Markės
16 iš 1918
Alfa Romeo 155, 1992 - 1997
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 11
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo 155 yra kompaktinės klasės automobilis, kuris pakeitė 75 modelį ir buvo gaminamas ant Fiat Tipo platformos. 155 buvo suprojektuotas italų dizaino kompanijos I.D.E.A Institute, o automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra išskirtinis to meto automobiliui - 0.29. Reikšmingiausias techninis pakeitimas lyginant su 75 buvo tai, kad 155 tapo varomas priekiniais ratais. Šis sprendimas buvo labai kritikuojamas, tačiau 155 įrodė savo vertę lenktynių trasose. Galingiausia versija 155 Q4 turėjo 2.0 litrų 16V turbo variklį su nuolatine keturių ratų pavara – šie abu dalykai pasiskolinti iš legendinio Integrale modelio. Tiesa sakant tai ir buvo Lancia Integrale tik su kitokiu kėbulu. Ši Alfa turėjo galią siekiančią 190 AG (140 kW). 155 gamyba buvo nutraukta 1998 metais kai jį pakeitė 156, kuris nutolo nuo pirminio aštrių, kampuotų formų Alfa Romeo stiliaus. 155 savo įvaizdį užsitarnavo lenktynių trasose – GTA V6 TI DTM automobilis buvo labai sėkmingas kėbulinių automobilių čempionatuose – 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Alfa Romeo 155 pasiekia itin gerą oro pasipriešinimo koeficinentą lygų 0.29.

Alfa Romeo 155 pasiekė puikių rezultatų Europos „Touring Car“ čempionatuose. Alfa Romeo 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais. 1996 metais Alfa Romeo 155 viso laimėjo rekordinį skaičių pergalių – viso 38 pergales.

1996 metų lenktyninė 155 versija turėjo 2.5 litro V6 variklį su 490 AG (360kW) galia prie at 11,900 rpm, o maksimalus greitis siekė apie 300 km/h.


Patalpino: alfa romeo | 2012-11-04
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v '95
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gamykliskai sportikas variklis ir pakaba, pigus ir paprastas remontas, pakaba pigiai restauruojama, stabdziu sistemos detales turi atitikmenu nuo Audi/VW, nesudetinga prieziura.
Vargina smulkus gedimai, turi polinki korozijai, prastos salono apdailos medziagos, nera gausi bazine komplektacija.
Bendras automobilio aprašas
Automobilis labai paprastas, pakaba labai pigiai remontuojama, nera labai daug elektronikos, tiesa esanti turi kaprizu, bet ir yra pigiai tvarkoma, greiciu deze - tikrai tvirta, jei tinkamai priziurima. Kaip ir daugelis alfu taip ir sis modelis turi nesandarumo bedu, kurios tampa rimtu gedimu priezastis (pvz. dezes salnikas leidziantis tepala, ko pasekoje tepalo nelieka (ispejamosios lemputes nera) ir deze subira). Variklis ir deze nemegsta prastu tepalu (Motec, Elite ir pan. sh...). Pakaba - gamykliskai jau gana sportiska, stabdziu sistema - paprasta ir eiline kaip daugelio automobiliu (daugelis detaliu tinka nuo audi/vw (remontiniai komplektai, kaladeles ir t.t.). Kebulas - turi gerokai geresne apsauga nuo korozijos nei ankstesnes alfos ar fiat, bet tikrai nera toks kuriuo galime nesirupinti, todel reikia priziureti. Kuro sanaudos - tvarkingo ir priziurimo automobilio - mieste 10l, uzmiestyje 7.5l. Siadienineje rinkoje realiai neimanoma rasti geros bukles eksponato (nebent uzsienyje), o esancios uz 1000lt ar 2000lt bus eilinis bedu kalnas ir keiksmai savininkui.
Variklis
Variklis - vienas paskutiniuju kokybisku mazalitraziu Alfa Romeo varikliu, grandinė, 8 zvakes (Twin Spark lt. red. kibirkstis dvyne).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertejimo didelio nebera, nes masina nieko nebekainuoja, eksplotavimo kastai nedideli.
Patarimai perkančiajam
Blogybe viena - neimanoma gauti geros bukles modelio, visi jau daugmaz metalo lauzas, radus gerai islaikyta ir priziureta varianta galima imti nesibaiminant, vengti reketu benzininius 16v motoru ir 2.5 TD (nors nera labai baisiai problematiski).
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt