Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Toyota pristato antros kartos hibridinio C-HR elektrinę versiją išmaniai pavadintą C-HR+. Čia “+” gali reikšti elektros srovės pliusą arba tiesiog didesnį kėbulą, kaip kad buvo pavadintas antros kartos Toyota Prius+ didesniu kėbulu. Beje tai tik trečiasis ar ketvirtasis Toyota kompanijos elektromobilis, taigi šis tylus C-HR+ debiutas yra gana svarbus žingsnis japonų kompanijai. Pastaruoju metu Toyota kompanija stengiasi stilistiškai suvienodinti daugelį savo modelių, todėl Toyota C-HR+ yra itin panašus į hibridiniu varikliu varomą Toyota C-HR modelį. Tačiau ištiesų naujasis elektromobilis yra visiškai naujas individualus modelis, kuris sukurtas naudojant elektromobiliams skirtą „e-TNGA“ platformą, automobilis turi visiškai unikalų kėbulą bei saloną. Taip, abu kompaktiško dydžio krosoveriai turi itin panašias priekines dalis, tačiau elektromobilyje U formos žibintai perkelti šiek tiek aukščiau, po jais įtaisyti priekiniai žibintai su šviesos diodų technologija. Žemiau jų rasime trapecijos formos oro nukreipimo groteles, kurios padeda sumažinti oro pasipriešinimą. Abu C-HR modeliai kur kas labiau skiriasi savo profiliu – elektrinio modelio galinės rankenėlės paslėptos statramsčiuose, aštrios kėbulo linijos čia suapvalintos, pats profilis yra labiau ištemptas ir atrodo patraukliau nei “suspausto” hibridinio C-HR modelio. Ratų arkas automobilių gamintojas papuošė juodo plastiko apvadais ir siūlo klientams galimybę įsigyti automobilį net su 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Galinėje dalyje dominuoja aukštai iškelta galinių žibintų linija ir itin nuožulni galinio stiklo linija. Modernus ir nuosaikesnių formų elektromobilio salonas dar labiau skiriasi nuo hibridinio C-HR modelio ir sukuria erdvės pojūtį, o aplinkos apšvietimas suteikia rafinuotumo. 4520 mm ilgio automobilio ratų bazė siekia net 2750 mm - tokie parametrai leido įrengti saloną su daugybe erdvės keleivių galvoms ir svarbiausia - su net 900 mm atstumu tarp sėdynių eilių. Rezultate turime didesnę salono erdvę nei tikimasi iš C segmento krosoverio. Toyota C-HR+ pasiūlą sudaro versijos su dviem skirtingos talpos baterijomis ir su priekinių arba visų varančiųjų ratų pavara. Silpnesnioji versija turi 57,7 kWh bendrosios talpos bateriją montuojamą tik versijose su priekiniais varomaisiais ratais, o 77 kWh bateriją galima įsigyti tiek versijose su priekiniais, tiek ir su visais varomaisiais ratais. Versija su visų varomųjų ratų pavara išvysto 343 AG (252 kW) galią, nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekia vos per 5,2 sekundės. Priekiniais ratais varomas modelis su 57,7 kWh baterija pasiekia 167 AG (123 kW) galią, o pasirinkus 77 kWh bateriją elektros motoras generuoja 224 AG (165 kW) galią. Standartiškai visuose modeliuose integruotas 11 kW įkroviklis, o galingesnį 22 kW galios įrenginį galima pasirinkti kartu su geresne įranga. Elektromobilis palaiko iki 150 kW spartųjį įkrovimą tiesiogine srove. Maksimalus viena įkrova įveikiamas atstumas pagal WLTP važiavimo ciklą siekia iki 600 km.
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Toyota C-HR+ TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis





Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga












