garso izoliacija (tiek iš po arkų, tiek ir iš variklio skyriaus). Vokietijos autobanuose važiuoti greičiau kaip 150 km/h nelabai komfortiška. Ilgose kelionėse sėdynės nepatiko nugarai, bet čia gal asmeninės bėdos... Dėl kėbulo aerodinamikos labai purvinasi automobilio šonai ir ypač veidrodėliai. Nustebino priekinio stiklo kokybė - jau po antros žiemos ant stiklo buvo aibė įbrėžimų. Salonas atrodo spartietiškai, bet čia jau vokiško ordnungo įtaka ;-) Kita vertus, salono medžiagos patvarios ir iki šiandien niekur dar nenusitrynė. Būtina paminėti bagažinės ir galinių sėdynių erdvumą. Manau, Octavia šioje vietoje yra prie lyderių savo klasėje. Apibendrinimas. Geras ir patikimas automobilis šeimai kasdieniame gyvenime. Aišku savito šarmo ar charizmos trūksta ;-(, bet čia jau reikia taupyti ant Ferario ;-) Tai mano antra Škoda. Panašu, kad bus ir trečia ;-) Per 6,5 metų tvarkyta (neskaitant privalomų serviso aptarnavimų): 1. pakeisti stabdžių diskai ir pr./gal. kaladėlės (95 000 km), 2. pakeisti kondicionieriaus ir aušinimo radiatoriai (107 000 km). Ir daugiau nieko nedaryta... Kol kas jokių korozijos pėdsakų ant kėbulo nėra.
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-03
Vertas dėmesio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus praktiškas stilingas greitas
Nėra
Aš norejau tik išreikšti savo nuomone nes vairuoju šiuos auto 8 metai ir tik galiu pasakyti verti dėmesio šie auto pagal jų kaina ir surinkimo kokybe , geriau negu ww golfas nes viena turejau ir nėra ką lyginti mano modelis 2.0 tdi automatas , greitas , manevringas auto su visais navarotais kas pirks tikrai nenusivils bet čia mano nuomone sėkmės
Pilnas atsiliepimas...
2019-01-23
Skoda Octavia RS 2.0 TDI (184 Hp) DSG 2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, pigi eksplotacija, patogus ir praktiskas.
Gal kazkiek garso izoliacija, bet esminiu trukumu nera.
Nepamirskite fakto, kad automobilis yra VW Golf labai artimas giminaitis, todel ji reiketu lyginti butent su Golf klases automobiliais. Pirkau ji su tikra 66k rida, Race Blue spalvos. Komplektacija: Canton aparatura - absoliuciai nieko gero. Tik labai mazai demesio kreipianciam i garso kokybe vartotojui ji patiktu. Erdvinis ir auksti groja neblogai, taciau zemi labai prasti ir nenaturalus, o apie 8" suba net neverta kalbet, nes jis tik triuksma kelia. Distronic - mano nuomone labai puikus priedas, tiems kas siek tiek dazniau vaziuoja uz miesto. Priekinis sildomas stiklas- labai puiki investicija, uzvedi ir kol parukai, stikla nusivalai valytuvais be jokio gramdymo. Drive mode select ir lopeteles ant vairo - praktiskai nenaudojami privalumai, nes DSG is esmes prisitaiko prie vairavimo stiliaus, o S rezima ijungti galima tiesiog greitu manevru su pavaru dezes svirtimi. Lopeteliu reakcija su velavimu, todel neteikia malonumo, todel manau siu dvieju opciju rinktis neverta. Yra ir kitu priedu, kaip keyless ir t.t., bet cia pagal skoni ir apie tai nesiplesiu. Teko su situo automobiliu jau keliauti iki Kroatijos ir atgal, taip pat kelios keliones prie Juros, bet pagrinde maluosi mieste. Kelioniu metu joks nuovargis nebuvo jauciamas, recaro sedynes labai patogios, keliautojai gale taip pat dziaugesi, kad keliauti patogu. Cia mano pirmoji masina su distronic, tai siek tiek reikia praktikos, kad intensyviai sraute tvarkingai vaziuot. Traukos man pakanka, aisku po BMW V6 dyzelio kartais norisi daugiau, bet is esmes pakanka. Siaip, patogus, praktiskas, grazus ir aki traukiantis automobilis. Tiks persedus is aukstesnes klases automobilio, yra tas toks solidumo ir prabangos trukumo pojutis. Kas yra persedes is kokios A6 ar 5 serijos i Golf, supras apie ka kalbu. Bet is kitos puses, lyginant su minetais automobiliais, draudimas pigus, vagims Skoda nera idomi, na ir eksplotacines islaidos yra privalumas. Teko kolkas tik tepalus keisti. Privalumas, kad Skoda galesite taisyti autorizuotam servise praktiskai uz garazininko kaina. Kaip ir kiekvienam turbut automobiliui, reiketu ziureti, kad rida nebutu persukta is 400k i klasikinius 165k. Dalys nera brangios, tad pries perkant pasitikrinkite masina autorizuotam servise, kad isvengtumete didesniu islaidu.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-23
2016 Skoda Octavia 110TSI Ambition
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atrodo nuostabiai (išorė ir interjeras); Patogus; Puiki kokybe; Praktiškumas (bagažinės skyrius yra didelis); Puikus važiavimas
Nėra elektrinių veidrodžių; per silpnas variklis; Nėra priekinio parkavimo jutiklių
"Skoda Octavia" įsigijau 2016 m. Birželio mėn. (Mano pirmasis naujas automobilis), kai 2003 m. "Toyota Corolla" sugędo. Aš peržiūrėjau daugybę panašių mažų naujų sedanų, ir kai aš pamačiau "Skoda", supratau, kad ji skirta man! Sutilpo į mano biudžetą. "Skoda" pasirodė nuostabi, ypač "Race Blue" metalo spalva, kuri suteikė prabangenę išvaizdą. Aš peržiūrėjau daugybę panašių konkurentų automobilių, tokių kaip "Kia Cerato", "Ford Focus", "VW Jetta", "Hyundai Elantra", "Toyota Corolla", "Subaru", "Mitsubishi Magna", "Nissan Pulsar" ir "Honda City". Išskyrus "Mitsubishi" ir "Nissan", šių konkurentų pardavimo kaina buvo panaši arba didesnė, o bazinių modelių nenorėjau. Susigundžiau "Mitsubishi" ir "Nissan" dėl kainos, dėl kurios būtų sutaupyta apie keleta tūkstančių. Bet supratau, kad "Mitsubishi" neturėjo gero vairuotojo matomumo. Aš vos ne nusipirkau "Nissan", bet mano širdis jau buvo pakerėta "Skodos". "Skoda" buvo labai patikima, ir per du metus nebuvo jokių problemų. Nors aš važinėju su ja daugiausia savaitgaliais, todėl vidutiniškai nuvažiuoju apie 12 500 km per metus. Šio automobilio yra puiki bagažo erdvė ir erdvus interjeras. Prie "DSG" automatinės pavarų dėžės reikia truputį laiko priprasti. Ši greičių dėžė puikiai tinka tolimoms kelionėms, nes jos bėgiai persijungia švelniai ir maloniai. Vienintelis neigiamas dalykas ką galiu pasakyti apie DSG automatinę greičių dėžę yra važiavimas iš vietos, nuspaudus gazo pedalą, mašina pagalvoja truputį ir tik tada pradeda važiuuot.i
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-14
Skoda octavia 1,8 FSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, veržlius, nebloga garso izoliacija, geras variklis
Prastos sėdynės, prasti stiklai, prasti lieti ratlankiai
Pirkau naują iš salono 2017 m. Pradžioje iš karto išlindo keistas garsas. Salonas nežinojo kas per garsas, aptarnavimas Klaipėdoje labai nuvylė (paskambinsime, o nepaskambino). Labai paintka manevringumas, dinamiškumas, geras variklius, santykinai gera garso izoliacija (palyginus su VW Jetta 2005 m.), galingas varinklis, gera akceleracija. Laba nepatinka sėdynių apmušalai, perkant max. style komplktacija galėtų būti geresni, labai teplųs. Per vieną žiema žmona subraižė stikla, servisas sako patys kalti, jo gal bet per žiemos sezoną? O kas buvo po 2-5 metų? Lieti ratlankiai taip pat po 1 metų ir 15 000 km atrodo prastai, susidėvėjo. Šeip smagus labai auto tik kelios labai nemalonios smulkmenos.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-05
Skoda Octavia 1.6 TDI Universalas/Automatinė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bagažinė, išvaizda išliks ilgai priimtina, VW grupės kokybė
Garso izoliacija, gale visada aprasoja
Buvo pirktas visiškai naujas ir aukščiausios komplektacijos. (Parktronikai, odos komplektas - vairas ir kitos daleles, didesnis ekranas ir t.t.). Nors ir VW grupės automatinė dežė (DSG) aprašoma, kad viena geriausių, tačiau mano atvėju nėra taip kaip aprašo visi. Pagrindine 1,2,3 pavaroje galima tikėtis trukčiojimų. Kitos pavaros gražiai įisijungia. Taip pat mieste gan lėtokai reguoja į akseleratorių. Kol supranta, kad nori persirikiuoti, nes priekybe kažkas be posūkio pradėjo įsūkinėti, tai dažnai rizikuoji, kad kai pakeisi eiles ar net jas keisdamas gausi į galą. Numeta vieną pavarą ir to neužtenka, Jeigu įjungiate S režimą (sport), tuomet viskas gerai. Autostradoje iškart nušoka dvi pavaras ir pilnai galima persirikiuoti. Taip pat sunku važiuoti pagal KET. Automobilis į 5 pavarą peršoka ant 47km/h, o į 6 ant 60 km/h. Tai arba kiekvieną kartą turi pats perkeisti pavarą į šeštą arba paspaust iki 60 ir tuomet nukrist iki 50km/h, bet antras variantas neatrodo labai logiškas, jeigu bandai važiuoti ekonomiškai. Asmeniškai man, tai sedynės yra nepatogios. Jeigu planuojat ilgą kelionę ir pasiremsite ranką tuomet visai gerai, bet jeigu abi rankos ant vairo, be atsilošimo, tai net po 20 min pradeda skaudėt nugarą. Gal tai tik man. Vienas dalykas, kuris nustebino, kad jeigu nori pasižiurėt kas įkrito į akį naktį, tai good luck, nes atidarius veidrodėlį supranti, kad nėra lemputės ir matai nieko. Kol kas nieko nereikėjo išskyrus intervalais atvykti, kad pakeistų tepalus ir t.t. Rekomenduočiau netgi VRS modelį jeigu žiūrite ne į bazinį modelį. Kuro sąnaudos tos pačios, daugiau galios, apdaila kita, vidus kitoks. O jeigu žiurite bazinį tai siulyčiau į fabia nebent labai reikia didelės bagažinės.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-23
1.8 TSI 132kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surinikmas, galingas, grazus, kokybiskas, nebrangus islaikyti
Kietoka pakaba
Octavia pirkta nauja is salono. Turiu ja metus laiko. Apie gedimus kol kas nera prasmes rasyti nes ju nebuvo, jokiu. Pravaziuota 30 000km. Kokybiskas automobilis ir nereikalauja jokiu islaidu. Kas stebina ilgesni laika su ja pavazinejus tai, kad surinkimo kokybe yra labai gera. Medziagos malonios liesti. Interjeras mano nuomone grazus,patogus. Daug papildomu detuviu. Tik sedynes galetu buti siek tiek minkstesnes. Bet jos nera nepatogios. Keliauju daug. Per tuos vienerius metus turejau dvi dideles keliones. Per jas 17 valandu teko vairuoti neislipant is masinos, tai nebuvo nepatogu. Automobilis labai erdvus, nors tai tik universalas bet telpa puse buto i masina. I ta pacia kelione vaziuodavau ir su Zafira. Nzn kaip bet man atrodo i Octacia daiktu telpa daugiau. Uz tokia kainos ir kokybes santiki galima padekoti Skodai. Pirkau pacia geriausia komplektacija ir papildomai susidejau oro pagalves bei kitus svarbius dalykus saugumui. Vaziuokle galetu buti siek tiek minkstesne bet nera tikrai blogai. Vaziuojant uzmiesty Octavia elgiasi pagirtinai stabiliai,Prikibusi prie kelio. Variklis yra viena is priezasciu kodel megstu si automobili. 132kw. 1.8 TSI Jeigu nori vaziuoti su vaikais ramiai tai vaziuoji ramiai, jeigu nori buti beprociu tai gali pabuti beprociu su siuo varikliu.Tikrai pakankamai galingas. 1.4 tsi 110kw jau pakanka per akis, bet 1.8 TSI 132kw dar geriau. Drasiai deciau siam varikliui VRS zenkliuka. Sita varikli pirkau su manual deze. O didesne galia man yra saugumas. Aplenkti sunkia masina Lenkijos keliuose,net prisikroves kruva rakandu, nera issukis. Jungi zemesne pavara,spaudi gaza ir dziagiesi variklio paklusnumu. Rekomenduoju. Lyginant 1.4 auto pavaru deze ir 1.8 manual kaina perkant skiriasi labai nedaug. Islaikymas nervu negadins. Tepalu keitimas garantiniu laikotarpiu ir visi kiti einami remontai Skodos centre kainavo juokinagai mazai.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-20
Skoda octaviaIII 2015m. 2.tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didele,talpi,ekonomiska,patvari,manevringas
neraaa
tikrai rekomenduoju sy automobily.Praktiskas seimyninis universalas.... dar nenuvylee.Vaziuoja puikiai,trauka gera,ekonomiskas. 150 AG 110 kw eina tikrai gerai pirki nesigailesi
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2017-01-30
Patogi auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
trauka, komfortas,surinkimo kokybe
blogu oru uzsinesa veidrodeliai ir soniniai stiklai
Bendrai - automobilis tikrai puikus už savo kainą Pas mane 2,0 110 KW .Galima sakyti traukia net perdaug gerai . Taigi. Su siuo automobiliu nuvaziavau dar tik 29 000 km. Kai isedau tik ir pradejau eksplotuoti masina pasirode labai kieta, taciau dabar paminkstejo...turbut gumos kazkiek pasitampe. Realiai minusu visiskai neturiu. Komplektacija pirkau ,,STYLE'' + bixenon lempos su LED ir + papildomos kolonolės su dideliu ekranu ir skambinimo funkcija. Navigacijos nepirkau, nes visiskai neapsimoka. Reikia tiesiog uz 150 eu pasiimti papildoma priedeli ( jis imontuojamas i auto jau Lietuvoje ) ir ka rodo Jusu tel, viska matysite ekrane ( navigacija taip pat ) . Lempos sviecia puikiai. viduje tylu, jokio triuksmo, jokio tarskejimo. Labiausiai dziaugiuosiu , kad pirkau su 2,0 motoru.trauka velnioniska, visais begiais isibegejimas daugiau nei puikus ( minusas - pirmas begis ,,trumpas'' daznai buna , kad pirma motoras ,,kaukia'' antru detonuoja, tas siek tiek erzina, bet kaip sakiau - reti atvejai) na , o 2,3 ,4 pagreitejimas su lengvu paspaudimu i sedyne. Komplektacija taip pat daugiau nei puiki..lietaus + sviesos jutikliai ir t.t. ir panasiai. Apibendrinant automobilis - puikus. tiesa - yra vienas laaaabai bjaurus minusas ....tiesiog velnioniskai erzinantis. Vaziuojant greitkeliu ar paprastu keliu prastu oru t.y. lyjant , ar kai nuo automobilio priekyje taskosi vanduo , visiskai , taip , ilgiau vaziuojant VISISKAI uzsinesa soniniai veidrodeliai, o soniniai langai buna visiskai uzvaryti purvo. Nuvaziavus i ARX , iskart pasiule montuoti ant duru spoileriukus. Nors auto nepagrazeja nuo ju, bet jie buvo teisus...problema dingo Jei perkate dyzelina - tik su 2,0 motoru. kas turi 1,6 - skundziasi del traukos trukumo. Sanaudos bus panasios galingesnio
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Skoda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini     Citigo
  Maži   FabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai     Rapid 
    Scala
  Vidutiniai   OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli    SuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai     Kamiq
  Krosoveriai    YetiKaroq
  Visureigiai     Kodiaq
  Daugiatiksliai    Roomster  
  Komerciniai    Praktik  
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt