Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Alfa Romeo Spider yra sportiškas automobilis gamintas dviem skirtingais kėbulais. GTV yra 2+2 kupė, o Spider yra dvivietis kabrioletas. GTV tęsia seniai nebegaminamo Alfetta GTV kupė automobilio tradicijas, o Spider tuo tarpu pakeitė jau 30 metų gaminamą Giulia Spider. Abu automobiliai buvo suprojektuoti Pininfarina kompanijoje ir turi tipiškus itališko automobilio bruožus – du apvalūs suporuoti žibintai priekyje, Alfa Romeo trikampės radiatoriaus grotelės, automobilis yra aštrios pleišto formos su per visa šoną einančia briauna. Galinė dalis yra tarsi nupjauta ir užbaigia puikų Alfa Romeo siluetą. Automobilis yra labai žemas, todėl į jį įsėsti arba išlipti yra sudėtinga. Spider ir GTV yra gaminami ant Fiat Tipo 2 platformos. Galingiausias variklis tikrai nedaro gėdos puikiam automobilio dizainui - 3.2 V6 24V 240 AG (176.5 kW), gebantis 0-100 km/h įsigreitinti per 6.3 sekundės ir buvo pats greičiausias tuo metu gamintas Alfa Romeo. Spider ir GTV buvo atnaujinti 1998 metais. Didžiausias skirtumas matomas priekyje – dabar grotelės yra didesnės ir eina beveik iki automobilio apačios, viduje – skydelio apšvietimo spalvos pakeistos iš žalios į raudoną. Šie GTV ir Spider, kaip mano kai kurie gerbėjai, yra paskutiniai tikri Alfa Romeo modeliai. Sekantys modeliai - 159, Brera, Spider yra aukštesni, stambesni, o V6 varikliai pradėti gaminti GM kompanijos.
Alfa Romeo GTV (Gran Turismo Veloce) ir SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Vejuras | 2012-01-29 |
Geras, bet nepraktiškas automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Sportiškas, išskirtinis, nebrangus pirkti
Kieta pakaba, brangokas eksploatuoti, reikalauja įgudžių parkuojant ir įlipant/išlipant mažose erdvėse
|
Bendras automobilio aprašas |
1996 laidos modelį su 2.0 t.spark varikliu pirkau 2006. Iš ne standartinių eksploatacinių darbų per 5 metus pasitaikė šie: pakeičiau pavarų dėžę, valytuvų motorą su visu mechanizmu, vairuotojo sėdynę. Pavarų dėžės gedimas šiam varikliui, kaip ir sėdynės lūžis buvo sąlyginai tipinis 916 GTV, dėl elektros sistemos bėdų, kaip ir valytuvų motoro problemos turiu priekaištų italam ir jų sugalvotiem įvariem "kitokiem" maišinų konstarvimo būdam :) Smulkius modelio trūkumus galima vardint ilgai, bet juk nėra naivuolio, kuris mano, kad itališkoj mašinoj su berėmėm durim stiklai niekada neišsireguliuos? Kad ir kaip ten būtų, mašiną vairavau, kaip "kasdienę" daugiau nei 5 metus. Teko tuo pat laiku išbandyti daug kitų automobilių - senesnių, naujesnių, didesnių, mažesnių, talpesnių, taupesnių, patogesnių... Bet kiekvieną kartą atsisėdus už Alfos vairo jauti, kad ji gyva. Vairavimo malonumo koncentratas, ką jau kalbėt apie nesenstantį GTV dizainą. Galinės sėdynės neskirtos žmonėms, o automobilio bagažinės tūris - 110 litrų. Rimtai. Ir čia išėmus atsarginį ratą. Bet dar kartą - kiek šernų telpa bagažinėj, kiek palengvės piniginė autoservise, kaip sunku išlipt iš mašinos ir kiti dalykai netenka prasmės, kai pradedi važiuot. Tai reikia pajaust. |
Variklis |
Silniausias iš pirmos laidos (iki 97) GTV variklis tikrai nėra prastas. Automobilis gana sunkus, todėl 3.0 V6 jam tinka labiau, tačiau čia jau atskira istorija. Kartais, ypač jei nusibaigęs variatorius arba oro srauto matuoklė, prie mažų sūkių jaučiasi didelis galios trūkumas, kuris dingsta peržengus ~3000 aps./m. Variklis labai mėgsta suktis ir smagiausiai važiuoja gana plačiam 3500 - 5500 aps./m diapazone. Garsas, kaip 4 cilindrų 16 vožtuvų motorui - superinis. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nesivelkim į šitą temą - čia Alfa Romeo. |
Patarimai perkančiajam |
Jų daug, tyngis rašyt :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo GTV TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis