Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Fantastiškas dizainas
- Smagus kelyje
- Puikus 1.8 turbo variklis
TRŪKUMAI
- Prastas stabilumas
- Nedaug erdvės gale sėdintiems
- Nedidelė bagažinė
"Automobilio dizainas nubrėžė gaires būsimiems modeliams ir ne tik Audi"
Audi TT yra sportinis automobilis gamintas su 2+2 kupė ir kabrioleto aliumininiais kėbulais ant Volkswagen grupės PQ34 platformos, kurią taip pat naudojo Volkswagen Golf Mk4, Skoda Octavia ir kiti. Iš pradžių pristatytas kaip koncepcinis modelis jis susilaukė didelio dėmesio ir buvo išleistas į serijinę gamybą. Audi TT dizainas tikrai vertas dėmesio – futuristinės taisyklingos linijos darniai persipina tarpusavyje. Tai vadinamas „industrinis dizainas“. Šio automobilio dizainas nubrėžė gaires būsimiems modeliams ir ne tik Audi. Audi TT varikliai yra skersai montuojami ir varomi priekiniai arba visi ratai ("Quattro" sistema). Iš pradžių TT gamintas su 1.8 L turbo keturių cilindrų 20 vožtuvų varikliu su 180 AG arba 225 AG galia, vėliau buvo pristatytas ir 250 AG 3.2 L VR6 variantas. Turėjo Audi TT ir problemų – pirmieji modeliai buvo labai nestabilūs važiuojant dideliais greičiais, todėl daug automobilių buvo atšaukti. Buvo įdiegta elektroninė stabilumo programa, sumontuotas galinis spoileris, patobulinta pakaba. Tarp automėgėjų TT užsitarnavo kaip išskirtinio dizaino automobilis su puikiai suprojektuotu interjeru, galingais varikliais ir palyginto nemaža bagažine (kupė versija). Neigiami aspektai - labai ankšta užpakalinė sėdynė, šoninio palaikymo trūkumas priekinėse sėdynėse ir kai kurie smulkūs gedimai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pavadinimas TT yra kildinamas iš senokai D.Britanijoje vykusių motociklų varžybų vadinamų „Isle of Man TT (Tourist Trophy)“. Šiose varžybose 1911 metais pradėjo dalyvauti ir Audi kompanija, kuri tuomet vadinosi NSU.
Taip pat TT reiškia „Technology & Tradition“ (Technologijos ir Tradicijos).
Šis modelis buvo pradėtas gaminti identiško dizaino kaip koncepcinis automobilis:
Audi TT modelis garsėjo nestabilumu pasiekus ir viršijus 180 km/h greitį, todėl visiems TT buvo integruota elektroninė stabilumo sistema ESP, suprojektuotas nedidelis galinis spoileris ir atlikti kai kurie pakabos patobulinimai.
Audi TT Šiaurės Amerikos 2000 metų rinkimuose užėmė garbingą antrą vietą, nusileidusi tik Ford Focus automobiliui.
Žurnalas „Car and Driver“ šį automobilį išrinko tarp dešimties geriausių 2000 ir 2001 metais.
Audi TT buvo populiarus žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą žieinių lenktynių seriją Audi TT DTM:
Taip pat TT reiškia „Technology & Tradition“ (Technologijos ir Tradicijos).
Šis modelis buvo pradėtas gaminti identiško dizaino kaip koncepcinis automobilis:
Audi TT modelis garsėjo nestabilumu pasiekus ir viršijus 180 km/h greitį, todėl visiems TT buvo integruota elektroninė stabilumo sistema ESP, suprojektuotas nedidelis galinis spoileris ir atlikti kai kurie pakabos patobulinimai.
Audi TT Šiaurės Amerikos 2000 metų rinkimuose užėmė garbingą antrą vietą, nusileidusi tik Ford Focus automobiliui.
Žurnalas „Car and Driver“ šį automobilį išrinko tarp dešimties geriausių 2000 ir 2001 metais.
Audi TT buvo populiarus žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą žieinių lenktynių seriją Audi TT DTM:
Patalpino: mng | 2009-05-18 |
siek tiek info apie 1.8 ir 3.2. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
iskirtinis dizainas
kieta vaziuokle
|
Bendras automobilio aprašas |
taigi teko aptureti man dvi TT. paskutines atsikraciau pries menesi :) pirmoji buvo 2001 1.8 165kw quattro mechanine. antroji 2005 3.2 184kw DSG automatas. 1.8 pliusai ir minusai: ziauriai smagi kai uzpucia turbina. taciau kol neuzpusta tai masina totaliai lagina! per daug nespaudziant pakankamai nebaisios kuro sanaudos... mieste ~11l, uzmiesti ~8l. taciau jeigu pakyli iki 4000rpm ir daugiau tai mieste iseina ~15-16l. dar manau minusas jog pavaros labai trumpos... galbut iskyrus 6. 3.2 pliusai ir minusai: trauka jau stebina nuo mazu apisukimu... nera turbo lago.DSG labai maloniai dirba... sanaudos nespaudziant mieste ~13l, uzmiesti ~9l. jeigu kylant iki 5000rpm ir daugiau tai apima stresas del sanaudu :) abi versijos tiek 1.8, tiek 3.2 nezmoniskai kietos vaziuokles... dabar man persedus prie audi a3 2.0tdi quattro atrodo kad vazineju su limuzinu :) del vaziuokles tai labai daug kas tinka nuo audi s3. taip pat ir su motoro dalimis... daliu kainos pakankamai nemazos.. |
Variklis |
jeigu perkant si auto tai reikia ziureti ar dirba turbina. 1.8 versijoj.. nes labai daug parduodamu jau su pavargusiom turbinom... 3.2 siek tiek maziau vargo taciau yra tam tikru niuansu.. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
siaip automobilis kaip kompas nusiperki ir jau is karto praranda dali vertes :) |
Patarimai perkančiajam |
tikrinti vaziuokle! tikrinti ar neuzia galinis reduktorius! tikrinti turbina! ziureti ar nedegina tepalo ir nemeta melyno dumelio! pasidaryti diagnostika! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 43)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi TT TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis