Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus ir kokybiškas interjeras
- Lengva naudotis MMI sistema
TRŪKUMAI
- Valdymas negali prilygti 5 serijos BMW
- V6 variklio galios trūkumas prie aukštų apsukų
- Kietos sėdynės
"Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai"
Audi A6 suprojektuotas Walter de'Silva tapo ilgesnis (492 cm) ir gerokai solidesnis automobilis. Išorėje labiausiai į akis krenta didelės priekinės trapecijos formos radiatoriaus grotelės, pailgi galiniai žibintai. Automobilis buvo gaminamas ir universalo kėbulu ir su nuolatine "Quattro" visų varomųjų ratų sistema. Viduje – naujo dizaino prietaisų skydelis, kuris diktuoja naują madą, todėl yra sutinkamas ir kituose Audi modeliuose - A4 ir A5. Naudojamos medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Spalvotame ekrane rasite MMI (Multi Media Interface) sistemą, kurios pagalba galima valdyti įvairias sistemas - nuo garso sistemos nustatymų, navigacijos ir klimato kontrolės iki pakabos nustatymų. Panaši sistema pirmakart buvo pristatyta BMW 7 serijos automobilyje, o šiandien bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose. Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai. Automobilis gali būti komolektuojamas su Multitronic automatine pavarų dėže, taip pat 6 greičių Tiptronic mechanine pavarų dėže. Gaminama ir puiki Audi A6 allroad quattro versija su visų varomųjų ratų "Quattro" sistema ir 2.7 L, 3.0 L dyzeliniais arba 3.2 L, 4.2 L benzininiais varikliais. Audi A6 ir A6 Allroad kėbulas yra beveik identiškas, didžiausi skirtumai - oru valdoma pakaba, kuri gali paaukštinti automobilio prošvaisą iki 60 mm, didesni ratai, nedažyti buferiai suteikiantys išskirtinę išvaizdą. Audi visų varomųjų ratų "Quattro" sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms. Beje, Audi A6 allroad quattro modelis daugumoje rinkų kainuoja labai panašiai kaip didysis Audi visureigis Q7. 2005 metais naujasis Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą. Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: VK | 2016-01-30 |
Audi A6 2,7TDI |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
L. gera garso izoliacija, maloni vairuoti, puiki salono surinkimo ir medžiagų kokybė, minkštas automobilis.
Prasta standartinė BOSE garso aparatūra, varikliai jautrūs tepalų kokybei, sėdynės patogios, bet ne geresnės nei Volvo s60, s80, per daug populiari tarp lietuvių :)
|
Pagaminimo metai: 2011
Variklio darbinis tūris, l: 2,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Puikus vidutinės klasės automobilis. Nors interjeras nuo 2004 m. jau šiandien atrodo kiek senstelėjęs, bet labai kokybiškas ir malonus akiai. Kažkas per vidurį tarp konservatyvaus MB E klasės ir minimalistinio BMW 5 klasės. Mygtukai patogiai išdėlioti, kokybiški, gražus rausvas apšvietimas, salone jokių užuominų į prancūziškas ar korėjietiškas plastmases. Salone l .gera garso izoliacija. Vairo stiprintuvas pastebimai geresnis, lyginant su senesnėmis audi C6 ir B7. Automatinė pavarų dėžė veikia daug geriau lygiant su senesnėmi C6. Nėra jokio uždelsimo prie betkurių apsukų. Paspaudei ir rauna į priekį. C6 būdavo nuspaudus pedalą 1 s. toks uždelsimas, ir tada šoka į priekį, tai ant lenkimo, toks nelabai malonus veikimas. |
Variklis |
Variklis 2,7 TDI yra sukamas grandinės (keičiama kas apie 250 t. km.) ir turi 140 kw, 190AG Šis variklis savo konstrukcija ir ekploatacijos kaštais yra labai panašus į 3.0 TDI. Pagrindiniai skirtumas paprastam vartotojuj: - 2.7 TDI šiek tiek ekonomiškesnis, apie 1,5 l. - 2 l. 100 km. lyginant su 3,0 TDI, - 2.7 TDI versijoje automobilis gali būti quatro arba priekiniais varomais, tuo tarpu 3,0TDI tik quatro būna. 2,7 TDI lengvai čipuojasi iki saugių 176 kw, ir 230AG, tai yra gaunate tą patį ką turi 3.0TDI versija. Pačipavus dar kuro sąnaudos sumažėja iki max. 2 l./100km. 2.7 TDI yra optimalus galios santykis tokio svario mašinai, jei nesate lenktyninkas. Prie sankryžos su už bmw sėdinčiu jaunuoliu nepalenktyniausi, bet čia pagal kiekvieno supratimą ta galia. Su šiuo V6 varikliu, kitaip nei audinės su 2.0TDI (125 kw, arba 103 kw) neturėsi bėdų lenkime net ir prie didesnių apsukų. Pvz. 160 km./h važiuojant autostradoje į kalną ir nuspaudus pedalą iki galo, automobilis maloniai šauna į pirekį ir "renka" kilometrus. Dažniau pasitaikančios bėdos pas nuvaikytus variantus: - nesandarūs Piezo purkštukai, kurie nėra tvarkomi, tik keičiami. Yra 6 purkštukai, vienas naujas kainuoja apie 300 eur. Purkštukų tarnavimo laikas apie 200 t. km. , todėl prieš perkant būtina pasidaryti detalią diagnistiką. - šalto variklio užvedimo metu subarškančios grandinės - ženklas, kad gali reikėti keisti vieną iš kelių grandinės įtempėjų arba visą grandinę. Labai nepigūs darbai. Čia ne dirželio keitimas. Priklausomai nuo įtempėjo, gali reikėti ir išsikelti variklį. Prižiūrėti varikliai tarnauja ilgai ir yra patvarūs. Labai svarbu naudoti gamintojo nurodytą sintetinę alyvą, o ne per Petrą gautą turguje analogišką, tik pigesnę. Taip, važiuosite ir su analogiška, tik |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
3 m. ekploatuojant nebuvo jokių rimtų gedimų, neskaitant einamųjų darbų: tepalai, kaladėls, filtrai, perdegusios lemputės. Nuvertėjimas kaip visų audi, MB, BMW mažesnis nei prancūzų, italų ir japonų. |
Patarimai perkančiajam |
1. Būtina atlikti detalią diagnostiką (ne klaidų nuskaitymą) ir atlikti patikrą autoservise. 2. Turėti eurų rezervą ekploatacijai. 3. Nepirkti pigiausių variantų, nes kaip taisyklė senesnių metų jos būna daug mačiusios gyvenime ir tai vėliau atsiliepia. Tada skaityti 2 punktą. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 134)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis