Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Audi TT modeliu. Tačiau ne visi šį avangardinį stilių priėmė palankiai ir tai matyti automobilio pardavimo rodikliuose – čią jį gerokai lenkė jo tiesioginis konkurentas Mercedes-Benz A-klasė. Tačiau A2 savininkams atsidėkoja su kaupu – tai praktiškas automobilis ir yra pirmas penkiaduris automobilis Europoje, kurio vidutinis kuro sunaudojimas yra mažesnis nei 3 L/100 km (šie skaičiai pasiekiami tik su specialia "3L" versija su dyzeliniais varikliais ir siauresnėmis padangomis). Audi A2 laimėjo Skandinavijos šalių "EcoRun" ekonomiškumo lenktynes, kuriose automobilis suvartojo tik 2.62 L/100 km! A2 buvo gaminamas iš aliuminio, todėl yra itin lengvas - automobilis su standartine įranga sveria tik 895 kg, o tai yra didelis pranašumas, nes automobilis yra ekonomiškesnis, lengviau valdomas, dinamiškesnis ir t.t. Tačiau dėl naudojamo aliuminio automobilis yra gerokai brangesnis nei konkurentai. A2 taip pat yra pirmas Audi modelis nuo 1970-ųjų Audi 50, kuris neturi keturių varomųjų ratų "Quattro" sistemos. A2 turi erdvinį rėmą vadinamą "sumuštiniu" panašų į Mercedes-Benz A-klasės. Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. Galima sakyti, kad aliumininiai Audi A8 ir A2 modeliai praskynė kelią sekantiems aliumininiams automobiliams - Audi TT, Jaguar XJ ir Jaguar XK.
Audi A2 yra nedidukas vienatūris daugeliu savo sprendimų aplenkęs laiką. Automobilis pasižymi labai aerodinamišku, savitu dizainu, turinčiu aiškių sąsajų su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Audi A2 savo serijinės gamybos pradžioje buvo pats aerodinamiškiausias automobilis turintis mažiausią oro pasipriešinimo koeficientą pasaulyje! Taip pat A2 buvo vienas ekonomiškiausių ir mažiausiai orą teršiančių automobilių gamyboje.
Audi A2 yra pagamintas iš aliuminio.
Audi A2 laimėjo Skandinavijos šalių "EcoRun" ekonomiškumo lenktynes, kuriose automobilis suvartojo tik 2.62 L/100 km! A2 buvo gaminamas iš aliuminio, todėl yra itin lengvas - automobilis su standartine įranga sveria tik 895 kg.
A2 taip pat yra pirmas Audi modelis nuo 1970-ųjų Audi 50, kuris neturi keturių varomųjų ratų "Quattro" sistemos.
Audi A2 yra pagamintas iš aliuminio.
Audi A2 laimėjo Skandinavijos šalių "EcoRun" ekonomiškumo lenktynes, kuriose automobilis suvartojo tik 2.62 L/100 km! A2 buvo gaminamas iš aliuminio, todėl yra itin lengvas - automobilis su standartine įranga sveria tik 895 kg.
A2 taip pat yra pirmas Audi modelis nuo 1970-ųjų Audi 50, kuris neturi keturių varomųjų ratų "Quattro" sistemos.
Patalpino: mantas | 2015-04-16 |
A2 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
ekonomiškas manevringas gyvas miesto automobiliukas
kietokas garso izoliacija prastoka nu bet tai tik a klases auto
|
Pagaminimo metai: 2002
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 4,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 3,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Šiek tiek kietoka. Dizainas kaip kam nors ir ta pačia mašina paimk su pvz lietais ratais ir juodais obadais skirsis stipriai. Sirinkimo kokybė labai gera, kuro sanaudos mazos. Aišku kaip visi priprate kad mazos masinos mažai kainuoja čia tas negalioja. Žodžiu trumpai sakant per 1.5 m pavedus nebuvo |
Variklis |
Varikliukas 55kw kantrus darbinis arkliukas. Šiek tiek truko galios autostradoje tai programiškai sukelta galia iki ~74 kw dabar lenkimus drasiai atlieku. Problemų su pačiu varikliu laiku keičiant tepalus ir pilant kokybišką kura nekyla. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertejimas nedidelis, gedimai nedažni. Keičiau priekiniorato guoli kaina ~110 lt abs davikli ~30lt termostatas ~35lt kondicionieriaus slegio davikli ~50 lt pagrindinio ir gen. diržo ketimas su detalem ~550. |
Patarimai perkančiajam |
Čia kaip ir su visom mašinom gali nusipirkt ir dap.... Iki rankenelių gali papult ir gera nes dazniausiai visi perka katę maiše. Vienas džiaugsis kokia gerą paėmė o kitas verks kad remontam išleido daugiau nei pati masina kainuoja. Bent minimaliai pasitikrint reikia ar variklis. gyvas ir ar mašina gyva ar jai tik šrotas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A2 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis