Markės
88 iš 1912
Audi A8, (D3) 2002 - 2010
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.79% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 8
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Itin komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Vis dar trūksta premium klasės įvaizdžio
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galingiausia versija turi raumeningą W12 (tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai) benzininį variklį ir 4.2 L turbodyzelinį V8 variklį su 326 AG galia"
Antros kartos Audi A8 buvo gaminamas su dviem kėbulo variantais - standartiniu ir 127 mm prailgintu A8L. 2005 metais A8 buvo atnaujintas – įgavo dideles per visą priekį einančias radiatoriaus groteles įkvėptas koncepcinio Nuvolari quattro modelio. Galingiausia versija turi retą W12 tipo variklį - tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai. Galingiausias dyzelinis buvo 4.2 L V8 variklis su 326 AG galia. Tai buvo galingiausias kada nors sukurtas Audi dyzelinis variklis iki pasirodant 6.0 L V12 TDI varikliui Audi Q7 modelyje. Šis variklis turi du turbokompresorius ir tarpinius aušintuvus (intercooler) vėsinančius atskirai kiekvieną keturių cilindrų bloką. Puikus valdymas, paklusnumas posūkiuose, interjero erdvumas ir komfortas – šios savybės yra būdingos ir šiam Audi modeliui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Audi A8 versija turi galingą, bet kompaktišką W12 variklį - tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai. Šis 6 litrų 12 cilindrų benzininis variklis savo gabaritais yra net mažesnis už 4.2 litro V8 agregatą. Kad būtų lengviau suprasti:



Pats variklis atrodo taip:


Audi A8 turėjo 4.2 L turbodyzelinį V8 variklį su 326 AG galia, kuris buvo galingiausias kada nors sukurtas Audi dyzelinis variklis iki pasirodant 6.0 L V12 TDI varikliui Audi Q7 modelyje.

Tokią Audi vairavo Holivudo aktorius Jude Law ir krepšininkas Lamar Odom:


Jude Law


Lamar Odom
Patalpino: vairuotojas | 2012-08-05
Tikro Vairuotojo Automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dizainas,komfortas,valdymas,ekonomija,prestizas-juk tai A8
Islaikymas-juk tai A8 =)
Bendras automobilio aprašas
Audi A8-vien tik tai jau viska pasako apie automobili. Tai aukstos klases auto,tai ir vairavimas sio automobilio nera eilinis.Atsisedi pirma karta ir nesinori islipti.Mano A8 yra 3.0 tdi quattro 233Ag ir turiu pasakyti kad to pilnai uztenka,traukos uztenka ir trukumo nesijaucia.kalbant apie komforta,tai yra super-masina minksta ir nejaucia kelio nelygumu net nustacius waziuokle ant zemiausios padeties.pakelus iki COMFORT lygio masina tiesiog plaukia keliu.Valdymas yra ispudingas,net ir esanti tokiu gabaritu twirtai stovi ant kelio ir nelinguoja i sonus net darant staigesnius posukius,paspaudus gaza is karto soka i prieki ir nesijaucia kad tai didelis automobilis.V6 tdi variklis yra gan ekonomiskas,misto salygom telpu i 10l ir tikrai nesu ramaus budo vairuotojas.beje,variklio darbas,kaip dyzelio,tikrai malonus ausiai.salonas irgi paliko ispudi-yra labai erdvus.priekine konsole dailiai isdirbta,visi valdymo mygtukai isdestyti aiskiai ir patogiai,nustatymai lengvai kontroliuojami ir nera sudetingi.wiskas pilnai automatizuota,net ir vairo padetis valdoma elektra.patarciau ieskoti su kreminia oda,daug jaukiau salone.beje,visos apdailos detales yra kokybiskos,niekas nebarska ir jauciasi tikra prabanga.
Variklis
kaip jau ir minejau,3.0l tdi pilnai pakanka,pats nustebau kai pirma syki pravaziawau.nustacius sport padeti variklis dirba astriau ir laiko aukstesnes apsukas,paspaudus gaza ilgai nemasto ir soka i prieki.V6 "murkia" graziai,bet girdisi tik pradejus waziuoti is wietos,veliau garsas dingsta ir gali megautis tyliu ir maloniu waziawimu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
va cia prasideda skaudzioji dalis... automobilio islaikymas tikrai yra brangus,todel nesugalvokit jo pirkti is paskutiniuju pinigu! kaip pvz galiu duoti eilini servisa-kuro filtras 36lt,oro filtras 98lt,tepalo filtras 206lt plius tepalo 8.3 litro ir visko pakeitimas.Vaziukles dalys taip pat brangios-viskas mazdaug trigubai brangiau nei butu A4 ar A6.devetas amortizatorius minimum 1000lt,del naujo nezinau,bet net nenoriu suzinot .Taip pat elektronika-kadangi viskas valdoma elektra,tai auto turi daug ivairiu kompiuteriu ir kontroleriu,kiekvienas is ju kainuoja didelius pinigus.jei jau nusiteikiat pirkti toki automobili,tai turekit atsideja i sona bent jau 2000lt kad galetumet pasalint netiketus gedimus.Pries perkant patarciau rimtai apgalvoti ar jusu finansai gali tai leisti.Kadangi tai dar nera lb senas modelis ir tokias masinas perka ne jaunimas,tai dazniausia jos buna gan geros bukles,bet patikrinkit automobili nuo A iki Z,net smulkiausias detales,nes kaip minejau,po to gali stipriai trenkti per kisene,ir butinai nusiwarykit pas specialistus,nepagailekit pinigu ir nusiwarykit i Audi centra
Patarimai perkančiajam
netaupykit automobilio apziurai perkant! Po to tiesiog megaukites =)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 141)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt