Markės
67 iš 1917
Audi A4, (B6) 2001 - 2004
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 24
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Klasikinis puikiai surinktas interjeras
  • Visi varomieji ratai
  • Gan nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Galios trūkumas prie aukštų apsukų
  • Ankštos galinės sėdynės
Naujos kartos Audi A4 buvo gaminamas su sedano, universalo ir kabrioleto kėbulais ant Volkswagen B6 (PL46) platformos. A4 dizainas yra panašus į neseniai pasirodžiusio Audi A6 modelio. Dauguma variklių buvo taip pat atnaujinti – naujas 1.9 TDI dyzelinis variklis buvo patobulintas ir turi 130 AG, o 2.5 V6 TDI 180 AG galią. Vėl buvo gaminama ir visų varomųjų ratų sistema su 50:50 galios paskirstymu tarp priekinės ir galinės ašies, tačiau yra galimas variantas ir su 25:75 arba 75:25 santykiu. Pagaliau buvo pakeistas ir senasis kabrioletas gamintas Audi 80 pagrindu. Šis modelis turi elektrohidraulinę stogo valdymo sistemą ir nukelia stogą per 30 sekundžių. Audi pakeitė tiptronic pavarų dėžę nauja multitronic, kuri buvo laikoma viena geriausių tokio tipo pasaulyje. Vairuotojai itin vertino "Quattro" sistemą, automobilio patogumą, patrauklų dizainą, kokybišką interjerą ir didelį bagažo skyrių. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:



2018-10-19
Smagus ir patrauklus mašiniukas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komportiškas, elegantiškas, minkštas, gera garso aparatūra ir izoliacija, patogi ilgesnėse kelionėse.
Tai, kad 2 l benzinas valgo tepalą, o daugiau minusų neturiu, kaip prižiūrėsit taip ir turėsite.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas
Įsėdus po Japono (Mitsubishi Galant)... 2004 metų, Variklis 2.0 Litrų (Su Dujų įranga), rida 220 tūkst km, automatinė greičių dėžė (Multitronikas), Universalas. Po Japoniško automobilio tikra pasaka, pradedant surinkimu, medžiagų kokybę ir vairavimu. Vairuoti kasdien šį automobilį gera, jautiesi saugus, garso izoliacija mano nuožiūra labai gera, tiek mieste tiek autostradoje važiuojant 140Km/h. Garso (Audio) kokybe esu patenkintas, groja gražiai ir garsiai, žemo pakankamai (NE BOSE). Esu aukštas ir vietos priekyje tikrai per akis, jaučiuosi patogiai, erdviai. Tačiau gale vietos mažokai, sėdintys gale jaučia diskomfortą, mažai vietos kojoms. Bagažinė be štorkės gana erdvi, pakankamai vietos, porai dviračių, ar šiaip ką gabenti... Variklis, 2 litrų benzinas/dujos, 96kw, mieste pakanka, užmiestyje važiuoti tikrai galima, žinoma tai nėra lenktyninis ar super galingas agregatas, nepalenktyniausit, bet važiuot važiuoja smagiai, bėgėjasi greitai. Į variklį investavau nemažai: Žvakės, babinos, pagrindio diržo komplektas, generatoriaus dirželis ir įtempėjas, generatorių keičiau, tepalo alsuokį (jų liga). Variklis turi ligą valgyt tepalą, tad 1000km nusiteikęs įpilti litrą tepalo, pilu kuo pigesnį (5w30), nes nėr prasmės brangaus pilti. Taip pat stačiau naują dujų įrangą, su 48 litrų baku nuvažiuoju apie 400km (30km paklaida). Oro kondicionierių tvarkiau, nes siurblys leido pro tarpinę, visą laimė, kad neužlenkiau, nes be frenono nesiaušina siurblys ir perkaista, ko pasekoje reikia ieškot naujo arba naudoto siurblio.... Automatinė greičių dėžė multitronic, labai maloni, švelni, pavarų perjungimo nesijaučia, nes tai CVT (Variatorius). Pirkau su greičių dėžės defektu, kompiuterio defektas, atsilitavę kontaktai, labai dažna problema šiom dėžėm, remontas kainavo 200 Eurų, geroje įmonėje, o ne garaže (Tik reikia nepatingėti paieškoti). Daugelis sako tepalų nekeisti, nes užlinks (pakeitus tepalą, išsivalo metalo drožlės ir užkemša cilindriukus, gali sugadinti pompą ir t.t.). Aš padariau savaip, keičiau net du kartus, pirmas tai tik ką nusipirkus (Pakeitė apie 5 litrus), Antrą kartą, pravažiavęs apie 10 Tūkst. km. (Taip pat 5 litrai pasikeitė, bendrai į ją telpa apie 7 litrus tepalo). Tepalas būtinai turi būti nebekoks, skirtas CVT dėžėms. Galbūt man papuolė neuždrožta, nors 100 Tūkst buvo pravažiavus su nekeistais tepalais, o rekomenduojama keisti bent kas 60 Tūkst... Jei dar ir kada pirkčiau, labai tikrinčiau šią dėžę, nes ji privalo veikti itin švelniai ir nevėluoti perjunginėjant pavaras ir t.t. Kas liečia važiuoklę tai baisių galvos skausmų nesukėlė, teko remontuoti vos vieną kartą, tai restauravo galines traukutes, priekines ir dar svirtį apatinę ir viršutinę (Kainavo 110 Eurų). Kas liečia važiuoklę, tai tikrai, minkšta, gan stabili... Žinoma, nelakstau laukais, šulinius apvažiuoju, žiūriu, kad be reikalo nepult į duobes, kitaip sakant saugau, tad ir bėdų neturiu. Žinoma, jei lavonas visiškas papuls, tai teks piniginę atvert, tačiau susitvarkius, pasikeitus kokybiškas dalis ar gerai restauravus galima važiuoti ilgai ir laimingai. Jei laiku prižiūrėsit, tai ir važiuos kaip priklauso! Elektronika, nebuvau susidūręs su rimtai jos gedimais, berots nuo 2002 metų daugelį problemų ištaisė. Apie navarotus esančius viduje, tai benzininiam modelyje labai pataupyta, skurdi komplektacija, tik du valdomi langai, nėra šildomų veidrodėlių, auto šviesų, valytuvų (Na tikrai nėra būtini dalykai). Pliusai būt šie, šildomos sėdynės priekyje, autopilotas....
Patarimai perkančiajam
Prieš perkant gerai apsižiūrėti, pasiimti kartu nusimanantį žmogų. Jei automatas gerai patikrinti automatinę dėžę (Nes jos remontas brangus, o keitimas į mechaninę keblus ir reikalaujantis nemažai laiko ir pastangų). Variklis, 2.0 litrų valgys tepalą, neišvengsit tai. Kiti varikliai 1.8 Turbo, pagrinde problemos su vakumu ir turbina, 2.4 variklis nėra blogas, o ir galios daugiau turi, 3.0 litrų galingas, tačiau nėra labai patikimas, remontas brangus ir reikalaujantis nemažai priežiūros.Čia tokia mano sudaryta nuomonė. Jei perkamas automobilis geriau žiūrėti nuo 2003 metų, patikimesnė elektronika, nors vėlgi, kaip pasiseks nupirkti... ;)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt