Markės
64 iš 1626
Audi A6 (C5 Typ 4B) 1997 - 2004
Audi A6, (C5 Typ 4B) 1997 - 2004
554Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.715% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 54
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Audi A6 yra prabangus automobilis gaminamas sedano ir universalo kėbulais. A6 pristatytas su puikiu italų suprojektuotu nauju dizainu ir rimtai pradėjo grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ A6 modelį išrinko tarp dešimt geriausių. Automobilyje pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Puikus valdymas, interjero erdvumas, komfortas – tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė patraukia praktiškumu. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.

Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.

Tokį Audi vairuoja Holivudo aktorė Sandra Bullock.

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 54
valdas | 2011-11-13
AUDI A6 sedanas 1,9
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
taupi masina, ir gan komfortiska
vaziuokle, apsvietimas, elektronika, seni metai.
tiesiai sviesiai, auto yra prastas, vaziuokle nelaiko, nors varyklis 1,9 bet nieko gero, traukos mazai, dumais apsipila, apsvietimas erzinantis. 1,9 tdi, 81 kw, taupus, bet mazai traukos eksploatacija gan sudetinga, kaina pvz per metus labai jau nukrenta. prastas ir gan prangokas auto, ir gan senokas.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2011-06-26
Akivaizdžiai pervertinamas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogios sėdynės, gana komfortiškas automobilis.
Labai brangios detalės, didelės kuro sąnaudos, prastas galo matomumas, prastokas manevringumas, maža trauka.
Taigi išvykus savaitei į komandiruotę, teko išsinomuoti automobilį. Kadangi Lietuvoje turiu BMW 530D, nusprendžiau išmėginti didįjį jo konkurentą - Audi A6. Nors ir dizainas man jo visiškai nepatinka ir atrodo tragiškai (kaip koks stipriai ištemptas Volkswagen New Beetle), o ant kapoto visiškai nėra linijų, jis atrodo gana prastai, bet kadangi jis yra gana vertinamas, o važinėti kelis metus su juo man neteks, nusprendžiau pabandyti ir palyginti šį "limuziną" su BMW 530D. Maniškio Audi A6 duomenys buvo tokie: odinis juodas salonas, medžio imitacija, borto kompiuteris, viskas valdoma elektra, variklis 2.5 TDI Quattro, automatas, sedanas, 2002 metų. Pirmiausia atsisėdus į jį nustebino sėdynės, kurios palyginus su BMW 530D yra visai kitokios: su bangelėmis, taigi jos yra iš ties patogios ir ko gero net malonesnės už BMW 530D, tačiau labai nepatiko borto kompiuterio padėtis, kuris yra tiesiog "įmūritas" į prietaisų skydelį statmenai, kaip plyta į sieną ir jo matomumas važiuojant yra labai, labai prastas, o ir žiūrėti į jį nepatogu (lyginant su pasuktu į vairuotoją ir kur kas aukščiau esančiu BMW borto kompiuteriumi), toliau labai nesolidžiai atrodo medžio imitacijos išdėstymas: didžiulė "lenta" virš dėtuvės tikrai neatrodo žavingai, tiesa gėrimų dėjikliai ir medžio imitacijos apvadas aplink pavarų šturvalą atrodo gana neblogai, tačiau pats šturvalas neįdomus ir atrodo lyg paimtas iš Volkswagen Passat ir panaikinta medžio imitacija. Ką gi, apžiūrėję automobilio saloną reikia pagaliau pradėti važiuoti... Važiuojant lėtai - garso izoliacija tikrai puiki, tačiau paspaudžiant gazą, atsiranda gana nemenkas triukšmas automobilio salone kas tikrai erzina. Automobilio trauka žymiai prastesnė už BMW 530D, nors variklis ir 0,5L silpnesnis, bet skirtumas tikrai didelis ir yra akivaizdu, kad 2.5L šiai masei yra per mažai, o sąnaudas borto kompiuteris vidutiniškai rodydavo 14-15L. Tiesa, šis automobilis yra tikrai minkštesnis už BMW 530D. Taigi važinėti kiekvieną dieną su juo mieste yra brangoka (netikėkite pasakomis apie šio automobilio 9-10L sąnaudas mieste, tai tikrai nerealu). Taip pat automobilis nėra labai manevringas ir su juo apsisukti yra gana sudėtinga, ypač erzina mažas galinis stiklas ir iškeltas galas, dėl kurio yra gana prastas galo matomumas. Tiesa su Quattro turėtų būti labai smagu važiuoti žiemą deja, vasara sniego nebūna, tai ir neteko jo išmėginti... Gedimai per savaitę eksplotacijos nepasitaikė, taigi apie jų patvarumą daug pasakyti negaliu, bet 2.5L šiam automobiliui yra tikrai per mažai ir jam reikia kur kas galingesnio variklio. Audi A6 detalės yra kur kas brangesnės už BMW 5 klasę, Mercedes-Benz E klasę ar net daugiau nei dvigubai brangesnės už Volkswagen Passat. Atvirai sakant nesuprantu kodėl Audi eksplotacijos kaštai yra tokie dideli palyginus su savo konkurentais, kadangi jei ieškai komfoto - renkiesi Mercedes-Benz, kuris yra kur kas komfortiškesnis už Audi, o jei nori "palakstyti" - renkiesi BMW, kadangi su Audi greitai neskrisi, kadangi tai nei limuzinas, nei sportiškas automobilis. Žodžiu tai yra limuzinas su vidutiniu komfortu. Tiesa kaip ir minėjau viršuje, Audi A6 dizainas atrodo kaip ištemptas Volkswagen New Bettle, tad automobilis tikrai nėra išskirtinis ir gražus (aišku tai yra skonio reikalas...), bet mano nuomonė yra būtent tokia. Pirkti Audi tik tada jei esate jos fanas, o jei ženkliukas ant automobilio didelio skirtumo neturi, rekomenduočiau rinktis iš Mercedes-Benz E320, BMW 530D ar Toyota Avensis. Mercedes-Benz - jei ieškote komforto, BMW - jei ieškote traukos ir mėgstate "paskraidyti" na, o jei norite važiuoti ekonomiškai ir sutaupyti pinigų traukos, komforto sąskaita - Toyota Avensis 1.9D.
Pilnas atsiliepimas...
Vai | 2011-03-10
Audi 1999 2.5 tdi 132 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis
Pakaba
Dizainas neblogas,vaziuoja minkstai maloniai,salonas gan grazus gera padaila.Baisiausia masinos bega yra pakaba.Menkiausias smugis ar duobele ir ji linksta.Per pora metu buvo sukista penkiazenkle suma pakabos remontams.Keite kaladeles tai jos eina su abs davikliu kainavo 800lt,na ko noret A6 visgi. Variklis brangus aptarnaut.Driza pakeist su visom priklausomom detalem radom uz 2500l pigiausiai ,kai kur prase net 4000.Buvo beges 200k ar atsuktas ar ne nzn ,bet seip su varikliu problemu nebuvo jokiu isvis.... Pries pat krize pirktas buvo uz 29000 po 3 metu parduotas tik uz 14500. Neimt quatro.
Pilnas atsiliepimas...
Audi | 2010-12-01
Audi A6 Avant 1,9TDI 1999m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas variklis,erdvus salonas,viskas savo vietoj
nera tu minusu
Be dideliu problemu.Pirkau kai buvo nuvaziavusi 170000km,dabar 350000km.ir dar vaziuosiu,kol uzlenksiu ;) .Nebarska,negirgzda.Nulenkus galines sedynes bagazineje tilps viskas-daug vietos. 1,9tdi 81kw, 100km-6,5-7l dyzeliuko,graziai vazinejant gal ir maziau imtu,bet man reikia Vaziuot ;) problemu kol kas nebuvo su motoriuku.be dirzu nieko nekeiciau,neremontavau(kol kas) Brangus traukiu komplektai (apie 1500lt "Delfi",apie 600-700lt "CHINA") priekyje kaireje ir desineje,bet neteko dar keisti,is viso gal 4-5traukes ir 4 selenblokus (100-200lt/vnt),dirzu komplektus 2 kartus pakeiciau(ka tik nusipirkes ir susidevejus)apie 700lt,galiniai amortizatoriai po 169lt,tepalo filtras 15lt,sintetiniai tepalai 220lt (keiciu kas 30000km),oro filtras 22lt,keleivio dureliu stiklo pakelimo trosas nutrukes buvo,keiciau visa "dureliu rema" 100lt,posukiu perjungimo svirtis prie vairo susidevejo 100lt,stabdziu slangeles,kaladeles,diskai ,priekiniai amortizatoriai,galiniai ratu guoliai-nepamenu,bet tikrai ne daugiau nei kitu automobiliu. Odinis vairas stipriai susidevejes,bet nesuplyses,pavaru perjungimo svirties "bumbulas" odinis-suplyso,vairuotojo sedyne iplysus,arkos rudziu truputeli pakeltos,bet tai greiciausiai is ankstesnio seimininko,ar perpardaveju blogas darbas.Galinio stiklo valytuvas uzstriges buvo,teko issiardyti,isvalyti ir sutepti. Pirkau uz 10k,dabar galim rast ir uz 5k eur (per 3m -5k eur-krizes auka:)) girdejau ne is vieno kad 2,5dyzeliukai problematiski,pats nebandziau 1,9tdi pakankamai galios ir is vis nera "netraukiancios" masinos ,tam yra zemesne pavara ir akseleratorius...
Pilnas atsiliepimas...
Joker | 2010-07-27
Audi a6 2.4 benzinas 5V = 30 voštuvų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai grazus isores ir vidaus dizainas
minusai vaziuokle biranti aliuminiai šarnyrai visiskai nelaiko.
" JOKER " Audi a6 2.4 benzinas tiesa sakant mano viena iš visų keturiu audinių buvo geriausia nes nebuvo tokiu problemu kaip su dyzeliais tepala leidzia ir kazkas pansaus auto labai skiriasi nuo dizelio tuo kad mažiau reikia purtyti savo pinigine ivairioms bedoms , bet kazkaip su sia audi nebuvo problemu isvis trauka tikrai ispudinga pas mane pilna elektra buvo ,gedimu su elektra nepasitaike , bet kuro sanaudos yra 2.4 benzino 13,4 ltr mieste trasoj ima 7.2 tai yra tikrai daug jei isidejus dujas tada viskas keičiasi. Mano a6 buvo gan tvarkinga kai pirkau, bet jau 5 metai lietuvoje, tad po 2 menesiu vazinejimo pradejo priekiniu ratu virsutiniai šarnyrai klebatuot , pakaba aliumine restauruoja 2 kartus poto reikia pirkt naujus , restauravimas 75+nuemimas +uždejimas vienam ratui maždaug plius minus gaunasi 120, pagrindas vaziuokle nes su varikliu mažiau bėdų , prieš perkant butinai apžiurėkit abs , ir vairo kalonke nes nemazus pinigus paliksit jei bus netvarkinga . Variklio remontas nesudetingas , eilinis generatoriaus dirzas pasikeist ,pasikeist tepalus . žodžiu daug investicijų nereikalauja , ir daužtą a6 priekiu lengviau ir greičiau susitvarkysi negu dyzeli nes dyzelines a6 ir benzinines skiriasi , priekinis televizorius ir kitos detales.ir šrotuose anglu pilna benzinu kuriuos ardo dyzeline a6 ar a4 detaliu lauksi eileje Ta pati audi a6 kaip ir visos tik čia mažiau problemų su variklio problemom ir tas kad sunku rasti su tavo norima komplektacija Jei turi pinigu iš ko pilt benzina ar dėt dujas taškines naujos kartos kaina duju 3000lt tada gali pirkt.
Pilnas atsiliepimas...
Joker | 2010-07-27
Audi a6 2.5 tdi eilinis nusivylimas motoru
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai tokie tik kad automobilio išorės ir vidaus dizainas visus traukia
Nevyke motorai 2.5tdi kuriu pardavimo tinklapiuose ir turguose didžiausia rinka atkreipkit demesi
sveiki as " Joker" kagi jau ketvirta audi a6 2.5tdi ir paskutini kart norejau nusipirkes panaikinti gandus apie 2.5 tdi motora kuris buktai nelaiko ir panasios bedos , ieskojau tikrai nemazai laiko gal 3 menesius audines na ir galu gale radau uz vidutine kaina a6 pirkau is statybu dyrektoriaus kuris turi savo firma tikejausi kad automobilis bus nors motoras panasiai geraja puse turejes kelias a6 zinau problemas kurias iskart ziurejau oro srauto matuokle prijungiau prie kompo mete tik abs kontroles klaida tokias klaidas gali mesti del to kad akumuliatorius buvo atjungtas .sias klaidas pratrinus reikia paspausti akseleracijos pedalą ir paziureti ar daugiau meta klaidu ar ne nes paslaudus pedalą viskas is eiles suveikia turbina, srauto matuokle, abs ir t,t ,. Nusipirkau a6 pavazinejau gal 3 savaites viskas buvo gerai trauka liux niekas nebarška idealu , ir kazkaip net neketinau parduot jos pakeiciau tepalus sumokejau 400lt 5w 40 tubo diesel sintetiniai, ir netiketai atsirado klientas iš draugų rato kuris nupirko mano a6 kažkaip buvau garantuotas už automobili ir paemiau daugiau negu mokejau kitaip sakant dar uždirbau , kuris nusipirko susitikau po menesio sako šita masina visiškai uždrožta absoliučiai ratu suvedimas nebepasidaro nes buvo per avarija didelis smugis , nuo to smugio yra pažeistas variklio blokas kuris jau leidzia tepala , per turbina varo tepalus . Galbut daug kas priklauso nuo kainos nes mokejau apie 10 siai audi bet kad visos panasia kaina stovi ir kazkaip is dyrektoriaus pirkau darbovietei stovejo kai pasiemiau. gal jei sumoketum audi a6 2.5tdi 17000 tada gal ir laikytu nes pirkdamas uz 10 tai nieko gero dar ikist reiks mazdaug tiek pat kad panasi i masina butu . Ištikrūjų nusivyliau ir nebenoriu pažirėt i tas a6 kurių motoras tas 2.5 tai kaip rakštis gero vietoi , nu paziurekit ko netikrinau tai ratu suvedimo kuris nebepasidare ir nezinojau prie kompo jungta buvo elektronika testuota vaziuokle ziureta Na ka galėčiau patart , galiu patart jei labai nori tu a6 ir būtent dyzelio ir turi apie 8 ar 9 gabalus ir matai kad tau gali iseiti a6 2.5tdi tai pasiskolink dar 5 tukstancius ir nusipirk a6 1.9 tdi kuris tau šimtą kartų atsipiks negu skaudančia galva turėsi 2.5 tdi
Pilnas atsiliepimas...
Vilius | 2010-02-21
Audi A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dabar 290 000 km. labai komfortiška ir smagi. Labai ekonomiška. Mieste 8.5-9 litro. Autostradoje ant 150 km/h apie 7 litrus. 1.9 TDI, 115 AG Keičiau radiatoriu prie 250 000 km, nepigus remontas. Keičiau šarnyra prie 270 000 km.
Pilnas atsiliepimas...
Joker | 2009-12-31
Audi a6 2.5 tdi 110 kw 1998metu eksplotacija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ispudingas dizainas ,nakti vidus dega raudona spalva palieka ispudi labai dideli.
Variklis 2.5tdi nevertas demesio + vaziuokle ir smulkios bedos kaip turbina oro srauto matuokle ir t,t
Audi a6 pradetas gaminti 1998 metu tai yra tikrai gana populiarus automobilis musu lietuvos gatvese , visiškai kitoks modelis vidaus dizainas, pakaba ir variklis tai nebera ta senesne a6 kuri yra patvari ir laiko viskas be priekaistu tai kitaip pasakius nepavykes modelis tiek su dizeliniais tiek su benziniais varikliais a6 , aki traukia vien tik modernus dizainas ovali forma ir naujumo aksesuarai Turejau 2.5tdi 110kw 1998 metu štai. . . 2.5 tdi variklio nepatariu pirkti ne vienam kuris megsta smagiai pasivazineti tiek grubletais tiek asfaltiniais keliais , variklis 2.5tdi metams reikalauja 2000lt + darbas apie 1000 pakeiciant itempejus dirzus ir dar velenus nes šis 2.5 variklis velenu normaliai nesutepa nes per mazas latakas tepalui viena išeitis tik pilt tepalus castrol nulinius tas tepalas yra skystas kuris prasiskverbia bet tokius tepalus pila i 2002 -2004 metu auto, ir neaisku ar bus labai gerai ,Restauruoti velenus galima irgi taciau vaziuosi irgi neperilgiausia ar tu smagiai vaziuosi ar letai, dar prie tokiu bedu dasideda turbinos bedos daugumai tokio pobudzio audi a6 2,5tdi kemšasi turbina laša tepalas kurio atsidare kapota nepamatysite , nueina oro srauto matuokle , pakaitinimo žvakes. Žodžiu prieš perkant ka galiu pasakyt kad ir prie kompo patikrinsite kad meta tarkim klaidas turbinos ,oro srauto matuokles cia sutvarkoma nera labai brangiai , bet mechanines dalies nepatikrinsite nes jei velenai restauruoti variklis dirbs labai graziai tik po 5 tusktanciu kilometru pradesite girdeti kaip pradeda kalatotis veleneliai o ju veriklyje eina 4 vieno veleno kaina šrotinemis kainomis 500lt , na apie vaziuokle galiu pasakyti viskas gerai kol nebarska ir nera problemu tada viskas gerai atminkite cia nebeta a6 1995 metu kad viskas paprasta čia ant vieno rato 3 šarnyrai ir bendoj 32 traukes kai paprastai eina apie 17 traukiu audi a4 visas kapitaliskai sutvarkyt audi a6 vaziuokle 3000 lt Vienas kuris patvariausias tokiu metu variklis a6 1998 metu tai yra 1,9 tdi 4 cilindru 81 kw , kodel? atrodo tokia mase o tiek galios permaza? tikrai ne klystate todel kad 1,9 tdi yra visiskai kitaip sukomplektuota variklio konfiguracija 1 velenas kuris gerai sutepamas tas pats principas kaip audi a4 1.9 tdi variklis amžinas su a6 1,9 tdi nematysite jokiu problemu užčipinus ši varikli viso 98 kw traukia gerai ,variklis geras tik gaunasi vienas minusas pakaba reikia pasaugot. Benzinas 1.8t ,2.4 ,2.7bit, 2.8quattro , 2.8 ir t,t neverta pirkt jei benzinas a6 1.8 turbo mieste 11-12 litru nekalbu apie galingesnius variklius o kaina irgi nemaza Apie kainos nuvertejima galiu pasakyti kad 2.5 tdi ir 1.9 tdi kainos kaštais skiriasi panasiai ant 4000 - 5000lt maziausia o 2.5tdi maza kaina variklis nelaiko nors visiem nemotais pigi grazi masina ir perka o veliau bedos , Automobilis gražus modernus dizainas tiek vidaus tiek iššorės be priekaištu. Na žinok perkanciam ka galiu pasakyt i varikli ir greiciu deze neilysi prie kompo masina prijungsi pamatysi kelias klaidas kuriu kiekviena 2.tdi a6 turi o mechanines dalies nepatiksrinsi tik pagal variklio garsa gali pasakyt kada veleneliai kala , galiu pasakyt tik tiek žiurek kad išvaizda butu ledinė be ibrėžimo kad po to lengviau parduotum nes išvazida daro savo.
Pilnas atsiliepimas...
Lengvai | 2009-10-20
Audi A6 Avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerekomenduoju pirkti jei neturite atliekamu 2000 euru 2,4 Priekine vaziuokle visa,kaladeles stabdziu, katalizatoriu, lemda, zvakes, laidus i zvakes, dar karta stabilizatorius kurie laike tik 5 menesius, dar karta vaziuokles puse pakeiciau po 8 menesiu. Ir dar visokiu nieknekeliu vazinejimo.
Pilnas atsiliepimas...
Liudas | 2009-06-07
Tai automobilis su maloniu interjeru, daug irangos ir su galvos skausmu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai gana galingas automobilis su 2.8 litro varikliu, su geru interjeru. Viduje jauciama kokybe, plastikas malonus liesti. 4x4 sistema juntamai veikia ant sniego ar slapdribos. Saugus ir erdvus automobilis.
Daug ivairiu patikimumo problemu, daug ivairiu girgzdesiu, kokiu neturetu buti tokios klases automobilyje.
Neabejotinai tai vienas savo klases lyderiu, turintis viska ko reikia tokio automobilio pirkejui - isvaizda, stiliu, ivaizdi, gera interjera, pribumbasus ir pan., taciau tai vistiek nera toks geras, kad sekanti pirktum vel A6. Pirkdamas si automobili dairiausi dar ir i BMW 5 serija. BMW lenkia Audi labai precizisku valdymu, o audi manau yra komfortiskesnis. Taciau pasirinkau Audi, nes manau is Audi galima gauti daugiau uz ta pacia suma, Audi interjeras taip pat yra malonesnis ir jaukesnis, ne toks spartietiskas kaip BMW, 4x4 sistema. Taigi pasirinkau A6 su visais varomaisiai ratais. Automobilis turi dideli stoglangi, Triptronic, odines sedynes, vairuotojo sedyne su atmintimi, uzlenkiamus veidrodeliu, ksenoninius zibintus, sildomas sedynes ir t.t. Zodziu yra viskas ko reikia. Taciau pavazinejes su siuo automobiliu kokius 9 menesius, pradedu galvoti, kad pasirinkau netinkama automobili. Na reikia buti teisingai - automobilis gerai vaziuoja, yra dinamiskas, interjeras geros kokybes, taciau jis turi iproti erzinti. Nors tai ir smulkus dalykai, taciau ju gana daug. Is tokio nepigaus automobilio norisi daugiau. Automobilis megsta leisti ivairius nemalonius garsus - is pakabos nuolat kazkas sklinda, o remontuoti tenka daznai, girgzdejima galima rasti ir po kazkur po panele, ir stogo srityje, ir prie galiniu sedyniu. A6 galetu tureti ir automatini zibintu ijungima/isjungima. Turejau problemu su variklio darbu, staiga buvo prapuoles akseleratoriaus darbas (buvo sugedes elektroninis akseleratoriaus sensorius). Puodeliu laikikliai yra beveik beverciai. Automoilis nera labai stabilus astriuose posukiuose - tai ne visiems pastebima, taciau pries tai teko vazineti nemazai su kupe automobiliais, todel man tai gerai jauciama. Siaip jau tai yra detales, taciau i detales as labai kreipiu demesi.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 8080A4A4A4A4A4
90    
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3 RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
    RS Q8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2   
  Sportiniai    R8R8
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt