Markės
1925 iš 1972
Volkswagen Tiguan 2024 - dabar

Volkswagen Tiguan, 2024 - dabar

52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.016% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 2
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Nėra geresnio rodiklio nusakančio koks svarbus yra Tiguan modelis Volkswagen kompanijai nei tai, kad vos per dvi šio modelio kartas buvo parduota daugiau nei 7,6 mln Tiguan’ų. Būtent dėl to pirmos kartos Tiguan buvo gaminamas net 10 metų, o antros kartos 8 metus – tai tikrai labai ir labai ilgi laiko tarpai vieno modelio gamybai. Taigi trečios kartos Tiguan pasirodymas rinkoje yra rimtas įvykis. Pagrindinis naujojo modelio “arkliukas” yra stipriai patobulintos hibridinės ir įkraunamos hibridinės pavaros, kuri dėl didesnės 19,7 kWh baterijos siūlo iki 100 km nuvažiuojamą atstumą. Ant naujos „MQB evo“ platformos gaminamame Tiguan gali būti montuojamos įvairios jėgainės - pirkėjai gali rinktis dyzelinius (TDI), benzininius (TSI) variklius su turbinomis, švelniuosius hibridus (eTSI), taip pat įkraunamas hibridines jėgaines („eHybrid“). Įkraunami hibridai bus komplektuojami tik su automatinėmis dvigubos sankabos pavarų dėžėmis (DSG). Yra dvi „eHybrid“ specifikacijos, abiejose yra ta pati baterija ir 113 AG elektrinis variklis, taip pat 1,5 L benzininis variklis su turbokompresoriumi ir šešių greičių automatinė pavarų dėžė. Galima rinktis iš 201 AG/350 Nm arba 268 AG/400 Nm galios variklių. Tiguan eHybrid galima įkrauti ir greituoju įkrovimu iki 50 kW, todėl nuo 10 iki 80 procentų įkrovimas užtruks tik 25 minutes. VW taip pat pasiūlys švelniuosius hibridus su 1,5 L eTSI varikliais turinčiais 128 arba 148 AG. Jei norite keturių ratų pavaros, turėsite pasirinkti 2.0 litrų agregatą. Abu TSI turbobenzininiai varikliai turi 4MOTION technologiją ir išvysto 201 arba 261 AG galią. 190 AG 2.0 litrų TDI variklis taip pat turi keturių ratų pavarą. Mažesnės galios 148 AG 2.0 TDI varomas tik priekiniais ratais. Automobilio išvaizda galima sakyti yra darnus praėjusios kartos Tiguan ir Volkswagen ID.4 derinys. Nieko įžūlaus ar netikėto, tiesiog vokiškas išskaičiavimas. Kuro sąnaudas pagerina naujojo automobilio aptakesnė išvaizda - oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas nuo 0,38 iki 0,33. Silueto tvirtumą paryškina linijos einančios virš ratų arkų, ryškiausia dizaino detalė Tiguan gale – jau pabodusi dabar visur naudojama vientisa LED žibintų juosta. Visose versijose galima pasirinkti naujausius VW IQ.Light HD matricos LED žibintus. Naujasis Tiguan yra 30 mm ilgesnis nei jo pirmtakas, todėl viduje atsirado kiek daugiau erdvės. Aukščiu, pločiu ir ratų baze automobilis beveik nesiskiria nuo pirmtako. eTSI, TSI ir TDI modelių bagažinės tūris išaugo 37 litrais iki 652 litrų. Salone didžiausias atnaujinimas yra naujausia VW informacijos ir pramogų sistema MIB4 su 12,9 arba 15 colių ekranu ir visiškai naujas horizontaliai orientuotas skydelio dizainas. Centriniame ekrane matoma nuolatinė klimato valdymo juosta, automobilio naudotojai gali pasirinkti iki penkių ekrano sparčiųjų mygtukų ekrano viršuje, kad būtų lengviau perjungti funkcijas. Visuose automobiliuose yra 10,25 colio skaitmeninis prietaisų skydelis montuojamas priešais vairuotoją su keturiais skirtingais konfigūruojamais vaizdais. Panašiai kaip ir Volkswagen ID. modeliuose, taip pat ir naujajame Passat ir Škoda Superb, pavarų perjungimo svirtis perkelta ant vairo kolonėlės. Centrinėje konsolėje įtaisytas naujas sukamasis ratukas su ekranėliu viduryje, skirtas pasirinkti iš įvairių „atmosferų“ reguliuojančių vidaus apšvietimą, taip pat važiuoklės ir variklio pavaros nustatymus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Jonas | 2025-04-18

1.5 eTsi 110 kw

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras
Kolkas neradau
Tai mano jau antras Tiguanas. Pries tai buvo 2017 2.0 Tdi. Atitarnavo be problemu 7 metus. Rinkausi tarp Kuga, Sportage, CX5. Pravaziuota jau 5000 kolkas jokiu problemu. Tikiuosi kad ir sis tarnaus ilgai. Galios uztenka. Lago su dsg nesijaucia
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2025-03-30

Pirmas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso izoliacija, minkštumas, trauka nebloga ir su 96 kw
Elektronikos problemos, per jautrus avarinis stabdymas
Nusipirkau naują automobilį 2024 gegužės mėnesį, važinėju beveik metus. Pirkau su akcija už 35 k EUR, buvo dar dovanų paketas už 7 k tai komplektacija nebloga, papildomai gavau dizaino paketą style - anoduoti bėgeliai ant stogo, garso izoliaciją gerinantis stiklai, tamsinti langai, easy open, sensorinis bagažinės dangčio atidarymas, šviesos diodų apšvietimo paketas, šviečianti apdailos juosta priekyje, dinaminiai žibintai etc. Variklį rinklausi paprasčiausią 96 kw, už 1,5 k buvo galima pasididinti iki 110 kw. Bet traukos užtenka mieste. Kas patiko tai, kad iš vietos bėgėjasi be lag'o, kuris yra senesniuose vw modeliuose t-roc, cross, kuriuos vairavau išsinuomokęs citybee. Tai pat trauka atrodo labai gera kaip 96 kw, gal mild hybrid sistema kažkiek padeda. Garso izoliacija labai gera, automobilio oro pasipriešinimo koeficiantas yra gerokai sumažintas lyginant su ankstesniu modeliu. Taip pat multimedija labai gera, moderni, jokių problemų sujungiant telefoną per bluetooth, vieną kartą pajungiau ir pamiršau. Garso kokybė taip pat gera standartiniuose garsiakalbiuose.. Kas nepatiko tai jautrus avarinis stabdymas, jei bent šiek tiek greičiau važiuoji atbuline pavara ir netoliese yra kliųčiu, automobilis smarkiai stabdo, atrodo, kad atsitrenkei. Buvo vienas programinės įrangos naujinimas, kuris šiek tiek pagerino situaciją, turėjo būti kitas 2025 vasario mėnesį, bet atšaukė. Dar yra keisti traškėjimai važiuoklėje, pajudant iš vietos ar stabdant automobilį. Kelis kart tikrino servise, sakė nieko nėra blogo, gal plastikinės granatos traška minėjo (berods granatos, jei gerai pamenu), naujuose modeluose yra naudojamos vietoj guminių nes patikimesnės.
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
45678901234567890123456789012345
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon 
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
    Tayron
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    Multivan
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  45678901234567890123456789012345
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas