Markės
1611 iš 1626
Volvo V40 2012 - dabar
Volvo V40, 2012 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.52% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje ir saugus
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Nekomfortiška pakaba
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Galingiausias 175 AG D4 variklis nenuvils ir sportiškų automobilių gerbėjų"
Volvo V40 buvo sukurtas kaip tiesioginis Audi A3, A klasės Mercedes-Benz ir 1 serijos BMW konkurentas. Naujas modelis tęsia išgirto Volvo S60 dizaino tradicijas – automobiliai turi labai panašią priekinę dalį, o galinė beveik identiška universalui Volvo V60. V40 atrodo išties patraukliai, šviežiai – simpatiški priekiniai žibintai, pleišto formos kėbulas, dinamiška galinė dalis su įdomios formos žibintais ir dvigubu galiniu stiklu. Panašu, kad Volvo V40 galutinai paneigė Volvo įvaizdį kaip kompanijos gaminusios nepatrauklaus dizaino automobilius. Palyginus su konkurentais, Volvo V40 yra vienas didžiausių savo klasėje, tačiau dalis interjero erdvės yra paaukota vardan stiliaus – gale sėdinčių galvoms vietos yra mažai, o siauros bagažinės talpa yra tik 355 litrai (visais 45 litrais mažiau nei Volkswagen Golf). Viduje automobilis pasitinka priekinio skydelio dizainu kaip du vandens lašai panašiu į Volvo S60. Interjero stilius skandinaviškai kuklus, bet tuo pačiu prabangus. Centrinėje konsolėje patalpintas pagrindinis ekranas valdomas ne lietimu, o jungiklių pagalba. Interjero kokybė nenuvilia, nors prilygti Audi A3 negali. Volvo visada buvo tarp pirmaujančių saugumo srityje ir šis modelis yra ne išimtis. EuroNCAP testuose automobilis buvo puikiai įvertintas. Variklių gama yra sudaryta iš trijų benzininių variklių ir trijų dyzelių. Benzininiai varikliai: 148 AG turintis 1.6 litro T3, 2.0 litrų 177 AG T4 ir galingiausias penkių cilindrų 2.5 litro T5 turintis 360 Nm sukimo momentą. Dyzeliniai varikliai, žinoma, yra aktualiausi – net ir mažiausias 1.6 litro D2 modelis su 113 AG suteikia pakankamą galią kasdieniniame naudojime, galingesnis 147 AG 2.0 litrų D3 variklis suteikią puikų galios ir ekonomiškumo derinį, o galingiausias 175 AG D4 variklis nenuvils ir sportiškų automobilių gerbėjų. Volvo V40 puikiai jaučiasi vingiuotuose keliuose, nes yra itin manevringas ir standus. Vairo mechanizmas veikia tiksliai ir be priekaištų, o kėbulo posvyriai nėra labai jaučiami. Tiesa, automboilio pakaba pasižymi standumu ir yra kiek kietoka palyginus su konkurentais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Tai pirmasis serijinis automobilis pasaulyje turinti oro pagalvę skirtą pėstiesiems.

 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2020-05-27
Volvo v40 D3 2.0 5cyl Summum
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklių pasirinkimas, traukos dinamika, dizainas, kokybė.
Mažas pasukamumas, barškančios garso kolonėlės, maža bagažinė
Bendrai paėmus automobiliu esu patenkintas. Nuo 2012 iki 2015 2.0 (D3 ir D4 klasifikacija) dyzelis yra 5 cilindrų (D4 dasideda papildoma turbo) Traukos užtenka, 5 cilindrai parūpina gerą sukimo momentą ir solidų garsą, daugelio atsiliepimai šiuo varikliu tikrai geri. 1.6 84kw (D2 klasifikacija) varikliai iki 2015 yra prancūziški, jų geriau vengti nes apart Co2 emisijų, yra nemažai pasikartojančių gedimų. Nuo 2015 volvo paleido eilę savo naujų variklių (VEA) ta pati D2 klasifikacija jau turi 2.0 litrų dyzelinį variklį 88kw D3 ir D4 liko tokie patys, tik neteko vieno cilindro. Salonas Surinkimas ir kokybė atrodo šviežiai. BET. verta atkreipti dėmesį, kad volvo odos resursas yra tikrai silpnas. Dažnas vairuotojo sėdynės nusidėvėjimas kaip vizitinė kortelė. Maniškė yra 2013 metų, turi porą randelių ant vairuotojo sėdynės. Apart to, salonas šviežias net po 7 metų. Garso kokybė būtų stulbinama, jei ne durų apsaugų barškejimas. Vertėtų paminėti, kad pas mane premium sound komplektacija (su papildomu garsiakalbiu centrinės konsolės viršuje) Nors pradedu įtarinėti , kad gali būti plyšusios aukštųjų garsiakalbiai. Gėrimų laikikliai nelabai apgalvoti mechaninės pavarų dėžės turetojams, nes vos įkišus didesnį buteliuką trugdo rankai. Vietos gale tikrai nedaug. Nors volvo deklaruoja 5 vietas, idealus variantas yra 4 vietos. Minusas aukštesniems, nes dėl savo gražaus dizaino automobilis turi žemejančias lubas. Jei planuojate įsigyti variantą su panoraminiu stogu, vietos galvai sedint gale bus dar mažiau dėl konstrukcijos. Bagažinė yra viena mažiausių savo konkurentų atžvilgiu. 355 litrai. Kažką susidėti užteks, bet jei planuojate tolimesnę kelionę, teks įsigyti skersinius su stogo bagažine. Važiavomo kokybė Važiuoja standžiai, gerai stovi ant kelio. Ford focus bazė. Patarčiau iš kart atkreipti dėmesį į padangų slėgį. Jei mašina atvaryta iš vakarų europos ir prižiūrėta atstovybeje, ko gero bus užpūsta iki 2.5 baro. Kas Lietuvos keliams yra per daug skausmo. Aš asmeniškai nusileidau iki 2.1.ir skirtumas buvo akivaizdus. Gali tekti išgirsti keistą dunksejimą važiuojant per nelygumus ar gulinčius policininkus. Šis modelis žinomas dėl spiruoklių guminių atramų skeidžiamo garso. Nors ne visi jį turi. Daugiau pakabos elementų kuriuos verta pamineti nelabai ir yra, viskas pagal eksploataciją. Elektrinis stiprintuvas gali suteikti malonumą dėl labai lengvo vairo sukimo, čia aišku kiekvienam individualiai, nes kitiems norisi jausti sukimo ašį labiau. Prastas pasukamumas vis dar išliko. Pirkdamas šį modelį tikejausi, kad volvo paliks šį niuansa praeitame dešimtmetyje ir maniau, kad kieme pavyks įsiparkuoti iš pirmo įsukimo - nei velnio. Variklis Smagus, gražiai dirbantis D3. Galios man asmeniškai užtenka. 110kw 350nm. Esant poreikiui galima programuoti, net paliekant ekologinius mazgus. Jeigu planuojat pirkti dyzelį, vertėtų prižiureti dpf sistemą, kuri su laiku užsikiš. Nebijokit pavaikyti šito variklio, peilis jam - trumpi atstumai. Tad jeigu važinejates tik mieste siūlyčiau benzininius T3 T4 variantus. Aišku prieš perkant apžiurekit variklį iš išorės, iš apačios. Atkreipkit dėmesį į rida, ir supiltus tepalus. Gali sunkti riebokšlis tar variklio ir dėžės. Gedimas nebaisus, detalė kapeikos, bet darbas nuimti pavarų dėžę atsistos. Pasitikrinkit servisuose ir vin decoderiuose prieš perkant. Reziume, automobilius smagus ir dinamiškas bent jau D3. Tiktų poroms, ar vienam asmeniui. Gal ir mažoms šeimoms. Vietos ir talpos daug nėra, vis tik hečbekas (turismo kebule ale). Vertėtų atkreipti dėmesį į komplektaciją. Asmeniškai rinkčiausi tarp Summum R design ir Ocean race. Kinetic ir paprasta per skurdžios, ir net neturi TFT elektroninio skydelio. Nuo 2015 atsinaujina multimedija, dasideda ženklų atpažinimo funkcija, adaptyvus kruizas kuris pats greiteja ir lėtėja ir pan. Kas Liečia ekologiją ir ekonomiją tai bent jau maniškis D3 Mieste - 7.2 Mišrios - 6.25 Užmiestis - 5.2 Co2 - 101g/km (jokio taršos mokesčio nuo liepos) Sėkmės randant gerą variantą
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-28
Volvo V40 2012
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, led skydelis, komfrotas, kokybė
Brangios detalės, kurias mėgsta vogti, tad KASKO privalumas
Automobilis išties yra patrauklus, išorė atrodo puikiai ir moderniai, net su paprasčiausia komplektacija. Važiavimo kokybė gera, tačiau yra iš kietesnės pusės, nes važiuoklė yra iš esmės Ford Focus. Iki 2015 metų mažatūriai varikliai yra Peugeot, tad siūlyčiau vengti, nes galios gan mažai ir problemų jie turi pakankamai, o 2.0l yra Volvo 5cyl iki 2015m, o vėliau 4cyl. D3 turi pakankamai galios ir yra gan ekonomiškas. Sėdynės yra super patogios, tačiau volvo nepasižymi labai ilgaamžiška oda, tad ją reik prižiūrėti. Bagažinė pakankamai talpi, nebent tenka dažnai vežioti sofas ar šaldytuvus. Didžiąją dalį malonumo sudaro komplektacija ir šiame automobilyje ji yra gana gausi. Žymusis TFT spidometras (LED) su 3 temom, adaptyvi kruizo kontrolė, šildomi stiklai, dienos šviesos, berėmis galinis veidrodėlis, šviečianti pavarų perjungimo svirtis, automatinis parkavimas ir t.t. Automobiliu esu patenkintas, nes jo kainos ir kokybės santykis yra labai geras. Už tokius pat pinigus tokios komplektacijos, modernaus dizaino ir metų neradau pas jokį kitą konkurentą. 2019m mokėjau 8900, kai tuo metu Audi A3 2012m, kaina prasidėdavo tik nuo 9000 už tuščia. Nuvertėjimas panašus į Bmw, audi ar mercedes, tačiau yra šiek tiek didesnis. Pažiūrėt ar priekinės sėdynės sueina sėdima dalis su atlošu, jei ne, reiškia turėjusi įvyki. Pasidomėt komplektacija, kadangi tuščia neteiks daug malonumo, o privalumų turi daug.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Kompaktiniai   S40S40  
  V40V50V40
   C30  
  Vidutiniai   850S70S60S60S60
  V70V70 V60V60
  Dideli    S80S90
   V70  
    V90
  Reprezentaciniai   S80   
  Kupė   C70C70  
  Krosoveriai     XC40
  Dideli krosoveriai   XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai    XC60XC60
  Dideli visureigiai    XC90XC90
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt