Markės
1852 iš 1940
Volkswagen Golf (Mk6) 2008 - 2012
Volkswagen Golf, (Mk6) 2008 - 2012
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 12
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Gana brangus
  • Nekomfortiška pakaba
"Golf yra saugus – standartinėje įrangoje turi septynias oro pagalves ir standartinę Elektroninę Stabilumo Sistemą"
Kuriant Volkswagen Golf Mk6 pagrindinė investicija į kurią kreipė dėmesį Volkswagen kompanija buvo gamybos efektyvumo didinimas, kuris kaip teigiama padidėjo beveik 20 % lyginant su ankstesniu modeliu. Automobilis komplektuojamas su eile įvairių benzininių variklių, kurių galia varijuoja nuo 59 kW (80 AG) iki 118 kW (160 AG). Tiesioginio įpurškimo dyzelinių variklių galia yra nuo 81 kW (110 AG) iki 103 kW (140 AG). Taip pat buvo gaminamos ir „karštos“ versijos su dar galingesniais varikliais. Galingiausia Golf R versija turi 2.0 litrų FSI turbo variklį su 271 AG (199 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu. Šis Golf nuo 0 iki100 km/h įsibėgėja per 5.5 sekundės. Šios kartos Golf automobiliai vietoje tradicinės automatinės pavarų dėžės turėjo DSG tipo pavarų dėžes. Golf yra saugus – standartinėje įrangoje turi septynias oro pagalves ir standartinę Elektroninę Stabilumo Sistemą (ESP), pagal Euro NCAP saugumo testus automobilis buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Golf R versija turi 2.0 litrų FSI turbo variklį su 271 AG (199 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu. Šis Golf nuo 0 iki100 km/h įsibėgėja per 5.5 sekundės:





Šios kartos Golf pelnė daugybę apdovanojimų, tame tarpe šiuos:
  • Pasaulio metų automobilis (2009 metais).
  • Saugiausias 2009 metų automobilis (Euro NCAP).
  • 2009 metų geriausias nedidelis šeimos automobilis (žurnalas „What Car?“).
  • Geriausias ir ekologiškiausias 2009 metų tarptautinis variklis (1.4 TSI).
  • 2009/2010 metų geriausias importuojamas automobilis Japonijoje.
  • Geriausias 2010 metų automobilis (žurnalas „Automobile Magazine“).
  • Kanados metų automobilis (2010 metais).
  • Pietų Afrikos Respublikos metų automobilis (2010 metais).
  • Geriausias 2010 metų „kartšas“ hečbekas (laida „Top Gear“).
  • Geriausias 2010 ir 2011 metų nedidelis šeimos automobilis (žurnalas „What Car?“).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 12
Robertas | 2023-11-18
Golf6 universalas 1,6 77 kw dsg 7bėgių
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusas vienas - paprasta pigi važiuoklė
Minusas
Kėbulas ir salonas volksvageno -rudys ir pigi plastmasė. Variklis puse bieso , dėžė nieko gero arba reikia programavimo tada situacija geresnė. Elektronikos problemos ,smulkmenos ,bet dėl šūdo nepajudėsi nė mm ,o nežinant problemos ir kainuos nemažai. Kainos atžvilgiu tikrai nevertas .
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-14
2 metų naudojimo patirtis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pilnai komfortiškas
Per daug jautri sankaba
Labai komfortiškas, manevringas automobilis, skirtas miestui. Nekyla problemų šaltuoju metų laiku užvedant. Pats didžiausias patogumas - nereikia jaudintis dėl kuro - pasibaigus dujoms, perjungiam į benziną ir važiuojam.
Pilnas atsiliepimas...
Raketa | 2021-08-12
Turbo raketa
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, galia, stabilus elgesys kelyje, posūkiuose, geros degalų sąnaudos
Dažymo kokybė, kai kurių atsarginių dalių kaina
Pagaliau prisiruošiau parašyti atsiliepimą apie savo VW Golf 6 Gti. Prieš tai gana ilgą laiką turėjau Infiniti M35 – gan nuobodus automobilis, tad norėjau kažko ryškaus, galingo ir manevringo. Dar anksčiau turėjau Skoda Octavia RS A5 serijos ir visi man pasakė, kad ši Octavia ir VW yra vienas ir tas pats. Dabar pasakysiu kodėl yra kitaip. Šiaip nemėgstu priekinių ratų pavaros, tačiau pasivažinėjus Golfu jo valdymas ir vadinamojo nepakankamo pasukamumo trūkumas mane maloniai nustebino. 210 AG galios variklis nedideliam automobiliui yra daugiau nei pakankamas, variklis yra antros kartos, sukimo momentą galima nesunkiai užkelti nuo 280 NM iki 420 NM. Puikus rezultatas, tačiau tiek galios raliai nereikia, taigi nusprendžiau neliesti. Beje, Octavia RS yra pirmos kartos variklis, o jų dėžės yra identiškos DSG. Golf puikiai valdomas, manevringas. Puikus vairas - išlenktas apačioje ir teisingos formos vietose kur laikomos rankos. Pavaros jungiamos svrtelėmis, sportinis originalus išmetimas, pavaras perjungus maždaug 4000 aps./min garsas jums tikrai patiks. Pas mane odinis Recaro salonas, labai malonu jame sėdėti. Šoninis sėdynių palaikymas puikiai atlieka savo darbą posūkiuose ir yra gana kasdienybėje net ir nemažų gabaritų žmogui. Smagu, kad lubos juodos, automobilyje sėdėti tikrai jauku. Kėbulas – šiaip jau visų VW automobilių bėda – nuo Skoda iki Bentley. Bet pas mane viskas tvarkoje – kol kas jokių problemų dėl dažų ar lako. Kelio apšvietimas labai geras - mano konfigūracijoje yra prisitaikantis pasukamas biksenonas. DSG dėžė skamba baugiai. Aš irgi bijojau, bet pavažinėjęs supratau, kad viskas nėra taip blogai. Kad pasaugoti dėžę kamščiuose perjunkite į rankinį režimą ir naudokite pirmą pavarą, o jei liksite automate tai dėžė nuolat jungs 1-2-3 pavaras ir greitai perkais. Viso nuvažiavau 20.000 km savo Golfu ir galiu patarti: tai labai protingai sukurtas automobilis, nors nelabai mėgsta kamščius, bet užmiesty posūkiuose teikia didelį malonumą savininkui. Šiaip automobilis pakankamai sunkus, blogi keliai jam netinka. Apie sanaudas - mieste 9–10 litrų su kamščiais, užmiesty nuo 6 iki 10 priklausomai nuo tempo.
Pilnas atsiliepimas...
2019-03-22
Vw 1.6 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patikimas, patogus, nedideli išlaikymo kaštai
Pasenęs vidaus dizainas
Atsibodus į turėtą audi A6 C6 kišti pinigus kaip į kiaurą maišą nusprendžiau pasikeisti į kažką ekonomiškesnio ir naujesnio. Iš ties didelių lūkesčių komfortui neturėjau, tačiau tikrai nustebau kaip vidus surinktas kokybiškai ir gerai. Viduje vietos tikrai užtenka, variklio garsas ypač stovint vietoje nelabai girdimas, o ir važiavimo dinamika man tikrai patiko. Viduje, kad ir kokios komplektacijos auto išsirinksite multimedija yra visiškai atgyvenusi, todėl ieškokites kažko negamykliško. Aparatūra - 8 kolonėlių (papildoma opcija) groja tikrai puikiai, jokių priekaištų. Variklis 1.6 tdi 77kw dinamika nuvylė, tačiau nuvežus perprogramuoti atgijo antram gyvenimui - tikrai rekomenduoju. Kuro sąnaudos tikrai džiugina - visada telpu į 6l vasarą, žiemą iki 6,5l Per 1 metus pakeičiau tik filtrus bei priekinius diskus su kaladėlėm. Kainos tikrai palyginti nedidelės, detalių pasirinkimas didelis.
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-27
VW golf 6 1.6 77kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomija, paprastas, nebrangus remontuoti, patikimas
mazesnis nei passatas, daugiau neradau
vazineju jau beveik metai ir keiciau tik tepalus su filtru, nusipirkes iskarto dirzus pakeiciau 120eur tekainavo, ir svarbu gerus tepalus pilti, tada laikys, pati masina labai ekonomiska, komfortas is 10 balu duociau 7 nes tai ekonomine masina. pigu eksplotuoti, paprastas automobilis. taupantiems geras variantas.
Pilnas atsiliepimas...
2019-01-02
Nepilkite blogo kuro, kitaip turesite didele beda.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiskas, ekonomiskas ir patogus.
Kuro padavimo sistema
Pagal komentarus atrodo kad su sita auto viskas gerai, bet dyzeliai 1.6 ir 2.0 turi problema su kuro siurbliu. Jeigu jis uzsilenkia, tada paduoda metalo drozles per visa kuro sistema, t.y vamzdeliai, kuro filtras ir i purkstukus, reiskias viska reikia plauti ir keisti. Kada uzsilenkia tas siurblys pilant bloga kura is visokiu jozitu ir pan. O uzsilenkti gali betkada. Visa kita auto yra dinamiskas bent jau 2.0 ir labai ekonomiskas. Vaziuokle gera ir ilgai tarnauja. Salono detales negirgzda, garso izoliacija normali, dyzelinio variklio garsas kaip benzininio labai tylus. Stovint vietoje praktiskai negirdi kad uzvesta masina. P.S mano esanciam auto tikra rida 170 tukstanciu km.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-13
Nepatiko , kaip IR VW nauja o jau moraline atgyvena
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso izoliacija IR ekonomiskas
Kol naujas is salono patikimas, po 160000 byra viskas, brangu remontuoti, dizainas tragiskas, vidus 10 metu atsilieka nuo japono ar prancuzo... Moraline atgyvana Tas VW
Gera izoliacija, geros Salonas, gan ekonomiska, talpi (universal as). Uzknisa gedimai, nuo 160000 pradejo byreti viskas,,, pirkta buvo nauja Salone, tai po 160000 blyn pulse masinos pakeiciau. Velniop golfa! Dar kas erzina kad perki nauja o jau moraliskai pasenes dizainas, tarytum uzsilikusi sandelyje nuo praeito amziaus. Japonas kaip kosminis laivas lyginant su golfu, Tas golfas tail apgailetinai tuscias ... Masinos dizainas IR vidaus nabarotei atsilieka 10 metu nuo japonu ar prancuzu...
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-10
1,6 tdi 2011
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikima,ekonomiska,puiki ergonomika
Isvaizda,kiek per zema
Uz tokia kaina masina tikrai nebloga,vaziuoja pakankamai komfortiskai ir tikrai ekonomiska,Lyginant su pries tai turetu gollf 5,tikrai smagesne ir pazangiau padaryta,aisku ne audi,mb ar bmw,bet nebloga masina.Jau apie metus vazineju,gedimu netiketu neturejau,nusipirkes keiciau dirzus,gavos apie 250 su darbu ir tepalus,siaip masina be siurprizu,sedi ir vaziuoji ramiai,zodziu man labai patinka,tik isvaizda labai pilka....labai rekomenduoju zmonems,kuriems reik patikimo auto,netinka norintiems pasirodyt,su ja is mases tikrai neissiskirsi....
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2014-05-31
Golf 2.0 TDI 81kw 2009m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, praktiškas
Silpnoka garso izoliacija, bet tikrai ne prasčiausia
Labai geras automobilis. Per 2 metus pravažiavau apie 50000km. Teko keisti tik galinį rato guolį (greiciausiai gamyklinis brokas) ir einamieji keitimai: tepaliai, filtrai. Labai ekonomiškas mašiniukas. Vidutiniškai su kuro baku nuvažiuoju 1000km. o išvažiavus į tiesiają be vargo 1200km. Greičių dėžė 5 pavarų iš pradžių gazdino, nes galvojau jog šeštos pavaros truks važuojant autostradomis, bet jos prailgintos taigi jokio dikomforto nesukelia. Važuojant 5 pavara 110km/h variklio apsukos nesiekia 2000 apsisukimų. Važioklė komfortiška važiuojant ir prastesnės kokybės keliais, nebilda. Autobobilis kelyje stabilus. Salonas tikrai malonus ir patogus. Gal kiek silpnoka garso izoliacija, bet neprasčiausios kokybės. Variklis taupus ir dinamiškas. Apie eksplotacijos kaštus nedaug galiu pasakyti, nes nieko nereikėjo keisti išskyrus guolį ir tepalai su filtrais. Jų kaina kaip ir kitiem automobiams.
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2014-03-15
Praktiškas ir patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, patikimumas, pigi eksplotacija, puikus valdymas
Salono apdaila,
1,6 TDI 77kw, važiuoju jau 2 metai, nuo naujo dabar jau 120000 km, kadangi pigiausia versija, labiausiai trūksta autopiloto, salonas niekuo neišsiskiriantis, garso izoliacija + - pakankama, kelyje labia stabilus, minkšta važiuoklė, tik jei keturiem suaugusiem jau per minkšta, per kelio įlinkimus kerta, vienam ar dviem, su vaikais tai labia minkštai važiuoja bet kokiu keliu. Patikimas, kelyje kol kas jokių netikėtumų, kol kas keista tik viena stabilizatoriaus traukė, o žvyrkelio mato tikrai neretai.Sunku važiuoti lėčiau nei 120 km/h - kažkaip nepajauti kai jau virš 100 :) .Kiekvienai dienai naudoti - tikrai idealus automobilis. Variklis kaip minėjau 1,6 TDI, 77 kw, 5 - pavarų mechaninė dėžė. traukos pakanka - aišku per daug nebūna. kol kas jokių gedimų. kuro sanaudos priklauso nuo važiavimo.Jei dažnai viršiji 120 - 140 km/h tai kuro sanaudos siekia 5,5 - 6 l/100 km. tačiau galima sutilpti ir į 4,4 l/100 km. Šiaip pats ir paskraidydamas ir normaliai pavažiuodamas, netaupydamas mėnesio vidurkį išlaikau apie 5,2 l/100km Eksplotacijos kaštai tikrai nedideli, tech aptarnavimai kas 30000 km kainuoja apie 460 lt. kitų neteko patirt, nuvertėjimas - gal aktualu kai mašina stove nenaudojama, kai per metus nuvažiuojama apie 60000 km. senos mašinos eksploatacija manau atsieitų ne pigiau ir patikimumo manau neliktų. Jei keli tūkst per metus - tikrai neverta naujos pirkti Nepirkti pigiausios versijos, būtinas autopilotas - važinėjant toliau, automatinė klimato kontrolė
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt