Arminas | 2016-04-07 |
Volvo s80 D5 158 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
komfortas, ergonomiškas, ekonomiškas, patvarus
dar neradau
|
Nesitikėjau, kad 2,4 D5 158kw gali būti toks ekonomiškas. Užmiestyje važiuojant 110-130km neviršyja 5,5l sąnaudų, važiuojant 100km/h sąnaudos apie 5l. Vairuoju automatą, 18 colių ratai. Manau tikrai ekonomiškas automobilis atsižvelgiant į tai, kad tikrai turi "smarvės", kurios pakanka nesukti galvos apie greitą lenkimą. Labai patinka minkštos, komfortiškos, kokybiškos odos sėdynės. Ergonomiška posūkių ir valytuvų rankenėlė, būtent toje vietoje, kurioje ranka, nei aukščiau, nei žemiau. Kokybiška garso sistema.
2,4l D5 158kw. Spustelėjus pedalą pabunda tikras žvėris, galios pakankamai. Pravažiavau 8000km po pirkimo, tepalų nepamažėjo nei gramo, niekas nesugedo. Šiek tiek erzina, kad jaučiama lengva vibracija ant vairo stovint vietoje, tačiau gal tai tiesiog jaučiamas kokios nors detalės, tokios kaip variklio pagalvė, nusidėvėjimas arba taip turi būti, visgi dyzelis..
Dar nieko neremontavau, viskas veikia puikiai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2015-10-04 |
S80 ll 3.2
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, dizainas, kokybe, patikimumas
Kuro sanaudos, daugiau nepastebejau
|
Malonus ir komfortiskas automobilis. Pakankamai patikimas, interjeras kokybiskas, gerai surinktas, audio aparatura aukstos klases, sedynes minkstos, patogios , bet be aiskaus soninio prilaikymo, vaziuokle gerai gesina nelygumus. Zodziu automobilis nuteikia ramiam vaziavimui,norint didesnio draivo reiketu ziureti i vokiskus konkurentus.Garso izoliacija nebloga, bet MB ir BMW geresne ir Lexus GS taip pat tylesne bus. 3.2 traukos per akis, Vilniuj vazinejant benzino sanaudos apie14-16 l , uz miesto apie 8 l.
Tepalai, kaladeles, daugiau nieko per metus eksploatacijos nekeiciau. Nuvertejimas vidutinis manau tiek lyginant su vokiskais tiek su japoniskais konkurentais. Daryti pilna diagnostika nes automobilis labai sudetingas, ypatingai ziureti automatines pavaru dezes, nes cia 1-os kartos S80 beda
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Zenonas | 2015-10-03 |
VOLVO S80 T6 AWD JUODAS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, komfortas, variklis.
Nera.
|
Sis automobilis pirktas JAV aukcione 2008 metu su 160 000km rida. Automobilis pateisino visus lukescius. Pirmiausiai saugumas: sistemos ir pagalviu skaicius. Isvaizda: Tikrai labai solidi bet kur nuvaziuosi ir tikrai gedos neturesi jeigu kiti atvyks ir su super automobiliais (tiktai nusiplaukit :) ).Isores visos detales grazios ir du duslintuvai T6 arba v8 automobiliui dadeda tikrai sportisko grazaus dizaino. R17 ratai tikrai pakankami isvaizdai ir per daug nesukietina vaziuokles. Kokybe surinkimo puiki, visos detales tikrai kokybiskos ties salono tiek apdailos. Spidometras ir apsvietimas - grazus ir solidus. Sedynes ir ju patogumas superinis, visos 4 sildomos. Ir viskas i ka siame automobilyje paziuresi ar prisiliesi nenuvils. T6 variklis fantastiskas. Daug apie ji skaiciau ir domejausi ne tik lietuvos bet ir uzsienio forumuose. Bet kol pats nepabandziau tai nesupratau koks tai jausmas. Ypatingai vaziuojant su siuo automobiliu kiek tik paspaudi tiek ir turi. Kaip kazkuris komentatorius ir rase - belieka tik prilipt prie sedynes ir megautis variklio darbu. Aisku nereikia pamirst kad tai solidi ir sunki masina. Jeigu ja idesi i tokia taburete kaip vw golf tai jau cia bus kiti klausimai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Eimantas | 2015-08-22 |
Volvo s80 2007m. 3.2 FWD Automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Garso izoliacija, garso aparatura, itin konfortiskas paziavimas, patrauklus dizainas, patikimumas
Kuro sanaudos
|
Automobilis is JAV, buvo dauztas priekis, taciau absoliuciai jokiu padariniu del to nepajauciau, vaziuoja tikrai nuostabiai, tai generuoja tiek automobilio vaziuokle, tiek itin patogios sio modelio sedynes. Truksta xenon ar led zibintu del imantresnes automibilio isvaizdos, gale vietos pasirode normaliai, bagazine labai talpi. Pats variklis dirba gerai, problemu neturejau, kai uzvedi net nesigirdi, galbut tai del itin geros garso izoliacijos, taciau keliant apsukas garsas dideja neproporcingai stipriai, traukos uztenka mieste pilnai, jei norisi kazko daugiau tuomet reiketu T6 variklio, bet cia jau kita tema. Patvarus, kiek zinai puikiai su dujomis derantis variklis. Per pusmeti vazinejimosi, neteko nieko papildomai investuoti. Nuverteja sie automobiliai letai lyginant su kitais tokiu metu, bent jau man taip pasirode.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vidas | 2013-12-12 |
Volvo S80 3,2 automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kokybe, gerai priima duobes, puikus valdymas, komfortas viskas isdestyta patogiai
mieste daugokai kuro 13l.
|
Pirkau amerikona 22000 dauzta, nors masina gaminta sveduose taip kad isskyrus faras nieko perdarineti nereikejo. Juoda, sviesus salonas,sildomos visos sedynes, blis sistema kuri tikrai labai padeda mieste. Naturali mediena, supperine kokybe, vienu zodziu tai ko as ir norejau. Variklio galios tikrai pakanka 175kw, automatas dirba be tasymu, gal kuro sanaudos mieste didokos 13l, bet uzmiestyje jos nukrenta iki 8,5l. tikrai vertas demesio automobilis, as ir vel pirkciau amerikona nes paprastai ju komplektacija buna zymiai geresne nei europieciu, plius mazas kilometrazas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
RRR | 2013-12-11 |
Volvo S80 T5 Momentum
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Salonas, pakaba, garso izoliacija ir kad ir standartinė aparatūra - nuostabūs
Neradau dar... rasiu - įrašysiu :)
|
2011m Volvo S80 T5 Momentum pateko į mano akiratį, kai ieškojau kažko - greito, galingo, komfortiško, priekiniais varomo, benzino, ir t.t. Sakysit - nebūna? Patikėkit - po beveik 3mėn svarstymų ją isigijau - tai Volvo S80 T5 Momentum.
Svarstyta - ne senesnė nei 2010m, rinkausi tarp BMW 520, MB klasė C ir Volvo. BMW - galiniai varomi, variklis silpnesnis, pati - ilgesnė beveik 30mm; MB - salonas kiek nepatiko, vėlgi - galiniai varomi. Išnaršytas visas internetas visom kalbom, daugiausia info gavau iš rusų tinklapių.
Pirmas ispūdis - didelė, neiššaukianti, klusni mašina. Oda, automatas, visi privalumai, išskyrus - el.sėdynės. Garso izoliacija aukščiausio lygio. Salonas pakankamai didelis. Kai rinkausi - "matavausi", kaip kostiumą: mano ūgis 192cm - atsireguliavus, kaip vairuotojui - persėdau "už savęs" - dar beveik 5cm tarp kelių ir sėdynės atlošo.Pakaba minkšta, subalansuota, gerai sugeria kelio smulkius nelygumus. Gal kiek didelis apsisukimo spindulys, bet tokios bazės automobiliui...Turiu Honda Accord - senelė jau, 2.3l (atsiliepimas yra) ten Bose garso aparatūra negali lygintis su Volvo... Žodžiu - tik geriausi atsiliepimai T5. Benzinas, 2,0l, 177KW, ~240A.G., 320Nm. Vidutinės sąnaudos ~8,5-9 l/100km. Volvo deklaruoja 8,3l/100km, bet negi važiuoji 90km/val? dinamika nuostabi, sąnaudos optimalios. Lenkimui net negalvoji - bus/nebus - paspaudei ir turi. kažkada važiavau su senesne Volvo S80 2,8 Biturbo - jausmas panašus.
Dizelinio net nesvarsčiau Sostena brangi... kadangi garantinė - tepalo keitimas ir T.A.(filtrai, dar kažką keitė) kainavo ~1200Lt. Užteks.
Daugiau niekas nekeista. Pravažiuota ~34.000km. - nieko. Skydelyje "išmetė" - book time for maintenance - na jau ne... Kaip panaikinti užrašą - pilna youtube.Tepalas Crone 0w30, pasikeist galiu pats; filtrai, kaladėlės ir kt. smulkmė - taip pat nebrangūs, taip kad atia, Sostena Jei rinktis - geriau brangesnę, bet naujesnę. Pasitikrinti, kad ir Sostenoje - patikra kainuoja ~140Lt. Jie labai nenori pasirašyti ant patikros lapo, bet draugui išsireikalavau, kad garantuotų, kad šiandien tik tas ir taip.Jei mechaninis gedimas - dar pusė velnio, jei elektronika - prakeiksit Volvo...Nors dizelio nesvarsčiau - netikėti, kad dizelinė tik ~200.000km pravažiavusi - pasitikrinkit mobile.de - tokių pat metų, turguose mačiau visokių
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Domas | 2013-06-18 |
Geras automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minksta pakaba, patikima elektronika ir technika, saugi
Teplus medziaginis salonas
|
Turime sia masina jau 2 metus. Tai 2008 metu gamybos modelis su 2,5t benzininiu varikliu ir automatu. Automobilis parvarytas is Vokietijos rode 144 000 km. Siuo metu yra pravaziaves 235 000 km. As vaziuoju i metus 40 000-50 000 km, tad sia masina labai gerai patikrinau :) Labai patogi masina, minksta pakaba, labai gera garso izoliacija. Pas mane gana paprasta komplektacija, medziaginis salonas. Stai salonas gana nepraktiskas, medziaga tepli, atsiranda ivairiu demiu. Pas viena pazistama tokia pati su oda ir tai zymiai geresnis variantas. Techniskai puiki masina, jokiu rimtu gedimu, tiesiog keiti tepalus laiku ir vaziuoji. Keliones autostradom pasaka, masina plaukia, sedesena labai patogi, jokio nuovargio. Salone vietos sakyciau tiek pat kiek vokieciu A6, BMW5 ir E klases Mercedes. Tik sedynes manau Volvo patogesnes. 2.5t variklio uztenka, taciau jis nera labai greitas. Tai ramiam vaziavimui skirtas modelis. Man asmeniskai noretusi galingesnio varianto, masina nemaza ir sunki. Sio variklio kuro sanaudu vidurkis apie 9, bent taip rodo kompiuteris. Techniskai per 90 000 km ir du metus variklis nesukele nei vienos problemos. Kastai nieko neisskirtiniai. Su detaliu kainom nelabai susiduriau, nieko rimto keist nereikejo. Einamieji aptarnavimai irgi nebrangus jei nevaziuoji i Sostena :) Kainos tokiu modeliu dabar prasideda nuo mazdaug 30 000 Lt. Manau nuo siol jos kris labai nestipriai. Aisku uz geresniu metu, mazos ridos, galingesnio variklio ir normalios komplektacijos priziureta modeli gali tekti moketi ir 20 000-30 000 brangiau. As savo planuoju ateinanti rudeni parduot, dairysiuos tokio pat modelio 2009-2010 metu, kad butu nubeges iki 100 000 km. Daug vaziuoju, tad laukti kol maniske bus prabegus 350 000 neprotinga, bus sunku parduot :) Ieskosiu modelio su automatu ir odiniu salonu :) Siaip teko isbandyti D5 dyzeli ir 3.0 biturbo benzina. Dyzeliai man is principo nepatinka del garso ir galimu problemu ziema. 3.0 benzinas vaziuoja fantastiskai, tik jas sunku rasti. Dar vaziuosiu pabandyti 3.2 varikli. 4.4 yra 8 cilindru, gal jau per daug... Kuro sanaudos man nera taip aktualu. As laikausi taisykles geriau pilti litru kitu daugiau benzino, nei po to brangiai remontuoti dyzeli. Be to rasti dyzeli is Europos pravaziavusi iki 100 000 labai sunku... Svarbiausia nupirkti priziureta masina. Servise sako taip: sitoms Volvom jei reikia kazka pakeisti, tai ta pacia detale tik viena karta. Dalys nera pigios, svarbu deti kokybiskas ir originalias dalis, tuomet jokiu rupesciu neturesit. Patarimas ieskokit masinos su automatu, odiniu salonu ir xenon zibintais. Bent man aktualu, daznai vaziuoju tamsiu paros metu. Navigacija, kur pakyla is paneles, LT nelabai naudinga. Kiek domejausi, Europoj ji veikia puikiai, o stai LT zemelapiai kuklus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vytenis | 2013-04-04 |
Geresnis nei tikejausi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai gera vaziuokle, komfortas, patikimumas
Gal galetu siek tiek daugiau galios tureti. Normaliam vaziavimui uztenka
|
Tai D5 2007m. Si automobili vairuoju 2 metus. Pries tai turejau 2004 audi a6 3.0 tdi 4 varoma. Audi rida jau buvo didele (288k), tad teko labai daznai remontuoti. Ieskojau alternatyvos, kokybes ir kainos santykio. Tai pirmoji mano volvo. Pirkau, nes buvo gera rida, geras stovis, didelis ir saugus automobilis. Taciau si volvo mane labai nustebino. Garso izoliacija prilygsta audi, bet vaziuokles komfortas lenkia audine visa galva. Audi net sakyciau buvo kieta, o stai volvo minkstute, tiesiog super. Audi vaziuokle priekine per duobes skleisdavo dunksejima, audi centras tikrino, sake viskas normalu. O volvo viska suvalgo tyliai ir minkstai. Audi tik man pasirode siek tiek talpesne vidui. Salono medziagu kokybe volvos puiki, niekas nebarska, sedynes labai geros. Automatas labai svelniai jungia pavaras. Sis variklis geras ir salyginai ekonomiskas. Mieste man vartoja iki 11 litru degalu, bet vazineju gan dinamiskai. Tokio dydzio masinai tai normalu, tuo labiau automatas. Ziema problemu nebuvo, teko tik akumuliatoriu pakeisti. Teko pavaziuoti ir benzinu, aisku tyliau, maloniau, geriau,bet as daug vaziuoju ir reikia geresniu kuro sanaudu. Visos nuverteja, volvo irgi nemazai. Bet volvo labai mazai genda, tad ivertinus remonto islaidas, sakyciau nuverteja nedaug. Kaip ir bet kuria brangesne masina, tikrinti servise. Dyzeliai daznai buna uzgainioti, daug prabege. Teks gerai paieskoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2013-04-04 |
Rekomenduoju
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minksta ir stipri pakaba, gera surinkimo kokybe, labai patvarus automobilis
Dar ieskau :) kol kas neradau...
|
Turiu 2008 metu S80 3,2 benzinas is amerikos. Vazineju jau tris metus, pravaziavau 60 000 km ir siuo momentu automobilis prabeges 125 000 km. Jokiu gedimu ar problemu nebuvo. Labai geras auto. Pakaba labai minksta ir vaziavimas tylus. Nerandu jokiu minusu. Salone erdves uztenka, sedynes labai patogios. Jokiu barskesiu ar bildesiu neatsirado. Variklis labai tylus ir patikimas. Galios uztenka. Labai norejau galingesnio t6, bet tuo metu rasti nepavyko, o ir kainos ju didesnes. Sanaudos mieste 13-15 litru benzino, priklausomai kaip vaziuosi. Remontu jokiu rimtu neturejau, taciau einamieji remontai tikrai nera brangus. Pries tai turetas Lexus gs pasiimdavo daugiau pinigeliu aptarnavimu metu. Rasti priziureta automobili. Su benzinais maziau rizikos, taciau ieskant dyzelio bandyti tikrinti rida ir butinai tikrinti varikli bei deze. Dyzeliu ridos paprastai daug didesnes, o tai jauciasi visiems automobilio komponentams. As vel imciau benzina, tik si karta ieskociau t6 ar gal net 4,4. Nusipirke gera automobili tikrai dziaugsites ir po servisus nelakstysit. Tik nepamirskit laiko atlikti aptarnavimu, naudokite tik kokybiskas dalis ir butinai keiskit tepalus greiciu dezej.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kestutis | 2013-04-03 |
Volvo S80 II labai geras automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai komfortabili pakaba, patogios sedynes, gera garso izoliacija, nuostabus variklis, patikimas automobilis
Pakaba gal gali nepatikti tiems, kurie megsta labai dinamiskai vaziuoti posukiais. Bet siam automobiliui tai ne minusas
|
Turiu si Volvo S80 T6 AWD. Automobilis varomas visais ratais, tad ziema tikras dziaugsmas. Automobilio pakaba stebetinai komfortabili. Pries tai teko tureti audi, mercedes bei bmw automobiliu, tad volvo pakaba labiausiai artima mercedes. Tiek audi, tiek bmw zymiai kietesnes. Salono erdve sakyciau tokia pati kaip e klases mb ir bmw 5. Variklio garso izoliacija puiki, padangu ir vejo keliamo triuksmo taip pat nesigirdi. Siaip jokiu minusu automobilyje neradau, visa mechanika ir elektronika veikia puikiai, tai labai patikimas automobilis. Beje turi daug maziau problemu pakaboje vazinejant lietuviskais keliais, nei vokiski konkurentai. Kasko draudimas tikrai nebrangus ir nereikalauja jokiu papildomu apsaugos sistemu. Smagus variklis. Cia aisku skonio ir pinigines reikalas, taciau Volvo dyzeliniai varikliai man atrodo vangus. Cia as lyginu su vokieciu konkurentais. Bmw, Audi dyzeliai tikrai tylesni ir smagesni. Tad pries perkant teko bandyti D5 dyzeli, nepatiko. Tuomet bandziau 3.2 benzinini atmosferini. Zymiai geresnis akustinis komfortas ir geresne dinamika nei dyzelio. Taciau pabandzius T6 triju litru benzinini su dviem turbinom, klausimu nebekilo. Nuostabus variklis!!! Kuro sanaudos panasios kaip 3.2, taciau traukia ant zemu apsuku kaip dyzelis, o prie aukstu isvis zveris. Kuro sanaudos mieste 14 normaliai vaziuojant, jei vazinesite labai dinamiskai bus 17-18. Nieko keisto manau, juk variklis turi apie 300 ag. Dar galvojau apie 4.4, taciau bandymui sio automobilio gauti nepavyko, o zmogus kuris yra bandes 4.4 sake, jog tas variklis zymiai triuksmingesnis, o prie kuro sanaudu reikia prideti dar pora litru, tad atsisakiau sios minties. Remontuoti nieko apart einamuju aptarnavimu neteko. Galiu pasakyti, jog detales tikrai nera brangesnes nei vokisku analogu. Manau Volvo S80 II genda zymiai reciau, nei MB, Audi ar BMW. O stai nuvertejimas siu automobiliu didelis. Taciau tas nuvertejimas labai staigus pirmus tris metus, po to zymiai suleteja. Tad perkant nauja, reikia nusiteikti vazineti bent 5-7 metus, nes po triju metu sio automobilio parduoti tikrai neapsimoka. O stai pirkti po 3-4 metu net labai apsimoka. Jei randate techniskai tvarkinga ir myleta 3-4 metu S80 II, pirkite ir tikrai neturesite jokio vargo. Isimtis dyzeliniai motorai. Juos reikia labai nuodugniai patikrinti servise pries perkant. Jokiu pastoviu ligu sis modelis neturi. Tik beda, kad i lietuva pagrinde atvaromi dyzeliniai S80 su 200 000-500 000 k rida. Perkant dyzelini varianta reikia tikrinti varikli ir automatine greiciu deze. Jei automobilis pravaziaves kokius 300 000 k ir niekada nekeisti tepalai greiciu dezej, labai didele tikimybe, kad deze negraziai jungs pavaras, o remontas bus brangus. Isvada tokia, jei vaziuojate per metus daugiau nei 30 000 km, gal ir verta galvoti apie dyzelini, taciau reiks labai gerai paieskoti. Priesingu atveju pirkite benzinini. Gausite automobili su 2-4 kartus mazesne rida ir patikekite, tai ka sutaupysite ant kuro pildami dyzeli, isleisite ant remontu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |