Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Tiems laikams modernus išorės dizainas
- Atsparus korozijai
- Visų varomųjų ratų sistema
- Komfortiškas
TRŪKUMAI
- Silpni varikliai
- Prastos interjero medžiagos
- Itin stiprūs konkurentai
Audi A6 yra prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Automobilis pristatytas su tuo metu nepaprastai moderniu italų suprojektuotu nauju dizainu ir pirmą kartą pradėjo rimtai grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą siekiantį tik 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ Audi A6 modelį išrinko tarp dešimties geriausių. Automobilyje buvo pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Komfortiška pakaba, interjero erdvumas ir kokybė nuo šiol tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė labai praktiška ir patogi. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, taip pat yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.
Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.
Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.
Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Patalpino: Andrius | 2014-01-12 |
AUDI A6 2.4l 121 kW benzinas/dujos sedanas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas, garso izoliacija, gabaritai, variklio darbas, medžiagų kokybė, eksploatavimo kaštai (išskyrus važiuoklę)
Važiuoklė, manevravimas mieste, priklausymas pilkai masei (juk tavo visi kaimynai tokią turi)
|
Bendras automobilio aprašas |
Šią tautos pamėgtą karietą nusipirkau 2009 metais. Mokėjau 11000 pinigų. Prieš perkant tikrinama keliuose servisuose (tai yra gyvybiškai svarbu perkant tokią mašiną!). Ypatingų defektų neužfiksuota. Sužavėjo minkšta pakaba, vidaus medžiagų kokybė, garso įranga. Labai patogus dalykas yra porankis (ko pasekoje, po kelių metų pradejo vargint nugaros skausmai nuo sėdėjimo persikreipus :))) Borto kompiuterio ekranėlio rodmenys išskydę - čia jau jų liga, ypač mašinai pašilus. Tai ilgų distancijų mašina. Mieste jokio komforto, sunku manevruoti, posūkiuose elgiasi kaip laivas, tačiau išlėkus į trasą, visi mano anksčiau vardinti minusai nublanksta. Afigiena garso izoliacija, benzino motoras dirba tyliai, gali sau tykiai, garsų neblaškomas, mastyti apie būties trapumą :) Ypač, jei leki ant 180 :) Bagažinėje talpos pakanka. Dujų balionas buvo įmontuotas vietoj atsarginio rato - pastarojo aš nesivežiojau, nes labai puikus dalykas yra sandarinimo putos (įsitikinta ne kartą!). Jau nebepirkčiau mašinos su odiniu salonu, nes žiemą momentaliai nušali, vasara kiaušiniai svyla. Vienintelis pliusas tas, kad salone nesijaučia rūkalų kvapo. Dar vienas niuansas - dėl dažno važiuoklės restauravimo nukenčia vairo mechanizmas - pastarojo dėka buvau jau spėjęs užsiauginti Popajaus dilbius, nes sukt baranką tapo daug sunkiau :) Neverta net minėti, kad vairo kolonėlės ne stipiausia vokiškų mašinų pusė. |
Variklis |
2.4l benzinas nusileidžia kokybe 2.8l analogui, tačiau geriau sutaria su dujomis. Man traukos šiek tiek trūko. Visą eksploatavimo laikotarpį jokių bėdų su varikliu neturėjau, apart reguliaraus tepalo papildymo kas pora tūkst. km. (apie 300 gr.). Kalta apatinė karterio tarpinė, kurios taip ir nesugebėjau pasikeist. Viso nuvažiuota apie 150k km. Beje, pirkęs mašiną, taip ir nekeičiau diržų. Nekeitęs, po 4 metų, ją ir pardaviau :) Žinau, čia jau vaikščiojimas plonu ledu, tačiau, bachurėlis, perėmęs ją iš manęs, po pusės metų juos sėkmingai pasikeitė. Buvo nuėjęs siurblys, bet benzinui tai čia nulis sveikų (restauravimas - 120 lt). Dedamos tik japoniškos (!) NGK žvakės, kurias galima įsigyti tik Jutoje. Šie varikliai ypatingai jautrūs žvakių kokybei. Pilama sintetika. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nupirkus jokių papildomų išlaidų neapturėjau. Pusę metų važinėjau ramiai, tačiau ilgainiui pastebėjau kiek didesnes kuro sąnaudas. Diagnostika aptiko oro srauto matuoklę. Matuoklę šrote nupirkau už 120 pinigų. Ji man tuos likusius 3 metus sąžiningai ir atitarnavo. Kadangi pirkau jau su įmontuota dujų įranga (berots, 3 kartos), čia išlaidų jau neišvengiau. Keičiau reduktorių, šlangas. Didžiausios išlaidos važiuoklei. Į ją per visą eksploatavimo laikotarpį investavau apie 3k lietuviškų. Ir tai, dažniausiai buvo restauruojama. Taip pat, restauruotas ABS kompas - 120 lt. Jei ne važiuoklė, būtų superinė transporto priemonė. Pirkau už 11000, pardaviau už 9000. Bučiau atidavęs ir už daugiau, jei ne kėbulo defektai. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti važiuoklę, vairo mechanizmą. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 64)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis