Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Tiems laikams modernus išorės dizainas
- Atsparus korozijai
- Visų varomųjų ratų sistema
- Komfortiškas
TRŪKUMAI
- Silpni varikliai
- Prastos interjero medžiagos
- Itin stiprūs konkurentai
Audi A6 yra prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Automobilis pristatytas su tuo metu nepaprastai moderniu italų suprojektuotu nauju dizainu ir pirmą kartą pradėjo rimtai grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą siekiantį tik 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ Audi A6 modelį išrinko tarp dešimties geriausių. Automobilyje buvo pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Komfortiška pakaba, interjero erdvumas ir kokybė nuo šiol tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė labai praktiška ir patogi. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, taip pat yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.
Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.
Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.
Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Patalpino: Rolandas | 2015-08-13 |
A6 2,5 dyzelis 132kw automatas quattro |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas, kokybė, garso izoliacijos, vidaus apdaila - viskas aukštumoj
Žemas priekinis buferis - vis kliūna už bortelių jei parkuojama priekiu; 2,5 TDI - nepamiršiu dar ilgai tų remontų ir neužsikūrimų;
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Universalas |
Bendras automobilio aprašas |
Komfortiškas, minkštas auto su gerom izoliacijom. Užsidarei duris - pamiršai visą triukšmą iš išorės. Vidus prabangus, gražus, ne pigus kaip VW ir ne koncervatyvus kaip MB ar neduokdieve Volvo. Kažkas panašaus i BMW, aukso vidurys. Visi mygtukai šviečia, nereikia kaip kokiam opely ar tojotoj naktį važiuojant užsidegti salono apšvietimą kad pamatytum kur reikalingas mygtukas. Dar kas patiko kad virš priekinio veidrodėlio nėra tarpo kurio neuždengia skydeliai nuo saulės - protingai padarytas valdymo blokas (lyg tais liuko ir dar kažko), kuris taipogi gražiai šviečia naktį - jauti kad viskas valdoma ir kontroliuojama. |
Variklis |
Su tais 2,5 TD būna neišsprendžiamų problemų su užsiorinimu. Kaip kažkas jau rašė tenka į oro filtrą purkšti kažkokį chemikalą kad užsikurtų arba prisijungus rankinę pompą užpumpuoti dyzelį į cilindrus. Ir jokie servisai to negalėjo sutvarkyti, atrodo viską nuosekliai tikrino kur ten kas atsiranda - deja. Rezultate visi pasiduoda prieš tą problemą. Dar buvo neaiški problema su trauka, neaišku ar variklis ar automatas kaltas - 132kw tai turėtų būti žvėris, bet paspaudus akceleratorių auto sunkiai pajudėdavo, bet po keleto sekundžių lyg tais pramušdavo pilna galia ir jau tada raudavo taip kad tekdavo atleisti pedalą. Kol nuspaustas - eidavo kaip bitė, o tik atleidus ir vėl nuspaudus - vėl tekdavo laukti tą laiko tarpą kol įgaus pilną galią. Automatų esu vairavęs todėl čia tikrai nebus klasikinis "užspaudžiau ir priduso automatas", ir potencialūs pirkėjai (turėję tokią pat auto) atsisėdę ir vos pajudėję aikštelėje iškart išlipo ir pareiškė kad traukti turi daug geriau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pasakoja žmonės kad važiuoklė byra, tai nieko panašaus nebuvo. Važinėjant mieste ir užmiesty asfaltuotais keliais parėjo viena traukė, buvo pakeista į neoriginalią ir po metų laiko vėl ta pati pabyrėjo, daugiau niekas. Na ir žinoma 2,5 TDI... su laiku pamečiau ir skaičių kiek per visus servisus sukišta litų be jokio rezultato... Dar kas nepatiko - teko patempti tą auto kiek buvo leidžiama, tai betempiant išsikrovė akumas (buvo įjungtas degimas kad avarinis pypsėtų ir t.t.), jam išsikrovus atsileido ir diržų įtempimas, pavarų dėžė nustojo veikusi. Smagu kai pastovėjus trasoj ant parkingo supranti kad dabar jau nebeperjungsi pavaros į "direct".... |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis