Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus ir kokybiškas interjeras
- Lengva naudotis MMI sistema
TRŪKUMAI
- Valdymas negali prilygti 5 serijos BMW
- V6 variklio galios trūkumas prie aukštų apsukų
- Kietos sėdynės
"Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai"
Audi A6 suprojektuotas Walter de'Silva tapo ilgesnis (492 cm) ir gerokai solidesnis automobilis. Išorėje labiausiai į akis krenta didelės priekinės trapecijos formos radiatoriaus grotelės, pailgi galiniai žibintai. Automobilis buvo gaminamas ir universalo kėbulu ir su nuolatine "Quattro" visų varomųjų ratų sistema. Viduje – naujo dizaino prietaisų skydelis, kuris diktuoja naują madą, todėl yra sutinkamas ir kituose Audi modeliuose - A4 ir A5. Naudojamos medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Spalvotame ekrane rasite MMI (Multi Media Interface) sistemą, kurios pagalba galima valdyti įvairias sistemas - nuo garso sistemos nustatymų, navigacijos ir klimato kontrolės iki pakabos nustatymų. Panaši sistema pirmakart buvo pristatyta BMW 7 serijos automobilyje, o šiandien bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose. Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai. Automobilis gali būti komolektuojamas su Multitronic automatine pavarų dėže, taip pat 6 greičių Tiptronic mechanine pavarų dėže. Gaminama ir puiki Audi A6 allroad quattro versija su visų varomųjų ratų "Quattro" sistema ir 2.7 L, 3.0 L dyzeliniais arba 3.2 L, 4.2 L benzininiais varikliais. Audi A6 ir A6 Allroad kėbulas yra beveik identiškas, didžiausi skirtumai - oru valdoma pakaba, kuri gali paaukštinti automobilio prošvaisą iki 60 mm, didesni ratai, nedažyti buferiai suteikiantys išskirtinę išvaizdą. Audi visų varomųjų ratų "Quattro" sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms. Beje, Audi A6 allroad quattro modelis daugumoje rinkų kainuoja labai panašiai kaip didysis Audi visureigis Q7. 2005 metais naujasis Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą. Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: A | 2016-11-10 |
A6 C6 2.4 2004 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Erdvus, komfortiškas, kokybiškai surinktas
2.4 varikliui trūksta šiek tiek galios, kietoka važiuoklė.
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 11,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 13,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Puikus vidutinės klasės automobilis. Parsivariau iš Vokietijos. Lietuvoje važinėju apie tris metus. Medžiagų surinkimo kokybė puiki, niekas nebarška, plastmasės nenusitrina greitai. Pirkau mechaninę, kadangi kaip žinia ne visos vokiečių automatinės dėžės yra nusisekusios, tai dėl ateities išlaidų pasirinkau paprastesnį variantą. Kadangi pats motoras silpnesnis, todėl ir pasirinkimas su geresne komplektacija ribotesnis buvo. Automobilis šiek tiek kiečiau važiuoja nei šios serijos C5 modelis. Salonas. Salono ergonomika puiku, visas valdymas išdėstytas į vairuotojo pusę. Gale vietos gausu, bagažinė taip pat erdvi. Kėbulas. Kadangi automobiliui jau 12 metų ties arkomis ir slenksčiu yra rudžių. Tas natūralu. Prie bagažinės taip pat pradėjo keltis dažai. Dėl lempų būna problemų. Priekinės lempos pre-facelift modelyje (jeigu xenon) prastai šviečia. Išdegęs reflektorius būna, facelift modelyje geriau šviečia. Facelift modelis turi ilgas šviesas, prefacelift - neturi (tik plačios šviesos). Galinės sedano lempos mėgsta suaižėti stiklas ir po to suskilinėja. Šiaip automobiliu esu patenkintas, kadangi jis yra komfortabilus ir ganėtinai patikimas. Asmeniškai, mano modelyje yra navigacija (su spalvotu ekranu), parkavimo kontrolė, autopilotas, multifunkcinis vairas, xenon, kablys atlenkiamas, rekaro sėdynės šildomos su stalčiukais, led kojų bei po veidrodėliais apšvietimas, klimato kontrolė, bluetooth laisvų rankų įranga. Kaip 2.4 variklio variante gana nebloga komplektacija. Su skurdinesnėmis komplektacijomis dažniausiai būna 2.4 benzininiai ir 2.0tdi variantai. P.s Benzininiai variantai dažniausiai būna su mažesnėm ir realiom ridom nei dyzeliniai auto. |
Variklis |
Šį variklį pasirinkau ne be reikalo - galima statyti dujas. Yra du varikliai į kuriuos galima statyti šiame modelyje dujas: 2.4 ir 4.2. Šie variantai yra ne FSI, todėl pigiau kainuoja dujų įstatymas ir efektyviau naudoja dujos (nevartoja papildomai benzino darbinėje temperatūroje). Su šiuo varikliu būna ir quattro versijų, tačiau tai yra retenybė. Internete sklando kalbų, kad problemos būna dažniausiai su grandine. Pas mane viskas tvarkoje. Visų šių 2.4 variklių bėda - valgo tepalą. Ne pastoviai, tačiau į autostradą išvažiavus reguliariai važinėjant 1L tepalo (5w30) 10 000 km supilsite. Tai manau yra normalu. Galia. Dėl galios dvejopa nuomonė. Jis taip nevažiuoja kaip 3.0tdi, tačiau asmeniškai galios užtenka, nors žiemą su priekiu varomu dažnai ant šlapios dangos sukasi ratai. Galėtų šis motoras šiek tiek galingesnis būti, kadangi mašina yra sunki (apie 1,6tonos). Reikia prie to priprasti. Mieste ir užmiestyje užtenka. Dar vienas pliusas - šis motoras turi malonų garsą. Realiai visi C6 serijos benzininiai motorai turi malonų garsą. Sąnaudos. Benzino mieste valgo apie 15 litrų, o užmiestyje apie 10. Kalba eina apie Vilnių. Galios ir sąnaudų santykis nėra tenkinantis. Šiuo atveju įstačius dujas mieste sąnaudos gaunasi 16 litrų, o užmiestyje 11 (panašios sąnaudos išliks net 160kmh spaudžiant). Taigi sąnaudos su dujomis gaunasi mašesnės nei 3.0tdi ar 2.7tdi. Kažkas panašaus kaip 2.0tdi. P.s žiemą variklis užšyla greičiau, nei dyzelinis. Pilti kokybiškus tepalus. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Iš Vokietijos atkeliavo su ~189 000 km. Dabar 250 000 km. Keičiau priekinį rato guolį (nuo gamyklos nekeistas). 130 bendra suma. Variklio žvakes keičiau tik nusipirkęs (6 vnt.). Važiuoklė yra daugiasvirtė, dėl to ją reikia stebėti, tačiau apart granatos gumos keitimo ir amortizatoriaus gumos keitimo nieko nekeičiau. Remonto esu turėjęs su dujomis, reguliavimai ir t.t, tačiau bendrai paėmus į dujų remontą investavau per šį laikotarpį tik 15 eurų. Kaip ir daugelis Audi ir BMW, ši auto gana lėtai nuvertėja. |
Patarimai perkančiajam |
Pradžioje siūlyčiau pasirinkti kokio motoro norėsite ir pasverti ateities kaštus. Benzininiam variklyje nėra tokių brangių purkštukų kaip dyzeliniame, taip pat turbokompresorius tik dyzeliniame variante bus. Ar mokėsite šiek tiek daugiau už kurą, tačiau išvengsite problemų su turbokompresoriumi, purkštukais, pdf ir t.t Kita vertus turėsite resursą chiptuningui. Bet kokiua tveju tikrinti servise. Žiūrint modelį su šiuo varikliu reikėtų atkreipti dėmesį į grandinės darbą ir jeigu yra dujų įranga patikrinti ją taip pat. Nusipirkus auto dar papildomą sumą pasilikti padangoms, tepalams ar kokios nenumatytos išlaidoms su remontu, nes remonto kainos yra ne pačios pigiausios. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 66)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis