2022-05-31 |
2,5i MT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas/paprastas, talpus, aukšta prošvaista
Yra smulkių ligų kurias paminėjau, visumoje niekis
|
Eksplotuojamas nuo 2012 m. Automobilio pliusus emi suprasti paturėjus ilgesnį laiką. Iš pradžių nėra labai komfortiškas, neekonomiškas, lėtokas sraute, garso izoliacija prastoka ir t.t. Bet... ilgiau eksplotuojant emi susigyventi ir supratnti kad tai - tankas. Pirma jis patikimas, pakaba kietoka bet ilgaamžė ir ją "pramušti: sunku, aukštas clearensas dėl ko nesijaudini dėl šaligatvių, provežų, duobių. Bet vėlgi važiuoklė ilgose kelionėse puiki. Salonas labai talpus žmonėms ir daiktams, rodos gali pervžti viską ir sutilps dar truputi. Mašina kuri nieko nedaro puikiai, bet alieka viską ko reikia. Variklis vangokas, bet tolygus ir patikimas. Eksplotacija nėra brangi jei prižiūrite ir pas tinkamus specialistus (RSE), tik kuro sąnaudos šiais laikais didokos, galima spręsti dujomis, bet aš kol kas nededu. Yra silpnesnių vietų: sankaba jei tai mechaninė dėžė, automatu nevažiavau, bet sako patikimos CVT dėžės dėl didelio kiekio tepalo, ko pasekoje sunku perkaitinti. Neretai pasitaiko vairo kolonėlės laisvumas (bildėjimas) - važiavimui įtakos neturi. Kėbulas ne toks standus sukimui, kaip ankstesni Subaru. Pasistačius automobilį vienu ratu ant šaligatvio, bagažinė sunkokai atsidaro/užsidaro (nurašykime šią ydą dideliam kėbului, kokių outbackai neturėjo, nes šis dydžiu gerokai paaugęs). Jei lyginti su kitais automobiliais šis yra visom prasmėm grubokas, bet kaip minėjau turint ilgesnį laiką emi suprasti kad tai "įrankis" kuris nepaves. Mano akim žiūrint labai teigiamas įvaizdis: ne pižono automobilis, ne pikto vairuotojo, ne lizinginis. Toks automobilių vilkšunis, prognozuojamas ir kurį turi ilgai. Jei kito, norėčiau naujesnio outbacko su AT, bet šis vis važiuoja be problemų. It's a keeper.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-11-14 |
subaru outback
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patvarumas
isvaizda,navarotu trukumas :)
|
patc geriausias masins koki tik esu turejas ,2014 subaru outback 2,5 pzev 129kw,per tris metus kaladeles pakeiciau ir aisku tepalai , i menesi apie 2k km be abejo pirkti , jei ne pacanas ir nereikia padangu deginimo ar dragu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-03-13 |
Geras automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas, patikimas, aukštas, stabilus
nėra
|
Automobilis patikimas, komfortiškas. Buvo pirktas iš JAV, su maža rida. 2013 metų laidos, beveik naujas. Gedimų jokių nebuvo, jokių problemų neturėjau. Pravažiuota su juo 200000 km., ir teko pakeisti tik besidėvinčias dalis- stabdžių kaladėles, kelis guolius, ir stabilizatorius . Automobilis labai patikimas, tik trūksta šiek tiek garso izoliacijos. Kai nusipirkau , buvo labai ekonomiškas, terijo 8 ltr 100 km., dabar litru daugiau, bet skaitau, kaip tokiam automobiliui, labai normalu, ir reikia dapilti per 16000 km. 1 l. tepalo. Labai gerai veikiia pavarų dėžė ir autopilotas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-01-02 |
Outback 2.0 diesel
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpus, erdvus, ekonomiškas, galios pakankamai, pravažus, patogios sėdynės
Garso izoliacija, kieta pakaba
|
Turiu šį auto nuo 200 000 km ridos. Pirktas Lietuvoje, prižiūrėtas Subaru servise. Pagal dokumentus laiku atlikinėtas tealų keitimas, problemų su variklių neužfiksuota. Kietoka sankaba kas pavažiuoja visi pastebi. Prie 270 000 km kilo problemų su dpf filtru nes važinėju pagrinde mieste. Reikia karts nuo karto į autotstradą išvažiuoti kad filtras DPF filtras išsivalytų, įvyktų regeneracija. Kartais kartu su kuru panaudoju DPF filtro valiklius. Automobilis traukia gerai ekonomiškas po miestą 7 litrai dyzelino čia netaupant ir važiuojant greičiau nei bendras srautas. Žinoma vasarą autostradoje virš 130 km apetitas padidėja. Jeigu priksit šį auto su didesne rida arba išoperuoti DPF filtra arba įsigyti OBD skanerį wifi arba bluetooth susiinstaliouti Torque programa kad matytumėt kada DPF filtras jau pats nesugeba išsivalyti. Nes remontas brangus, o jeigu neįvykta pilna regeneracija į tepalą privaro diezelio.
Dabar kai matau kada reikia išlėkti į autostradą tepalo lygis lieka stabilus. Anksčiau pastoviai būdavo virš normos kas nėra gerai. Kartais atsiranda kalimas važiojant iš vietos tai išsiaiškinau, kad šitame automobilyje purkštukai darosi automatinį kalibravimą ir gana dažnai kas 300 km, reikia kad tuščia eiga padirbtų 2-3 minutes ir būtinai su išjungtu kondicionieriumi, tuomet susikalibruoja ir tas garsas dingsta. Tai kartais įvyksta stovint prie raudono šviesoforo arba kamštyje, net jaučiasi kaip variklis sudreba momentais, o paskui pradeda vėl normaliai dirbti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-10-18 |
Outback 2.0
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Auto nuo taško A iki B
Auto nuo taško A iki B
|
2012 m. dyzelis su mechanika. Turiu 1,5 m., rida 150 k., pirma registracija Lietuvoje. Automobilis vidutinės klasės, todėl ir lūkesčiai turi būti atitinkami. Nėra super komfortiškas, nelabai minkštas, valdymo malonumo nepajusi. Toks vežimas. Variklio galios užtenka, bet gana triukšmingas, garso izoliacija irgi ne kažką. Šeimai užmiesty puikiai, dideliu greičiu trasoj užtikrintai, mieste nesmagu, bet žiemą sniego užverstais kiemais be rūpesčio riedi, kai kiti kankinasi. Gale vietos kojoms labai daug, sakyčiau per daug, nereikia tiek, o galinės sėdynės ne itin patogios (matomai sąskaita to, kad susilanksto į lygų paviršių).
Trumpai tariant grubus vyriškas automobilis. Keičiau vieną žvakę, galines kaladėles, normaliai neveikė vairo elektronikos funkcijos, pasirodo kontaktai buvo oksidavęsi, lengvai ir pigiai susitvarkė. Dar tokia smulkmena - raktelių mikroschemos kontaktai ant snargliaus ir keičiant bateriją nutrūksta, reikia persilituoti. DPF filtro indikatorius kelis kartus švietė, važiavau į servisą, bet iš esmės šito reikalo dar nesprendžiau. Tai va tokios bėdelės. Purkštukai dar kažkiek kelia įtarimą, kartais sukalena...
Iš principo paprastas, nesudėtingas automobilis. Žinoti ko norisi, ko reikia.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-10-15 |
mano outback 2011 m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, valdymas, patikimumas, pravažumas, salonas, transmisija, bagažinė, dinamika, degalų sąnaudos, pakaba, dizainas, multimedija, sauga
matomumas
|
Subaru Outback 2011. Jį nusipirkau 2017 m. rida buvo - 54 000 km. Subaru nusipirkau po to, kai nusipirkau matorinę valtį žvejybai. Tada supratau, kad su Kia ceed, kurią turėjau tuo metu, vežiuoti naują valtį tikrai nepatogu. Rinkausi tarp Volvo XC70" ir Subaru Outback. Turėjau jau prieštai keletą Subarikų, ypač patiko 2004-2008 m. Foresteris. Tačiau po to įsigytas 2009 m., Foresteris nuvylė mažu dydžiu ir nepatvarumu. O, po to, kai pavogė, kurį laiką važinėjau su įvairiais automobiliais, Suzuki, Kia, Toyota, Volkswagen. Bet laikas eina, viskas keičiasi. Po to, kai vieną kartą žiemą, po didelės pugos bandžiau išvažiuoti iš kaimo su Suzuki SX4 su įjungta keturių ratų pavara, aš nusprendžiau, kad visi ratai turi būti nuolat varomi, kad nereiktų sportuoti. (4 valandas 1,5 km gilaus sniego su kastuvu ir dar visokiom nesamonėm). Sprendimas buvo priimtas greitai. Volvo gero varianto nepavyko rasti, arba rida nemažesne nei 70 000 km. arba per brangus. Bet 2017 metų žiemą radau 54 000 km bėgusį Outback su mechanine dėže ir, be kita ko, kaina buvo šiek tiek mažiau nei 10000 tūkstančių. Iš kart ir nusipirkau. Jei norite automobilio sportiško charakterio ir labai kažkokio ypatingo valdymo - šis automobilis ne jums.Ne veltui jį vadina šeimyniniu automobiliu su padidintu pravažumu. Aišku gal ir galima, pasistengus su juo įsigreitinti iki 100 km/h per 9 sekundes, tačiau jo pagrindinė paskirtis yra nuvažiuoti saugiai ir patogiai iš taško A į tašką B. Salone gan gera garso izoliacija, kaip Japonui, 14-16 metų vaikams gale vietos pakanka. Meste benzino sąnaudos ne daugiau nei 11 litrų. Trasoje, važiuojant gražiai, galima sutilpti į 7 litrus. Ir tai iš tikrųjų, o ne ką borto kompiuteris rodo. Žiemą net nesusimastydamas pravažiuoju visur, žinoma tai ne visureigis, bet visiškai mechaninė greičių dėžė yra geriau nei bet kokia kita nesamonė. Dabar rida 90 000 km. Per šį laiką keičiau tik stabilizatoriaus įvorės priekyje ir gale, tepalą ir visus filtrus keičiau kas 10 000 km. ir dėl visa ko pakeičiau žvakes. tai čia va tiek tik ir reikėjo įdėti automobilio priežiūrai. Beje, žvakės pakeisti nesudėtinga. Jei neklausysite kitų ir patys išbandysite, tai tikrai jums labiau patiks šis automobilis nei nepatiks.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Žemaitis | 2018-09-17 |
OUTBACK 2,5 L žvejybai ir medžioklei
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras pravažumas, talpi mašina.
Pavarų dėžė nepatikima, 2,5L varikliui trūksta galios ir dinamiškumo. Prasta garso įzoliacija, sunkus vairas.
|
Outback 2,5 L parsiustas iš USA su 9000 mylių rida, remontuotas Lietuvoje. Yra įdėtos taškinės dujos. Pravažumas super, labai smagus važiuoti žiemą ir šiaip per "tešlynus". Variklis 2,5 silpnas, lenkiant užmetus gazo žemina pavaras ir kaukia staugia. Labai tinkamas važinėti pensininko režimu į medžioklę, žvejybą. Garso įzoliacijos nerasta, važiuojant purvynais atrodo kad brendi su guminiais. Labai 'sunkus" vairas - yra paprastas hidraulinis (elektrinis stiprintuvas dedamas tik į europinius modelius). Gana dažnai reikia keisti galinių stabilizatorių gumas, europinės netinka. Po 100 000 teko keisti pavarų dėžę - remontuoti niekas neapsiėmė (CVT - variatorius ir niekas net nenori žiūrėt į tą pusę). Tikėtina gedimo priežastis - sunkių priekabų tampymas, nors jos nebuvo tampomos labai dažnai ir intensyviai. Po 200 000 - pramušo variklio galvos tarpinę - teko keisti abi, tuo pačiu buvo sureguliuoti ir vožtuvai. Tai automobilis žvejui, medžiotojui arba šiaip sodininkui/ūkininkui. Tai ne šeimos ir ne kelioninis auto. Patarimas rinktis modelį su 3,6 L varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2018-04-03 |
Subaru Outback 2.5 2012m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras pravazumas, pigi eksplotacija, patikimas
Reikia paieskoti
|
Smagus šeimyninis automobilis su galimybe vyrui pasismaginti po bekeles. Mašina buvo parvaryta iš Amerikos, čia sutvarkyta ir važineta.
VARIKLIS/PAVARŲ DĖŽĖ
2.5 benzinas/dujos. Reikia įlrasti prie variatoriaus ir traukos, nes ji siek tiek skiriasi nuo kitų mano turėtu automobilių. Dujas (BRC) įsidėjau pravažiavus apie 10 000km ir visiškai nesigailiu. Trauka išliko tokia pat, tik išlaidos kurui ženkliai sumažėjo. Mieste imdavo 12 benzo, dabar 13.5 dujų, užmiesty 8-10 benzo, dabar 10-11 dujų.
EKSPLOTACIJA
Po 30 000 km dar nieko keisti neteko, apart tepalu su filtrais, bet jauciu, kad reikes keisti priekiniu ratu traukes (apie 50€ naujos abiem ratam su pakeitimu). Skaitau, kad tai yra pigu ir mašina tarnauja gerai, nes nesu iš tų, kurie apvažineja kiekviena duobelę ar kanalizacijos dangćius ant kelio.
NAUDOJIMAS
Bendrai paemus smagus automobilis, labai geras vairo susukamumas, stabiliai stovi ant kelio, smagu vazineti po miškus, taślynes ir bekeles, visada jautiesi tvirtai. Tik salonas vistiek išlieka Japonišku salonu, viskas pakankamai primityvu, bet pliusas tas, kad patikrinta ir veikia, nėra inovatyvių technologinkų
sprendimu, kaip pas vokiškas mašinas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-09-04 |
3,6 l - sportiškas šeimos automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Trauka, pravažumas, erdvumas, talpumas, praktiškumas, patikimumas, audio sistemos kokybė
Kuro sąnaudos
|
Subaru Outback siunčiausi daužtą iš JAV (Limited komplektacijos). Automobilis praktiškas, talpus, su puikiomis pravažumo savybėmis ir dinamiškas. Rinkausi tarp 2,5 ir 3,6 l variklių, vienareikšmiškai kitąkart vėl rinkčiausi tik 3,6 l. Visų pirma dėl dinamikos savybių - trauka tikrai puiki, labai padeda lenkimo situacijose užmiesčio keliuose ir tas malonus variklio garsas nuspaudus akceleratorių :) Taip pat dėl pavarų dėžės, kuri patikimesnė - ne CVT, o paprastas 5 bėgių automatas (šioks toks minusas - važiuojant automagistralėje norėtųsi 6-os pavaros). Reikėtų nepamiršti, kad šis automobilis vis dėlto labiau skirtas ne sportiniam važiavimui - dėl aukšto svorio centro nepavyks labai greitai "išiminėti" posūkių. Tačiau nusukus nuo kelio Subaru demonstruoja puikias pravažumo savybes, todėl žvyrkeliai, pažliugę, apsnigti keliai bei lengva bekelė nesukels jokio diskomforto dėl aukštos prošvaisos. Teko išbandyt ir Outback nė karto nepavedė.
Bagažinė labai talpi ir praktiška, salone daug erdvės tiek vairuotojui, tiek keleiviams. Salonas - šviesios odos, apdailos medžiagos kokybiškos, niekas nebarška net ir važiuojant žvyrkeliais. Aukšta sėdėsena pasitarnauja stebint eismo situaciją ir manevruojant mieste. Atbulinio parkavimo kamera, esanti tik aukštesnės komplektacijos modeliuose (Limited), smarkiai palengvina gyvenimą parkuojantis, vis tik tai - nemažų gabaritų automobilis. Garso sistemos Harman Kardon dėka mėgausitės švaria ir puikia garso kokybe.
Vienas iš nedaugelio, tačiau didžiausias trūkumas yra automobilio kuro sąnaudos. Tačiau tam yra dujų įranga :) Mieste važiuojant dinamiškai kuro sąnaudos siekia apie 20 l dujų 100 km, užmiestyje priklauso nuo greičio, t.y. min apie 12 l, o toliau 130 km/h - 13 l, 140 km/h - 14 l ir t.t.
Apibendrinant, Subaru Outback 3,6 - tai dinamiškas, galingas, patikimas, saugus, talpus, praktiškas ir nebijantis nusukti nuo asfalto šeimos automobilis. Kas dėl patikimumo tai važinėju antrus metus, per tą laiką teko pakeisti vieną šarnyrą ir stabilizatorių, visa kita - tik einamasis remontas (tepalų keitimas, stabdžių kaladėlės). Drįstu teigti, kad automobilis labai patikimas. Automobilis su dujomis, trauka nė kiek nesiskiria nuo benzino, dirba be priekaištų. Dujų bakas (telpa 78 l, praktiškai prisipilti galima max apie 65 l) dedasi vietoj atsarginio rato, tad bagažinės tūris nesumažėja. Labai aktualu didelė dujų bako talpa, nes nereikia itin dažnai piltis dujų, kadangi kuro sąnaudos nemažos. Palyginimui, į Volvo XC70 atsarginio rato vietą telpa tik 54 l dujų bakas, o kuro sąnaudos panašios. Geriausia pirkti daužtą ir pačiam atstatinėti, tada bus aišku kokios detalės sudėtos ir nenupirksite "lavono", sulipdyto iš kelių daužtų automobilių, ir dėl kurių paskui išlenda užslėptos bėdos bei defektai. Rekomenduoju nesusivilioti žemesne nei rinkos kaina, nes dažniausiai tokie automobiliai po itin smarkių avarijų. Iš JAV automobilių istoriją galima patikrinti per autocheck.com arba carfax.com
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |