Markės
1912 iš 1940
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Vairuotojai pirmenybę teikiantys dinamikai gali rinktis „Twin Motor Performance“ versiją su dviem elektriniais varikliais ir NMC tipo baterija. Ši versija varoma visais ratais turi 315 kW (428 AG) galią ir nuo 0 iki 100 km/h pagreitėja per 3,6 sekundės. Neįtikėtina tai yra greičiausiai įsibėgėjantis Volvo automobilis per visą kompanijos istoriją"
Pagaliau sulaukėme ir mažojo Volvo elektromobilio. Tai išties įdomus automobilis, nes mažųjų premium klasės elektromobilių rinka dar nėra užpildyta, be to Volvo markė yra viena tų, kuri atrodo juda teisinga kryptimi ir nauji kompanijos automobiliai visada yra labai įdomūs. Volvo EX30 yra mielos išvaizdos, tipiško skandinaviško stiliaus automobilis, kuris atrodo puikiai iš visų pusių. Krosoverio priekis neperkrautas detalėmis – čia dominuoja kūjo formos priekiniai žibintai papuošti paprastu, bet patraukliu LED šviesų dizainu, matome didelį Volvo logotipą, apačioje juodos spalvos zonoje paslėptos grotelės skirtos aušinti bateriją. Automobilio šonai “papuošti” stipriai išreikštomis ratų arkomis, stipriai įgaubta durelių plokštuma ir juodos spalvos slenksčiais derančiais su juodos spalvos stogu kas vizualiai sumažina automobilio aukštį. Gale matome aukštai įtaisytus Volvo markei būdingus galinius žibintus. Nieko labai naujo, tačiau viskas įkomponuota į puikiai suderintą visumą su tobulomis kėbulo proporcijomis. Viduje matome išgrynintą, minimalistinį skandinaviško stiliaus interjerą. Medžiagų kokybė yra nebloga - prietaisų skydelio viršuje ir aplink centrinę konsolę gražus grūdėto dizaino plastikas atrodo pakankamai kokybiškas. Paaukštinta vairavimo padėtis ir puikus matomumas į visas puses suteiks malonumą važinėjant mieste. Naudojimasis vienu pedalu yra stebėtinai intuityvus ir kuomet pripranti atrodo visiškai natūralus. Volvo visuomet garsėjo itin komfortiškomis sėdynėmis ir EX30 modelis tęsia šią tradiciją. Sėdynių šone yra tik vienas valdiklis, kurio pagalba valdomos visos sėdynės padėtys. Tarp vairuotojo ir priekinio keleivio yra kelios didelės daiktų dėtuvės kur yra belaidis telefono įkrovimas, čia rasite ir ištraukiamus puodelių laikiklius. Atskirai reikia paminėti asketišką durelių dizainą, kur nerasime nei langų, nei šoninių veidrodėlių valdymo, nei garsiakalbių tik patogią iš aliuminio pagamintą durelių atidarymo rankenėlę. Gražu, bet čia Volvo gal kiek perlenkė lazdą, nes tarkime veidrodėlių valdymas pasiekiamas per infosistemą ir tada reguliuojamas mygtukų ant vairo pagalba, o langų valdymas įtaisytas centrinėje konsolėje. Taip pat, nėra ekrano priešais vairuotoją, todėl turėsite žvalgytis į ekraną dešinėje, kad galėtumėte stebėti savo greitį – tai kontrastuoja su Volvo misija gaminti maksimaliai saugius automobilius. Ištiesų interjero dizainas yra šaunus ir patrauklus, bet tai pasiekta tam tikro patogumo sąskaita. Tiesa dėl Harman Kardon garsiakalbių nesijaudinkite – Volvo juos įtaisė juostoje po priekiniu stiklu kas greičiausiai yra kur kas geriau nei garsiakalbiai durelėse nukreipti į jūsų kojas. Automobilis žinoma yra nedidelis, o tai reiškia ribotą erdvę ant galinių sėdynių, ypač jei vairuotojo ūgis bus didesnis nei vidutinis. Kvadratinės formos bagažinė turi tik 318 litrų erdvės, o sulanksčius sėdynes padidės iki 904 litrų, grindyse yra ertmė elektros laidams pasidėti. Kalbant apie automobilyje naudojamas perdirbtas medžiagas, Volvo teigimu automobilyje 25 procentai aliuminio yra perdirbta, taip pat 17 procentų plieno ir 17 procentų plastiko. Mažasis Volvo yra vos 4233 mm ilgio, iš esmės tokio pat dydžio kaip Volkswagen T-Roc, todėl tai bus antrasis šeimos automobilis su kuriuo per dieną nuvažiuojama neitin daug. Volvo EX30 yra pirmasis Volvo automobilis, kuriame įdiegta naujos kartos „Park Pilot Assist“ funkcija, kuri padeda įsiparkuoti į bet kokias stovėjimo vietas – lygiagrečiai, statmenai ar įstrižai. Ši sistema nustatyto laisvas stovėjimo vietas aplink automobilį, tuomet ekrane bakstelėjus į norimą stovėjimo vietą, sistema padės į ją įvažiuoti valdydama akceleratorių, stabdžius ir vairą. Vairuotojams, didžiąją laiko dalį praleidžiantiems mieste siūloma EX30 versija su vienu elektriniu varikliu ir LFP baterija. Pageidaujantys maksimaliai padidinti nuvažiuojamą atstumą gali rinktis „EX30 Single Motor Extended Range“ versiją su NMC baterija. Ši versija su vienu elektriniu varikliu gali įveikti iki 480 km tarp įkrovimų. Vairuotojai pirmenybę teikiantys dinamikai gali rinktis „Twin Motor Performance“ versiją su dviem elektriniais varikliais ir NMC tipo baterija. Ši versija varoma visais ratais turi 315 kW (428 AG) galią ir nuo 0 iki 100 km/h pagreitėja per 3,6 sekundės. Neįtikėtina tai yra greičiausiai įsibėgėjantis Volvo automobilis per visą kompanijos istoriją! Tiesa net ir standartinė versija įsibėgėja 5,3 sekundės – to pakakas bet kuriam “lenktyninkui”. „Twin Motor“ versija su NMC baterija gali būti įkraunama iki 153 kW galia, o versija su LFP baterija iki 134 kW galia. Vadinasi bateriją nuo 10 iki 80 proc. įkrovos lygio galima įkrauti per kiek mažiau nei pusvalandį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS 69 kWh (272 Hp) Extended Range
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 234/904
VARIKLIS
Kuro tipas Elektra
Variklio kodas -
Baterijos talpa, kWh 69
Rida su vienu įkrovimu, km 480 (TOP elektromobiliai)
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 272/203
Pirmo el.variklio maks. Nm 343
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 5.3
Maksimalus greitis, km/h 180
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4233
Plotis, mm 1837
Aukštis, mm 1549
Svoris/Max svoris, kg -
Atstumas tarp ašių, mm 2650
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Nepriklausoma MacPherson
Galinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Autoterminų paaiškinimai...
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
   EX40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
    EX90
  Dideli vienatūriai     EM90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt