alfunia | 2012-03-01 |
156 2.4 JTD universalas, 110 kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
gerai valdoma, gera trauka, dizainas
lepoka pakaba (jei važinėt prastais keliais)
|
Smagus, veržlus, gražus dizainas tiek eksterjero tiek interjero. Pakaba kietoka, bet ant kelio, posūkiuose stovi puikiai. Gerai valdoma. Salono medžiagos gan kokybiškos, daug privalumų. Kėbulas geros būklės, be rūdelės kadangi iš Italijos (nors ir taip šitie kėbulai pilnai cinkuoti). 2,4 JTD 110 kW puikiai traukia, ekonomiškas, per šios žiemos šalčius nepavedė. Apskritai JTD vykę dyzeliniai motorai ko nepasakysi apie benzininius T.S. (jei apsistojote ties 156, vienareikšmiškai rekomenduoju dyzelį JTD, jei norite kiek daugiau ekonomijos bet ženkliai mažiau traukos, reikėtų rinktis 1,9) svarbiausia neužsiraut ant dakaltos, šių modelių kainos tikrai svyruoja. Bet kokiu atveju nepatingėti nuvaryt i servisą kad pažiūrėtų pakabos mazgus, nes čia jų silpnoji vieta. Daugiasvirtė pakaba gan lepoka, bet gerai sutvarkius laiko. Eksploatacijos kaštai nėra labai dideli, žinoma priklausomai nuo to kur tvarkysi ir ar pats bent kiek nusimanai auto dalyse ir pan. Šiuo metu yra tikrai nemažai itališkų dalių tiekėjų, pasirinkimas didelis, bet tarkim vieni už tą pačią dalį gali prašyt 200 lt, o kiti ~400, taip kad reikia nepatingėt ir pasidomėt.
Dažnokai būna mirusi oro srauto matuoklė (MAF), į šį modelį eina BOSCH, jos nėra pigios todėl būtina atrekipt dėmesį i trauką, neturi būt jokių trūkščiojimu ar apskritai 'bukumo', dūmų (jei viskas tvarkinga juodo dūmo praktiškai nėra net ant aukštų apsukų)
Remonto kaštai ką tik nupirktam auto:
pagr. diržo komplekto keitimas (originalios dalys) ~550 Lt
tepalai su visais filtrais ~300 Lt
termostatas 200 Lt nuvaryt i normalų servisą patikrinti pakabą, esant galimybei padaryt komp. diagnostiką.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
benas | 2011-11-04 |
alfa romeo 156 twin spark
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
is pliusu gal tik dizaino darbus isskirciau.
vaziuokle ,lepus variklis,gendanti elektra ir t.t.
|
nu pradesiu nuo to kad buvau per klaida isigijas si auto,nu trukst zodziu kas per nevykusi auto,metus laiko kankinausi ir labai dziaugiuosi kad pavyko atsikratyti.labai apie gedimus nerasysiu nes vietos neuztekty,galiu pasakyti tik tiek kad gesdavo net garazia stovedama,o jau vaziuokle tai grynai popierine,dar tas varijatorius,mieli zmones nepatariu tikrai cia ne pas mane viena tokios bedos buvo,nepirkite jokiu budu,nu nebent mechaniku noritia ismokti dirbti. nu variklis kaprizingas,reikia laiku keisti dirzus,tepalus,daznai oro srauto matuokle mirsta,jau minetas varijatorius,jam isejus is rikiuotes dirba kaip dyzelis.zvakiu laidai nelaiko, o kaina tai dienomis krenta. bekite nuo alfa romeo 156 kuo toliau,
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vykintas | 2011-02-26 |
Cuore sportivo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, Išvaizda, užrafas baltom raidėm "Alfa romeo", Puiki trauka viršuje, puikus variklio garsas, vairo perdavimo skaičius.
Pakaba barška, karteris žemai, didelės detalių kainos. Salonas? Bagažinė? "who cares" :)
|
Gražus automobilis - car of the year 1998, engine of the year 1996
Argi ne dėl grožio perkamos tokios mašinos? Veidrodėliuse nieko nesimato, pakaba pas visas alfas baisiai girgžda esant minusinei temperatūrai net jei ji yra tvarkinga (išbandyta su 156, 166, GTV, 159 modeliais) sėdynės be jokio šoninio prilaikymo, nors ir atrodo sportiškai, bet yra per daug plačios, todėl ant slidžios odos slidinėji nuo šono į šoną, pačių sėdynių nei vienoje alfoje man nepavyko nuleisti pakankamai žemai, vairas aštrus, bet neužtenka jausmo kas darosi su priekiniais ratais, jaučiasi didelis svoris automobilio priekyje, kaip ir visų priekiu varomų automobilių. Visiškai kitokį jausmą posūkiuose suteikia BMW E36 (kurį taip pat turiu) ir Jaguar XJ6 suveregn 4.0, (kurį neseniai turėjau). Kurių svorio pasiskirstymas beveik po 50 procentų ašiai. Ir vis dėlto kaip priekiu varoma šasi stebėtinai paklusni, o vairas aštrus. Neįtikimas dalykas, bet su alfa apsisiukti beveik kieme reikia daugiau vietos nei su Jaguaru...Pakaba dirba grubiai ir barška, nors yra techniškai tvarkinga, didesnės duobės perduodamos dideliais smūgiais į kėbulą, nors dar nesusidėjau sportinės pakabos. Vis dėl to automobilis neblogas ir nenuobodus, variklio garsas puikus. Tipiškas itališkų automobilių bruožas - "kačerga" - kitaip vadinama bėgių perjungimo svirtis, jos eiga netiksli, svirtis per ilga, perjungimas nemalonus ir tai labai disonuoja su puikiu varikliu. Sankabos pedalą išminti su 45 dydžio žieminiais batais yra nedėkingas užsiėmimas, pedalas per daug nustumtas į dešinę, klebantis (bet ne dėl to kad išdilęs, o "by nature"), iki galo jį išminti trukdo nepatogi dugno forma. Salonas gražus ir pakankmai kokybiškas, garso izoliacija netgi per didelė, nes nesigirdi kas darosi su ratais, girdisi tik dideli smūgiai. Visur pilna juokingų smulkmenų, kurių nesutiksi pigiausiame vokiškame automobilyje, pvz salono nuo saulės skydelis atsilenkia, bet lempute neužsidega, ją įjungi (jungiklis iš fiat punto greičiausiai..) ir kai uždarai vedrodėlį, jis lieka šviesti, nuostabus efektas, visada paliks šypseną veide, kaip mažas vaikas išpylęs kavą ant naujo kilimo :) ta patį galima pasakyti apie "bardačioką" kurį uždarant reikia paspausti mygtuką, nes kitaip jis neužsidaro. Reziumė: alfa yra alfa - iš meilės, o ne iš išskaičiavimo :) daug mielų smulkmenų, kurios išvestų perfekcionistą iš kantrybės. Bet kai kelyje slidu.... aš išsitraukiu kovinį E36 su ratų išvirtimu -3,5 ir su šypsena veide galiu mėgautis vairavimu :) Puikus variklis, dirba tyliai ir tolygiai, puiki trauka viršuje, puikus garsas. Netiks mėgstantiems didelį sukimo momentą žemose apsukose, jo ten nerasite :) Mano draugas nusipirko alfa už 14 000, ir tiek pat įkišo į remontą, tačiau ji nevažiuojanti stovi garaže.. Aš tikiuosi man pasiseks labiau. Pirmu reikalu pasikeisiu dirželį, kas yra tikrai brangu, tačiau šiems varikliams būtina atlikti laiku. Detalės brangios ir pagabos remontas nėra pats pigiausias. Bet aš asiryžęs tai išbandyti savo kailiu. Mane neramina žemai esantis karteris.. taip pat būdingas italų bruožas. Nuvarykit į servisa, nepasigailėsite. Mašinos pigios, bet remontas brangus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Romas | 2011-01-20 |
Romuks
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Grazus dizainas, geros skardos, geras variklis.
Labai prasta pakaba, elektronika, zenkliai krintanti kaina
|
Turiu sia masina apie 5 metus. Tikrai pedantiskai priziurejau auto.. Deja.. Per tuos metus teko taisyti begale kartu. Tai vairo stiprintuvas, tai elektronika. Masina pirkau idealiame stovyje, su serviso knygele ir t.t. Nekalbu jau apie pakaba. O juk pagrindas yra kai salone nesigirdi jokio bildesio. Tie kurie giria alfas, as juos suprantu. Tas tas pats kaip kaunieciai serga uz Zalgiri, nors jis ir pralaimi kokias 6 rungtynes is 6 :))) Autobilis grazus, bet tai tik vienas pliusas. Pirkau principe del isvaizdos. Nusibodusios buvo jau tos Audi, BMW ar VW. Bet negalvojau kad pakaba teks remontuoti kiekvienus metus. Ir nuvaziuodavau viso labo tik po 12000-14000 per metus. Ir tik mieste. Apie varikli nieko blogo pasakyti negaliu. Tikrai neblogas, problemu neturejau. Dar vienas pliusas prie dizaino. Detales tikrai nera kosmines. Bet pakabai teks pasiruosti skirti tam tikra suma pinigu kiekvienais metais. Sakyciau reiktu pasiieskoti kitokio varianto. Jeigu italai ateityje susitvarkytu su patikimu buciau ti UZ. Bet net ir Alfa159 nelabai vykes modelis. Tikrai nera patikimas auto. ZInau ka sakau. Turejau progos vairuoti ir ta automobili. Faktas, alfu daugiau nenoriu :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
as | 2010-11-27 |
Alfa Romeao 156
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Palyginti nelabai ekonomiskas, taciau tai del dideles automobilio mases. Salyginai galingas, pakaba kietoka, aip tokiu metu - labai komfortiskas. Jei kas pradeda arsket klibet geriau iskart pasikeist 1.8 16v Twin Spark Termostatas, sailenblokai, vairo traukes, MAF, apiputimo rele, galines sakes.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
alfa | 2010-11-02 |
alfa
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas ir varikliai
pakaba ir elektronima
|
gražus, išsiskiriantis iš kitų tiek išore tiek vidumi, bet turi trūkumų. Mažoka vietos keleiviams, tačiau bagažinė talpi. Pakaba(byra dažnai, dalys brangokos).važiuoja kietai, bet tai nebūtinai trūkumas. Elektronika(ypatingai nervina jungtys nuo akumuliatoriaus). Prastos salono detalės, traška braška iš visų pusių.
turiu 1,9jtd. geras, smagus variklis. Pakolkas nieko keisti neteko, tiesa žiema vedasi prastai ir tikrai ne dėl to, kad akumuliatorius būtų išsikrovęs. kaina kaip ir visų-krenta.1,9jtd varikliukas ekonomiškas(pripylei baką ir pamiršai). Dalių kainos didokos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
alfistas | 2010-02-08 |
tikrai gera mašina, tik reikia gerą surasti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
geras dizainas, sportiška pakaba, nedidelės kainos, geras valdomumas, geri varikliai, galimas universalo kėbulo variantas, įdomus ir išvaizdus salonas, gera komplektacija, geros kainos, „alfiškas“ šarmas.
trūkinėjantys generatorių korpusai, greitai byranti pakaba (ypač aliumininės pakabos dalys), problematiška vairo sistema, trūkinėjantis rankinio stabdžio lynas, mažai vietos keleiviams antroje sėdynių eilėje, silpnos ašys ir guminės pakabos jungtys, jautr
|
šis „Alfa Romeo“ modelis kadaise tapo revoliuciniu vidutinės klasės automobiliu rinkoje. Kodėl? Nes pirmas pasiūlė tokį įdomų dizainą (tiek interjero, tiek eksterjero). Beje, jis išvedė koncerną iš grėsusio bankroto ir tapo sėkmingiausiai parduodamu italų gamintojo modeliu. Suprojektuota W.de Silvos, ji stojo į mūšį su populiariaisiais vokiečių vidutiniokais. Dar vienas sėkmės koziris – universalo versijos „Sportback“ pasiūlymas. Tiesa, tai universalas tik išoriškai, nes jo bagažinė per maža, kad pateisintų universalo vardą. Anaiptol, šis modelis nėra skirtas vežioti statybines medžiagas. Juk tai – Alfa. Tai vykęs automobilis, tačiau ne be trūkumų. Vienas iš jų – per mažai erdvės galinėje sėdynių eilėje. Labai silpna pakabos konstrukcija verčia savininkus dažnai ją remontuoti, nes Europoje ne visi keliai yra idealiai lygūs. Automobilio pakaba yra sportiška ir kieta, bet tai patiks toli gražu ne visiems. Užtat stabilumas – garantuotas. nervina smulkūs elektronikos gedimai – užsikertantys jungikliai, perdegantys kontaktai ir t.t. Nors automobilio varikliai nėra pernelyg kritikuojami, tačiau reikia susirūpinti skirstymo dirželio keitimu, nes praktika įrodė, jog gamintojo nurodyti duomenys yra klaidingi – automobiliui jį reikia keisti greičiau ir dažniau (maždaug kas 70000km). Tiems, kurie nori važinėti ne pernelyg daug išleisdami benzinui, bet pakankamai azartiškai, rekomenduojamas yra 1,8 l „Twin Spark“ variklis. Galingesni varikliai važiuoja stebėtinai gerai, bet naudoja daug degalų, be to jiems dėl azartiško vairavimo greičiau susidėvi nepigūs stabdžių diskai. Labai gerai vertinami dyzeliai – geras tiek 1,9 l. JTD, tiek galingesnis 2,4 l. JTD, kuris naudoja nedaug kuro ir tikrai retai genda (jei jo būklė yra pakankamai gera). nuvertėja greitai, bet ko gero lėčiausiai iš visų alfų. pakankamai gera mašina, tik jos prastas įvaizdis tarp Lietuvos vairuotojų.
dalių kainos: alyvos filtras - 19, stabdžių trinkelių komplektas - 100, sankaba - 530, priekinė fara 280lt.(2008metais) geriau ieškoti patikimo 2,4 jtd (common rail) dyzelio. benzininiai varikliai labai ryja degalus. teks susidurti su prasta pakaba (kieta), silpnais kontaktais, mažais salonais savo erdve lyginant su prancūzų konkurentais. gali tekti iš anksto susidurti su nemažomis auto atstatymo išlaidomis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vejaz | 2010-01-28 |
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 100 kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pravazinejau virs 3 metu,nulekiau virs 50 000 km Lietuvos keliais. Auto vertas demesio, jei NEUZDROZTAS. JTD varikliai patikimi, trauka super, gan ekonomiskas, valdymas super 2.4 JTD virsutines svirtys, restauruotos apatines svirtys, granata, sailentblokai, termostatas, srauto matuokle, valyta turbina nes buvo uzsinesus suodziais.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ruslan | 2009-12-23 |
df
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas,greitas.ispaudi iki 220 km/h geras auto
letai sildosi salone
|
Fainas automobilis puikus dizainas,per 2.5 metu pakeiciau tik prekine pakaba.Lb fainas auto siuliciau toki auto visems
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Liutauras | 2009-11-08 |
Normalus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškumas, galingumas, dizainas
Blogas priėjimas prie žibintų lempučių :)
|
Šiuo automobiliu atvažinėjau 3 metus. Puikus dizainas, ekonomiškas - 6L mieste su 2.4 dyzeliniu varikliu. Gana galingas. Vienas minusas žiema labai lėtai kaista ir mūsų duobėms silpnoka pakaba - na iš dalies silpnoka nes remontuoti tenka pakaba kas 30000km., tačiau detalės iš pigesnių. Vertas grieko automobilis :)
Lyginant su vokiškais automobiliais - kaip tokių metų ryškiai pigesnis, galingesnis, ekonomiškesnis, dizainas geresnis ir gana patvarus, nebyra, nerudija. 2.4 JTD 150AG/308Nm Eksplotacija gana pigi. Tvarkiau tik pakaba, priekinis šarnyras kartu su šake ir sailentblokais apie 300lt. Vairo traukė - 70lt. Diržai visi su guoliukais - 700lt. Daugiau nieko neteko keisti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |