Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
BMW ir Mercedes-Benz konkurentai. 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais. Automobilis išties įsimenančio dizaino. 164 buvo gaminamas ant Type Four platformos, kurią naudojo ir Lancia Thema, Fiat Croma ir Saab 9000. Automobilis taip pat turėjo kai kurias labai pažangias to meto technologijas - automatinę klimato kontrolę ir elektronikos pagalba kontroliuojamą pakabą, kuri užtikrino kompromisą tarp valdymo ir komforto. 164 taip pat turėjo labai gerai vertinamus variklius, kurie buvo tarp to meto geriausių.
164 buvo prestižinis Alfa Romeo automobilis su sedano kėbulu gamintas nuo 1988 iki 1997 metų. 164 galima laikyti pirmuoju "naujos kartos" Alfa Romeo ir tai yra pirmas didelis Alfa modelis varomas priekiniais ratais. Automobilis susilaukė sėkmės Europoje ir buvo skirtas pirkėjams, kurie norėjo įperkamo ir galingo sportiško sedano, tačiau kuriems buvo pabodę vokiečių siūlomi SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šiame automobilyje Alfa Romeo kompanija pristatė keturių varomųjų ratų sistemą Q4.
Alfa Romeo 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais.
Buvo pagamintas vienintelis unikalus Alfa Romeo 164 Pro-Car automobilis 1988 metais, kuris turėjo 3.5 litro vidurį įmontuotą V10 variklį. Automobilis sverdamas vos 750 kg turėjo F1 Ligier komandos variklį su 620 AG (462 kW) galia prie 13.300 rpm. ir galėjo pasiekti įspūdingą 340 km/h greitį, o 400 metrų distanciją įveikti per 9.7 sekundės. Automobilis buvo pagamintas rengiamai specialiai lenktynių serijai, kuri taip niekada ir nepasiekė žiūrovų.
Alfa Romeo 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais.
Buvo pagamintas vienintelis unikalus Alfa Romeo 164 Pro-Car automobilis 1988 metais, kuris turėjo 3.5 litro vidurį įmontuotą V10 variklį. Automobilis sverdamas vos 750 kg turėjo F1 Ligier komandos variklį su 620 AG (462 kW) galia prie 13.300 rpm. ir galėjo pasiekti įspūdingą 340 km/h greitį, o 400 metrų distanciją įveikti per 9.7 sekundės. Automobilis buvo pagamintas rengiamai specialiai lenktynių serijai, kuri taip niekada ir nepasiekė žiūrovų.
Patalpino: ramunas | 2009-03-22 |
Labai geras sportiskas ir patogus sedanas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puikus dizainas, labai malonus ir netgi prabangus interjeras. Labai gerai valdomas automobilis, geras variklis.
Tai ne pats patikimiausias automobilis, be to detales ir remonto darbai labai brangus.
|
Bendras automobilio aprašas |
Tai automobilis tiems, kas vertina stiliu. Nors tai jau senas automobilis, taciau jis dar ir dabar atrodo gerai. O savo laiku isviso buvo puikus. Tikras italiskas stilius, todel jis ir atkreipe mano demesi. Stilius aisku skonio reikalas, taciau 164 valdymas patiks visiems. Automobilis kartu komfortiskas, malonus vaziuoti, taciau kartu labai sportiskas, gerai valdomas, posukius ryja kaip sportinis kupe. Zodziu valdymas auksciausio lygio, galeciau ji palyginti tik su bmw 5. Ir dar neaisku, kuris auotomobilis geriau valdomas. Be abejo, sis automobilis varomas priekiniais ratais ir tai yra trukumas tokiam automobiliui. Viduje taip pat itin malonu – nesijaucia, kad automobilis pradetas gaminti pries 20 metu. Si alfa turi daugybe komforto irangos, visur pilna mygtuku ir visokiu kitokiu navarotu – el. langai, stoglangis, borto kompiuteris. |
Variklis |
Variklis tieiog puikus – 3 litru V6 motoras turi 200 su kapeikom galia. Tai labai geras rodiklis tokiu metu automobiliui. Varikliui netruksta galios nei prie zemu, nei prie aukstu sukiu. Alfa variklis visada buvo stiprioji automobilio puse. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilis turi problemu su kondicionieriumi, vairo kolonele. Siaip tai nera nepatikimas automobilis, taciau detales yra brangios. Kad automobilis senas dar nereiskia, kad detales pigios! Labai brangus variklio pagrindinio dirzo keitimas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo 164 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis