Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas ir erdvus interjeras
- Puikios valdymo savybės
- Dinamiški varikliai
TRŪKUMAI
- Prastos pravažumo savybės
- Itin neįdomus dizainas
- Neitin didelė bagažinė
"Kelyje visureigis yra be galo komfortiškas, nelygumai puikiai sugeriami, posūkiai įveikiami stabiliai, vairo mechanizmas veikia nuspėjamai, garso izoliacija tiesiog pagirtina"
Ilgai gamintas ir didelės sėkmės susilaukęs Audi Q7 pagaliau sulaukė savo įpėdinio. Automobilis gaminamas ant naujos MLB-evo architektūros skirtos dideliems VW kompanijoms modeliams tokiems kaip Bentley Bentayga, naujiems Porsche Cayenne ir VW Touareg. Šios platformos privalumas yra ženkliai sumažintas Q7 ir kitų būsimų modelių svoris. Naujas visureigis dizaino požiūriu pasikeitė nedaug – išlaikė buvusią formą ir kaip įprasta visiems naujiems VW modeliams tapo kampuotesnis su gausybe aštrių linijų. Naują "rūbą" sunku pavadinti patraukliu, greičiau dizaineriai „įsipaišė“ į naujuosius kompanijos dizaino rėmus. Viduje Audi Q7 dvelkia kokybe – čia naudojamos tik geros medžiagos, visur pastebimi metalo ar medžio intarpai. Tačiau pats panelės dizainas vėlgi yra itin panašus į neseniai pasirodžiusio VW Passat modelio, durelių dizainas taip pat primena senesniojo Passat arba Audi A7 sprendimus. Tai nesuteikia reikiamo išskirtinumo tokiam pakankamai išskirtiniam automobiliui. Kelyje visureigis yra be galo komfortiškas, nelygumai puikiai sugeriami, posūkiai įveikiami stabiliai, vairo mechanizmas veikia nuspėjamai, garso izoliacija tiesiog pagirtina. Tai yra tos sritys kuriose atsiskleidžia geriausios Audi Q7 savybės. Visureigis komplektuojamas su įvairiais varikliais, kurie paskirsto galią santykiu 40/60 priekiniams ir galiniams ratams, tačiau esant poreikiui galiniams ratams gali būti suteikiama iki 85% galios. Visureigio bagažo skyrius siekia 295 litrus, o elektronikos pagalba nulenkus galines sėdynes pasiekia 770 l. Nors automobilis lyginant su pirmtaku netapo didesnis, tačiau interjero erdvė padidėjo. Tad bent jau 5 aukštiems suaugusiems ir jų bagažui vietos tikrai užteks.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-07-05 |
Rašau apžvalgą apie pirmuosius Audi Q 7 įspūdžius |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Viskas parašyta atsiliepime
Viskas parašyta atsiliepime
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Prieš tai man priklausę automobiliai (mažėjančia tvarka): Lexus RX 350, Subaru Outback, Mazda 3. Žinoma, lyginsiu su Lexus (automobilis yra super, be priekaištų!). 1. Pirkimas. Ilgą laiką nesėkmingai bandant parduoti Lexus tapo aišku, kad vienintelė galimybė įsigyti naują automobilį, atsikratyti seno automobilio, bet kokia kaina. Kadangi mano šeima yra didelė, man reikėjo tik 7 vietų automobilio. Rinkausi tarp Q7, Mercedes GL ir Lexus GX 460 (XC90 žiūrinėjau, bet, kaip ir daugelį, išgąsdino 2 litrų variklis). Taip pat akies krašteliu žiūrinėjau ir į Acura MDX, bet tai juk Honda, o ne premium klasė, tik šiaip geras automobilis. Mercedes atrodė „Old school‘as“, palyginti su Audi, Lexus traukė šiek tiek mažesnė kaina, bet į pigesnį automobilį keisti nenorėjau, nes teikiau pirmenybę pranašumui ir universalumui. Taigi, nusipirkau Q7 verslo linijos komplektacijos, 7 vietų 3l TDI, PTS 249 AG (benzino tuo metu nebuvo 7 vietų, bet galbūt, jei būtų nereikėję septynviečio, būčiau ėmęs benziną). 2. Išorė. Mano automobilio žibintai yra LED - atrodo gerai, formuoja įdomią šiuolaikinę priekinės dalies išvaizdą! Didelės radiatoriaus grotelės lyg ir madoj paskutiniu metu. Bet iš galo ir kampu iš galo - dizainas atrodo šiek tiek prieštaringas, sunkus, automobilis atrodo nepatogus, kaip močiutės rankinukas. Begiojančių į šonus galinių posūkių technologija tikrai įdomi, bet ar patogi žmonėms važiuojantiems iš galo, ypač kai mokinukai pradeda važiuoti, nesąmoningai pasekliaudami lempomis? Nemanau. 3. Komplektacija ir įspūdžiai. Yra viskas, išskyrus pasisukančią galinę pakabą, eismo pagalbininką važiuojant kamštyje, panoraminį stogą (Lexus‘e beveik naudojau), automatinį parkavimą ir dar kažko. Virtualus kokpitas, be abejo, sukuria efektingą įspūdį - tai neginčijama! Mano nuomone, 12 colių ekranas išlendantis prieš akis, tai tarsi iš lėktuvo kabinos žemės paviršiaus (jūs įdėjote SIM kortelę ir kažkaip įkeliate Google Earth), skrendi virš žemės, kaip nusidėjėlis! Bet galėtų būti daugiau programinių galimybių pakeisti prietaisų išvaizdą. Pavyzdžiui, neįmanoma iš spidometro pašalinti skaitmeninio greičio indikatoriaus, neįmanoma pakeisti įrenginių spalvos ir pan. kas yra praktiška: interjero apšvietimo paketas: galima pakeisti apšvietimo spalvą tiek priekyje, tiek atgale + spalvą ir palydimojo apšvietimo intensyvumą (tai yra virš durų rankenų iš vidaus) - eismo kamštyje tai pralinksmina ir sukuria gerą nuotaiką. Netgi galima pritaikyti bet kokią spalvą! Aš rekomenduoju! Interjeras yra labai aukštos kokybės, blizgantis su poliruotu, riešutų spalvos laku, atrodo gražiai. Viršutinės lubos ir statramščiai yra juodi, tai yra praktiška, ir vizualiai prplėčia erdvę. Sėdynės yra tamsiai pilkos „valcon“ oda su vėdinimu ir masažu (vis dar patinka ši funkcija, bet jaučiu, kad retai ją naudosiu, nes „valcon“ oda buvo tik su masažu, o man to nereikia). Įvairūs reguliavimai, įskaitant juosmens galvos ir nugaros. Bose garso sistema skamba geriau nei Mark Levinson Lexus‘e, viskas skamba puikiai! Žinoma, yra pniaumatinė pakaba su skirtingais vairavimo režimais. Trūkumai: - puodelių laikiklių skersmuo yra labai mažas! Jei nusipirkote limonado kvadratiniame butelyje, jo nepadėsi į puodelio laikiklį! Durų kišenėje jis klibės! Iš tikrųjų nėra kur pasidėti mobiliojo telefono, tik puodelio laikiklyje, ir, jei, pavyzdžiui, turite Samsung Note, jūs jo nepadėsite! O jei porankis buvo išstumtas į priekį, tuomet jūs negalėsite įdėti jokio išmaniojo telefono su dideliu (ar net mažu) ekranu! Pastebėjau, kad peleninės dangtelis sunkiai užsifiksuoja, iš pirmo karto gali nepavykti uždaryti. Gerai, kad aš nerūkau. Taip, ir apskritai už vairo kažkaip visko per daug prikišta, centrinė konsolė yra per didelė, bet galima priprasti. Porankyje yra dvi USB jungtys ir aux-out. Pirštinių skyrius yra mažas, didžiąją dalį užima CD grotuvas. 4. Važiavimas ir praktiškumo klausimai. Garso izoliacija aukšto lygio, ne blogesnė ir ne geresnė už Lexus. Tačiau dyzelis vis tiek girdisi, kol stovite ir muzika neįjungta + taip pat yra mažai pastebimos vibracijos! Gerai įsibėgėja, tačiau jaučiamas automobilio dydis ir svoris. Valdosi gerai, ypač Dinamic režimu - vairas tampa sunkesnis, automobilis nusileidžia iki, jei aš neklystu, apie 16-17 cm tada automobilis dideliu greičiu elgiasi labai užtikrintai! Važiuoklė labai gera ir malonu važiuoti. |
Patarimai perkančiajam |
Apibendrinimas: šis Q 7 yra tinkamas, geras automobilis, daugiausia dėl naujoviškų sprendimų. Patikėkite. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi Q7 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis