Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Tiems laikams modernus išorės dizainas
- Atsparus korozijai
- Visų varomųjų ratų sistema
- Komfortiškas
TRŪKUMAI
- Silpni varikliai
- Prastos interjero medžiagos
- Itin stiprūs konkurentai
Audi A6 yra prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Automobilis pristatytas su tuo metu nepaprastai moderniu italų suprojektuotu nauju dizainu ir pirmą kartą pradėjo rimtai grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą siekiantį tik 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ Audi A6 modelį išrinko tarp dešimties geriausių. Automobilyje buvo pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Komfortiška pakaba, interjero erdvumas ir kokybė nuo šiol tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė labai praktiška ir patogi. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, taip pat yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.
Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.
Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.
Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Patalpino: Tomas | 2011-06-26 |
Akivaizdžiai pervertinamas automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patogios sėdynės, gana komfortiškas automobilis.
Labai brangios detalės, didelės kuro sąnaudos, prastas galo matomumas, prastokas manevringumas, maža trauka.
|
Bendras automobilio aprašas |
Taigi išvykus savaitei į komandiruotę, teko išsinomuoti automobilį. Kadangi Lietuvoje turiu BMW 530D, nusprendžiau išmėginti didįjį jo konkurentą - Audi A6. Nors ir dizainas man jo visiškai nepatinka ir atrodo tragiškai (kaip koks stipriai ištemptas Volkswagen New Beetle), o ant kapoto visiškai nėra linijų, jis atrodo gana prastai, bet kadangi jis yra gana vertinamas, o važinėti kelis metus su juo man neteks, nusprendžiau pabandyti ir palyginti šį "limuziną" su BMW 530D. Maniškio Audi A6 duomenys buvo tokie: odinis juodas salonas, medžio imitacija, borto kompiuteris, viskas valdoma elektra, variklis 2.5 TDI Quattro, automatas, sedanas, 2002 metų. Pirmiausia atsisėdus į jį nustebino sėdynės, kurios palyginus su BMW 530D yra visai kitokios: su bangelėmis, taigi jos yra iš ties patogios ir ko gero net malonesnės už BMW 530D, tačiau labai nepatiko borto kompiuterio padėtis, kuris yra tiesiog "įmūritas" į prietaisų skydelį statmenai, kaip plyta į sieną ir jo matomumas važiuojant yra labai, labai prastas, o ir žiūrėti į jį nepatogu (lyginant su pasuktu į vairuotoją ir kur kas aukščiau esančiu BMW borto kompiuteriumi), toliau labai nesolidžiai atrodo medžio imitacijos išdėstymas: didžiulė "lenta" virš dėtuvės tikrai neatrodo žavingai, tiesa gėrimų dėjikliai ir medžio imitacijos apvadas aplink pavarų šturvalą atrodo gana neblogai, tačiau pats šturvalas neįdomus ir atrodo lyg paimtas iš Volkswagen Passat ir panaikinta medžio imitacija. Ką gi, apžiūrėję automobilio saloną reikia pagaliau pradėti važiuoti... Važiuojant lėtai - garso izoliacija tikrai puiki, tačiau paspaudžiant gazą, atsiranda gana nemenkas triukšmas automobilio salone kas tikrai erzina. Automobilio trauka žymiai prastesnė už BMW 530D, nors variklis ir 0,5L silpnesnis, bet skirtumas tikrai didelis ir yra akivaizdu, kad 2.5L šiai masei yra per mažai, o sąnaudas borto kompiuteris vidutiniškai rodydavo 14-15L. Tiesa, šis automobilis yra tikrai minkštesnis už BMW 530D. Taigi važinėti kiekvieną dieną su juo mieste yra brangoka (netikėkite pasakomis apie šio automobilio 9-10L sąnaudas mieste, tai tikrai nerealu). Taip pat automobilis nėra labai manevringas ir su juo apsisukti yra gana sudėtinga, ypač erzina mažas galinis stiklas ir iškeltas galas, dėl kurio yra gana prastas galo matomumas. Tiesa su Quattro turėtų būti labai smagu važiuoti žiemą deja, vasara sniego nebūna, tai ir neteko jo išmėginti... |
Variklis |
Gedimai per savaitę eksplotacijos nepasitaikė, taigi apie jų patvarumą daug pasakyti negaliu, bet 2.5L šiam automobiliui yra tikrai per mažai ir jam reikia kur kas galingesnio variklio. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Audi A6 detalės yra kur kas brangesnės už BMW 5 klasę, Mercedes-Benz E klasę ar net daugiau nei dvigubai brangesnės už Volkswagen Passat. Atvirai sakant nesuprantu kodėl Audi eksplotacijos kaštai yra tokie dideli palyginus su savo konkurentais, kadangi jei ieškai komfoto - renkiesi Mercedes-Benz, kuris yra kur kas komfortiškesnis už Audi, o jei nori "palakstyti" - renkiesi BMW, kadangi su Audi greitai neskrisi, kadangi tai nei limuzinas, nei sportiškas automobilis. Žodžiu tai yra limuzinas su vidutiniu komfortu. Tiesa kaip ir minėjau viršuje, Audi A6 dizainas atrodo kaip ištemptas Volkswagen New Bettle, tad automobilis tikrai nėra išskirtinis ir gražus (aišku tai yra skonio reikalas...), bet mano nuomonė yra būtent tokia. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkti Audi tik tada jei esate jos fanas, o jei ženkliukas ant automobilio didelio skirtumo neturi, rekomenduočiau rinktis iš Mercedes-Benz E320, BMW 530D ar Toyota Avensis. Mercedes-Benz - jei ieškote komforto, BMW - jei ieškote traukos ir mėgstate "paskraidyti" na, o jei norite važiuoti ekonomiškai ir sutaupyti pinigų traukos, komforto sąskaita - Toyota Avensis 1.9D. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 63)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis