Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
155 modelį ir buvo labai sėkmingas modelis. 156 suprojektuotas Alfa Centro Stile su Walter de'Silva pagrindiniu dizaineriu priešakyje. 156 puikus dizainas su savitomis per šoną einančiomis linijomis, retro stiliaus priekinių durų rankenomis, grotelėmis, įrėminančiomis dinamišką priekinę dalį. Dėl šių priežasčių automobilis buvo laikomas vienu gražiausiu savo klasėje. 156 sedanas taip pat buvo vienas iš pirmųjų turinčių paslėptas galinių durelių rankenas, suteikiančias automobiliui kupė įvaizdį. Automobilis turėjo oro pasipriešinimo koeficientą (Cd) 0.31 - kiek prastesnį nei 155 modelio. Interjeras – aiškiai orientuotas į vairuotoją - tipiškas itališkų sportinių automobilių stilius. 156 buvo naudojama ta pati „Tipo“ platforma paveldėta iš Alfa Romeo 155, tačiau stipriai pakeista. 156 varomas priekiniais ratais: su dviejų svirčių pakaba priekyje ir nepriklausoma daugiasvirte pakaba gale. Pakabos elementuose naudojamas lengvesnis aliuminis. Alfa Romeo 156 tęsė 155 modelio tradicijas žiedinėse lenktynėse. Automobilis sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC.
Alfa Romeo 156 yra kompaktiškas automobilis su sportiškumo ir prabangos etikete, gaminamas sedano ir universalo kėbulais. 156 pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Alfa Romeo 156 universalo versiją reklamavo Holivudo žvaigždė Catherine Zeta-Jones:
Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.
Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.
Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
- 1998 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 1999 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 2000 European Super Touring Car Cup Winner - Alfa Romeo 156 D2;
- 2001 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 2002 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 GTA Super 2000;
- 2003 FIA European Touring Car Championship – Alfa Romeo 156 Super 2000.
Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
- 1998 metais komisija susidedanti iš 56 žurnalistų (40 iš jų balsavo būtent už Alfa Romeo 156) iš 21 šalies Alfa Romeo 156 išrinko Europos Metų automobiliu;
- 2000 metais 2.5 V6 variklis gavo tarptautinio Metų Varikliu apdovanojimą;
- Techninių inovacijų apdovanojimas 1998 metais už Common rail variklį (žurnalai Autocar ir (Auto, Motor und Sport ir Prancūzijoje);
- Geriausias prabangus kompaktiškas automobilis (žurnalai What Car? Ir Auto Express);
- Apdovanojimas už dizainą (žurnalais Automobile Magazine);
- 1998 metų automobilis šiose šalyse: Danijoje, Ispanijoje, Olandijoje, Liuksemburge, Vokietijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje ir Kroatijoje;
- 1997 metų apdovanojimas - „Pats gražiausias automobilis pasaulyje“ (Italija).
Patalpino: Ramūnas | 2015-04-04 |
ALFA Bestyja |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Grožis, valdymas, kaina
Nelaiko važiuoklė, brangios jos dalys, prasta audio kokybė
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Būdamas dar vaikas atkreipdavau dėmesi į ją, tas itališkas Walter de'Silva dizainas, svajojau kadanors tokią vairuoti. Kad ir kokio mėšlo apie šią markę yra tekę girdėti, manau šias mašinas perkame širdimi, ne protu. Mano turėtos buvo red racing spalva, gražūs ratai. Labai patiko variklio gyvumas, valdymas, trumpos pavaros, patogu sėdėt už vairo. Kas dėl trūkumų, tai ji kaip pasikėlusi aukštos klasės pupytė, ji graži ir kartą pravažiavęs su ja, norėsi sėsti dar, bet dažnai neduos, rodys kaprizus ir gadins tau nervus, neužsikurs prie -10 jeigu žvakės prastos. Avarinis gali nustoti veikt, posūkiai gali taip pat neveikt, ventiliatorius gali orą pūst arba ne, chui suprasi nuo nuotaikos ar nuo mėnulio čia priklauso, centrinės panelės mygtukų apšvietimas lygiai tas pats. Kas daugiau, tai labai chujova važiuoklė, nelaiko mūsų puikių kelių, rūdija dugnas, gali luptis lakas nuo dažų ir šūdinai darinėjasi langai. Blogas priėjimas prie mazgų variklio skyriui, sunku pakeisti oro filtrą, o norint keist žvakes reiks nuardyt variklio viršų. Lempos prieky gali nuo senumo nebe gaudyt spindulio ir šviesti belekur, galinės lemputės dažnas atvejis, atšoka kontaktas ir nebe šviečia. Dažnai nulūžta centrinio pultelio mikroschemos mygtukas ir tenka atsirakinėt raktu. Bagažinės trosas po žiemos nebe atidarinėja bagažinės iš salono, todėl tenka atrakinti ją raktu. Kartais bandant atidaryt dureles įstringa durelių mygtukas, kurį reikia įspausti norint atidaryt duris iš lauko, tada tenka supurškinėt WD ir taip bandyt išstūmti ten susikaupusius nešvarumus. Tai tiek tų trūkumų buvo pas mane, o visa kita tobula taip sakant:) |
Variklis |
81kW (108hp) Labai gyvas. Nors mano buvo 1.9, bet važiavo geriau už kai kuriuos 2.4 todėl reik atidžiai rinktis. Jei važiuosi kaip beprotis, rys kurą iki 12l mieste, jeigu kaip žmogus, bus mažiau, bet abejoju ar išstenėsi 7-8l/100km, jeigu taip - pasikabink medalį. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pirkau uz 666 eurus. Keičiau priekinį stiklą iš šroto (130lt su keitimu); Bamperius iš šroto (2x50lt); Bremi žvakės 166lt (jų keitimas su senųjų išgręžimu 173lt). |
Patarimai perkančiajam |
Patikrink važiuoklę |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo 156 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis