Markės
1719 iš 1724
Volvo XC60 2008 - 2017
Volvo XC60, 2008 - 2017
518Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.610% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 18
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 61% Ne 39%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus išorės dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
Volvo paskatinti XC90 didžiulės sėkmės ilgai nelaukė ir pristatė kompaktišką visureigį. Puikaus dizaino automobilis susilaukė didelės sėkmės nors jam teko konkuruoti su visa armija kompaktiškų SUV. Automobilis turi tikrai išskirtinį, tačiau kartu ir tipišką Volvo dizainą. XC60 komplektuojamas su jau esančiais gamyboje benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Visureigis buvo gaminamas ant Volvo P24 platformos ir dalinosi kai kuriomis technologijomis su Land Rover Freelander, todėl automobilis nebus “pėsčias” ir važiuojant bekelėje. Galingiausias variklis yra 6 cilindrų turbo su 285 AG (213 kW) ir visų varomųjų ratų sistema Haldex. Automobilis pasižymi patogiu, prabangiu interjeru, puikiomis sėdynėmis, 40/20/40 santykiu sulankstomomis galinėmis sėdynėmis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2009 metais Volvo XC60 buvo geriausiai parduodmas Volvo automobilis.

XC60 buvo vienas iš trijų automobilių (kartu su Nissan Qashqai ir Renault Megane), kuris buvo įvertintas 37 balais iš 37 galimų EuroNCAP susidūrimo testuose.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 18
2021-03-25
XC60 D5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Univeralumas
Suklydau pasirinkęs šviesų saloną
Važinėju nuo 2012 - 200t.km. Labai vykęs modelis. Galingumo sočiai. Pravažiuojamumas puikus. Tolimam kely labai praverčia (tuo metu dar naujiena) adaptyvus kruizkontrolas. Techninių gedimų praktiškai nebuvo. Dabar jau smulkūs atsiranda: variklis, greičių dėžė, prarūdyjimai.
Pilnas atsiliepimas...
2021-03-18
Darbinis busas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išorės dizainas
visi
Garsas salone kaip traktoriaus, nemanevringas, gale mažai vietos keleiviams didelis apsisukimo spindulys, sunkiai sukiojasi vairas, aušinimo temperatūros nerodo skydelyje, tepalų lygio taip paprastai nepažiurėsi matuoklė sunkiai prieinama rūdyja apačia, kala kompensatoriai, nelaiko variklio pagalvės nepatariu iš viso tokio automobilio pirkt
Pilnas atsiliepimas...
2021-01-01
VOLVO XC60 drive D3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, Stabilumas DSTC ypač žiemą.
DSTC sistema neleidžia lenktyniauti, galėtų būti ekonomiškesnis.
VOLVO XC60 drive D3 2.0 120 kw 5 cilindrų deforsuotas 2.4 variklis mechaninė 6 pavarų dėžė rida 300.000 km eksloatuoju nuo 2015 m. nuo 149.950 km ridos. per 6 is metus eksploatacijos pakeista priekinė granata, ir amortizatorių spyruoklės. radiatoriai aušinimo ir kondicionieriaus radiatorius, nors dar nereikėjo keisti bet kartu prie to pačio ardymo. aišku diržai vandens pompos kas 80.000 km alyva ir filtrai kas 15.000 km šoninis šildomas veidrodėlis pakeistas (atsiklijavo) ateityje reikia keisti išminamą guolį o gal kartu ir pačią sankabą. (nes išminamas guolis paprastai keičiamas dar garantinio po 120.000 km šiam Volvo modeliui) pakeista ir garsiniai signalai sugedo. šiek tiek atsilupa dažai ant sparnų arkų po durų spynelėmis kai kuriomis sanaudos vidurkis man 8 ltr.
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-07
Didžiulis nusivylimas Volvo marke (Ford kokybė, visumoj inžineriškai mašina ne stebuklas)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didžiulis nusivylimas Volvo marke (Ford kokybė, visumoj inžineriškai mašina ne stebuklas)
Didžiulis nusivylimas Volvo marke (Ford kokybė, visumoj inžineriškai mašina ne stebuklas)
Didžiulis nusivylimas Volvo marke! Kol Volvo Cars priklausė AG Volvo (koncernas kuris gamina stambiąją Volvo techniką) - tol Volvo mašinos garsėjo savo kokybe, kartais net aukštesne už vokiečius. Po to kai Ford Motor Company (FoMoCo) nusipirko Volvo Cars ir pradėjo eiti modeliai ant bendros su Ford EUCD/Volvo P3 platformos - Volvo vardas liko tik praeitis... Senesnės P2 Volvos buvo geresnės. Su Ford atsirado daug brangių bėdų ir šiaip bėdelių, kurios tokios kainos auto tiesiog nepriimtinos! Už Ford kainą - taip, už Volvo kainą - ne. Volvo mūsų kraštuose visad mėgo dėl geriausios apsaugos nuo rudžių, su kuria galėjo konkuruoti tik nebent kai kurie Audi modeliai. P3 platformoj yra konstrukcinė klaida, kad vanduo užsilaiko už priekinių sparnų apačioje (tarp posparnio ir garso izoliacinės medžiagos) ir sparnas rudyja krašte ties apačia. Sparnų kaina nuo 120 eurų už neoriginalą. Taip, Volvo atsirado rudys! Atsirado ligų pakaboje. Priekiniai atraminiai guoliai paimti nuo Ford ir yra atviros konstrukcijos, o t.y. į juos patenka purvas ir juos tenka kartais keisti. Remontas apie ~120 eur. Galiniai sailenblokai kaip ir Ford irgi neatlaiko apkrovų ir reagentų nuo kelio. Remontas apie ~120 eur. Pusašių granatos nesikeičia ir nuo Ford netinka! Reikia keisti pusašį pilnai. Kainos naujo - kosminės. Priėjimas prie salono filtro labai sunkus ir su keiksmažodžiais. Visoje P3 platformoje sugenda vairo stiprintuvo siurbliai ir dingsta vairo stiprintuvas. Detalės kaina didelė. D5 variklis nors ir turi nuostabų garsą, tačiau ima kuro kaip 6 cilindrų variklis (mieste 11-13 litrų), o važiuoja kaip 5 cilindrai. Tai kokia prasmė? Taipogi turi charakteringą didelę vibraciją, kuri jaučiasi net salone kaip kokiam traktoriuje. Dėl tos didelės vibracijos dėvisi variklio pagalvės. Vienos kaina ~ 100 eur. Automatinė dėžė Aisin... Būna dėžės s-tronic, būna tip-tronic, o Aisin yra flegma-tronic. Lyginant dėžės greitį su DSG arba su ZF dėžėmis tai Aisin bent 10 metų atsilieka. Taipogi Aisin turi lock-up tik nuo 5 bėgio, todėl ant 1-4 bėgiu važiuoji kaip su motoroleriu. Net ir nauja 8 bėgių Aisin dėžė nepagreitėjo, tas pats flegma-tronic. Taipogi kartais jai pritrūksta lygumo kai judi iš vietos, kas komforto atžvilgiu ją stato greta "darbo liaudies" VAG lygio DSG, toli toli nuo ZF lygio. Tačiau DSG taupo kurą, o Aisin ne. Tai kokia prasmė to Aisin? Taipogi Aisin dėžės maksimalaus sukimo momento resursas mažas nes tai kompaktiška FWD dėžė. Pvz., D5 duoda - 420 Nm, T6 - 400 Nm o Aisin dėžė laiko tik 440 Nm (ant ribos). Tuo tarpu ZF dėžių versijų yra iki 1000 Nm. Dar pridėkit tai, kad Volvo agregatai yra šalia vienas kito ir gamina daug karščio, o oficialius Volvo reglamentas nenurodo keisti tepalus dėžei... Tai nesistebėkit, kad kas antra didelės ridos Volvo turi bėdų su dėžėm ir iš dėžių išbėga juodas sudegęs tepalas. Tragiškiausios buvo 5 bėgių Aisin nes jos Volvo masei yra tiesiog absurdiškai silpnos. Su mechaninėm dėžėm per silpnas smagratis nes didelė mašinos masė. 200 000 km resursas. O detalės kaina brangi. D5 turi konstrukcinę klaidą, kad nutrukęs bet kuris diržas gali nutraukti paskirstymo diržą. Nors D5 pliusas, kad diržas, o ne grandinė - pigesnis pakeitimas, tačiau dar kartais tenka pakeisti generatoriaus guolį, kad neužstrigtų ir nenumestų generatoriaus diržo. Benzai tokios bėdos neturi. 3.2 patikimas, bet jo per mažas sukimo momentas ir tokia sunki mašina su juo padoriai nevažiuoja, o dar ir neekonomiškas. T6 224kw žvėris, bet neekonomiškas. Bet kuriuo atveju su benzu teks montuoti dujas. Pliusas, kad draugauja su dujom. Tačiau T6 ir D5 yra galingi ir nuo to kenčia dėžė ir kampinė pavara nes šių dalių resursas yra padarytas be rezervo, o t.y. ant pačios ribos. Tačiau šių variklių malonumo vis tiek neleis išnaudoti flegmatiška greičių dėžė, kuri tarsi iš kitos planetos, nėra dermės variklis-dėžė. Automobilio svorio išskirstymas tiesiog tragiškas. Inžinieriam reikėjo mašiną daryti ir saugią ir ant bendros platformos su Ford. Labai sunkus priekis, mašinos valdymo savybės prastos. Taipogi dėl sunkaus priekio greičiau dėvisi vairo kolonėlė. Vairavimo pojūtis kaip vairuojant kokį darbinį busą. T.y. jokio pojūčio. Suki ir viskas, jokios info ar malonumo kelyje. Net sportiškiausias S60 nesivaldys geriau už Škoda Octavia RS, dėl paprasčiausio to kaip mašina inžineriškai surėdyta. Salone priekyje panorama gera, tačiau gale ne. Maži galiniai langai, neatsidaro iki galo, o dar vaizdą užstoja didelės priekinės sėdinės. Volvo lyg ir sukurta blogam, lietingam švediškam orui, tačiau lietaus metu užsineša vandeniu šoniniai langai ir blogas matumas į šonus, ypač pavojinga sankryžose kur pestieji. Iki restailingo ekraniukas mažas ir nespalvotas, taip pat jokios naudingos info nepateikia skydelis. Net variklio temperatūros. Nerodo radijų stočių pavadinimų atmintyje, todėl reikia atsiminti pačiam kas išsaugota ties 1 2 3 4 5... Man ideali salono temperatūra yra 22.5. Tokios nėra, tik per šalta - 22, per karšta - 23. Net Škodoje yra 22.5. Temperatūros reguliatoriai du, nėra Sync funkcijos, todėl kaskart reikia sukinėti du ratukus, kad pasireguliuoti. Ventiliatoriaus stiprumo ratukas yra juokingai mažas ir kai kuriem gali pasirodyti nepatogus. Nors High Performance garso sistemoje ir 8 kolonėlės bet ir pareguliavus garso aparatūra skamba truputį geriau nei vidutiniškai, t.y. bumčikui neblogai, bet rimtesnei muzikai - ne. Garso stiprintuvas Made in China. Ant didesnio garso nebėra garso raiškos. Dynaudio kas kita. 2010 metų leidime leidžia vandenį priekinis stiklas - gamyklinis klijavimo brokas. XC60 pakaba yra sukietinta. Ji nėra komfortiška. Tokiose mašinose kaip Mondeo, S80, XC70 pakaba iš esmės dirba puikiai, tačiau XC60 ji sukietinta, kad pakelta mašina nesiubuotų ir tapo nei komfortiška, nei gerai valdoma. Tai kokia prasmė tokios pakabos? XC90 ant P3 buvo atšauktas kūrimo fazėj ir buvo tiesiog toliau gaminamas senas pasisekęs modelis ant Volvo P2 platformos iki pat 2014 metų. Atsirado tokių nesąmonių kaip pašaliniai garsai iš oro kondicionieriaus pūtiko. Kad pakeisti sąlyginai nebrangią detalę reikia 4 valandų darbo, specialaus Volvo įrankio, kas servise atsieina brangiai. Galite pasižiūrėti Youtube tą vargo kelią - kiek reikia išardyti, kad iki jo prieiti. Vien tai pamatę pabėgsit nuo P3 Volvakų. O tas pašalinis garsas erzina. Remontas kokie 500 eur. Na ir sena klasika iš AWD pusės. Sugedęs Haldex siurbliukas, nusitrynę šlicai ant kampinės pavaros (nebesuka kardano), reduktoriaus guolio ūžimas. Remontai brangūs arba labai brangūs. Kaip ir Ford kartais genda kuro siurblys bake. Mašina iš tikro saugi. Bet ar verta to? Man asmeniškai - ne. Aukštus saugumo reitingus dabar pasiekė daugelis automobilių, Volvo čia jau ne vienvaldis lyderis. Ford iš Volvo atėmė patikimumą, o geromis valdymo savybėmis Volvo niekad nepasižymėjo. Varikliai puikūs, tačiau viską gadina Aisin dėžė, kuri kaip iš kitos planetos ir visiškai netinka nei tokiem varikliam, nei tokios masės auto. Aisin tinka tik iki 1500 kg ir 3 arba 4 cilindrų varikliam - Peagout, Opel ir panašiai. Yra modelių kur pakaba komfortiška, bet 60 serijos (XC, V, S) modeliuose man asmeniškai pakaba yra nesąmonė. Volvo realiai vangi mašina šeimai. Bet vangi mašina šeimai yra ir Škoda/VW kur kainos/kokybės santykis bent jau logiškas... ---- Naųjų SPA platformos Volvų irgi nesvarstau dėl 2 dalykų - Aisin dėžės ir 4 cilindrų varikliu. 4 cilindrų varikliai yra ne dėl ekologijos (priešingai nei mano dauguma!), o būtent todėl, kad Aisin dėžė nelaiko didelio sukimo momento, ko pasekoje Volvo buvo priversti atsisakyti galingesnių nei 480 Nm variklių. Tai yra ne kas kita, o Peagout-Citroen, Opel lygis (ten irgi stovi Aisin ir 4 cilindrai) už Audi kainą!!! Taipogi SPA platforma nesidalina dėtalėmis su jokia kita marke, kas reiškia brangias dalis. SPA platformos pakaba iš esmės pasikeitė lyginant su P3. Volvo nedarė kompromisų, apart variklio sukimo momento apribojimų dėl Aisin dėžės. Nors SPA platforma daryta grynai Volvo inžinierių (Geely nesikišo, išskyrus XC40 modelį) ir važiavimo savybės pagėrėjo, tačiau suprastėjo garso izoliacija. Ar verta premium kainos? Realiai SPA platformoj vertas savo kainos yra tik automobilio vidus, visa kita - netempia premium lygio. Salonas, garso sistema išties daro įspūdį, bet ir tai planšetė vietoj mygtukų - ne visiem tas patinka. Po General Motors - SAAB nebeliko. Po Ford ir Geely - aš sakau Volvo viso gero. Mūsų klimato sąlygom ir dėl didelio lietuvių ūgio japoniškos/korejietiškos auto nelabai tinka, todėl teks pereiti į VAG fanus. Volvo viso gero! Paklauskite savęs kodėl jų tiek daug pardavime. Kodėl savininkai jų nelaiko po 15 metų kaip senas geras Volvas laikydavo. Rinktis VAG, Lexus.
Pilnas atsiliepimas...
2020-03-11
Vežimas šeimos moterims iš serijos ''noriu džipo''
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras vežimas šeimos moterims ''noriu džipo''
Brangus vežimas
Stiliovas vežimas šeimos moterims ar boboms. Pakaba kieta, važiuojant sulopytu lietuvišku asfaltu jaučiasi viskas - mašina visiškai neplaukia, o važiuojant duobėtu kaimo keliu iš vis vežimas. Užtektų prisikrauti į bagažinę šieno, užsileisti Pūko radijo stotį ir jausiesi kaip iš laukų vežant šieną su arkliu. Gale yra vietos tik 2 suaugusiems nes per vidurį gali sėdėti tik mažas vaikas. Vairas nejautrus, kaip negyvas, jokios emocijos nesukelia mašinos valdymas - tik skandinavišką hygge arba depresiją, bet važiuojant ir galvoj mąstant kaip paimti vaiką iš treniruotės, spėti pas draugę ir ką padaryti vakare valgyti - ir nereikia įtraukiančios mašinos. Bandant agresyviau manevruot, slysti mašina jaučiasi kaip 2 tonų luitas, tankas. Todėl ir pakaba tokia kieta, kad nesiubuotų ir būtų stabili ant kelio. Girdisi šioks toks ūžimas nuo ratų ir su brangiom ir su pigiom padangom. Variklis D5 visas kratosi, spurda, jaučiasi vibracija net salono viduje. Dėžė Aisin flegmuoja, paspaudus gazą ir norint lenkt reikia momentą palaukt. Didelis apsisukimo spindulys, kad apsisukti reikia blokuoti ir savo juostą ir priešingą eismą. Tankiai užstatytose aikštelėse landžioti ir parkuoti itin sunku, mašinos eiga ribota. Kadangi AWD reikia keisti daug tepalų - variklis, haldex, 2 reduktoriai, greičių dėžė. Mašina nuobodžioms šeimos boboms nes ''noriu džipo''. Vienintelis pliusas, kad stiliova išvaizda ir pigesnė kaina ir pigesnis išlaikymas negu BMW, Audi ar Mercedes analogiškų vežimų iš serijos "noriu džipo" ir ''mano šeimos finansai geresni negu tavo". Salono kokybė kaip vokiečių premium, už japonus aukščiau. Būkit racionalūs žmonės - pirkit XC70. XC70 vietos keleiviams, vietos daiktams - lygiai tiek pat. Pravažumas toks pats. Bet XC70 keliu važiuoja komfortiškai, minkštai, eina kaip lengvoji. XC70 rinkoje kainuoja 1000 eurų pigiau, už tuos pinigus galit pasiimti mašiną su geresne komplektacija, su ventiliuojamom sėdynėm, su distroniku ir premium garsu ir turėsit nuostabią šeimos, kelioninę, laisvalaikio mašiną. Tik vat boboms ''noriu džipo'' netinka. Grįžkim į racionalius logiškus laikus kai ŠEIMOS MAŠINA buvo UNIVERSALAS arba MINIVENAS, o moterys pas drauges arbatos nuvažiuot vairavo mažiukus hečbekus (tam yra gražuolės V40, V40CC arba C30). Krosoveris yra brangi nesąmonė. Krosoveriai po 30 metų bus prisiminti kaip šių viskuo iškrypūsių laikų kūrinys. Valdomumas - prastesnis už lengvosios, matomumas į galą - beveik nieko, ratai - dideli ir brangūs, pravažumas - prastesnis už tikro džipo, AWD - išlaikymas dar papildomai kainuoja, uždrožus parketinį visureigį tikroje bekėlėje AWD neatlaiko ir genda, o daugeliu paprasto žmogaus atvejų AWD net nereikia nes svarbiausia vairuotojo įgūdžiai ir geros padangos, talpumas - mažesnis už miniveno, o vat KAINA - didesnė už visų! Logika? ''Noriu džipo''!!! Gailiuosi, kad pirkau XC60, o ne XC70! Įvaizdis? Mašina kaip kostiumas, laikrodis? Jeigu BMW, Mercedes kaip magnetas trauks kaimietes, susireikšminusias visiškas vidutinybes ir barakudas/šliūchas, tai XC60 trauks rimtas, išsilavinusias, pareigingas merginas, laisvas moteris po 30 ir išsiskyrusias. Geroms, rimtoms moterims patiksit. Bet kadangi žmoną jau turėjau tai ir iš to jokios naudos nebuvo. Nuvertėja apie 1000 eurų per metus. Jų labai daug privežta ir pardavimui, ir dalims. Dalių gaut lengva ir naudotų, ir originalių, ir gerų analogų. Kad išlaikymas brangus - mitas, nebent nusipirksit visišką lavoną arba dėsit tik originalias dalis, kurios kartais nuo OEM skiriasi tik Volvo štampu. Lietuvio gaunančio vidutinę algą kyšenei jau pakankamai įperkamas auto todėl rinkoje populiarus. Pigesnis ir patikimesnis už vokiečius, aukštesnė klasė nei japonai todėl Lietuvoje populiarius. Dabar kai išėjo XC60 II tai pirmas vakaruose atpigo. Manau šiuo metu neblogas laikas pirkti, bet po 1-2 metų kai jų kainos Lietuvoje dar labiau nukris bus dar geresnis nuvertėjimo prasme. Galvok savo galva! Mieste į darbą - V40, C30, S60 Šeimai, komfortui - S80 Į kaimą, į gamtą, po Europą, atostogas - V70, XC70
Pilnas atsiliepimas...
2020-02-21
Volvo XC60 2017 D3 Momentum + Business paketas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi bagažinė. Aukšta salono medžiagų kokybė. Ekonomiškas ir patikimas. Patogus ilgose kelionėse.
Gale galėtų būti daugiau vietos kojoms.
Super automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-05
Nebepirkciau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda
Daug
Vazinejau su Volvo 4 metus. Nepirkciau xc60 todel, kad kieta, visai nekomfortiska vaziuokle, nejautrus vairas, labai didelis apsisukimo spindulys, su mechanine deze, labai silpna sankaba. Isskyrus isvaizda, daugiau nieko gero nera. Dabar turiu 2m senumo Kia Sportage. I Volvo XC60 nebenoreciau sesti. Net Vw Tiguan yra komfortiskesnis auto, nors isvaizda siaip sau. Nerekomenduoju. O jei jau labai tokio norite, tai pirkite iki 2013m. Bus ir pigiau ir patikimiau. Pereinamas modelis prifarsiruotas privalumu, ypac blogas pasirinkimas. Jei dabar reiktu rinktis komfortiska auto, imciau tik Vw Touareg. Teko savaite pasivazineti. Pasaka, ne masina, plius pastoviai 4 varomi ratai
Pilnas atsiliepimas...
2019-12-06
Volvo xc60 3.2 benzinas, paprastas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugi, auksta prosvaisa, patogios sedynes, gerai draugauja su dujom
Barska, kieta, brangus servisai, neadekvati kaina, mazai elektronikos meistru (Klaipeda).
Sveiki, Turejau isigijes 2012 xc60 3.2 benza is USA. Defektas buvo nedidelis gaisras variklio skyriuje, sukepe kazkoksai tai blokas. Pirktas buvo per pazystamu rekomendacijas. Nuvykus apziureti pormo ispudziai: Grazi (spalva tokia rudau auksine, volviska), nepriziureta ir nudrengta, pilna purvo viskas islauzyta. Salonas sviesus ( man didelis minusas). Raktelis , vienas. Galines bagazines uzuolaidos ner, sako visos beveik be ju gryzta. Apacios plastmases sulauzytos nuo pakrovimo i konteineri pries perkant butinai ziuteti). Kilometrazas, 43000myliu - tikras. Kaina pirkimo 10000euru. Vaziavo gerai, trauke normaliai bet ne t6. Jeigu daugiau toki ir bepirkciau imciau tik T6. Atperka visas papildomas islaidas. Viskas susitvarkiau, issiblizginau idejau dujas. Buvo puiku. Ir nezinau visi malonumai ptasidejo po kokiu 2000km. Pastovios klaidoa metamos, jos nenusiresetina ( langu skyscio, padangu davikliu, abs) zodzou uzknisa ir kainuoja nuresetinimai jei pats nesugebi. Tepalu ir filteu keitimas 200, rato guolis 130, abs daviklis 50 - 60. Apsilankymad pas nusimanancius elektrikus kosmosas, nes jie zino kad ne bet kas i volvas ikimba. Kas labiausia nepatiko tai kietumas! Nu ziauriai, per daug! Viduj man viskas barskejo traskejo o ypac panoraminis stoglangis. Prakeikiau ir niekaip neradau priezasties. Mano manymu masina neverta tokiu piningu.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-13
2010 metų XC60 D5 151kW AWD (papildymas)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki šeimos mašina atliekanti visas krosoverio funkcijas, gražus švediškas dizainas, patogi, ergonomiška, D5 super variklis
Brangiai genda AWD sistema, problemos su vairo stiprintuvu, didelis apsisukimo spindulys, kieta važiuoklė, nepatogus porankis
Dar D5 dažna problema - variklio/dėžės pagalvės. 100 eurų. Dabar viskas.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-13
2010 metų XC60 D5 151kW AWD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki šeimos mašina atliekanti visas krosoverio funkcijas, gražus švediškas dizainas, patogi, ergonomiška, D5 super variklis
Brangiai genda AWD sistema, problemos su vairo stiprintuvu, didelis apsisukimo spindulys, kieta važiuoklė, nepatogus porankis
Atsiliepimo papildymas: prie minusų pamiršau pridėti: gale patogiai gali atsisėsti tik 2 suaugę žmonės, nes trečiam žmogui per vidurį eina transmisijos tunelis ir nėra kur patogiai pasidėti kojų, o keliai remiasi į priekines sėdynes - sėdėt kančia. Tai realiai mašina max 4 žmonės + 1 mažas vaikas. Iš gedimų dar silpnos vietos: galiniai sailenblokai (paveldėta iš Ford) - remontas nebrangus apie 100 eur. Vairo kolonėlė, vairo stiprintuvas - vėl Ford. Automatinės dėžės Aisin kenčia dėl tepalų nepakeitimo (60 tūkst. km), neteisingo tepalų keitimo, nuolatinio perkaitymo dėl užkimšto radiatoriaus. AWD būna genda: kampinės pavaros guoliai čirškia, nudyla šlicai, galinio reduktoriaus guolis ūžia. Nuo 300 eur iki 1000 eur remontas. Ir dar kartą apie dalis: kaip nusibodo klausyti mitų apie brangias Volvo dalis. Originalas brangus, bet tos pačios kokybės neoriginalas (Lemforder, Sachs, FAG, ATE, Bosch, Mann ir t.t.) - labai normalios kainos, pigiau už bemsus...
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
901234567890123456789012345678901
  Kompaktiniai   S40S40  
  V40V50V40 
   C30  
  Vidutiniai   850S70S60S60S60
  V70V70 V60V60
  Dideli    S80S90
   V70  
    V90
  Reprezentaciniai   S80   
  Kupė   C70C70  
  Krosoveriai     XC40
  Dideli krosoveriai   XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai    XC60XC60
  Dideli visureigiai    XC90XC90
  901234567890123456789012345678901
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Įdomiausi automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt