2022-12-20 |
Toyota Corolla T-sport
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Greitas
Interjeras
|
Greitas ir sportiškas automobilis, per metus ekspoatacijos keista buvo standartiškai, tepalai, filtrai.
Kėbulas silpnas kai ir kitų japoniškų auto tačiau jeigu padarius antikorozini auto tarnaus ilgiau negu kitos.
Variklis dirba gražiai kaip 141KW varikliui, auto stovi originalus katalizatorius, jeigu ji nujiemus ir pastačius tiesu išmetima bus tikrai neblogas garsas, bet jeigu toleruoji savo kaimynus ir aplinkinius užtenka ir to ką turi.
Auto puikiai tinka jaunimui, kuris mėgsta greičio ir važinėtis miesto gatvėmis. Jeigu nori pasirodyt prieš mums kelyje dažnai sutinkamus BMW vairuotojus abejingu neliks, kai duosit gazo būs nustebe ne tik Bmw vairuotojas bet ir jūs.
Aptarnavimo kaštai tikrai nedideli, priklausomai nuo važinėjimo jeigu mėgstat greit vairuot, tai tepalus reiktu keisti kas 7-8 tūkst.
Salonas paprastas nieko įpatingo, šis automobilis labiau buvo skirtas sportui nei miesto pasivažinėjimams, todėl ties salonu labai galvos nesuko, standartinės corollos buvo su tokiu pačiu salonu. Nebrangus Būtinai žiūrėt kebula ir dugna.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-01-27 |
2,0 d4d 85kw hečbekas 2003
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvarumas, patikimumas, kuro sąnaudos
Sankabos liga, nėra komforto (jeigu to ieškote)
|
Turėjau 5 metus šį automobilį, pirkau iš pirikupų su sankabos defektu (to nežinojau iki pirmų 300km :)), taip pat sužinojau, kad buvo daužtas sparnas (po 3 metų kažkur, kai pradėjo jis rūdyt), netikėjau, bet buvo tikra rida (apie 230 000km). Pakeitus sankabą (jos dažniausiai pasitaikanti liga) per visą laiką absoliučiai nieko rimto nereikėjo investuot, tik varyt T.A. ir draust,. Buvo smulkmenos, tokios kaip: pedalo girgdžėjimas, lempučių perdegimas. Po tiek metų, pradėjo labai rūdyti (sparnas, stogas kur jungiasi su stiklu, dugnas), todėl teko parduoti. Šiaip labai manevringa, patvari, bet komforto nėra, tiesiog mašina, kuri atlieka pareigą - neveža iš A į B. Sankabos keitimas kainavo ~1000LT (tais laikais). Daugiau neteko turėti gedimų. Nuvertėjo per ~1200e per 5 metus. Važinėdavau kas savaitę, dvi savaitgaliais autostradoje 200km pirmyn, atgal namo (130-160km/h), o savaitės dienomis mieste po 20km per dieną, vidutinės sąnaudos būdavo 7-7,5l tiek vasarą, tiek žiemą, gazo tikrai negailėdavau. Manau gan ekonomiška. Pasivažinėti aukštom apsukom ir įsitikinti ar nebuksuoja sankaba, tada nekils bėdų su ja.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-08-25 |
Masina kuri visada uzsiveda. 2,0d4d 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigiai islaikomas, ekonomiskas, pakankamai manevringas, gali tapti talpus nuleidus galines sedynes. Isvis toyota apgalvojo, kad ko nera tas negenda:D
Pradejo rudyti galines arkos. Kazkas sakys, kad tai pilka masina, bet savo pilkuma atperka patikimumu. Uztenka pilti kura, nepamirsti apsidrausti:)
|
Automobili turiu nepilni 3m. Niekada nepavede. Per ta laika tik einameji remontai.
Pora kartu keiciau po stabilizatoriaus trauke, neperseniausiai keistas atraminis guolis ir sailentblokai 2vnt, pakeisti visi nauji stabdziu diskai ir kaladeles. Tikriausiai visi remontai per 3m nors masina mato ir zvyrkeliu ir autostradoj ne pencininko riezimu vaziuojama.
Technikine praejo is antro karto. Pirma kart nuvaziavus rado isplysusi sailentbloka ir lempute trumpu sviesu blogai istatyta.
Kuro sanaudos Kaune su r16 ratais 5,2-5,5l bent tiek raso borto kompas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-05-07 |
Apie nieka
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Salyginai paprasta parduoti
Pats visas vienas didelis nesusipratimas
|
Automobilis apie nieka - nei per greitas, nei per letas, nei silpnas, nei galingas. Zodziu jokiu emociju nekelentis auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Justas | 2016-11-08 |
Toyota corolla D4D 85KW 2005 12
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugus, ekonomiškas, praktiškas, patvarus, mažai išlaidų reikalaujantis autobobilis.
Viskas aprašyme ( jokio vidaus panelės girgždėjimo nėra) kas rašo apie tai tikriausiai pas juos jau buvo paliesta mūsų auksarankių :)
|
Automobilis itin patvarios važiuoklės ir gero variklio. Su toyota važinėju jau 1 metai. Per tuos metus jau prasukta ~35 tūkst. km. (Važinėjama kasdien) kuro sanaudos tikrai nėra didelės, bendras 5,4 l/100km. Automobilis tikrai nėra labai kietas, kaip skaičiau kituose komentaruose. Prieš tai turėjau VW B5, tai lyginant su juo Corolla net minkštesnės važiuoklės! Ganėtinai manevringas ir galios tokiam mašiniukui per akis! Gal man su ja nuskilo, nes pirkau parvaryta kaip ir daugelio iš Vokiečių su tikra rida, serviso knyga, galiojančia vokiška T.A. Kiek žinau tai vienas iš labiausiai nusisekusiu TOYOTOS variklių 2 D4D 85KW. Minusai - tai, kad reikia kas kiek laiko sutepti varžtelius, mėgsta apsitraukti rudele (visom toyotom) kas kurį laiką pradeda girgždėti sankabos pedalas - daugeliui įvairių modelių TOYOTOMS (papurškus alyva garsas dingsta). Remontas tikrai nėra brangus, pasikeitus tai kas privaloma( Tepalai, filtrai, paskirstymo diržas) daugiau nieko nereikia! o nuvertėjimas lygus 0. Prieš metus pirkdamas net neįsivaizdavau, kad kaina net nepakis. Užėjau pažiūrėti skelbimus, kainos tos pačios, kaip ir buvo! Pirkti tik tokio variklio! geriausia pirkti iš pažįstamo, o jei nėra tokio, bent jau su tuo kas nusimano apie važiuoklės ir variklio būkle.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Danielius | 2015-11-09 |
Toyota corolla
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kuro sanaudos, variklio kokybe.
izoliacija, barskaliukas, brangios detales/
|
siaip labai nuobodus, paprastas ir niekuom neipatingas automobilis
tiesiog esme, jog mazai genda, nors ziurint koks papuls aisku.. Dalys pakankamai brangios. Geras kebulas. Patarimas: vyrai nepirkite, nebent vairuosite tik mieste. Sis automobilis moterim kurios megsta ramu vazinejima, nekreipia demesi i barskancias plasmases ir siaubinga izoliacija. Variklis tikrai geras, truksta galios. Uzmiesti 140 vaziuoti tikrai nemalonu ;D Turejau automobili puse metu, per ta laika nuvertejo tikrai stipriai. Mmm, vesti i servisa ir viskas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Juras | 2015-06-12 |
Toyota Corola '06 dyzelis 1.4 ltr. D4D super auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, taupus, manevringas
NĖRA
|
Nedidelė, patikima mašina. Ypač taupus variklis. Nėra nusiskundimų šia mašina. Labai pasisekęs modelis japonams. Galėčiau pirkti ir naujesnių metų, bet man ir manojo corila labai gera. Rekomenduoju. Patikimas ir taupus D4D 1.4. Kuro sąnaudos labai mažos, užmiestyj max iki 4.5 važiuojant 100 km/h. Mažai nuvertėja. Didelių gedimų nebuvo. Standartiškai keičiami skysčiai ir viskas. Paprasta komplektacija-mažai problemų. Rekomenduoju praktiškiems žmonėms. Tikrai gera mašina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Raimis | 2014-09-11 |
Toyota Corolla 2.0 D-4D universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, ekonomiskas ir erdvus.
Trumpos pavaros, siek tiek zemokas del pravazumo.
|
Automobilis, buvo parvarytas is belgijos ir pravazeves virs 200000 km, bet tehnikine perejo is pirmo karto, galiu pasakyt labai kantrus masiniukas atlaike kelione i norvegija be problemu ir smagu vaziuot, minkstas :) Traukos uztenka nors ir 66 kw.. gal erzinai tik tai kad trumpos pavaros. O siaip vietos salone daug, patogus ir ekonomiskas, pilnai pakrautas (tiksliau prikrautas kiek imanoma) ima vidutiniskai 5.3. Vienintele problema su kuria susiduriau kad kad nuo per didelio pakrovimo bagazinej ir ilgu kelioniu, teks keist galinius armortizatorius. 2.0 D-4D 66 kw.. Pakeisti teke stabdziu kaladeles, tepalus ir dirzus su patempejais kas ir taip priklausoma jaj norint vaziuot i tolima kelione. Eksplotacines detales nera is pigiausiu bet karta pakeitus ilgam esi ramus. Del kebulo galiu patart pasiziuret ar visai nesurudije slenksciai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2014-08-11 |
Corolla 1.8 T-Sport 2ZZ-GE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Praktiškas, patikimas, patogus, 1.8 variklis pakankamai greitas
Garso izoliacija, 1.8 pavarų dėžės ilgis, kai kurios smulkmenos, valdymas ne sportinis, labai minkštas.
|
Puikus miesto automobilis. Dizainas kaip ir visų automobilių yra skonio reikalas, bet šį kartą Corolla atrodo tikrai daug geriau, moderniau ir šiuolaikiškiau. Salonas erdvus sėdintiems priekyje, tačiau gale kaip ir daugumoje miesto hečbekų vietos ne per daugiausiai. Maloniai nustebina pilnai atsilenkiančios galinės sėdynes, tačiau standartinės bagažinės talpa nėra įspudinga. Salonas patogus ir praktiškas, daug vietų smulkmenoms laikyti. Kaip savo klasės automobilio surinkimo kokybė labai nebloga. Prietaisų skydelis ir jo apšvietimas šiek tiek erzina, nes dieną kai šviečia saulė skydelio apšvietimą visada tenka pasididinti, o naktį susimažinti. Automobilio garso izoliacija, nors ir daug geresnė už praeitas corollas, bet tikrai nenustebina. Šis 1.8l darbinio tūrio 141Kw variklis yra labai patikimas, ekonomiškai važinėjant galima tilpti į pakankamai nedideles sąnaudas. Žinoma paspaudus virš 6000-7000 aps./min. atsidaro "lift", šiame apsukų ruože slepiasi didžiausia galia, tačiau ir sąnaudos tada būna atitinkamos. Variklis mėgsta kokybišką tepalą, pilnai sintetinį 5w30. Vietoje pagrindinio diržo čia paskirstymo velenėlius suka grandinė, todel paskirstymo dirželio keisti nereikės. Variklio liga yra tepalo pompa, kuri dažnai subyra jeigu metant žemesnę pavarą apsukos užkeliamos virš ribotuvo apsukų ribos(nes tokiu atveju ribotuvas nesudirba) tačiau tai aktualu tik tiems, kas automobilį naudos autosportui. Tačiau pavarų dėžė tikras minusas, pavaros labai trumpos, o 5 nuo 6 beveik nesiskiria. Autosportui standartinė pavarų dėžė taip pat netinkama, pavaros nėra tokios tikslios ir dažnai prie aukštų apsukų metant žemesnę pavarą gali tekti pavargti. Eksploatacijos kaštai nėra dideli, į mažą 1.8 varikliuką užteks 4L tepalo, o už stabdžių kaladėlių komplekta sumokėsite apie ~40Lt. Tačiau žvakės šiam varikliui dedasi tik iridinės, ir jų kaina bus apie 30-40Lt už vnt. nors jų tarnavimo oficialiai apie 100 000Km. Trumpųjų šviesų lemputės H7, ne tokios ir pigios, ir pakeitimas pakankamai sudėtingas, nes priėjimas sunkus. Filtrų ir t.t. kainos standartinės, kadangi čia Toyota tai per daug remonto tikrai nereikalauja. Kas liečia nuvertėjimą, Toyota kainas laiko pakankamai ilgai ir pakankamai aukštai. Būtinai labai gerai apžiūrėti bendrą būklę, pasimatuoti dažų storį, nes daužtos detalės pradės rūdyti. Nepagailėti kelių šimtų nuvažiuoti apžiūrai i Toyota servisą. Nepirkti abejotino varianto, geriau per ilgesnį laiką susirasti gerą automobilį nei po to gailėtis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Matas | 2013-05-05 |
Toyota Corolla 4ZZ-FE 1.4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pigios detales, pigus automobilis, daug elektronikos
labai nepatogus, daznai genda, daug elektronikos, mazai vietos, labai sunkus
|
na, cia mano darbo automobilis, taigi negalejau rinktis.Totalus kibiras, kaip toks mazas automobilis, sveria labai daug, labai.mazai vietos, sidabrines spalvos, tragiska pakaba.Vienakart skyriaus virsininkas pasiskolino sita corolla, tai autostradoj Kaunas-Klaipeda sugebejo sulauzyt pusashi :D truksta traukos, netgi senesnis astros dti 2.0 dyzelis su 60kw geriau traukia, corolla ryja apie 7.5l/100km mieste ir 7-6.5l/100km uzmiesti labai daznai ir lengvai genda, paguoda tik ta, kad masiskai ir pigiai prigaminta toyotos detaliu... kuo greciau parduok, kol nespejo daug nuvertet
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |