Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Aukštos kokybės interjeras
- Komfortiška pakaba
- Didelė bagažinė
TRŪKUMAI
- Neintuityvus prietaisų išdėstymas
- Konkurentų varikliai galingesni
- Automatinė dėžė galėtų būti greitesnė
Naujas Audi A4 ženkliai pasikeitė. Automobilio priekis buvo "papuoštas" didelėmis radiatoriaus grotelėmis ir LED priekiniais žibintais. Audi A4 tapo truputį žemesnis, platesnis ir sportiškesnis. Naujas A4 pailgėjo per 117 mm, tačiau svoris sumažėjo apytiksliai 10 %. Bagažo skyrius taip pat padidėjo iki 480 litrų sedanui, o universalas turi 1430 litrų maksimalų tūrį su nuleistomis galinėmis sėdynėmis. Naujasis A4 gaminamas ant Audi modulinės išilginės platformos, ant kurios gaminamas ir A5 kupė modelis. Naujoji platforma leidžia priekinę ašį pastumti į priekį. Tai reiškia, kad ratų bazė pailgėja ir padidinamas automobilio stabilumas bei interjero erdvė nedidinant automobilio gabaritų. Be to variklis buvo atitrauktas labiau į vidurį, todėl automobilis turi geresnį svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies - tai vėlgi suteikia geresnes automobilio valdymo savybes. Dabar svorio pasiskirstymas tarp A4 ašių yra maždaug 55:45 priklausomai nuo kėbulo tipo ir variklio. Greta puikios "Quattro" sistemos, Audi A4 turi gerą reputaciją dėl kokybiškų interjerų ir dėmesio saugumui. Naujas A4 ne išimtis – Saugumo institutas IIHS automobiliui suteikė aukščiausią saugumo įvertinimą klasėje. A4 turi standartines dvi priekines, šonines ir užuolaidų tipo oro pagalves, ABS ir elektroninę stabilumo sistemą. Interjere įtaisytas naujo dizano prietaisų skydelis analogiškas tam, kurį turi A6 modelis. O naudojamos medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės - kogero gersnės nei Mercedes-Benz C-klasėje ar BMW 3 serijoje. Taigi Audi A4 tapo ženkliai geresnis, tik ar jis galės diktuoti madas savo klasėje?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ward's organizacija 2009 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
Audi A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą žieinių lenktynių seriją Audi A4 DTM:
2017-07-02 |
A4 Avant - 2014 m. TDI - 110 KW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kokybė, puiki garso izoliacija, malonus vairuoti, nuvertėjimas nėra per greitas.
Degalų sąnaudos, atuomobilis gana brangus, Lietuvoje draudimas gana brangus, šeimai truputėlį per mažas.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobiliui dėl kokybės surinkimo, dėl išvaizdos (na čia skonio reikalas, kiekvienam savo), tikrai priekaištų neturiu. Kaip ten bebūtų, niekas nebarška, nebilda, dalys kokybiškos, Nežinau - su elektronika irgi viskas tvarkoje (tikriausiai kol visi apynaujai neturi jokių problemų) . Audi kokybė tikrai turi savo vardą, čia jau ne bulka kažkokia. Pas vokiečius naujos kartos mašinos tikrai tvarkingos būna. Važiuoja smagiai, aišku norėtųsi daugiau staigumo kas liečia trauką, todėl rekomenduočiau pažiūrėti 130 kw variklį. Arba pagalvoti apie čipavimą. Žinoma pakanka ir 100 kw, bet man truputį per mažai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Gal ir tai lėmė, kad automobiliui dar tik 2.5 metu, nemuštas, ir prižiūrėtas visą laiką buvo, nelabai ką turėjau tvarkyti, tiesiog eilinį servisą atlikti - tepalai, filtrai atlikti. Bet kiek pažįstamų turi, kad ir 5-8 metų senumo, kolkas nusiskundimų dar nesu girdėjęs. Žinoma diržai, stabdžių kaladėlės, na to jau neišvengsi. Nuvertėjimas nėra toks staigus kaip kitų gamintojų automobilių, tad tinkamai eksploatuojant, truputį prižiūrint išorę, atėjus metui parduoti už dyką neatiduosiu tikrai. Vienas pastebėjimas - niekada neiimkite Audi Lietuvos keliams sportinės S line važiuoklės ir didesnių ratų nei R17.. Čia ne automobilio problema, tiesiog pas mus keliai per prasti tokioms važiuoklėms ir ratamas, jauti kiekvieną nelygumą, duobę ir atsiranda diskomfortas. |
Patarimai perkančiajam |
Visų pirma reikia nenusipirkti užvaikytos. Nedarykite klaidos kaip visi, kad ant pirmos pasitaikiusios pataiko, nusiperka, ir po to susigadina vėliau savo nuomonę apie gamintoją. Visos mašinos parvažiavusios iš Vakarų Europos - jos ten dirbo, važiavo. Jei automobilis buvo eksploatuotas tvarkingai, viskas laiku keista, jis ir toliau važiuos, nieko jam blogo nebus. Jei viskas ant snarglių padaryta, ir tik kad kažkam prastumti, na tada čia jau su jokiu automobiliu laimės nebus. Turintiems mažų vaikų + naminių gyvūnų +mėgstanties keliauti - tiesiai šviesiai sakau, tada jau žiūrėkitės Audi A6 ar kito gamintojo modelį didesnį automobilį. Šis automobilis tiesiog bus per mažas. Nebent naudosite stogo bagažinę, bet ir tai man jis tiesiog per mažas. Degalų sąnaudos - na aš esu tikras, kad pas beveik visus gamintojus degalų sąnaudos ant popieriaus su realiomis sąnaudomis prasilenkia, taip kad ir šis modelis tikrai ne išimtis. Sakyčiau mieste turi gerą apetitą - 9 ltr kaip niekur. Na kaip kažkas forume rašė kad jis valgo net 12 ltr, tai aš netikiu, nes dar niekada tokių sąnaudų nesu pasiekęs ir bent nesu dar iš nieko girdėjęs apie tokias sąnaudas, čiau jau reikia gazą iki dugno laikyti ar tegul tikrinasi variklį, nes kažkas tikrai ne to. Bet 8-9 ltr yra tiesa. Užmiestyje iki 120 km viskas tvarkoje, apie 6 ltr sąnaudos. Apibendrinant - automobilis vertas dėmesio, nesigailiu kad pirkau, nes važiuojant labai malonus, kokybiškas, dizainas gražus. Tiesiog perkant įvertinkite kiek jums reikės automobilyje vietos, ir kur daugiau važiuosite - mieste ar užmiestyje. Vėlgi paminėsiu, kad 130 kw variklis vertas dėmesio (kuro sąnaudų daugiau nebus, bet bus daugiau staigumo ant traukos) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 18)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis