Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Išskirtinis dizainas
- Smagus kelyje
- Dinamiški varikliai, Quadrifoglio
TRŪKUMAI
- Kieta pakaba
- Vietomis prasta interjero kokybė
- Neintuityvi infosistema
"Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo
"
Alfa Romeo Giulia lyg gaivaus oro gūsis nudžiugino visus ne tik šios puikios markės gerbėjus, bet ir apskritai automobilių mėgėjus visoje Europoje. Žmonės kalba, kad jei tu ištiesų myli automobilius, kada nors turi būtina nusipirkti ir Alfa Romeo. Ir kada jei ne šį kartą, kuomet naujasis 159 modelį pakeisiantis automobilis ne tik patrauklus, bet pagaliau ir varomas galiniais ratais. Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo. Giulia dizainas ypač galine dalimi kiek primena Infiniti Q50 modelį, tačiau interjero tikrai nesumaišysite su jokiu kitu automobiliu – čia apvalios “alfiškos” dizaino detalės akcentuoja sportiškumą ir yra gerai suderintos su dideliu 6.5 arba 8.8 colių sistemų valdymo ekranu. Medžiagų kokybė yra pagirtina, nors Audi lygio ir nesiekia. Priekinės sėdynės yra patogios nors ir nesuteikiančios sportiškumo pojūčio. Gale sėdintys galės pasidžiaugti netikėtai didele erdve – ji pasiekta dėka to, kad Giulia turi vieną didžiausių ratų bazių savo klasėje. Kelyje automobilis kaip ir reikia tikėtis suteikia geras valdymo sąvybes prie kurių teigiamai prisideda ir galiniais ratais varomiems automobiliams būdingas geras svorio balansas. Kuriant sportišką pakabą nebuvo pamirštas ir komfortas, kuris nors ir negali prilygti vokiškiems konkurentams, visgi yra išties geras. Taigi itališkas koziris itin konkurencingame rinkos segmente atrodo solidžiai, tačiau būtina prisiminti, kad lygiai taip pat solidžiai atrodė ir 156 bei 159 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-01-09
Automobilių grožio paieškose „Top Gear“ padėjo žinomas fotografas Vieniems gražiausias automobilis raudonas, kitiems – BMW. Kad išsiaiškintų kas gi vertas gražiausio 2017 metų automobilio titulo, „TopGear Lietuva“ komisijos vadovu paskyrė geidžiamiausią gražuolių fotografą Gediminą Žilinską, kurio antroji aistra – fantastiški automobiliai. „Top Gear“ išrinktas finalininkų trejetukas buvo toks – „Alfa Romeo Giulia“, „Volvo S90“ ir „Lexus RC“. Tačiau Gediminas pareikalavo į rinkimus įtraukti ir ryškų „Ford Focus RS“. Mes neprieštaravome ir sėdome už vairų.
Gediminas Žilinskas: „Šį kartą gavau neįprastą užduotį - išrinkti puikiausią gražuolę iš mergi…ups, naujausių automobilių! Džiugu, kad ne pirmus metus „Top Gear Lietuva“ žurnalo organizuojami apdovanojimai, šiemet pasipildė nauja nominacija. Esu dėkingas už konkurso organizatorių pasitikėjimą ir garbę būti gražiausio automobilio nominacijos komisijos vadovu. Kas mane pažįsta žino, kad po fotografijos mano antroji aistra yra automobiliai, o ypač tie raumeningi, sportiški. Todėl su malonumu ėmiausi šios užduoties. Pirmoji į mano rankas papuolė egzotiškos spalvos „Ford Focus RS“. Šios spalvos neįmanoma nepastebėti bendrame automobilių sraute, ar užmiesčio peizažuose. Iš pirmo žvilgsnio automobilis išsiskiria savo griežtomis sportiškomis linijomis , agresyvia „veido“ išraiška, kuri, išties labai atspindi automobilio dvasią. Labai sportiškas, aštraus ir klusnaus vairo, piktai riaumojančio variklio automobilis yra vienas iš pajėgiausių savo klasėje. Pirma fotosesija šiai gražuolei vyko rudeniškame Užutrakio peizaže. Turiu pripažinti, ji puikiai susitvarkė su pozavimo užduotimis.
„Volvo S90“ – visiškai nepanašus į įprastą Volvo. Jei nuimtume gamintojo ženklelį, ilgai spėliočiau kas pagamino šį limuziną. Jis siaubingai fotogeniškas. Švelniai aštrios harmoningos išorės linijos priverčia ši automobilį spindėti it nugludintą deimantą bet kokioje aplinkoje. O vidaus apdailos prabanga ir garso įrangos kokybė pradžiugintų ir labai išlepintą automobilių gerbėją.
Dieną praleidęs su „Alfa Romeo Giulia“ vienareikšmiškai galiu pasakyti - abejingų ši panelė tikrai nepaliks. Tiek dėl išraiškingo dizaino ( daug susidomėjusių praeivių žvilgsnių :), tiek dėl vairavimo malonumo ir komforto. „Alfa Romeo Giulia“ valdoma lengvai ir klusniai, yra labai dinamiška ir tuo pačiu išlieka labai komfortiška. Išbandytas modelis – „2.2 JTDM AT Super“. Ir kaip jai tinka šita spalva!!! „Giulia Quadrifoglio“ pasilikau desertui. Šis automobilis sukėlė didelę susižavėjimo bangą sportinių automobilių entuziastų pasaulyje ir metė rimtą iššūkį legendiniam „BMW M3“. Mano įspūdžiai – netrukus!
„Lexus RC“ - švelnesnė sportinio japonų samurajaus RCF versija, labiau priderinta kasdieniniam važinėjimui mieste kartu išlaikanti sportinę vairavimo nuotaiką. Automobilio išorėje daug aštrių L formos detalių, kurios nugludintomis briaunomis susilieja viena į kitą, sukurdamos vientisą sportinio kupė charakterį. Akivaizdu, kad RC sukurtas šiuolaikiškam miesto žmogui ir yra kaip neatsiejama futuristines architektūros peizažo dalis.
|
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo Giulia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis