Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Išskirtinis dizainas
- Smagus kelyje
- Dinamiški varikliai, Quadrifoglio
TRŪKUMAI
- Kieta pakaba
- Vietomis prasta interjero kokybė
- Neintuityvi infosistema
"Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo
"
Alfa Romeo Giulia lyg gaivaus oro gūsis nudžiugino visus ne tik šios puikios markės gerbėjus, bet ir apskritai automobilių mėgėjus visoje Europoje. Žmonės kalba, kad jei tu ištiesų myli automobilius, kada nors turi būtina nusipirkti ir Alfa Romeo. Ir kada jei ne šį kartą, kuomet naujasis 159 modelį pakeisiantis automobilis ne tik patrauklus, bet pagaliau ir varomas galiniais ratais. Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo. Giulia dizainas ypač galine dalimi kiek primena Infiniti Q50 modelį, tačiau interjero tikrai nesumaišysite su jokiu kitu automobiliu – čia apvalios “alfiškos” dizaino detalės akcentuoja sportiškumą ir yra gerai suderintos su dideliu 6.5 arba 8.8 colių sistemų valdymo ekranu. Medžiagų kokybė yra pagirtina, nors Audi lygio ir nesiekia. Priekinės sėdynės yra patogios nors ir nesuteikiančios sportiškumo pojūčio. Gale sėdintys galės pasidžiaugti netikėtai didele erdve – ji pasiekta dėka to, kad Giulia turi vieną didžiausių ratų bazių savo klasėje. Kelyje automobilis kaip ir reikia tikėtis suteikia geras valdymo sąvybes prie kurių teigiamai prisideda ir galiniais ratais varomiems automobiliams būdingas geras svorio balansas. Kuriant sportišką pakabą nebuvo pamirštas ir komfortas, kuris nors ir negali prilygti vokiškiems konkurentams, visgi yra išties geras. Taigi itališkas koziris itin konkurencingame rinkos segmente atrodo solidžiai, tačiau būtina prisiminti, kad lygiai taip pat solidžiai atrodė ir 156 bei 159 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-04-02
technologijos.lt
„Giulia GTA“ nustebino pasaulį - ar „Alfa Romeo“ plės GTA modelių gamą? Praeitą mėnesį „Alfa Romeo“ pristatė GTA ženklu pažymėtą sportiškesnę „Giulia“ versiją. Tai galbūt dabar GTA „Alfa Romeo“ gamoje taps tuo, kas AMG yra „Mercedes-Benz“ ir LT yra „McLaren“?
„Alfa Romeo Giulia“ ir taip yra gana dinamiškas sedanas. Variklis priekyje, varomi ratai - gale, idealus svorio pasiskirstymas tarp ašių, žemas svorio centras - kas čia gali nepatikti? Sportiškesnė „Quadrifoglio“ versija turi 2,9 litrų V6 variklį, išvystantį 503 AG (375 kW). Šis automobilis iki 100 km/val. bėgėjasi mažiau nei 4 sekundes, o posūkiuose gali varžytis ir su konkurentais iš BMW ar „Mercedes Benz“ stovyklų.
Kovo pradžioje buvo pristatytas „Alfa Romeo Giulia GTA“. Šis automobilis yra dar agresyvesnis už „Quadrifoglio“. Galia išaugo iki 540 AG, o svoris nukrito visu 100 kg. Automobilis gavo geresnį aerodinaminių komponentų komplektą, prisispaudė arčiau žemės ir dabar iki 100 km/val. bėgėjasi tik 3,6 sekundes. Ir atrodo puikiai.
„Giulia GTA“ pasižymi agresyvesniu aerodinamikos paketu
©Gamintojo nuotrauka
Automobilių entuziastai apsidžiaugė dėl šios žinios. „Alfa Romeo“ šiuo metu išgyvena renesansą. Kadaise itališkos aistros kupinus automobilius gaminusi kompanija vėliau buvo sumažinta iki vos kelių miestietiškų hečbekų. Dabar „Alfa Romeo“ gamoje yra ne tik „Giulia“, bet ir labai sportiškos jos versijos. Tai gal GTA vardas sugrįžta visiems laikams? Ne. „Alfa Romeo“ vadovai tvirtina, kad GTA netaps sportiškų markės automobilių versijų vardu. Tai nebus tai, kas M yra BMW ar AMG yra „Mercedes-Benz“. Krosoveris „Stelvio“ negaus GTA ženkliuko. Bet gal tai yra gerai?
„Alfa Romeo Giulia GTA“ salonas
©Gamintojo nuotrauka
„Alfa Romeo Giulia GTA“ neabejotinai bus vienas iš tų automobilių, kurie po poros dešimčių metų bus parduodami aukcionuose. Tik 500 tokių GTA bus pagaminti. „Alfa Romeo“ marketingo viršininkas Fabio Migliavacca portalui Autocar.co.uk patvirtino, kad „Stelvio“ negaus GTA ženkliuko, nes tai būtų kvaila - „atvirai kalbant, susitikimas dėl „Stelvio GTA“ įvyko, bet šis automobilis neatitiktų pirkėjų lūkesčių. Tai turėtų būti pajėgiausias automobilis. „Stelvio“ turi aukštesnį svorio centrą, todėl nepasiektų tų pačių rezultatų“. Tai - gaivus blaivaus mąstymo pavyzdys pasaulyje, kur karštieji visureigiai gimsta nuolat. Kita vertus, reikia tikėtis, kad taip „Alfa Romeo“ ant stalo nepalieka lengvai paimamų pinigų. „Alfa Romeo“ pernai paskelbė atšaukianti naujos kartos 8C ir GTV projektus - taupomi pinigai. Elektrifikacija keičia markių planus ir tokiems išskirtiniams vien benzinus varomiems automobiliams nebelieka vietos. Ir tai „Alfa Romeo Giulia GTA“ verčia tik dar labiau ypatingu automobiliu.
|
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo Giulia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis