Markės
1636 iš 1912
Subaru Impreza, (GM/GC/GF) 1992 - 2000
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 12
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Subaru Impreza yra kompaktinės klasės automobilis konkuruojantis su Toyota Corolla, Honda Civic, Nissan Sentra, Mitsubishi Lancer ir Mazda 323 modeliais. Ir tiktai Impreza iš visų konkurentų visuomet galėjo pasiūlyti AWD variantą, o 1996 metais kai kuriose rinkose Subaru padarė šią įpatybę standartine įranga. Impreza toliau tęsė boxer variklio tradicijas. Anot Subaru ši konfigūracija (horizontaliai gulintys ir vienas priešais kitą judantys cilindrai) turi mažesnį svorio centrą, yra lengva, gerai pritaikoma su visų varomųjų ratų konfigūracija sistema. Boxer tipo variklis turi itin mažas vibracijas, nes jas kompensuoja vienas priešais kitą judantys cilindrai, todėl nenaudojami balansyrai. Be to variklio sukimo momento įtakojamas automobilio sukimo efektas yra itin mažas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 12
2020-04-23
Subaru Impreza 92kw Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, ekonomija(dujos), AWD, Patikimas, jei nesudrožtas motoras ir nesupuvęs.
Garso izoliacija, greičių dėžė, rūdys.
Mano pirmasis automobilis iškarto po teisių išsilaikymo. Turiu du metus. Ieškojau gerai išlaikyto nesudrožto varianto tai tokį radau vokietijoje. Iš pliusų galiu paminėti važiuoklės patikimumą, nesukėlė absoliučiai jokių problemų, pakabos negailiu, automobilis matęs daug žvyrkeliu, duobėtų kelių, nemažai offroad'o. Taip pat, kaip tokių metų automobiliui, jo valdomumas palyginus su kitais yra geresnis bei malonesnis, posukiuose kėbulas kažkiek svyruoja, bet automobilis ant asfalto elgiasi nuspėjamai, vairas perduoda daug informacijos, važiuojant esant sniegui,užspaudus maloniai ir nuspėjamai slysta. Geras matomumas dairantis į visas puses, patogios, truputį prilaikančios sėdynės posukiuose. Įsidėjus dujas tikrai ekonomiškas automobilis, ramiai važiuojant,bet ne kaip senukas, man dujų sanaudos apie 8.5-11 L/100km 60% užmiestis 40% miestas. Iš minusų tai būtų garso izoliacija, ji tikrai prasta, ilgesnėse kelionėse vargina triukšmas, netinkamas automobilis toli keliauti, nebent ant 90km/h autostradoj važiuot, trumpi bėgiai, prie 90km/h GPS greičio, 2500rpm apsukų, prasideda nemalonus variklio ūžimas ir didesnės kuro sanaudos, salonas barška tarška važiuojant žvyrkeliais ir kelio nelygumais, labai jautrus greičio pedalas, kamščiuose nemalonu, rūdija, labai rekomenduotinas padengimas nuo korozijos, gale sėdintiems keleiviams labai mažai vietos kojoms, variklis reikalauja priežiūros, dažnai stebėti alyvos lygi, keisti tepalus bent jau kas 10000km, arba dar dažniau, man dar buvo problemų su stabdžių suporto kreipiančiosiomis, dėl jų kelis kartus stabdžiai buvo gerai prilipę, kiek žinau tai ir kiti japoniški automobiliai dažniau susiduria su stabdžių problemomis. Apibendrinus, tai yra labiau žaislinis automobilis, nereikalaujantis daug išlaidų su salyga, kad motoras sveikas ir gyvas. Suteikiantis daugiau vairavimo malonumo nei komforto,labiau tinkantis kaip antras automobilis smagiem prasivažiavimams tiek vasarą, tiek žiemą apsnigtu keliu, rekomenduočiau ieškantiems kažko smagaus ir nebrangaus, bet jeigu nesate posukius mėgstantis vairuotojas ir ieškote tiesiog paprasto automobilio, siulyčiau pasidairyti kitur.
Pilnas atsiliepimas...
eploer | 2013-02-24
Subaru Impreza 1998M 2L 86KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus pravazumas geras varyklis stabilumas
Rudis!
Na nusipirkau si automobili ir istikro labai esu laimingas visu pirma 4ratai yra tikrai geras dalykas ipac gyvenant lietuvoi keliai slydzios ziemos masina yra labai stabili labai gerai valdomas kuro sanaudos na su mano vazinejimu 10-11l 100km mieste ramiai vazuojant trauka na pasakysiu taip kad jos uztenka kad ir 85kw vazuoja super vazuojant autostradoi riedant 130km-150km automobilis jaucias stabilus zinoma vazuojant 160-200 stabilumo nerasta bet su kokia masina jus rasyt ji vazuojant tokiu greiciu? dar vienas dalykas abs tai biski ziema nervuoja bet priprantama dalys yra brangios ipac originalios sunku rasti bet labiau paieskojus viskas imanoma :) P.S Didelis trukumas Kebulas labai rudija bet laiku prisiuzint plaunant laikys :) 2l 85kw na trauka gera mieste uztenka ir netyk kiek vazinejo tevas kiek as masina 97/12m su varykliu defektu nebuvo zinoma tepalai,filtrai prieziura ir tarnaus tikrai ilgai :) Dalys na pvz buvau padares avarija buvo sudauzytas priekis keiciau abi lempas helogenus bamperi tiesino televizoriu tai seip uz viska gavosi 1700lt na bet auto tikrai vertas demesio :) Ziurekit kebula , varykli .. atiseskit pravazuokit paziurekit i trauka :) 100km bent jau maniske isibegeja per 7-8 sekundes
Pilnas atsiliepimas...
Roko | 2012-10-05
Subaru impreza 1999 66 kw 1.6 4 varomi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera važiuoklė, jautiesi ant kelio tvirtai ir galingai. Paprastas automobilis, be jokių sudėtingų priėjimu. Remontuoti labai paprasta gali ir megėjas, nesudetingus darbus atlikti.
Rūdyja galinės arkos.
Šiaip neblogas automobilis, gal vienintelis trūkumas arkos labai rūdija galinės, norint to išvengti reiktu iš karto nuplėšti gumas esančias ant arkų kurios surenga vandenį ir padaro terpę rūdžių atsiradimui. 1.6 variklis, 66 kw Automobilis mieste ryja 10 l benzino, užmiestyje 8l. Detalės kaip ir visų japoniškų kompaktinės klasės dvigubai ar net kartais trigubai brangesnės už vokiškų kompaktinės klasės automobilių. Žiūrėti bendra automobilio būklę. Svarbiausia apžiūrėti svarbiausius dalykus, koks kėbulo stovis, pažiūrėti ar amortizatoriai sveiki, ar nebėga kur tepalai iš variklio ar kitų dalių. Ar nebėga kur kokie skysčiai. Būtinai žiūrėkite kad būtų tos pačios firmos ir dydžio ir modelio padangos, nes pagal gamintoja jos turi būti vienodos, jei ant skirtingų ašių uždėtos skirtingos firmos padangos tai gali būti kad pardavėjas nori nuslėpti padangų susidevėjimo rodmenys, kurie parodo ar automobiliui nėra problemų su geometrija ar panašiai.
Pilnas atsiliepimas...
nesvarbu | 2012-01-10
1.8 variantas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, stabilumas, valdymas, tada stabilumas, ai dar stabilumas ir valdymas. Varikliai geri, tikrai geri!
Kekvienam minusai savi, jei lyginciau su kasdiene savo seimos auto tai komforto truktu, ekonomijos, vietos.
Trumpai drutai man tai buvo ziauriai smagi masina. Paprastam vartotojui jos nerekomenduociau, bet nuotykiu fanatikui butu kaip tik. Turejau toki subarika ziemai pasiemes su 1.8varikliu, sedana. Kadangi buvo tik ziemai tai drozem miskuose, ant ezeru ir t.t. zodziu savaitgalio pramogom. Ziauriai smagi. Salonas nuobodus, galima butu uz kelis tukstancius atnaujinti gobelenus ir kilimus. Butu pakankamai estetiska isvaizda nors niekuom neipatinga. Fainai kad langai be remo. Patogu sedet, sedynes neturi tu sukinejamo burbulo, jei miske sedai balose, patraukei lazdele sedyne issileidai ir parpi iki ryto nes peciukas sildo neblogai. Komforto visiskas nulis, tas ir geriausia (nors nezinau pas mane spyruokles buvo trukusios, sailenbloku nebuvo, viskas zodziu iseja visiskai). Bet tame ir smagumas kad ten nera komforto, cia ne komforto, o geros nuotaikos masina. Subarike uz vairo jautiesi kad sedi skardiniam karste, atrodo vaziuoji ziauriai greitai bet is tikro tai tik tavo variklis baubia del prastos garso iziolkes ir del to kad senas savininkas ismetimo bakeli su atsuktuvu subade nes tipo afigenai dirba tada.... Zodziu valdymas ziauriai geras, stabilumas jabitva..... i klaipeda mynem per puga, matomumas gal 30metru ar maziau, greitis 170kmh. masina sonu nuo didziulio 20ms greicio (per radija sake). Skersa eina gal kokiais 7 laipsniais bet trajektorija laiko idealiai. (noriu priminti kad mano masina buvo visiskas kevalas). Zodziu, galiu pasakyti kad situ subaru impreza yra vienas utopinis dalykas tai vaziuokle, bandziau daug masinu bet subariko vaziuokle kazkas nenormalaus. Laaabai dinamiska, stabili, lengvai valdoma. Variklis neuzmusamas, drozem bilekaip.... dirba kaip laikrodis, atrodo kad jis gyvas ir su tavimi bendrauja. Traukos ant 1.8 maza jei ieskai pramogai, bet mieste pakankamai. Dabar perku vel subarika, paliko ispudi, ieskau tvarkingo varianto su turbina. Nieko negaliu pasakyti, neeksplotavom o lauzem. Kura megsta... Sunku rasti nesutrinta varianta, kaip ir bmw taip ir subarikai yra pacu uzdroztos auto. Rekomenduociau imti tik turbinini varianta. Tikri viska 15 kartu, nes tvarkingu like labai mazai! Jei norit subariko uz tokius pinigus dar pagalvokit apie legacy ir outbacka...
Pilnas atsiliepimas...
Gedas | 2011-11-30
1996 Subaru Impreza 2.0 GL Wagon
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, geras pravažumas
Kuo toliau nuvažiuoji tuo toliau traktoriaus reik eit ieškot
Automobilis kaip automobilis, kaip tokios klasės salyginai minkštas, trūksta erdvės gale sėdintiems, nors ir universalas bet bagažinė maža, jei automobilis su dujom bagažinė dar sumažėja net jei ir balionas vietoj atsarginio rato, nebent dėti labai mažą dujų baką, pas mane buvo 45l, ir jau buvo iškilę. Garso izoliacijos tiesiog nėra, tad šitoj vietoj komforto tikėtis tikrai nereikėtų. Interferas nieko įspūdingo, negalima sakyt kad jis pigus, medžiagos minkštos, barškėt nebarškėjo pas mane, bet tiesiog negražus, nuobodus... Sėdynės nors ir nieko ypatingo bet bėdų nekildavo net ilgose kelionėse. 2.0 85kW variklio užteko, aišku per mažai nebūna ir GT modelis būtų daug smagiau, bet 2.0 turbūt geriausias pasirinkimas iš negalingųjų. Na dar žinoma galima su 2.2 pirkti bet gamykliškai europai tokie nėjo, tad tikėtina kad bus amerikonas, arba su perdėtu varikliu. Sąnaudos nuo važinėjimo priklauso, ant benzino labai pasispaudus galima drąsiai po 10l/100 palysti, normaliai važinėjant apie 10 būtų, bet kadangi jaunas žmogus esu kuriam automobilis daugiau nei transporto priemonė tai ir sąnaudos atitinkamai 10-13 benzino (kol dujų nebuvo), 11-14 dujų. Per 3 eksplotacijos metus keistos abi priekinės granatos, bei priekiniai amortizatoriai. Na ir einami dalykai kaip tepalai, diržas, kaladėlės. Prieš tris metus mokėjau apie 6500 (atvarytas iš užsienio), parduotas už 5100, tai manau kaip japoniškam automobiliui nuvertėjimas nedidelis, juolab kad subaru paklausūs dėl visų varančių ratų. Paieškoti tvarkingo, prižiūrėto kėbulo be rūdžių, kiti agregatai pakeičiami, ir nėr labai brangūs.
Pilnas atsiliepimas...
Ambient | 2010-10-06
Subaru Impreza Turbo GT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, patikimumas ir galingumas ;)
Rudys
Subaru Impreza Turbo GT '99 metu 2.0 Turbo, 5 pavaru mech. gr. deze. Pradet turbut reiketu nuo to, kad tai Subaru, o ne Audi, Mercedes ar Lexus. Tai kad tiketis komforto, minksto vaziavimo, geros garso izoliacijos tikrai nereikia. Sias automobili skirtas labiau tiems, kam patinka sportiniai automobiliai, t.y. galingi, gerai valdomi, NEekonomiski ir......... Kas turi tokias masinas, butinai turi antra - komfortui, ekonomijai ir panasiems dalykams. Toliau kalbant apie auto, reikia nepamirst, kad jis sportinis. Todel iskarto rasau, si masina neskirta miestui. Turbut aisku, kad turint ja, reikia butinai vazinet i sport trasas (nesvarbu asvaltas ar zvyras). Tik ten galima isnaudoti jos visas galimybes. Pakaba kieta, stabili todel ir neskirta miesto keliams; vaziuojant, tikrai reikia padirbet su pavaru deze (ne taip lengvai jungiasi pavaros); norint staigiau sustabdyt, reikia gan stipriai paspaust stabdzius; vairas sukasi irgi ne itin lengvai ---> isvada: Sedint uz tokios masinos vairo, reikia padirbet ir susikaupt (sport rezimas). Uztat valdomumas fantastiskas, greitejimas maloniai ispaudziantis i sedine, malonus ausim turbinos putimas ir dar daugelis dalyku, kuriu aprasyt neimanoma - reikia paciam vairuot ir pajusti tai :) Komforto, kaip ir minejau, praktiskai nera. Sedines kaip ir pakaba - tvirtos, uztat sportines ir posukiuose labai gerai laiko :) paprastas peciukas su AC, dvi detuves, momo vairas, dvi oro pagalves ir turbut daugiau nieko... nebent smulkmenos, kaip pvz migtukas, kuris reguliuoja laikrodzio apsvietima, t.y. sviesiau ar tamsiau :D visiskai nereikalinga funkcija mano manymu. Bet ko tiketis? Subaru - patvarumas, o ne komfortas. 2 litru turbo variklis, 160 KW. dazniausiai eina 155 KW. Sukasi labai gerai. jau nuo 2000 rpm/min atsiranda pirmi turbinos atgarsiai, pajauciama nuo 2500 rpm/min. Vat butent nuo tada viskas ir prasideda :) Paspausit - suprasit, nes zodziais to neperduot. Problemu su varikliu neturejau neturejau. Pilu Mobil 1 5W50 rally formula ir maitinu tik 98 benzinu. Turbut noretumet suzinot kuro sanaudas. Mieste ramiai vaziuojant telpu i 13 l; uzmiestyj nedaugiau 100 km/h - apie 8 l; Sport rezimas - kiek paspausit, tiek ir valgys ;) Bet 20 l paims laisvai... Kainos kaip ir visu japonu, nepigios. Uztat kokybiskos. Subaru auto buvo nelabai vertinamos Lietuvoje todel ir kainos ne tokios ir aukstos. Bet situacija labai greitai keiciasi... Ivertinkit pinigines galimibes ir atkrepkit demesi i rudis
Pilnas atsiliepimas...
Rimvis | 2009-11-02
subaru impreza 1.6 1999m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kokybe,patvarumas pravazumas.
nera.
Masina gera,patikima.Auto nors ir turi silpna vriklį,bet yra labai greitas.Nera labai didele masina. 1.6 benzinas 70kw 95ag. Masina nereikalauja daug priežiuros ir remontas nera brangus. Neziureti i senus modelius.
Pilnas atsiliepimas...
miksas | 2009-05-14
Mazas patikimas ir puikiai subalansuotas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, sportiskas autmobilis. Tikras subaru. Paprastas ir gana grazus dizainas.
Silpnas variklis, mazas ir nelabai kokybiskas interjeras.
Tai tikrai nedidelis masinukas, vietos jame maziau nei VW Golf III. Gale sedintiems anksta, o bagazine irgi neispudinga (pas sedana). Tiesa sakant universalas irgi ne universalumo virsune. Taciau tai labai smagus automobiliukas – pakaba sportiska ir puikiai laiko kelia. Ji, be abejo,kiek kietoka, taciau tai normalu subaru automobiliui. Mano Impreza varomas tik priekiniais ratais, todel negaliu ivertinti gariosios AWD sistemos. Begiu perjungimas labai malonus ir nera klampus kaip daugelyje Audi ar VW. Istiesu begiai jungiasi panasiai kaip CRX, kuri teko tureti kazkada. Interjeras ne stebuklingas – visur iprasta, kokybe sakyciau prastoka. Tikrai prilygti vokiskiems automobiliams negali. Kita vertus – viskas veikia nepriekaistingai, prietaisai logiski ir paprasti naudotis. Gal kiek e langai per letai atsidarineja, o galinio vaizdo veidrodeliai per mazi. Taciau tai smulkmenos. Svarbu tai, kad toks senas automobilis iki siol labai neblogai vaziuoja, negenda. O ir remontas nera brangesnis nei kitu japonisku automobiliu. Variklis tik 1.6 litro ir jis yra silpnas. Nieko panasaus i isgirtus 2 litru turbo motorus. 90AG gal ir padoru palyginti su tarkim Audi 80 1.8 varikliu, taciau realybeje galios truksta. Tiesa boxer varikliuko garsas istiesu skiriasi nuo kitu – ir sis garsas ispudzio negadina.
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2007-05-31
Subaru Impreza
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras ir patikimas automobilis. Labai smagu važiuoti. Stabiliai laikosi kelyje. Važiuoti žiemą - malonumas. Kuro sanaudos užrašytos važiuojant dojomis. Vienintelis trūkumas - atmosferinis variklis. Kita mašina bus WRX'as. 2.0, boxer 16v DOHC priekiniai amortizatoriai, priekinės granatos (prie ratų), priekinis dešinys pusašis (vokiečių servisas nemokšiškai keitė granatas, todėl granata nesifiksavo ant pusašio), aukštos įtampos laidai, žvakės, duslintuvas. ?dėta dujų įranga.
Pilnas atsiliepimas...
Vaida | 2006-11-10
Subaru Impreza
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabili, nekieta važiuoti, manevringa, geras pravažumas, nepamaišytų diferencialo blokatorius sustojus slidžioje įkalnėje ir vėl pradėjus važiuoti.Keičiant stabdžių kaladėles reikia patikrinti cilindriuko ir kreipiančiųjų įvorių judėjimą. Važiuojant daugiau kaip 130 km/h "degina" tepalą. 1.8i  16v  76 Keista: tepalai, oro filtras, žvakės, priekinių ratų diskai - einamasis remontas.Vairo stiprintuvas leido tepalą, pakeista sandarinimo tarpinė už 50 cnt :).
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt