Markės
1816 iš 1912
Volkswagen Caddy, (Typ 2K) 2004 - 2020
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.57% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 10
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
2004 metais pristatytas komercinis Caddy modelis yra sukurtas ant Volkswagen Golf ir Volkswagen Touran automobilių bazės ir dalijasi su jais 50 % mechanizmų. Naujasis Caddy turi aerodinamiškesnį dizainą – trumpas variklio gaubtas sklandžiai pereina į nuožulnų priekinį stiklą. Automobilis gaminamas su įvairių tipų kėbulais – komercinis Panel Van, komercinis Window Panel Van su šoniniais langais, 7 vietų Kombi, šeimyninis 7 vietų Caddy Life ir aktyvaus laisvalaikio versija Caddy Tramper arba Caddy Life Camper. Caddy Kombi pirmą kartą debiutavo kaip savarankiškas atskiros klasės nedidelis krovininis miestui skirtas automobilis, o ne kaip Seat Ibiza variantas. Visi modelio matmenys gerokai padidėję: automobilio ilgis dabar yra 4405 mm, plotis – 1802 mm, aukštis – 1833 mm, o bazė - 2682 mm.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 10
2021-02-01
Patikimas draugas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpa, funkcionalumas, patvarumas,
Kaina
Nupirkau 2013 caddy maxi tdi su 90 000. Važinėju 3 metus. Nuvažiavau per 40 000 km. Niekas negedo ir dar nereikėjo nieko remontuoti. Labai taupus ir talpus. Pirkčiau dar kartą. Ir netikėkite, jog koks fiat doblo kažkas panašaus yra.
Pilnas atsiliepimas...
2021-01-12
Vw Caddy 2005 2.0 SDI keleivinis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nežinau...... gal tik valdymas OK.
VARIKLIS VARIKLIS VARIKLIS ir kokybė dar komfortas.
Mums reikėjo erdvaus šeimyninio ir ekonomiško automobilio už mažą kainą. Atradau štai sę Vw Caddy 2005 metų. Iš karto sakau VARIKLIS TRAGEDIJA IR GARSO IZOLIACIJA KATASTROFA. Mokėjau 2k Euro su 200 tūkst. rida. Praėjus 2 mėn. po pirkimo iš karto palikau Caddy servize 1 mėn. Remontas kainavo 700 Eur. po 5 mėn. vėl remonto problemos, dar 500 Eur. Pamatęs dokumentus man vos infarktas neištiko. 2 LITRŲ DYZLELINIS VARIKLIS IŠSPAUDŽIA TIK 70 AG??? Baisu. Suprasčiau 90-ujų auto su 2.5 litro variklis siekia 80 AG, bet 2005 metų keleivinis mikroautobusas turi tiek galio kiek mažalitražis miesto automobiliukas. Mano verdiktas toks: Geriau pirkite Fiat doblo ar kitus mikroautobusus, bet tik ne Vw, visų iki vieno Caddy varikliai ,,mėšlas''.
Pilnas atsiliepimas...
2020-06-21
Variklis-"šūdas"
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nėra
Jų labai daug,ypač automobilio kaina
1.9TDI 77KW ,BLS variklio velenas mirė ,nuvažiavus 207000km. Ar Tai yra gerai ir normalu ?? NENORMALU. Kėbulas labai rūdyja,pakabos dalis reikia keisti kasmet...ir t.t. Tokios komplektacijos niekam nerekomenduoju,ypač surinktus Lenkijoje.
Pilnas atsiliepimas...
Caddy Life | 2016-12-06
VW Caddy Life 1.9 77kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, geras matomumas, manevringas, mieste pats tas, ekonomiskas.
garso izoliacija
Automobilis 2007m, jame yra viskas ko reikia, daug vietos. Automobilis labiau naudojamas darbui, bet ir ilgom kelionėm gana patogus. Dideli veidrodziai patogu parkuotis, reikia pajusti masinos gabaritus, prastai matosi priekis, del elektromechaninio vairo stiprintuvo automobilio valdymas tampa nejaučiamas, matomumas geras , vazuokle patvari, 1.9 d, vedasi, siltas ir saltas, tiek prie pliuso ir minuso, dirba puikiai, nėra jokio pašalinio garso, pakankamai galingas ir ekonomiskas.
Pilnas atsiliepimas...
LUCIO | 2016-01-25
VW Caddy Life 1.6 fsi 75kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitai šyla, patikimas variklis, malonus vairuoti, kasdienis darbinis arkliukas.
Sunkus priekio matomumas, ganėtinai pigus sąlonas, mažai komforto.
VW Caddy Life 1.6 fsi 75kW Automobilis nors ir 2005m. Tačiau, jame yra viskas ko reikia, el. langai, kondicionierius, radijas, cd grotuvas, autopilotas. Pas mane 7 vietų variantas, tačiau išėmus galines sėdynes, tikrai didelė bagažinė. Automobilis labai aukštas, daug vietos. Tiesa sėdint antros eilės viduryje nėra ypač patogu. 3 eilės sėdynės tinka nebent mažam žmogui. Automobilis labiau naudojamas darbui, bet ir ilgom kelionėm gana patogus. Automobilis aukštas, todėl nėra baisūs ir kaimo keliukai. Kuro sąnaudos, kaip benzinui ganėtinai normalios, vasarą: 8,5l/100km, žiemą: 10l/100km. Nežinau, kaip dyzeliniai, bet benzininis automobilis šylą labai greitai, čia didelis pliusas vienatūrio tipo automobiliui. Nupirkus pakeičiau tepalus, filtrus, galines stabilizatoriaus įvores, pravažiavus 9000km dar niekas nekeista, niekas nebraska, nebilda, viskas veikia, kaip turi veikti. Labai dideli veidrodžiai, ypač patogu parkuotis, automobilis nors ir didelis, tačiau elektromechaninis vairo stiprintuvas automobilio valdymą, padaro nejaučiamu, vairas sukinėjamas "dviem pirštais". ESP veikia tikrai gerai, ABS taip pat veikia puikiai, nepalyginsi su Golf IV. Mašina prie didelio šalčio kuriasi puikiai, nors dar yra gamyklinis akumuliatorius. Prastai matosi automobilio priekis, tačiau prie to priprantama, tiesiog reikia pajusti mašinos gabaritus. Pakeitus tepalus ir pravažiavus apie 7000km. reikėjo šiek tiek įpilti tepalo. Pakrovus mašiną maksimaliai trūksta galios. Kadangi mašiną yra aukšta, žiemą nemėginkit greitai laužti posūkio, pačiai mašinai šiek tiek trūksta stabilumo, tačiau ji nėra skirta "lakstyti". 1.6 fsi benzinas. Dirba puikiai, nėra jokio pašalinio garso, beveik negirdimas. Pakeitus tepalus, po kiek laiko reikės įpilti dar šiek tiek, bet įpilsit ir pamiršit vėl. Šyla puikiai, gražiai dirba tiek žemom, tiek aukštom apsukom. Nekaista važiuojant aukštom apsukom (jei yra smaugiamas). Galinės stabilizatoriaus įvorės - 30€ Filtrai, tepalai - 300€ Visi valytuvai - 48€ Jei perkant darbui, vežioti krovinukus ir panašiai, tikrinkit galinį tiltą, įvores ir pnš. Nutrintas vairas, bėgių svirtis, nublukusios lempos = prasukta nemažai km. Nepirkit geltonų, komercinių "kablukų", beveik visi buvo sukurti pašto rinkai ir yra be galo nudrožti. Jei benzinas, uždarius kapota variklio turi beveik nesigirdėti, dirba gražiai ir tolygiai, variklis nesipurto ir nedreba. Patikima važiuoklė, jei neperkrausit, laiku atliksit aptarnavimus, mašina tikrai važiuos ir laikys, puikus darbinis arkliukas. Nepatariu pirkt su dujom, nors fsi varikliai tikrai tam labai geri, tačiau varikli po truputi žudysit.
Pilnas atsiliepimas...
Vidas | 2015-06-03
vw cady
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikima sirdis jeigu ..naudojami gamintojo rekomenduojama alyva
kad ir naujo svilpia tarbduryse vejas mazoka vietos kabinoje atsiranda korozijos pozymiu
na kaip darbinis arklys tai nera blogas variantas bet ... nuvaziaves 45000 km. pradejo uzti reduktorius , buvo keleta gamykliniu nesklandumu tokiu kaip ausinimos skyscio prasiskverbimas del nekokybisku zarnu savarzu ( chamutu ) Pats variklis dirba puikiai bet ... 1.6 tdi ( pas mane 74 kw ) tikrai per mazas . Dar tuscias vazioja bet kaip tenka pasikrauti simta kita kg. tikrai nevariantas o ir tada ryja kaip monstras koks :-( Na is esmes bedu kaip ir nedaug tad manau nusidevejimo kastai tai ...daugiau kaina kris del metu eigos patarciau ziureti varintus nuo 1,9 tdi ir daugiau . 1,6 tdi silpnokas nebent bus vazinejama be svorio - tada visai nieko ;-)
Pilnas atsiliepimas...
vytas | 2012-04-30
Caddy - nei geresnis, nei blogesnis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikima važiuoklė, nebijo perkrovos protingose ribose
patikimumas
krovininis, pirktas naujas salone (pirkta iš to, kas buvo salone - kaina gera, bet nėra net galinių durų stiklo valytuvo ir apšildymo, ko labai trūksta). Kituose atsiliepimuose skaičiau, kad Caddy nestabilus. Keista, bet aš dėl to priekaištų neturiu, neblogai veikia traukos kontolės sistema, pvz. - be didesnės baimės galima vieno šono raitais važiuoti per sniego košę autostradoje, nebijant sumėtymo. Aišku, šoninio vėjo gūsiai tokio dydžio automobilio negali neveikti... Automobilis iki šio momento pravažiavo 183t.km. Be žemiau minimų problemų su varikliu nustebino po 5 metų eksploatacijos sugedęs kondicionierius. "Freono" pakanka, meistrai sako, kad kaltas vožtuvas ar jo valdymas, šią vasarą tikrai prisiversim išsiaiškinti. Galinio numerio apšvietimo plafonus keitėme gal 4 kartus - supūna kontaktai. Stabdžių diskų/kaladėlių, ratų guolių keitimas, smulkus važiuoklės remontas esant tokiai ridai nestebina. SDI 2,0L. Variklio galingumas 69AG - per silpnas aukštam/sunkiam automobiliui. Mieste galios nelenktyniaujant užtenka (padeda labai trumpos pavaros), bet užmiestyje vargas. Esant 100km/h greičiui, variklio apsukos apie 3000 aps/min - didelis triukšmas ir nemažos kuro sąnaudos. Važinėjant maždaug po lygiai mieste ir užmiestyje užtenka 7L/100km, bet bent kiek paspaudus autostradoje, sąnaudos pasiekia 8...8,5L/100km. Kiek teko domėtis, galingesni TDI varikliai ekonomiškesni (ir greičiai su jais tikėtinai didesni, nes mūsiškio maksimalus greitis pagal pasą vos 134km/h ir prie galimybių ribos artėti net nesinori dėl variklio garso). Dar garantiniu laikotarpiu prasidėjo vargas su akseleratoriaus pedalio potenciometru: porą kartų valė, baigiantis garantijai pakeitė nauju, bet gedimas vėl pradėjo kartotis maždaug metai po pakeitimo. Požymiai: pradeda mirksėti kaitinimo lemputė, šiuo atveju rodanti variklio gedimą, variklis daugiau ar mažiau praranda trauką. Išjungus ir vėl įjungus degimą, gedimas dažniausiai dingsta. Kai tas gedimas pasikartoja kartą per savaitę ir visi žino, ko laukti ir kaip išsisukti, galima kentėti, bet porą kartų vos pavyko parvažiuoti - gedimas ėmė kartotis, kiekvieną kartą stipriau nuspaudus "gazą", pvz. - pradedant lenkti. Tenka vos ne glostyti, o ne spausti pedalį. Jausmas nekoks, pavojinga. Susiruoši remontuoti, savaitę važiuoja be priekaištų... Variklis mėgsta alyvą. Tarp keitimų (maždaug kas 25t.km) tenka papildomai supilti maždaug 5 litrus. Alyvą naudojame ilgo keitimo laiko (Long Time), gana brangią. Gerai, kad numatyta alyvos lygio lemputė, pastoviai vežiojamės alyvos bakelį (asmeniniuose automobiliuose nuo tokios praktikos atpratau seniai). Neseniai teko restauruoti kuro purkštukus (po 400Lt/vnt). Gedimo požymiai - variklis nesisuka didesnėmis, kaip 2500aps/min apsukomis, mirksi pašildymo lemputė. Vieną purkštuką servisas pavadino mirusiu, kiti - arti to. Variklis neragavęs baltarusiško dyzelino, su firmos kortele dažniausiai pylėmės Lukoil ir Statoil degalinėse. kadangi per 22 metus vairuotojo sėdynėje teko išbandyti labai įvairius, dažniausiai nenaujus automobilius, tarp kurių buvo ir kur kas mažiau prestižinių markių (Renault, Citroen), plačiai išgirtas VW patikimumas gana stipriai nuvylė. Aišku, reikia atsižvelgti į tai, kad tai komercinis, firmos automobilis, kuriuo važinėja ne vienas vairuotojas, bet juk kondicionieriaus, kuro purkštukų ar "gazo" pedalio gedimai nuo vairuotojo nelabai priklauso. Nuvertėjimas, kaip ir daugumos kitų VW automobilių, nedidelis, likvidumas geras. Eksploatacijos kaštai vidutiniški. vengti SDI variklių - silpnas, triukšmingas (nes reikia "sukti"). Ankstesnės kartos 1,9L SDI bent pasižymėjo ekonomiškumu, šios - nebe.
Pilnas atsiliepimas...
Vitalijus | 2012-03-18
Volkswagen Caddy 1.9 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas vokiskas darbinis automobiliukas
Truksta garso izoliacijos prie didesniu greiciu
Si automobiliuka eksplotuoju nuo 2007 metu vidurio ,pirktas darbui ,per 4.5 metu pravaziavau 135000 km , automobiliuka eksplotavau vienas , jis saziningai , be jokiu gedimu atidirbo musu lietuviskais keliukais, jutoje buvo tik atliekami profilaktiniai ir einamieji darbai, siam modeliui , neturiu jokiu pretenziju , matomumas geras , vazuokle patvari , ( per 3.5 metu eksplotacijos laika nieko neremontavau ) tai yra , kaladels , tepalai ir dirzus pakeiciau kaip siule gamintojas. As esu juo labai patenkintas ,ko man pritruko tai gersnes kebulo izoliacijos , mazuojant didesniu greiciu triuksmas salone didokas , bet juk tai darbinis automobiliukas , ne prabangos masina su visais komfortais. Varikliukas 1.9 mano komplektacija , pakankamai galingas ir ekonomiskas, uzmiescio kuro sanaudos fantastines apie 5 ltr 100 km, aisku vazuojant leistinais greiciais . Eksplotacija pakankamai prieinama nes faktiskai jam nieko nedariau , tepalai ,kaladeles , prie 115 tuks pakeiciau dirzus ir viskas . Jei isigysite toki automobiliuka , naudota , normaliai eksplotuota , nesurinkta is kokiu 3 nuvarytu ar sudauzytu kaip jau yra iprasta, tikrai busite patenkintas sia masina .
Pilnas atsiliepimas...
Aidas | 2010-04-01
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus vairavimas, dideli veidrodžiai, patikimas.
Šoninės durys, žibintų lemputės.
Darbinis automobilis, patogus valdymas - mieste pats tas. Patogu, jog aukščiau sėdi nei įprastam automobilyje, dideli veidrodžiai nepamainomi parkuojantis. Minusai: trukdo priekinis rėmas (užstoja vaizdą), su šoninėm durimis problemos pastovios, priekiniai žibintai dažnai perdega, priekinis stiklas mėgsta nuo menkiausio smūgio skilti. Turim 2.0 SDI ir 2.0 TDI - vienareikšmiškai TDI pranašesnis, SDI mano manymu nevertas dėmesio-galios žymiai mažiau, o kuro sąnaudos tokios pačios. Naudojam nuo 2005 galo, iki šiol pakeistos stabdžių kaladėlės, praktiškai visose automobiliuose priekiniai stiklai, žinoma tepalai, filtrai visokie ir begales priekinių žibintų lempučių, daugiau jokių problemų iki šiol-pravažiuota jau apie 150 tūkst. km. Pažiūrėti ar gerai durys užsidaro ir atsidaro iš išorės/vidaus
Pilnas atsiliepimas...
Arūnas | 2009-12-04
CADDY
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta prošvaisa, malonus valdymas. 19TDI LABAI EKONOMIŠKAS - 7LTR BENDRAS, GALO
nelabai stabilus žiemą. didelis triukšmas salone t.y. bloga garso izoliacia.
CADDY, KOMBI, 5 SĖDIMŲ VIETŲ 1,9TDI Perkant reikia butiniausiai žiūrėti, kad nebūtų dažtas, nes su šoninėm stumdomom durim bus problemų. O šiaip automobilis tikrai vykęs tik brangokas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt