Gintaras | 2014-04-22 |
Subaru Forester, 1999 2.0 Turbo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, dinamiškas, pravažus
Rūdija, didelės kuro sąnaudos
|
Iš "parketinių" SUV turbūt artimiausias tikram visureigiui. Pravažus, dinamiškas, pakankamai erdvus auto. Gerai jaučiasi ir miške (namie) ir mieste.
Jei bakas nėra tuščias ir akumuliatorius pakrautas VISADA užsives ir nuveš ten kur reikia. Puikus pasirinkimas gyvenantiems priemiestyje, ypač auginantiems vaikus - jokio streso užsivesti ir per nevalytus kelius nuvežti į darželį ar polikliniką.
"Miškininkas" nėra pats ekonomiškiausias auto... Trasoje galima ir į 8-9 l/100 km tilpti (su dviračiais ant stogo ir 130 km/h bus geroookai daugiau :). Mieste ~12 - 13 l/ 100 km. Vidurkis - ~10-11 l/100 km. Variklis gana "nuobodus" - spidometre ~260.000, iš jų pats pravažiavau ~160.000 ir JOKIŲ STAIGMENŲ kuro sistemoje. Tepalai, diržo keitimai (2 kartai) ir jokių staigmenų dėl variklio, kuro ar turbinos.
125 kw tikrai smagiai veža.
(-) benzino geria nemažai... Gana patvarus automobilis. Pagrindinės susidėvinčios detalės (kaladėlės, diržai ir kt.) - gana nebrangios. Brangūs galiniai amortizatoriai (reguliuojami).
Nuvertėjimas ne didesnis kaip kitų SUV. Parduoti nėra labai sunku, nes automobilis turi savo specifinį gerbėjų ratą (čia ne apie kontrabandininkus:) . Be to SUBARU vertinamas kaip patikimas darbinis arklys (žvejams, medžiotojams, ūkininkams). Tikrinkit, klauskit, tarkitės. SUBARU turi stiprią gerbėjų bendruomenę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
danas | 2011-11-22 |
Forester 1998, 2,5 ltr JAV
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimumas, jei sugedo, suremontavai ir pamiršai
brangokas remontas, reikalingi išmanantys SUBARU meistrai
|
Manasis 1998 m pagamintas JAV. Esu juo labai patenkintas. Nupirkus nesuvažinėtą, nesudaužytą, galima ilgai juom džiaugtis.
Komplektacija nėra turtinga: kondicionierius, el, langų kėlikliai, el. veidrodėliai, centrinis užraktas. Salonas nieko įpatingo, liaudiškai tariant "kirviu drožtas", o kultūringiau sakant - pakankamai praktiškas.
Manasis AUTO po avarijos, tad gal dėl to garso izoliacija gana bloga.
Bagazinė galėtų būti platesnė, labai riboja galinių amortizatorių "kelmai".
Automatine 4 laipsnių pavarų dėžei trūksta 5 pavaros autostradoje, bet mieste labai sklandžiai jungiasi (tiesa priklauso kokias dujas užpili, būna atsiranda uždelsimas).
Labai stabilus kelyje, nenustoju stebėtis, tačiau mieste per didelis apsisukimo spindulys, sunku parkuojantis. Bet kita vertus, netenka baimintis dėl aukstu šaligatvių, lipa bet kur. Variklis 2,5 ltr, DOCH, 121 kw. Remontas brangus, svarbu neremontuot pas bet ką.
Jautrus perkaitimui, būtina itin sekti aušinimo lygį sistemoje. Manasis būtent buvo perkaitintas, keičiau tarpinę po galvomis. Geriau būčiau naujesnį variklį įsidėjęs, dabar turiu tą patį sudilusį, o pinigų išleidau panašiai, plius 1000km pili 1ltr tepalo.
3 m. esu įsidėjęs tiesioginio įpurškimo dujas, kol kas jokių nesklandumų nepatyriau.
Variklio karerių tarpinės dažnai būna leidžia tepalą. Keičiant tarpinę svarbu neužsidėti Taiwan ORIGINAL, tai po 1 ar 2 m vėl teks keisti.
Įpurškimo sistemoje pilna įvairių daviklių, nauji jie gana brangųs, bet dėvėtuose po 50 lt Kuro sąnaudos (dujos): vilniuje - 15 ltr/100km, kelyje apie 12 ltr. Vertinkit patys.
Važiuoklės remontas ... prieš 3 metus keičiau pora šarnyrų, galinio stabilizatoriaus traukes (sako jos keičiamos dažniausiai), stabžių kaladėles. Prieš 1 m. keičiau priekinius diskus su visais suportais, virinau duslintuvą, išpjoviau subyrėjusį katalizatorių. Viskas...Ką remontavau, prie to negrįžau. Perkant svarbu pasitikrinti amortizatorius, nes nauji su pakeitimu apie 2000lt (pasak vieno meistro)
Variklio remontas man buvo gana brangus, bet tikslių skaičių nepamenu, bet geriau būčiau pirkęs naujesnį variklį už 2000lt. skelti senąjį, šlifuoti galvas..brrrrangu. Nebent žinai, kad variklis tikrai geras, gal tuomet.
Na, o nuvažiavau per 3 m. 80000km. Svarbu, kad variklis nebūtų kaitintas, o važiuoklė neišdaužyta ir amortizatoriai nepasibaigę. Remontuojant daug išlaidų.
Nepirkčiau daužytos, nežinai ką perki.
Aš nusipirkau patrintą, bet pigią. Po remonto ji man kainavo tiek pat kiek skelbimuose "idealaus" stovio. Bet, nepaisant to, ji man tarnauja be priekaištų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Subaru Forester | 2010-07-25 |
Subaru Forester
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
4x4, patikimas, talpus, patogus vairuoti.
Salono medžiagų kokybė.
|
Automobilis yra padidinto pravažumo, daugelis jį lygina su visureigiu, tačiau Forester yra tik padidinto pravažumo automobilis, su kuriuo gali drąsiai važiuoti per pusnis, balas ir kitus klampius kelius, kurie paprastam automobiliui yra tikrai neįveikiami. Netiki ? pasižiūrėk, kaip Forester važiuoja Lietuvos keliais ir keliukais www.foresterclub.lt
Forester tikrai labai patogus, sėdisi palyginus aukštai, geras matomumas aplink, važiuoklė tyli ir palyginus tikrai minkšta, nesijaučia mažesnių kelio nelygumų, o posūkiuose lieka pakankamai stabilus.
Automobilis nėra prabangios klasės, todėl plastikai ir visa salono apdaila tikrai nedvelkia prabanga, tačiau yra labai praktiškas, yra porankiai, daug daiktadėžių, lengvai valomas. Bazinėje komplektacijoje turi visus varančius 4 ratus (4wd), el. langus, el. veidrodėlius, papildytose komplektacijose gali būti kondicionierius, stabilumo kontrolė, el. panoraminis stoglangis, priekiniai priešrūkiniai žibintai.
Mechaninė ir automatinė greičių dėžės yra patikimos tiek ant asfalto, tiek ir nuvažiavus į lengvą bekelę. Automatinės dėžės darbas yra šiek tiek juntamas, dažniausiai turi sport ir winter režimus. Daugelis mechaninių greičių dėžių turi palėtintoją (rankenelė šaliai rankinio stabdžio rankenos), tai automobiliui suteikia daugiau galios, pvz. važiuojant bekele ar į statų kalną, tempiant kitą automobilį ar sunkią priekabą.
Varikliai yra : 2.0, 2.0 turbo, 2.5, 2.5 turbo. Patikimiausiais yra laikomi 2.0 varikliai, jie yra pakankamai galingi ir reikalaujantys mažiausiai priežiūros. Turbo motorai turi žymiai daugiau jėgos ir yra patikimi, tačiau reikalauja daugiau ir intensyvesnės priežiūros.
2.5 varikliai dažniausiai buvo komplektuojami USA rinkai skirtuose automobiliuose ir yra laikomi pakankamai lepiais.
Jei kažkur netikliai pasakiau, atsiprašau, o daugiau informacijos apie Subaru Forester -> www.foresterclub.lt Varikliai yra : 2.0, 2.0 turbo, 2.5, 2.5 turbo. Patikimiausiais yra laikomi 2.0 varikliai, jie yra pakankamai galingi ir reikalaujantys mažiausiai priežiūros. Turbo motorai turi žymiai daugiau jėgos ir yra patikimi, tačiau reikalauja daugiau ir intensyvesnės priežiūros.
2.5 varikliai dažniausiai buvo komplektuojami USA rinkai skirtuose automobiliuose ir yra laikomi pakankamai lepiais. Automobilis yra tikrai patikimas ir patvarus, detalių kainos yra normalios, o jos ir keičiamos yra retai. Kažkuriais metais vokiečių ekspertai buvo pripažinę Subaru Forester, kaip automobilį turėjusį mažiausiai defektų atliekant techninę apžiūrą. Kainos nuvertėjimas nėra didelis ir tikrai mažesnis už VW Golf. Kaip ir kiekvieną automobilį atidžiai apžiūrėti, varikliai, važiuoklė, el. sistema didelių ligų neturi. Sėkmės renkantis patikimą draugą Forester !
Pilnas atsiliepimas...
|
|
rolandas | 2009-04-01 |
1998 Subaru Forester
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai gerai valdomas automobilis. Praktiskas, puikiai tinkamas ir ilgose kelionese, ir i kaima. Labai patikimas ir istvermingas. Galu gale tai automobilis turintis visureigio savybes, o atrodo kaip lengvasis.
Gaila, kad nera dyzelinio variklio. Keletas smulkiu minusiuku, interjeras nera labai malonus ar kokybiskas.
|
Siais laikais galima nusipirkti tikrai nemaza mini visureigiu, arba lengvuju automobiliu su geresnemis pravazumo savybemis. Koki rinktis? Siulau pagalvoti apie Subaru Forester. Visu pirma del tikrai rimtos nuolatines visu varomuju ratu sistemos. Automobilis valdomas lygiai taip pat kaip lengvasis, todel vaziuoti malonu ir tikrai nera nepatogu tarkim sukinetis mieste. O kiek smagumo yra izsvaziuoti i apsnigta naktine maximos aikstele :D Automobilio sedynes yra gan standzios, valdomos ranka, galima nustatyti tikrai patogia padeti. Veidrodeliai valdomi ne elektra, o oro sildytuvas ziema gana ilgai kaista kol pradeda dirbti normaliu rezimu. Interjeras yra labai paprastas, labai panasus i kitu Subaru automobiliu. Taciau siam automobiliui svarbu praktiskumas, o ne prabanga. Sedint automobilyje yra labai patogu matyti kelia, nes sedima kiek auksciau nei daugelyje kitu automobiliu. Matomumas i visas puses yra idealus. Galinese sedynese galetu buti daugiau vietos atsizvelgiant i Forester gabaritus. Svarbu tai, kad automobili galima nupirkti pakankamai pigiai, o patikimumas yra puikus ir su automobiliu vazinesit tikrai ilgai. Variklis yra 2 litru ne turbo. Tai siek tiek silpnokas variklis, taciau turbo variklis ryja daug daugiau degalu. Taciau variklis dirba be priekaistu, tolygiai. Isties tokiams automobiliui geriau tiktu dyzelinis variklis, kurio nera. Variklis yra 2 litru ne turbo. Tai siek tiek silpnokas variklis, taciau turbo variklis ryja daug daugiau degalu. Taciau variklis dirba be priekaistu, tolygiai. Isties tokiams automobiliui geriau tiktu dyzelinis variklis, kurio nera. Gedimu didesniu neturejau. Kiek zinau tai labai istvermingas automobilis. Taciau automobilis yra linkes rudyti, man jau keletoje vietu teko tvarkyti sias problemas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|