Markės
1825 iš 1911
Volkswagen Golf, (Mk4) 1997 - 2003
572Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 72
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
TRŪKUMAI
  • Ne pats patikimiausias automobilis
  • Aukšta kaina
  • Prastokai valdomas
Volkswagen Golf Mk4 vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Dabar Golf buvo pozicionuojamas kaip aukštesnės klasės automobilis turintis aukštos kokybės interjerą ir geresnę įrangą, kadangi Volkswagen grupė siūlė kitus pigesnius šios klasės atstovus – Škoda Fabia, Seat Leon. Todėl Golf savo kokybe labiau primena brangesnį Audi A3 modelį. Šios kartos Golf nebuvo sukurtas kabrioletas, vietoj to kompanija naudojo senesnės versijos kabrioletą su pakeistais priekiniais, galiniais bamperiais bei priekiniais žibintais. Šios kartos GTI modeliai turi 1.8 turbo variklį, kurio galia siekia 150 AG, o vėliau buvo padidinta iki 180 AG. Tačiau galingiausia versija R32 turėjo visai naują VR6 3.2 L variklį su 24 vožtuvais ir išgaunantį 241 AG (180 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą. JAV rinkai buvo skirtas dar galingesnis Audi TT R32 variklis su 250 AG gebantis įsigreitinti 0-100 km/h per 6.6 sekundes. Bendrai paėmus Golf vėl sudarė puikų įspūdį - aukštos kokybės interjeras, patikimas elgesys kelyje, patogus ir talpus. Tačiau tuo metu kai vieni giria visaapimančią Golf kokybę, kiti pažymi dažnas technines problemas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ketvirtos kartos Golf buvo gaminamas su nepaprastai retos konfigūracijos VR5 varikliu. Iš esmės tai V formos penkių cilindrų variklis ir tokius gamino tik VW kompanija:



Galingiausia R32 versija turėjo 241 AG variklį:



VR variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats VR6 variklis atrodė taip:


Kabrioleto versija ištiesų buvo senesnės kartos Golf, tik su naujesnės ketvirtosios kartos Golf‘o priekio dizainu:



2000 metais šios kartos Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „Diesel Car“).

1998 metais Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „What Car?“).

Žurnalas „Top Gear“ 1998 metais šios kartos Golf apdovanojo kaip geriausią šeimos automobilį.

Tokį automobilį vairavo ir Kate Middleton:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 72
joo | 2011-09-17
VW GOLF 4 99M, 1,4L, 16v.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus mieste
ekonomija, patikimumas.
Sveiki tautiečiai. Papasakosiu apie Golf 4 1,4l motoru.Mano automobilis 2 durų , el. langai stiprintuvas vairo, 5 pavaros, el. veidrodėliai. Automobilis nėra galingas bet pakankamai rajus benzinui, spaudžiant akceleratorių suvartoja mieste 10-11 l benzino, autostradoje iki 100km/h -7l, jei greičiau, suvalgo ir daugiau, sunkiau užvažiuoti Į statesni kalną, ar staigiau lenkiant visgi 55kw. Autostradoje važiuojant 130 variklis tiesiog "verkia", tai daugiau miesto automobilis, autostradoje geriausias greitis 100km/h. Kietoka pakaba, jaučiamos visi nelygumai, o šiaip pakankamai komfortiškas auto. Dažniausiai Šie auto būna kūdesnės komplektacijos, dažnai nebūna el. langu, kondiškės. Vienu žodžiu automobilis su kuriuo greit nepavažiuosi. Dažnokai genda vairo kolonėlės, silpniau laiko varikliai, dėžės, langų pakėlikai, durų vidiniai užraktai, neblogai laiko važiuoklė. Variklis 1,4l 16 vožtuvu, nėra itin ekonomiškas ir labai patikimas, važinėjant didesniais greičiais toks variklis greičiau prisidrožia. šiu varikliu silpnesnė vieta galvos ir velenėliai, nes jų yra du. taip pat pabirsta dėžės, silpnesnė jų vieta. mano golfukas buvo tvarkingas, tai per daug nebyrėjo, tik važiuokle patvarkyt teko. Svarbu neišsirinkt paskutinės lupenos iš pigiausių variantų, nes turėsite daug remonto. Žiūrėti nepigiausius variantu, atkreipti į variklio būklę, vairo kolonėlės būklę, pravažiuot pažiūrėt ar jungiasi bėgiai, važiuokles būklę pažiūrėt, nors jį nėra brangi. Nepult pirkt pačio pigiausio varianto, nes dažnai būna damušti tokie automobiliai.Ačiū už dėmesį .
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2011-07-31
VW GOLF MK4 1.9 SDI 50kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkštai pakankamai važiuoja, ekonomiška.
Mažai vietos salone, silpnas variklis, nepatikimas automobilis.
Turėjau golfuką, nieko važiuot važiavo bet kaip viskas pradėjo byrėti tai teko parduoti. Pirmiausia jei važinėjate tik mieste tai šio variklio per akis, užmiestyje jis valgo gana daug kuro važiuojant didesniu greičiu. Šiaip automobilis ekonomiškas salonas gana tvarkingas pas mane buvo visiškai be elektronikos. Taip kad elektrinė dalis kaip ir negedo. Nors buvo su akseleratoriaus daviklio laidais kažkas. Variklis silpnas, net per silpnas toks variklis į smart tipo automobilius tiktų, bet ne į golf kuris sverias 1200kg. Mieste taip jo užtenka jis ekonomiškas ir viskas puiku, bet užmiestyje lenkti reikia labai daug vietos, automatiškai važiuojant didesniu greičiu daugiau valgo kuro. Rinkčiausi geriau TDI 66 ar 81 kw geriausias variantas nuo 2001 96 kw TDI PD. Tada ir galios bus ir ekonomija gera.P.S. Variklis jau kai rida prie 300 tūkst artėjo pradėjau labai vargiai dirbti. Jau tikrai atrodė jog 300 tūkst jam riba ir daugiau negalės važiuoti. Nusipirkus buvo pakeisti diržai, filtrai, priekinis žibintas nes nesireguliavo tai kažkur 1700lt viskas kainavo. Toliau buvo važiuoklė remontuota, stabdžių diskai keisti. Automobilį pirkau už 8400LT pardaviau 7500LT taip kad nuvertėjimas yra labai didelis. Jei jau tikrai nusprendėte pirkti šį golf'ą gerai apžiūrėkite važiuoklę turbiną variklį. Geriausias variantas būtų nuvaryti į servisą sumokėti porą šimtų už diagnostiką ir vėliau neturėti vargo. Negu pataupyti ir vėliau iš vien remontuoti. Patarimas pirkite tik turbo dyzelį. (TDI)
Pilnas atsiliepimas...
Kęstas | 2011-05-07
VW Golf 2001 m. 74 KW PD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai daug.
Galetu buti aukstesne, ypac priekyje. Karteris itaisytas kiek per zemai. Truputi kvailokas priejimas prie priekiniu zibintu, bet reik iprast.
Patogi masinyte, ypac vaziuojant dviese. Manevringa, labai stabili kelyje, lengva parkuotis siaurose aikstelese. Masinos dizainas isores kiek nuobodokas, bet atperka tuos trukumus pakankamai didelis komforto lygis masinos viduje - persedus is Opel Astros panasiu metu i sita, tai skirias salonas kaip diena ir naktis. Puikūs masinos stabdziai ir nebloga, nebarskanti pakaba. Variklis - vadinamasis ,, pompa duse'', tai yra nera kuro siurblio, o stovi paciam variklyje elektroniniai kuro purkstukai. Nemegsta rusisko ir baltarusisko dyzelio - nepatariu tokio pilt, nes purkstuku kainos remonto atveju tai labai dideles. Siaip variklis traukia super - padedu 81 kw VW pasatus dyzelius ant trasos. Jei tinkamai eksplotuoji, nedraskai, pili gerus tepalus ir kura - laiko super. Eksplotacijos kastai nera dideli, detaliu daug ir reikiamu gali rasti srotuose. Kaina savo islaiko ir krenta nedaug, manau cia daug kas nulemta ir tradicinio lietuvio poziurio i VW, kaip i patikima masinos marke. Ziuret varikli masinos, kad nebutu uzvaikytas ir nemestu juodu dumu. Siaip geriausiai tikrint kokiam rimtam servise. Nepirkt is loterijos kaip as, nors man situo atveju labai pasiseke.
Pilnas atsiliepimas...
Golfas | 2011-03-25
Golf IV 1.6 benzinas 100 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus vazineti mieste
Pavaru deze ir kuro sanaudos
Nu viskas tvarkoj su situo automobiliu jei vazinesi tik po miesta. Isvaziavus i autostrada ar siaip i uzmiesti tai ir verkt norisi kai greitis 100 o apsukos arti 4000. Ziauru, taip ir ziuri i pavaru svirti ieskodamas 6 pavaros. Na ir degalu sanaudos tikrai nezavi. Kaip 1.6 varikliukas ir 10l/100km. Cia vidutiniskai, ne kas. Tiek nuotaika gerina tai, kad mieste sankryzuose tai gana smagi masinyte. Tai tiek.
Pilnas atsiliepimas...
saulius | 2011-02-25
2000 1,9tdi 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis,salono kokybe,valdymas,kuro sanaudos.
Kolkas nesusiduriau su minusais,nebent tai kad truputi buvo dauztas priekinis kampas.Ir dar tarp karterio ir zemes galetu but keliais centimetrais daugiau.
Pirkau golf4 is olandijos.Oro pagalves sveikos,rida 250000km.Maniskis universalo tipo.Bagazinej vietos ,gali karve patalpint.Rieda smagiai,degalu norma 4-5ltr,salono medziagos labai kokybiskos,visi privalumai. Variklis kaip bitute,kolkas jokiu bedu.Tiesa turejau viena bedele,maniau kad imobilaizeris ,bet kazkokia dumu sklenduke buvo uzsinesus,gal nuo prastos kokybes degalu,nes pilu ir zalia,ir rusiska,kas papuola. Kai pirkau pries 7men.mokejau 12000lt.,manau kad jeigu reiketu parduoti panasiai ir gauciau.Tiesa keiciau galinius amortikus,daugiau kolkas nieko. Nenusipirkti uzdrosto.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2010-09-27
Golf IV 1.9 TDI 81Kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, galia, ekonomija
Nervinantys smulkūs gedimai
2009 m. vasarą nusipirkęs šį automobilį džiūgavau kaip vaikas: valdymas ir dinaminės savybės - tobula! O kur dar neįtikėtinai mažos degalų sanaudos! Na, bet džiūgauti teko neilgai: pavažinėjus keletą savaičių po Lietuvos pajūrį, "apsireiškė" vairo kolonėlė - pradėjo girgždėti dirželis, o dar iš kažkur drėgmė bagažinėje. Teko keisti visą vairo kolonėlę, kadangi jos stovis buvo "ant ribos". Dėl drėgmės bagažinėje, kalti supuvę guminiai kaiščiai kurie randasi ir už galinio bamperio (drėgmė bagažinėje), ir automobilio dugne (po stipresnių liūčių, ar pavažinėjus per stiproką lietų į saloną patekdavo vandens, t.y. sudrėkdavo kiliminė danga). Dar teko keisti įtempėjus. Vėliau "išlindo" ratų guoliai su savo ūžimu. Pakeitus tepalus, paaiškėjo, kad netolimoje ateityje nusimato karterio keitimas: mat tepalų išleidimo angos rievės buvo išmaltos netinkamu varžtu, tad teko sukti didesnį varžtą ir gavau perspėjimą, kad gali pradėt leist tepalus.. Kėbulo būklė toli nuo idealo. Visas "grožis" pasimato nuodugniai plaunant ar poliruojant automobilį: daugybė dažų nuotrupų šonuose, priekyje ir gale - lyg automobilis būtų dalyvavęs ralio čempionate akmenuotose vietovėse.. Vienur kitur jau pradeda gamintis rūdžių telkiniai. Automobilis tikrai buvo daužtas, nors ir atvežtas iš Vokietijos, taigi,matyt, ne be reikalo darytas kapitalinis variklio remontas.. p.s. dar nuo praeitos žiemos(2009 m.) pradėjo užsikirtinėt vairuotojo pusės durų rankena: kartais pavyksta dureles atidaryti iš pirmo karto, o kartais tenka pavargti ir minutę dvi (tai nelabai malonu, kai būtent tuo momentu pradeda lyti) p.p.s. iškart nusipirkus automobilį labai nervino tai, kad jis pernelyg žemas - teko pasikeisti sportines spyruokles į standartines ir tai išsprendė problemą. Kadangi variklis po "kapitalinio", nusiskundimų su juo kolkas nebuvo. Dirba vedasi kaip laikrodukas, tik žiemą reikia būti užtikrintam, kad akumuliatorius nėra senas. Trauka - puiki, nors su laiku jos pradeda trūkti. Normalu. Degalų sanaudos juokingos - jei prisipili pilną baką tai net pamiršti apie tokią smulkmenėlę kaip degalai. Dirba variklis garsiai - tikras tdi. Tpfu tpfu dėl turbinos irgi jokių nusiskundimų. Automobilio remontas nėra brangus, tik reikėtų vengti nusimamančių "dėdžių Ivanų" ir jų serviso. Kolkas su visais remontais ir eksplotacinių medžiagų keitimais išleista apie 2000 Lt. Automobilis per metus nuvertėjo tikrai bent jau tūkstančiu dviem. Iš esmės automobilis yra labai geras, taipogi ir variklis. Tik nervus gadina įvairiausios išlendančios smulkmenos(plastmasinės detalės, guminės tarpinės ir pan.). Jeigu tikrai norite pirkti tokį modelį, būtinai nuodugniai patikrinkite servise. Kitą kartą sumokėčiau ir nepagailėčiau daugiau pinigų radęs tikrai gerai išlaikytą egzempliorių :)
Pilnas atsiliepimas...
as | 2010-08-20
Golf 4, 81kw, 2001 m. iš Italijos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, pigi eksploatacija
turbinos valdymas
Kadangi pirkau nesidomėjęs apie nieką būtu paprasčiau parašyti ko nepakeičiau, bet visdėlto pavardinsiu :) Taigi per gerus metus : Variklis, smagratis, diskatorius, sankabos diskas, generatorius, purkštukas, vairo kolonėlė, oro srauto matuoklis, pusašis su granatom, šakės , du amortizatoriai, lango pakelėjas, airbago juosta, radiatorius, interkuleris, kondicionieriaus radiatorius, turbina, krūva visokių smulkmenų ir tai neskaitant variklio diržų su įtempėjais, stabdžių kaladėlių, padangų...ir t.t. Labai ekonomiškas, mieste iki 5,5 litro. Žiemą užsiveda be problemų prie bet kokio šalčio. Prieš pakeisdamas atlikau šiokį tokį remontą, tai kol kas per 1,5 metų keičiu tik tepalus. Puiki auksinė mašina. Dabar 1,5 metų atidirbinėja investicijas. Nepirkit aklai taip kaip aš.Keletas patarimų :Turbinos vakumo ašelė turi visiškai laisvai judėti kartu su kintama geometrija apie 10 mm, vairo kolonelės plastikinės gofros turi buti nepriekaištingai užtvirtintos ir nesuplyšę. Variklis turi užsivesti iš pusės apsisukimo be kaitinimo žvakių bent jau iki 0 laipsnių. Sakyčiau geriau naturaliai purvinas negu nuplautas su chemija. Jei pasiseks išsirinkti neuždrožtą su 81 kw varikliu pilsit tik kurą ,važiuosit ir nežinosit kas yra remontas.
Pilnas atsiliepimas...
machake | 2010-08-04
VW GOLF IV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Na tiesiog patiem reiktu pavazineti ir pamatysite kas per masina. Vaziuoja tai tikrai smagiai ir galios uztenka. 1900 TDI Na jei masina priziureta tai dazniausiai keisti juose nieko ir nereikia. Patikimos ir patvarios masinytes. Na gal tik auksto slegio siurbliai nera labai patikimi, tai i tai reiktu atkreipti demesi.
Pilnas atsiliepimas...
karabasa | 2010-07-05
1.9 tdi 81kw nieko gero 1998m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas
nepatvarus
malonus ant kelio grazus automobiliukas tik va jei kas sugedo tai ir prades gest . nupirkau pries 3metus uz 5000euru ,bet va galiu isvardint ka esu keites ir remontaves1. vairo kolonele du kartus keiciau 2 turbina keiciau 3 kuro siurbli. 4 greicio deze buvo pabirus du kart 5 kondiskes siurbli 6 galini tilta nes pradejo padangu vidinius krastus iest 7 spidometra nes uzlinko 8 starteri 9 langu pakelejus 10 karteri nes labai zemai jis stovi ir kliuna daznai. kai nupirkau is vokietijos rida buvo 220000km variklis tai gerai laiko pats ir per salcius kuriasi gan gerai, tik va turbinos nelaiko o jos gan nepigios yra 81kw, kaip dyzelis tai nebrangus islaikymas jei tik nereikia remontuot ka rimciau vaziuokles dalys irgi nebrangios , geriau rinkis kita auto
Pilnas atsiliepimas...
kaunas | 2010-07-04
GOLF 4 TDI 85 KW 2000M.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Psichologiskai nuteikia zmogu tik kad ekonomiskesne kuro atzvilgiu
Labai labai daug
Turejau VW GOLF 4 2000m su pompiniu motoru 6 pavaros,pirkau atvaryta is Italijos pries 3 metus su ivairiais kosmetiniais defektais, palankstymais ( nes sugunde tada pigesne kaina, tuomet pries ta pakilima 16000 lt ). rida rode 195000 km Siaip tai pries isigijant tai buvo mano svajoniu automobilis, patiko kad sesiabegis ir pilnesne komplektacija, klima, el. langai,sidabrinis. Butu geras automoblis, jei butu jis kaip automobilis. Tikejausi isigijus po GOLF 3 1,4l, tai bus tikras zveriukas, nors ir zymiai jautesi traukos skirtumas labai. Bet isigijus... tai ir prasidejo visos bedos viena po kitos kaip kokia grandinine reakcija : is pradziu reikejo pakeist vairo traukeles, traukiu obuolius, kaladeles, stabdziu diskus ir sarnyrus, nes buvo visiskai suvaryti, suplesytas traversas, iskeltas karteris variklio, teko pavirint, sulankstytas slenkstis( neaisku kur vazinejo ar sokinejo per dirvonus, akmenis ), aptrintas, prarukytas salonas kaip pelenine,pilna pelenu ( kiek ji teko valyt, paskui ir pakeist sedynes ), nutrintos salono plastmases, neaisku ka automobilyje veike, dejau galini valytuva, nes nebuvo visai, puses automobilio dazymas, nes braukytas, lankstytas buvo, apdauzytais buferiais. Po poros men nusprogo turbina, siek tiek paemus greiti ant lygaus, tiesiog islakste gabalais ispusdama tepala, tai Kaune niekur neradau, teko vaziuot i Klp, po poros men vel problemeles prakiuro vairo kolonele, kaina 700 lt uz deveta, po metu kodicionieriaus siurblys nusprogo, kaina 350 lt buvo.bet po 2 metu vel teko pirkt kita vairo kolonke, kaina 600 lt ir visas vaziuokles pilnas perrinkimas ( granatu kumu ketimas, amortiku galiniu), kazkur 700 atsistojo... turbina paskutiniu metu vel pradejo pavargt, praleido siek tiek tepalo, lasedavo pavaziavus... Taip pat pradejo truputi pavargt ir starteris, kazkaip suuzdavo kartais ir panasiai... Variklis pompe duse 85 kw, su paciu motoru, nebuvo problemu, tik kad sprogo turbina, tai ja teko keist ir turbinos apatine slanga i nauja, nes sudraske buvo. siap tai toks motoras smagiai vaziuoja ir ekonomiskas iki 10 l dyzelio suvalgydavo ( cia priklauso nuo vaziavimo ) . Dar daznai jiems liga buna kuro purkstukai nuo prasto kuro ar susidevejimo. Bet mano Golfui tas nepasitaike, pildavau nerusiska . Kastai labai brangus man buvo, kai pagalvoji baisiau uz koki Golf 2 kuri esu turejes pries kelis metus. Su juo tikrai maziau bedu buvo, nors auto 20 metu :) Nusipirkes keiciau paskirstymo dirza su itempejais, kaina kazkur keli simtai . Tai dabar labai kreivai i dyzelius ziuriu, kazkaip nusivyles jais... Geriau tada su benzininiu auto vazinet . Tai tikrai labai prastos masinos, vietoje traktoriaus matyt tikrai naudojamos. Su remontais nepigiai kaina atsistojo, ir dar kazkiek pacios auto kaina pakrito . Dabar jau kainuotu mazdaug 13000 ir dar priklauso nuo metu. Pats pirkdamas Golf, skaitau kad gavau srotini auto uz didele kaina. Tik tvarkyk ir tvarkyk ir neaisku kas dar bus. Gal reikia kartais gerai pagalvoti apie dyzeli pries ji perkant, apskaiciuot eksploatacijos islaidas ir panasiai. Ir ziureti kad butu neuzvaikytas, nes uzsieni tokie auto daznai buna tam ir skirti. Manau tada ziuret i apynaujus arba siek tiek dauztus.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt