Markės
64 iš 1622
Audi A6 2004 - 2011
Audi A6, 2004 - 2011
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.64% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 20
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 95% Ne 5%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Puikus ir kokybiškas interjeras
  • Lengva naudotis MMI sistema
TRŪKUMAI
  • Valdymas negali prilygti 5 serijos BMW
  • V6 variklio galios trūkumas prie aukštų apsukų
  • Kietos sėdynės
"Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai"
Naujas Audi A6 suprojektuotas Walter de'Silva tapo ilgesnis (492 cm) ir nors yra evoliucinis modelis, gerokai pasikeitė – labiausiai į akis krenta didelės priekinės trapecinės formos radiatoriaus grotelės, nauji pailgi galiniai žibintai. Automobilis gaminamas ir universalo kėbulu, be to ir su nuolatine quattro visų varomųjų ratų sistema. Viduje – visiškai naujo tipo prietaisų skydelis, kuris diktuoja naują madą, todėl yra sutinkamas ir naujesniuose A4 ir A5 modeliuose, o medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Spalvotame ekrane surasite MMI (Multi Media Interface) sistemą, kurios pagalba galima valdyti įvairias sistemas - nuo garso sistemos nustatymų, palydovinės navigacijos ir klimato kontrolės iki pakabos konfigūracijos. Panaši sistema pirmakart buvo pristatyta BMW 7 serijos automobilyje, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs aukštesnės klasės automobiliuose. Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai. Automobilis gali būti komolektuojamas su Multitronic automatine pavarų dėže, taip pat 6 greičių Tiptronic mechanine pavarų dėže. Gaminama ir puiki Audi A6 allroad quattro versija su tik visų varomųjų ratų quattro sistema ir 2.7 L, 3.0 L dyzeliniais arba 3.2 L, 4.2 L benzininiais varikliais. A6 ir A6 Allroad automobilių galinės dalys yra beveik identiškos, didžiausi skirtumai - pažangi oru valdoma pakaba (kuri gali paaukštinti automobilio prošvaisą iki 60 mm), didesni ratai su grubesnėmis padangomis, nedažyti buferiai suteikiantys išskirtinę išvaizdą. Audi visų varomųjų ratų quattro sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms. Beje, Audi A6 allroad quattro modelis daugumoje rinkų kainuoja labai panašiai kaip visureigis Q7. 2005 metais naujasis Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą. Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tokią Audi vairuoja Holivudo aktorė Sandra Bullock:
 
 
 
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-02-02
Geras auto
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
komfortas, surinkimo kokybė, sanaudos,
variklis 2,0tfsi dirba kaip dyzelis nors salone nesijaučia to silpna vieta grandine
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Tai va šį gražuoli 2006m. turiu jau puse metų ir nusiskundimu neturiu stovi ant kelio labai gerai, galbūt tik tas minusas, kad ne mūsų keliams nes geležekų 100km/h netaip malonu per duobes, bet trasoj pats kaifas nei nugara pavargsta nei kelione prailgėja kaip su pasatu :D, prieš perkant būtinai tikrinti servise ypač su 2,0tfsi varikliais, kaip ir audi teigė pirmi sie 2,0 tfsi varikliai nebuvo geri, turi problemų su grandine nors ir diržas eina, man teko keisti palikau 300eur bet grandine dėjau su akcija is moller auto kažkaip užtaikiau už 150eur pajimt ir meistrai keitė 150eur dar, ir žiūrėt važiuokle girgždesiu ir viso kito nes aptarnavimai irgi kaina, dar priekinis megsta akmenukus gaudyt bet akiai sunkiai pastebimos duobutes lieka, o taip vien pliusai like komfortas dizainas trauka
Patarimai perkančiajam
tikrint servise nepirkt lavono
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90    
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3 RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
    RS Q8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2   
  Sportiniai    R8R8
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt