Markės
1627 iš 1946

Skoda Superb, (3T) 2008 - 2015

55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.64% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 5
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nuostabiai patogus
  • Hečbeko praktiškumas
  • Gera vertė
  • Ekologiškas Greenline modelis
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Galinis matomumas galėtų būti geresnis
  • V6 benzininis variklis neekonomiškas ir neitin galingas
Antros kartos Superb naudoja Passat platformą ir yra hečbekas su novatorišku bagažinės dangčiu, kuris gali atsidaryti kaip paprasto sedano arba kaip hečbeko. Superb naudoja penkis VW kompanijos variklius: 125 AG (92 kW) 1.4 L TFSI, 160 AG (118 kW) 1.8 TFSI ir galingiausią 3.6 L V6 su visais varomaisiais ratais ir 6 greičių DSG pavarų dėže. Dyzeliniai varikliai yra šie: 2.0 TDI 140 AG (103 kW), 2.0 TDI 170 AG (125 kW) ir 1.9 TDI Greenline su sumažintu kuro suvartojimu. Pavarų dėžės gali būti 5 ir 6 greičių mechaninės arba 6 ir 7 greičių DSG pavarų dėžės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
2022-12-17

Puikus praktiškas didelis komfortiškas patikimas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas
Prastas pravazumas
keliais žodžiais tai: Puikus, Didelis, erdvus, talpus, gerai valdomas, solidžiai atrodantis automobilis. Eksploatacijos kastai minimalus, nekeliantis rūpesčiu. Tinkamas praktiškiems taupiems ir daug vietos mėgstantiems vairuotojams. Puikiai veikiantis, ekonomiškas, 2.0TDI 125KW variklis kartu su Automatinė pavarų dėže 6DSG per 10tį eksploatacijos metus jokių problemu neturėjo. Nuriedėjus daugiau 300K km išliko toks pat komfortiškas ir patikimas.
Pilnas atsiliepimas...
2020-05-20

Superb 1.8 TSI DSG

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Velniskai talpus, talpesnio neesu mates
Gazdina kalbos,kad 1.8 varikliai nepatikimi, taciau neturejau ne 1 bedeles, gal todel, kad nusipirkau tvarkinga.
Po 10 metu patirties su dyzeliais persedau prie benzino. Turiu 2014m na ir ka mielieji, vieni pliusai. Kuro sanaudos Vilniaus mieste (nevaziuojant trumpais atstumais po 2-3km) apie 10l, variklis isyla per kelias minutes.Keliavom po EU tai vidurkis gavosi apie 7.3L. Remonto kastai: teko keisti priekine lempa, tai apie 650eur.,nes dinamines sviesos. O daugiau tai tepalai Skoda servise su patikra apie 150 eur. Labai nuostabus dalykas tai automatinis automobilio pasildymas. Ziema nuspaudi mygtuka pries pusvalandi ir atejus masina salone jau buna silta.
Pilnas atsiliepimas...
2020-05-08

Puikus

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis ir erdvus, tikrai gera garso izoliacija, auto dinamika, nebloga stereo aparatūra, mažos sąnaudos, patikimi varikliai ir automatai, komfortiška važiuoklė
Su R16 ratais auto kartais atrodo jog plaukioja kelyje, kartais norėtųsi turėti daugiau galios po dangčiu :). Halogenai silpni ir prastai sviečia, tai įsidėjau LEDus. Daugiau minusu neturiu, nes auto tenkina visus poreikius.
Automobilis pirktas iš vokiečių ir per nepilnus 1.5 metų prasuko virš 30 t. km. Per tuos metus atlikti remonto darbai: 1. Pakeistas alyvos aušintuvas, nes jų korpusas plastikinis ir dažnai suskyla ir pradeda leisti aušinimo skystį; 2. Leido freoną ir reikėjo pakeisti tarpinę. Nebrangus remontas; 3. Tvarkyta priekinė pakaba (prasukus 30 tuks. km). Dvi įvorės, stabilizatorius ir atmušėjai, nes pradėjo barškėti; Daugiau papildomai tik aptarnavimai. Alyva kas 10 tūkst., o pavarų dėžės alyva kas 50. tūkst. Visi aptarnavimai ir servisai daryti tik Škodo atstovybėje ir detalės keičiamos į originalias iš karto nieko nelaukiant. Dyzeliuku esu tikrai patenkintaas. Puikiai telpa aukšti žmonės (virš 2m.) tiek gale, tiek priekyje ir tiek visi keturi. Vietos salone apstu. Salono medžiagos ir kokybė yra tikrai užtektina tokios klasės auto. Salonas nebarška (galbūt todėl, kad iš vokiečių mašina). Bagažinės dydis yra kažkas tokio. Sutalpinsite viską ko tik reikės. Automobilis yra apie 4.8m ilgio, tačiau neturėjau problemų išsisukinėjant ir manevruojant siauruose vietose. Palyginimui passat cc, kuris yra tokio pat dydžio - turėjau daug problemų. Variklis 2.0 TDI 103 kw 6 DSG. Dinamikos pilnai užtenka mašinai esant pilnai žmonių, tačiau esant pilnai pakrautai mašinai galios galėtų būti daugiau, nes tuomet auto dirba jau aukštais sūkiais, o ne sukimo momento pagalba. Iš tiesų buvau nustebęs, kad trasoje be didelių problemų automobilis važiuoja iki 190 km/h ir dinamikos netrūksta. Lenkti auto įvairiais greičiais problemų tikrai neturėsite. Kuro sąnaudos įvairios. Važiuojant ramiai iki 100 km sąnaudos buvo net iki 4 L. Rekordas 3.1 velkantis iki 80 km. Trąsoje iki 120 km - sąnaudos apie 5. Remontuojant laiku ir aptarnaujant laiku problemų neturėsite. Nuvertėja tikriausiai minimaliai. Šie auto, o ypač dyzeliai bėga ir gali bėgti tikrai daug. Renkantis auto tikrai buvo ne vienas rastas prasuktas variantas nuo 400 k iki 220 k. Pirkite tik su tvarkinga auto istorija arba iš patikimo žmogaus. Negailėkite pinigų kokybiškam remontui, nes tuomet auto tarnaus tvarkingai. DSG  6 turi problemų su smagračiais prie didesnių ridų ir pradeda barškėti. Remontas nėra labai pigus.
Pilnas atsiliepimas...
Gedas | 2015-12-29

Skoda Superb Combi 4x4

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug vietos gale ir bagažinėje, geras matomumas, komfortiška važiuoklė (pas mane R16 ratai), labai gera standartinė komplektacija, puiki audio garso Sistema su 10 garsiakalbių, geros salono medžiagos, dideli šoniai veidrodėliai, gera garso izoliacija (lyg
galėtų būti patogesnės sėdynės, jau kvailioja dviejų masių sankaba, netikslus pavarų junginėjimas, silpna dažų danga, plerpe keleivių durelių viena kolonėlė (atšoko kažkokia detalė), dingo vairuotojo durelių aukštų dažnių garsiakalbio garsas (remontas 120
Puikus automobilis. Važinėju nuo 2012 gegužės. Pravažiuota 160000 km. Labai nekrentantis į akis automobilis, nors vagys labai lengvai buvo išėmę vairuotojo durelių stiklą ir bandė "pasiskolinti" audio sistemą, manydami, kad ten yra ir navigacija. Pas mane 125 kw variklis. Puikiai traukia. Kuro sąnaudos mieste 6,5 ltr., vidurkis 5,8 ltr. Rekordas buvo 4,7 ltr. Kaip dideliam auto ir dar 4x4 tai puiku. Važiuoklėje keistos dvi mažos traukės priekyje prie ratų, viena gale. Priekinių stabdžių diskai ir kaladėlės prie 110000 km. Negalėkite pinigų 4x4. Atsipirks žiemą, jeigu daug važiuojate. Imkite dyzelį su 125 kw. Turime tokį auto su 380000 km. Dar nebuvo problemų.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2011-06-28

Škoda Superb 1.8 TSI

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, talpus, kokybiškas ir už priimtiną kainą
Negražus, kabinetinis vaizdelis viduje, jokių emocijų "uch" ir "ach"
Automobilis pirktas naujas. Jis yra didelis (tokius paprastai mėgsta mūsų tautiečiai, nes jis panašus į Audi 100...) ir negražus. Tai turbūt didžiausias jo minusas, nes kitų silpnybių jis neturi. Kad tai giminingas pasatui (arba tiesiog VW) automobilis, jaučiasi iškart su juo truputį atidžiau susipažinus. Eilinį kartą galima džiaugtis tuo, kaip Škoda konstruktoriai sugeba pasinaudoti "vyresniojo" brolio sukurtais gana gerais produktais. Kam juos išradinėti, jei jau jie sugalvoti ir patikrinti. Taigi visa mechanika ir elektronika jau pažįstama iš VW automobilių. Tik Škoda juos sugebėjo pritaikyti savo modeliui. Interjeras kokybiškas ir tai iškart jaučiasi įsėdus. Emocijų viduje (beje, kaip ir išorėje) nedaug, bet viskas tvarkinga ir solidu. Viduje vietos apstu- o gale vietos daugiau nei Pasate! Ir tai jau ne pirmą kartą! Bagažinės dvigubas dangtis įdomus sprendimas, bet ar labai praktiškas ir reikalingas?-kiekvieno asmeninis reikalas. Man atrodo, kad ne, bet tai tik mano nuomonė. Dėl ilgos bazės jis važiuoja išties solidžiai. Iš kitos pusės, vairuotojui mėgstančiam energingą važiavimo stilių, jis nebus teisingas pasirinkimas. Galima sportiškumą "išlaužti" su žemo profilio padangom ir kietesne pakaba (opcija "blogų kelių paketas", kietesnės spyruoklės ir amortizatoriai), tačiau sportininku jo vistiek nepavadinsi. Na maždaug, užsidėsi Usain'o Bolt'o (aut.pst. sprinteris ir pasaulio 100 m rekordininkas) batelius, bet Bolt'u nuo to netapsi. Taigi ir čia tas pats. Bet tokiam automobiliui to ir nereikia. Jis sukurtas trečiųjų šalių piliečiams, įmonėms, kurie neįstengia ( o gal ir nereikia?) nusipirkti prabangaus limuzino klasės atstovo, tačiau nori solidaus ir komfortiško automobilio už priimtiną kainą. Jis šias funkcijas - talpumo, patogumo ir komforto - atlieka išties puikiai. 1.8 TSI turbobenzininis variklis išties puikus! 160 Ag ir 250 Nm sukimo momentas yra puikūs rodikliai, kurie lydimi labai protingų kuro sąnaudų - vidutiniškai 8-9 litrai 100 km. Ir tai su automatine DSG pavarų dėže. Pirmą kartą pabandžius važiuoti, gali susidaryti įspūdis, kad po kapotu sumontuotas minimum 2,5, o gal ir 3 litrų variklis. Dinamika puiki, jokios turbo duobės, trauka tolygi, nes sukimo momento maksimali reiškmė išlieka labai plačiame diapazone. Po pasivažinėjimo, pakeičiau savo nuomone dėl dyzelinio variklio, kuris pabrangina mašiną ~8-9 tūkstančiais litų, kurie atsipirktų po ... 150.000 km. Gera žinia yra ta, kad Škoda yra sukurta...lietuviams. Mes norime turėti didelį, prabangų automobilį, bet remontuotis pigiai-garažiuke, pas Joną ar Andrejų. Šiuo atveju viskas yra paprasčiau. Aptarnavimas ir remontas yra tikrai "labai" priimtini ir vengti firminio serviso tikrai nėra jokio reikalo. Apskritai, visi VW automobiliai yra sąlyginai nebrangiai eksploatuojami, taigi ir Superb neturėtų gasdinti savo priežiūros ir remonto išlaidomis. Apie nuvertėjimą sunku kalbėti, nes antros kartos Superb automobilių antrinėje rinkoje praktiškai nėra, taigi darytina išvada, kad savininkai jų neskuba parduoti, o tai reiškia tik vieną - jie patenkinti savo automobiliu. Drąsiai galima pirkti, jei žinoma automobilio istorija. DSG automatinė pavarų dėžė žinoma problema dar iš VW, taigi į ją reikėtų atkreipti ypatingą dėmesį. Jei tarp benzininio 1.8 TSI ir 2.0 TDI automobilių didelis piniginis skirtumas, siūlau pasiskaičiuoti, ar ne vertingesnis pirkinys su benzininiu motoru. Keisti laiku ir pilti tik gerus tepalus.
Pilnas atsiliepimas...
 
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Palaikykite Autoasas.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt