Markės
1928 iš 1946

Volvo S80, 2006 - 2016

521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.810% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)TOP 10Viso įvertinimų: 21
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Itin komfortiškas, ypač sėdynės
  • Kokybiškas ir stilingas interjeras
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neekonomiški varikliai
  • Nedaug erdvės salone
"S80 interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių visoje automobilių pramonėje – automobilis yra daug prabangesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera"
Naujas Volvo S80 buvo gaminamas ant Ford EUCD platformos kartu su kitais Ford modeliais - S-MAX, Mondeo ir Galaxy nors visi jie labai skirtingi automobiliai. S80 turi naujus 3.2 L 6 cilindrų linijoje arba 4.4 L V8 variklius ir gali būti varomas tik priekiniais arba visais ratais. Galingiausias V8 variklis turi 316 AG galią ir 440 Nm sukimo momentą. Šis variklis sukurtas kartu su Yamaha kompanija yra vienas švariausių V8 variklių pasaulyje ir pirmiausia buvo pristatytas Volvo XC90 modelyje. S80 interjeras buvo laikomas vienu patogiausių tarp visų to meto automobilių – automobilis yra daug prabangesnis, ergonomiškesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera. Volvo S80, be abejo, garsėja geresnėmis nei puikios saugumo savybėmis – jis įvertintas puikiai tiek priešakinio, tiek šoninio, tiek galinio smūgio atvejais ir yra geresnis nei vokiški ar japoniški konkurentai. Šalia daugelio įprastų saugumo sprendimų automobilis turėjo ir sistemą BLIS (Blind Spot Information System) padedančią sekti vairuotojams nematomas “aklas zonas”, bei sistemą tikrinančią priekyje esančias transporto priemones ir perspėjančią vairuotoją jei šis per daug priartėja. Bendrai – tai itin saugus, patogus, solidus ir gana išvaizdus automobilis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Volvo automobilis turintis adaptyvią kruizo kontrolės sistemą (ACC) su susidūrimo perspėjimo ir automatinio stabdymo funkcija (CWBS).

Šis Volvo s80 yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.

Buvo gaminama ir prailginta Volvo S80L versija su 2976 mm ratų baze:



Buvo pagaminta speciali Volvo S80 versija Švedijos karaliui.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 21
2021-12-19

Volvo s80 d3 dyzelinas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus
Nėra išskirtinės išvaizdos, bet ne tam ir kurtas.
Turiu šį automobilį apie metus ir galiu drąsiai sakyti, kad nustebino gerąją prasme. Mano automobilis 2011 metu d3 dyzeliniu varikliu 120kv 5 cilindrų. Ir jau atnaujta panele. Netikėjau, kad tokį sunku automobili šitas variklis neša labai lengvai ir be didesnio garso. Tai vienas geriausiu 2l dyzeliniu varikliu kokiu esu turėjas o ju buvo ne vienas. Puikiai dirba pavarų dėžė, nėra skausmo metant pavaras, gal dėl to, kad permeta pavaras prie žemesniu apsuku net nežinau, bet nustebino. Komfortas ir stabilumas kelyje tiesiog puikus jaučiasi, kad sunki mašina, zinoma ant staigiu posūkiu nėra toks geras valdymas kaip pvz merso. Prieš tai turėjau tokiu pat metu c klasės mersedesa, tai tikrai jaučiasi, kad žemesnė klasė buvo, toks barškutis buvo. Zinoma Mersas buvo manevringas labiau, bet man asmeniškai svarbiau komfortas, o šitas modelis tikrai ta turi ir tiesiog malonus važiuoti net dideliu greičiu. Garso izoliacija tikrai nuostabi, jei lyginant su volvo xc60 ar to paties merso, cia vėl s80 laimi. Tikrai nesuprantu kodėl žmonėms patinka xc60 kai kaina daug didesnė, bet tiek komforto tiek garso izoliacijos ir net patikimumu nusileidzia s80. Žinoma grožis suvilioja dauguma. Kalbant apie išvaizda tikrai nėra super dizainas, bent jau išorėje, bet viduje man asmeniškai jaučiasi kokybė ir ganėtinai gražus salonas. Bluetooth veikia puikiai, muzikos kokybe gera, sėdynės lb patogios, turbūt tokiu nebegamina. Teko važiuoti su xc 60 tai galiu pasakyti kad 2,4 dyzelinis variklis dirba garsiau, (pasirodė lb kieta Važiuokle) ir kiek skaičiau apžvalgu 2,0 variklis geresnis yra. Mano automobilis su 300000 rida. Bet gedimu neturėjau ir kas svarbiausia su elektronika bėdų nebuvo, kas nervino ant merso c klases. Apibendrinant geras patikimas lb saugus ir gana ekonomiškas (7,5 litro mišrus) automobilis. Iš minusų sakyčiau, nėra lb manevringas ir išvaizda ganėtinai paprasta.
Pilnas atsiliepimas...
2020-08-23

Nukainuotas limuzinas kievienam lietuviui. S80 T6

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus - minkšta pakaba, bei patogiausios sėdynės visoje industrijoje. Yra variantų su dideliu kiekiu žaisliukų. Neginčytinai saugiausias praeito dešimtmečio automobilis. Jau smarkiai nuvertėjęs.
AutomataVairas - kaip nutirpusi šuns 5 koja. Automobilis į posūkius neina. Sėdynės be visiškai jokio šoninio prilaikymo.s dirba lyg pririjęs šponkių. Prasta garso izoliacija dugne. Girgždančios ir besilankstančios abšyfkės, kaip kokiam 1998 Sharane.
Sveiki. Sugalvojau įkalęs papasakoti apie savo gan nesenai įsigyta automobilį, bei kelis jo brolius, kuriuos teko test draivinti, kuomet rinkaus. Pagrinde kabinsiuos prie trūkumų, bet nereikėtų pamiršti, kad šis automobilis bekainuoja vos nuo 4-5 tūkst. eurų. Už tokią kainą, sunku rast kažką geriau. Variantas, kurį nusipirkau - 2008m. S80 T6 su Bomžumm komplektacija. Yra šildomi foteliai, keylessas, lietaus daviklis, bet tuom navarotai ir baigias. Taigi, pradėsiu: Ergonomika - beveik ideali. Sėdynės - kaip foteliai pas babą. Vienintelis trūkumas sėdint prieky - sėdynes atrodo per daug suspaustos link vidurio, tad koja remiasi į kietą centrinę konsolę. Tačiau erdvės salone iš tiesų mažai. Net kokiam B5 Passate jos gerokai daugiau. Tiek kojoms, tiek galvai, ir prieky, ir gale. Komfortas - iš tiesų neblogas. Rieda minkštai - kitaip nei kokiam E60, nesikratysit kaip skalbenkėj nuo kiekvienos duobutės. Net ir su gan dideliais ratlankiais. Su traktorių išvažinėtais žvyrkėliais tvarkosi taip pat puikiai. Aišku, tai ne naujausias limuzinas su adaptyvia važiuokle, tačiau tikrai patogus, lyginant su konkurentais. Tačiau kelionė kažkiek primins batutą - minkšta važiuoklė daug ir atšoka. Yra dar vienas didelis kablys - meh garso izoliacija. Vėjas nešvilpia, gumos geros, bet iš dugno girdisi VISKAS. Duok Dieve užmausit kiniškas padangas - išprotėsit ir apkursit. Mano modelyje nėra dvigubų langų, pastarieji gal situaciją pagerintų, bet pagrindinė bėda - ne vėjo triukšmas. Gaila, nei vienam bandytam S80/V70 kažkodėl nebuvo tokių langų šonuose. Taip pat, išardžius duris - matosi, kad praktiškai tuščios, tad netrukus bus klijuojama papildoma izoliacija. Automobilio valdymas visiškai nekvepia sportiškumu ir atletiškumu. Nepaisant 300 arklių, automatas sugeba suryt turbūt pusę galios. Negana to, jau važiuojant prireikus paspaust gazą, jis pasimeta lyg gatavas agresyvus draugelis, gavęs per kepalą jam beveik miegant. Laužiant posūkius, išryškėja ne tik bukas vairas ir virstantis kėbulas, bet ir babos fotelių trūkumas - neegzistuojantis šoninis prilaikymas. Tenka remtis į duris arba centrinę konsolę. Fun fact - galinės sėdynės prilaiko gerokai geriau. Toks jausmas, kad tokioms vieta BMW. Net E60 ar F10 galinės plokštėsnės... Variklis - T6 tikrai neblogas. V8 teko girdėt gyvai - skamba įspūdingai. Apie 5 cilindrų 2.5T pasakot irgi manau nereikia. Realiai, šie 3 varikliai yra vieninteliai iš gal 30-ies, kurie tinkami šiam auto. Jei automatas nebūtų toks, ehem, volviškas, 3.2 irgi būtų pakankamai smagus, bet.. bet jis bent patikimas - šrotuose kainuoja vos ne kaip senieji 1.9 TDI. Kalbant apie dyzelius - vargo vakarienė. Kleksi kaip belarusai, genda dar baisiau. Tiesiog, nesikankinkit, pamirškit saliarką, pirkit benziną, dėkit dujas ne pas kreivarankius (minėti varikliai su jom draugauja) ir važiuokit laimingi. Bendrai, automobilio charakteris - volviškas, kitaip tariant, pencininko. Tačiau, kitaip nei atrodo bambalistams ir autoapžvalgininkams, toks charakteris paprastiems mirtingiesiems neretai būna kaip tik priimtinas. Visumoje, automobilis tikrai nėra tragiškas, ir mano aplinkoje neatsirado nė vienas, kuriam jis visiškai nepatiktų. Per pora mėnesių nespėjo subyrėt. Kol kas tiek galiu pasakyt. Išskirtinai tikrinti automatą (niekas nekeičia dėžės tepalų, po ko prasideda bėdos), benzininių variklių PCV sistemą. O jei svarstote pirkt dyzelį - kreipkitės pas gydytoją.
Pilnas atsiliepimas...
2020-02-13

S80 2011 3.2

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, komfortiskas, zymiai sumazejes apsisukimo radiusas.
Brangus tepalai
Komfortiskas, saugus, patikimas, vairuoju 2metus prasukau apie 70k. Pirkau JAV aukcione, pier ta laika pakeiciau: galines stabilozatoriaus traukes, ir ipurskimo kolektoriaus sklende na ir zinoma filtrai tepalai kaip priklauso.
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-21

Patikimumas ir konfortas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas patikimumas ir gausi komplektacija
Ant akumuliatoriaus viena maciau
Važiuoja jau trečius metus, pirkau su 270k rida, dabar 320k. Ir tikrai nesigailiu. Keičiasi tik einamus dalykus, diržai, tepala, kaladėlės, diskai. Žodžiu geras komfortiškas automobilis tiems kas nenori dažnai lankytis servizuose. Variklis 2.4 eiklus ir gan ekonomiškas apie 8l vidurkis, bet gan triuksmingas. Automatas galėtų būti ir greitesnis.
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-23

volvo2.5 turbo benzinas 2007m

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
2volvo neliko volvoj budingu kebulo kampu kebulas tapo apvalesnis asmeniskai man labai grazi masina.patogi vietos tiek priekij tiek gale uztenka pagerejo vairo pasukamumas +labai minksta vaziukle variklis 147kw niera labai greitas bet aplenkt niera bedu
Kuro sanaudos vien vilniui be aplinkeliu kompas rodo 15l uzpilu duju apie 45l tai pravaziuoju iki320km. salono kokibe nepati geriausia ypac odines sednes sviesus vairas greit apsitrina pas konkurentus tokiu metu jau ira telikai o volvo tik nuo 20012m
Tai jau antras volvo pirmas 1999m 2.9 benzinas patiko.kai atejo laikas atsinaujinti.kriterijai naujai masinai-benzinas+draugautu su dujom+butu turbo +galigesnis variklis suma iki 6000euru.paieska prasidejo nuo vokeciu pasidomejus ju benzininiais varikliais tfsi-fsi ir taip toliau ir dujos brangiai statosi ir vekia 60procentu dujom 40 benzu nekas japonu net neziurejau.Teko vel gristi prie volvo.Nes uz ta suma pasirinkimas nekoks.Viendizeliai.....3.2varikliai volvos geri bet visi amerikonai irgi atkrito nes visi po auto ivikio[na ir be turbinos]Tai nusprendziau ieskoti 2.5 turbo Pasirinkimas nedidelis bet radau.Nesu labai isrankus,,,,,,,,,,Buvo pirkta lietuvoj tai kokplektacija pati paprasciausia.sedines ne uodines ir gerai keleta volvo ziurejau su uodinem sedinem[2007metu] tai tragedija salonas taip nusidevejas [benzino]atrodo kad pravaziaves 1000000 ir daugiau....Pas mane sviesios sedines tai labai tapasi nuo visko///bet geriau atrodo ir patogiau nei uoda.turiu plaunama siurbli tai hemini pats darausi.. Nupirkau uz 5500+duju pastatimas 650euru pravaziau apie 25000....zinant benzino kaina 1.28 euro apie o duju 51 greit atsipirks....teko keisti tik tepalus ir filtrus pats keiciau tai kainavo ti k tetales.Servise tikrinau dirzus tai dar geri... Pagal kaina ir kokibe geriau nerasit voketi uz tokia kaina nerasit irmetus++didelis pliusas gyvenant mieste vogiai apeina ja nes nier ko vogt.tikrai patariu visiems super
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-27

Volvo S80 2,5 turbo benzinas automatas 2011 m

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus salonas, gerai veikia kruizo kontrolė
Nėra kuro kamščio laikiklio
Pirkau šį automobilį 2011 m. vasaros pradžioje, Volvo salone. Vyko ten kažkokia akcija, tai nebloga kaina nupirkau. Ne pačios geriausios komplektacijos (bazinis variantas), bet vis gi: visas salonas odinis, bi-xenon priekiniai žibintai, lietaus jutiklis, DVD diskų grotuvas su ekranais, parkavimo jutikliai priekyje ir gale, Bluetooth su klaviatūra ir dar ten visokių naudingų privalumų, dabar viso sąrašo ir neišvardinsiu. Variklis trurbininis 2,5 litro 230 arklių, automatinė pavarų dėžė. Galia negaliu pasakyti, kad labai jaučiasi, tad bendras įspūdis apie automobilį - trūksta jam aštrumo, nepaisant to, kad dokumentuose rašo, kad įsigreitėjimas iki šimto kilometrų per valandą yra per 7,5 sekundes. Nors matydamas, kaip Bavarijos automobiliai atsilieka, pradedi suprasti, kas yra Volvo. Jų mašinos paprastai vadovaujasi principu: „Greitis nėra klausimas, bet kodėl“ - va štai toks požiūris. Valdymas yra šiek tiek prastesnis nei vokiškų automobilių, čia net nėra ko ginčytis, tačiau jei atsižvelgiate į jų principą, tai nesukelia nusivylimo. Patogiai įsitaisyti galima bet kurioje automobilio vietoje: priekinio keleivio sėdynę galima reguliuoti įvairiomis padėtimis. Gera garso izoliacija leidžia tyliai važiuoti ne tik mieste, bet ir autostradoje, kai greitis yra didesnis nei 160 km / h (ir net nėra noro važiuoti greičiau tokiu automobiliu, nors suprantate, kad dar tai ne visas greitis, o turi dar nemažai rezervo). Apie sąnaudas. Pilu tik 95 benziną, apie 70% kilometrų važiuoju mieste, o 30% - automagistralėje, vidutinis suvartojimo lygis yra 12,5 litrų (variklis yra turbininis), apskritai kokios sąnaudas Volvo deklaruoja, tokios ir yra iš tikrųjų. Iš esmės, man patiko kruizo kontrolė ir „City Safe“ funkcija (ji gali stabdyti automobilį, už vairuotoją, jei greitis yra ne didesnis kaip 15 km / h) - tai labai patogu eismo spūstyse, kai įstringi tuščioje vietoje ir tada kas nors netikėtai užlenda į priekį, taigi dėl to nereikia lieti ašaras dėl įbrėžimų ant bamperio ir gaišti laiką, pildant eismo įvykio deklaraciją. Išbandžiau mašiną ir žiemos sąlygomis, prie šalčio net -25. variklis užsiveda be problemų, viskas, kas priklauso puikiai šyla, klimato kontrolės darbu esu labai patenkintas, greitai sušildo saloną, matyt, švedai supranta, kas yra šaltis, bet čia yra grynas subjektyvumas))) Beje, puikiai skamba originali garso sistema (išbadžiau visokiu garsumu ir gabalus visokius). Nežinau, ar tai galima priskirti prie privalumų, matyt, nes švedų produkcijos štampavimo tempas atsilieka nuo japonų modernizavimo tempų, tačiau švediškų automobilių metalas yra labai storas ir kokybiškas (pas mus šeimos garaže yra japoniškų automobilių, džipų ir mažalitražių automobilių). Vienas iš trūkumų yra tas, kad žiemą, kai būna šalta ir salonas dar būna neįšilęs, užstringa radijo įjungimo mygtukas, bet šiek tiek palaukus pradeda veikti. Dar vienas trūkumas - nėra kuro užpylimo kamščio laikiklio. Kiekvieną kartą, pilant kurą reikia kur nors pasidėti kamštį, o vieną kartą net pamiršau ir teko pirkti naują. Išvados: jei manote, kad jums reikia daugiau nei Volkswagen Passat, tačiau dar nesate pasiruošę daug išleisti daug pinigu A6 eksploatacijai ar tos pačios MB- E. , - galite pirkti šį Volvo nedvejodamas, tik automobilis gali atrodyti šiek tiek nuobodokas.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-02

S80 D5 2007

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiška važiuoklė, patogios sėdymės, ergonomiškas vidus, išvaizda tiek vidus, tiek išorė, audio aparatūra, patikimumas, eksploataciniai kaštai
Nėra
Super automobilis: komfortabilus, patikimas, ekonomiškas. Labai patogus važiuoti. Vyrauja nuomonė, kad brangi eksploatacija- tai visiškas mitas. Palyginus keletos automobilių, netgi ir žemesnės klasės, pamatysite, kad eksploataciniai kaštai yra ne tik kad lygūs, bet ir mažesni. Palyginimui BMW 530d tų pačių metų bus apie 25% didesnės sąnaudos, Hyundai Sante fe bei Honda CRV sąnaudų krepšelis praktiškai vienodas su S80. Tai faktas! O patikimumas daug aukštesnis palyginus su prieš tai turėta BMW. Važinėju antrus metus (automobilio rida 252000 km) nėra jokių įgimtų ligų, kuom negali pasigirti visos vokiškos markės. Dar vienas iš pliusų, labai patogus eksploatavimas, t.y. filtrų, tepalų, lempučių keitimas. Viskas labai aišku, lengvai prieinama, greitai padaroma, priešingai negu Audi, BMW ar kokia Toyota. Tai tikrai nera sportiškas automobilis, tai - slidus, patogus, patikimas ir ekonomiškas automobilis. Remontas ir eksploatacija labai patogi. Gedimai labai reti, teko pakeisti tik stabilizatoriaus traukę (apie 20 eur) ir pakaitinimo žvakes (60 eur), rida kaip minėjau 252000 km. Šios mašinos kaina antrinėje rinkoje labai krenta. Palyginimui ženkliai stipriau, nei Honda ar Hyundai. Tai kaip ir minusas jei perki naują, bet pliusas jei perki devėtą, nes gauni gerą vertę už palyginus mažą kainą. Maža kaina, jos vertės tikrai nesumažina. Juk vertė, tai ką gauni, o kaina tai ką moki. Kaip ir visoms mašinoms į kėbulo kokybę. Kada keistas paskirstymo diržas, kada ir kokie keisti tepalai, nes jie pilasi specialūs, o varikliai tam jautrūs.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-12

Limuzinas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogi, minkštai važiuoja, gražus dizainas, patikima, saugi
Labai prasta automatinė pavarų depė, neekonomiška
Puikus mašiniukas. Jokiu būdu ne pradedančiajam vairuoti ir ne tiems, kam nesiseka parkuotis ☺. Remontuoti reikia retai, nes negenda. Nuvertėjimo nėra nes ji kaip nauja atrodo. Atkreipkit dėmesį į saloną, važiuoklę, dažus.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-27

Volvo S80 2.5T 147kW 2007Automatas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, Trauka, Apdailos medžiagos, Patikimumas
automatinės dėžės silpnokos
Automobilis, kuris vertas savo pinigų! Nusipirkau 2.5T 147kW 2007 metų modelį, važinėju su juo iki šiol, esu labai patenkintas. Variklis gyvas, trauka tikrai stebina. Susidėjau duju įranga, automobilis puikiai draugauja, jokių grįžtamųjų nereikia daryti. Komfortas jaučiasi, viduje tyla, plastikai nebraška/netraška. Važiuoklės detalės nėra pigios, tačiau pakeitus ilgai tarnauja. Ką teko man remontuoti iš važiuoklės per 1,5 metų: Vairo traukės L/R su antgaliais, Priekiniai L/R sailentblokai. Reguliariai keičiu variklio tepalus (apie 6L subėga 5W40) ir kas 50-60tūkst. km keičiu automatinės greičių dėžės tepalus. Iš variklio pusės tik reguliarus tepalų/filtrų keitimas, daugiau jokių remontų nesu atlikęs. Būtina tikrinti servise, dažnai mėgsta parvaryti daužtas ir kreivai suremontuoti. Iš švedų atvažiavusių mėgsta važiuokle labai rūdyti. Perkant iš švedų dar neapsigaukite su CNG dujų įranga (jeigu automobilis su dujų įranga). Automatinės greičių dėžės yra silpnokos, dažniausiai šaltos labai vėlina perjungti bėgius/smūgiuoja. Tokiu atveju ruoškitės papildomoms išlaidoms (iki 1000eurų). Su varikliais problemų nėra, turbinos laiko.
Pilnas atsiliepimas...
Volvo s80 D4 | 2016-11-23

Volvo s80 D4

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, konfortas, variklio dinamika, kaip 2l varikliui superinis.
Pasukamumas
Automobili turiu jau puse metų jokiu problemu neturejau ir neturiu. Automobilio salonas kokybiskas, gražus dizainas. Bagažine didele, važiuokle minksta, konfortiška. Kaip nusipirkau pakeičiau tepalus greičiu dėžės ir variklio, visus diržus taip pat, pravažiavau 20000km investiciju 0 euru i remonta. Manau automobilis protingiems žmonėms nesivaikančiu kaimo madu BMW, AUDI, MERSEDES. Kol kas be problemu... Nepagailėti pinigų apžiūrai...
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
   EX40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
    EX90
  Dideli vienatūriai     EM90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Palaikykite Autoasas.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt