Markės
26 iš 1918
Alfa Romeo Giulia, 2016 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
56% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 0% Ne 100%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis dizainas
  • Smagus kelyje
  • Dinamiški varikliai, Quadrifoglio
TRŪKUMAI
  • Kieta pakaba
  • Vietomis prasta interjero kokybė
  • Neintuityvi infosistema
"Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo "
Alfa Romeo Giulia lyg gaivaus oro gūsis nudžiugino visus ne tik šios puikios markės gerbėjus, bet ir apskritai automobilių mėgėjus visoje Europoje. Žmonės kalba, kad jei tu ištiesų myli automobilius, kada nors turi būtina nusipirkti ir Alfa Romeo. Ir kada jei ne šį kartą, kuomet naujasis 159 modelį pakeisiantis automobilis ne tik patrauklus, bet pagaliau ir varomas galiniais ratais. Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo. Giulia dizainas ypač galine dalimi kiek primena Infiniti Q50 modelį, tačiau interjero tikrai nesumaišysite su jokiu kitu automobiliu – čia apvalios “alfiškos” dizaino detalės akcentuoja sportiškumą ir yra gerai suderintos su dideliu 6.5 arba 8.8 colių sistemų valdymo ekranu. Medžiagų kokybė yra pagirtina, nors Audi lygio ir nesiekia. Priekinės sėdynės yra patogios nors ir nesuteikiančios sportiškumo pojūčio. Gale sėdintys galės pasidžiaugti netikėtai didele erdve – ji pasiekta dėka to, kad Giulia turi vieną didžiausių ratų bazių savo klasėje. Kelyje automobilis kaip ir reikia tikėtis suteikia geras valdymo sąvybes prie kurių teigiamai prisideda ir galiniais ratais varomiems automobiliams būdingas geras svorio balansas. Kuriant sportišką pakabą nebuvo pamirštas ir komfortas, kuris nors ir negali prilygti vokiškiems konkurentams, visgi yra išties geras. Taigi itališkas koziris itin konkurencingame rinkos segmente atrodo solidžiai, tačiau būtina prisiminti, kad lygiai taip pat solidžiai atrodė ir 156 bei 159 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2017-03-17

Ženevos automobilių parodoje – naujienų europiečiams desantas

Ženevos automobilių parodoje – naujienų europiečiams desantas
Europoje pastaraisiais metais vykdavo trys didžiosios automobilių parodos – Ženevos, Paryžiaus ir Frankfurto, bei daugybė mažesnių. Pastaraisiais metais daugelis jų nukraujavo – 2016-aisiais vykusioje Paryžiaus parodoje (ji vyksta kas antrus metus ir keičiasi su Frankfurto paroda) nedalyvavo tokie automobilių gamintojai kaip „Ford“, „Volvo“, „Mazda“, „Lamborghini“, „Bentley“ ir kt. Artėjančioje Frankfurto parodoje jau aišku, kad nepamatysime „Nissan“, o vėliau prie jo turėtų prisijungti ir daugiau gamintojų. Tačiau Europoje liko viena paroda, kurios ignoruoti nedrįsta niekas – tai Ženevos tarptautinė automobilių paroda, šimtus tūkstančių gerbėjų priimanti kiekvienų metų kovo mėnesio pirmoje pusėje.

Tradiciškai dieną prieš Ženevos parodos atidarymą tuose pačiuose „Palexpo“ rūmuose vyksta Europos metų automobilio nugalėtojų paskelbimo ceremonija. Šiemet geriausiu buvo pripažintas „Peugeot 3008“, atkaklioje kovoje aplenkęs „Alfa Romeo Giulia“. Trečias liko E klasės „Mercedes-Benz“.

O pačioje parodoje, duris žurnalistams atvėrusioje kovo 7-ą dieną (visiems žiūrovams – kovo 9), netrūksta naujovių. Europoje pirmą kartą buvo pristatytas „Alfa Romeo Stelvio“ – atgimstančio legendinio itališko automobilių gamintojo visureigis. Jis išsiskirs itin galingais varikliais – net lėčiausias „Stelvio“ iki 100 km/val. įsibėgės per mažiau nei 7 sekundes, o sportiška „Quadrifoglio Verde“ versija turės 3 l darbinio tūrio variklį su dviem turbinomis, išvystantį 505 AG.

„Renault“ pristatė ne vieną naujovę, tačiau bene svarbiausia – prancūzai atgaivino „Alpine“ prekės ženklą. Ženevos parodoje pristatytas „Alpine A110“ sportiškas automobilis, turintis viduryje kėbulo sumontuotą 250 AG išvystantį motorą bei užpakalinius varančiuosius ratus. Tai bus geras konkurentas „Alfa Romeo 4C“ bei pigesnė alternatyva „Porsche Cayman“ modeliams.

„Audi“ tradiciškai pristatė atsinaujinantį savo ešaloną – kai gamoje yra kelios dešimtys skirtingų automobilių, vokiečiai kone kas mėnesį parodo po naujieną. Ženevoje daugiausia markės gerbėjų būriavosi prie naujų RS3 bei RS5 modelių, o tiuningo įmonė ABT parodė patobulintus „R8 Plus“, SQ7, TT RS-R bei „RS6+ Avant“ modelius.

Prabangus prancūziškas prekės ženklas DS (buvęs „Citroen DS“) parodė pirmąjį savo visureigį, kuris sukurtas ant „Peugeot 5008“ platformos. Prabangesniais rūbais apvilktas „Peugeot“ kainuos smarkiai daugiau ir bus  įdomu pamatyti, kokio populiarumo jis susilauks Lietuvoje, kur DS prekės ženklas menkai žinomas.
„Ford“ pristatė naujos kartos „Fiesta“ kartu su modifikacijomis ST, „Vignale Edition“ ir kt. Kadangi praėjusios kartos „Fiesta“ buvo itin populiari, tai naujo modelio „Ford“ nesiryžo radikaliai keisti – išoriškai „Fiesta“ panašesnė ne į visiškai naują modelį, o tik į buvusio atnaujinimą („faceliftą“).

Korėjiečiai KIA pažėrė keletą naujienų – tai miesto mažylis „Picanto“ bei Ameriką sužavėjęs sedanas „Stinger“. Jis turėtų pasižymėti itin geromis valdymo savybėmis ir turės galingus, daugiau nei 300 AG išvystančius variklius.

„Lexus“ pademonstravo pirmojo savo modelio ir flagmano LS naują versiją. Siekdami dar labiau pabrėžti priešpriešą dyzeliniams varikliams („Lexus“ jų negamina), naują LS japonai pristatė su hibridine jėgaine.

„Mitsubishi“ prisiminė, kad turi nenaudojamą vardą „Eclipse“, tačiau nauju pasirinkimu turėjo nuliūdinti visus „Need for speed: underground“ žaidimų serijos fanus. Nuo šiol „Eclipse“ bus ne sportiškas kupė, o... Visureigis.

„Opel“ savo stende parodė naująją savo flagmano „Insignia“ kartą. Dailesnis, lengvesnis ir technologiškai tobulesnis automobilis, anot „Opel“, turi potencialo tapti D segmento lyderiu Europoje.

„Range Rover“ tęsia savo misiją turėti po visureigį kiekviename įmanomame segmente ir Ženevos parodoje parodė „Velar“. Tai visureigis, kuris užpildys nišą tarp „Evoque“ ir „Sport“ modelių.

Ispanų naujovė Šveicarijoje – nauja „SEAT Ibiza“, dabar primenanti kiek sumažintą „Leon“. Turing galvoje, kad „Leon“ yra išties dailus automobilis, „Ibiza“ sutapatinimas su juo yra tik pagyrimas.

Didelė švediška naujiena – naujos kartos „Volvo XC60“. Tai tarsi sumažinta XC90 versija, tad galima neabejoti, jog ji bus velniškai populiari – juk net senasis XC60, gaminamas kone dešimtmetį, Europoje buvo tarp trijų populiariausių prabangių vidutinio dydžio visureigių, tad naujasis turėtų nesunkiai užimti pirmąją vietą.

„Volkswagen“ Ženevoje pristatė naują savo flagmaną – „Arteon“. Tai modelis, pakeisiantis „Volkswagen CC“ keturdurį kupė. Nors išorėje jis atrodo itin išskirtinai, viduje tai – senas geras „Passat“.
 


Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt