Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
156, kuris nutolo nuo pirminio aštrių, kampuotų formų Alfa Romeo stiliaus. 155 savo įvaizdį užsitarnavo lenktynių trasose – GTA V6 TI DTM automobilis buvo labai sėkmingas kėbulinių automobilių čempionatuose – 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais!
Alfa Romeo 155 yra kompaktinės klasės automobilis, kuris pakeitė 75 modelį ir buvo gaminamas ant Fiat Tipo platformos. 155 buvo suprojektuotas italų dizaino kompanijos I.D.E.A Institute, o automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra išskirtinis to meto automobiliui - 0.29. Reikšmingiausias techninis pakeitimas lyginant su 75 buvo tai, kad 155 tapo varomas priekiniais ratais. Šis sprendimas buvo labai kritikuojamas, tačiau 155 įrodė savo vertę lenktynių trasose. Galingiausia versija 155 Q4 turėjo 2.0 litrų 16V turbo variklį su nuolatine keturių ratų pavara – šie abu dalykai pasiskolinti iš legendinio Integrale modelio. Tiesa sakant tai ir buvo Lancia Integrale tik su kitokiu kėbulu. Ši Alfa turėjo galią siekiančią 190 AG (140 kW). 155 gamyba buvo nutraukta 1998 metais kai jį pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Alfa Romeo 155 pasiekia itin gerą oro pasipriešinimo koeficinentą lygų 0.29.
Alfa Romeo 155 pasiekė puikių rezultatų Europos „Touring Car“ čempionatuose. Alfa Romeo 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais. 1996 metais Alfa Romeo 155 viso laimėjo rekordinį skaičių pergalių – viso 38 pergales.
1996 metų lenktyninė 155 versija turėjo 2.5 litro V6 variklį su 490 AG (360kW) galia prie at 11,900 rpm, o maksimalus greitis siekė apie 300 km/h.
Alfa Romeo 155 pasiekė puikių rezultatų Europos „Touring Car“ čempionatuose. Alfa Romeo 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais. 1996 metais Alfa Romeo 155 viso laimėjo rekordinį skaičių pergalių – viso 38 pergales.
1996 metų lenktyninė 155 versija turėjo 2.5 litro V6 variklį su 490 AG (360kW) galia prie at 11,900 rpm, o maksimalus greitis siekė apie 300 km/h.
Patalpino: Tomas | 2009-06-05 |
Apie AR 155 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dizainas,sportiskumas,paprastumas
lepus variklis
|
Bendras automobilio aprašas |
Eksplotuoju jau ne pirma Alfa Romeo modeli,buvo AR 164 V6 ; AR 75 V6 ir stai isigyjau 1996m AR 155 2.0 16V T Spark 110 kw. automobili,vazineju jau apie metus laiko ir tikrai esu juo patenkintas,pakaba pigiai tvarkoma ir tikrai patvari,auto ne limuzino klases taciau turi nemazai privalumu tai ir klimato kontrole,kondicionieriu (veikianti :) ),elektros paketa bei odini salona kuris pasitaiko retai.Vaziuokle nera labai komfortabili,bet kaip ir pridera italu automobiliams su sportiskumo dvasia gerai valdoma,stabili posukiuose. Kebulas cinkuotas tad jei masina nebuvo dauzta rudziu praktiskai nera.Prastai tik su raudono atspalvio dazais kurie laikui begant pakeicia spalva,pvz kebulas islieka raudonas o veidrodeliai ,rankeneles tampa kitokio atspalvio. Taipat vienas is minusu tai soninio vaizdo veidrodeliai,jie mazoki,dureliu rankeneles daznai luzta,ipatyngai ziemos metu. Salone vietos tikrai pakanka net ir aukstesniam vairuotojui (mano ugis 192cm) |
Variklis |
Variklis keturiu cilindru tvin spark (po dvi zvakes i cilindra), jeigu priziurimas tarnaus ilgai,megsta laiku keiciamus tepalus,keiciu kas 8000km.ir nuolat stebiu kad butu ties virsutine matuokles zyma.Taipat pagrindinis dirzas,keiciu kas 50 000km. Variklis palygint su vokiskais ar japoniskais agregatais tikrai lepus ir megstantis prieziura taciau uz tai gaunu tikrai sportiska ir smagu vaziavima. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kuro atzvilgiu,mieste (vazineju Vilniuje) pakanka iki 9 ltr 100km ( pagal vaziavimo maniera, ramiai vazinejant sutilpau ir i 8 ltr) uzmiestyje apie 6.5 ltr. neitikima ,bet faktas. Detaliu kainos nera dideles. Pirkau sankabos darbini cilindriuka "Tanagroje" 108 lt,galiniu stabdziu diskai 2vnt 140lt,kaladeles 42lt,stabdziu "varlyte" 22lt. soninis priekiniu duru stiklas naudotas 60lt.Duru rankenele naudota 35lt, nauja 80lt. Tvarkiausi viska pats. Cia visos islaidos per metus laiko. |
Patarimai perkančiajam |
Dazniausiai sie automobiliai jau buna "nuvaryti",bet jei pasiseks rasti gera,tai nenoresi islipt. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo 155 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis