Markės
168 iš 1917
Bentley Bentayga, 2015 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)37% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)
Ar rekomenduojuTaip 0% Ne 100%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus komforto ir sportiškų valdymo savybių derinys
  • Salonas puikiai surinktas ir dosniai įrengtas
  • Daug personalizavimo galimybių
  • Dinamiškas
TRŪKUMAI
  • Papildoma įranga gali padvigubinti kainą
  • Didelės eksploatacijos išlaidos
  • Salono detalės pasiskolintos iš pigesnių automobilių
Ten kur Bentayga, ten kuklumui vietos nėra – gamintojas šį automobilį tituluoja kaip patį greičiausią, prabangiausią ir išskirtiniausią visureigį pasaulyje. Ar ištiesų šis automobilis užsitarnauja šiuos skambius titulus lieka klausimas, tačiau neabejotinai Bentayga yra itin svarbus žingsnis markės istorijoje – juk tai pirmasis Bentley visureigis. Automobilis turi įspūdingą W12 variklį, kuris leidžia pasiekti spurtą iki 100 km/h vos per 4,1 sekundės, generuoja 900 Nm sukimo momentą vos prie 1350 apsukų ir leidžia pasiekti didžiausią 301 km/h greitį. Nepamirškite, kad tai yra įmanoma su automobiliu, kuris sveria 2440 kg, yra 5140 mm ilgio, 1742 mm aukščio bei net 2224 mm pločio! Tiesa, viduje didelis visureigis nėra toks erdvus kaip Land Rover Range Rover, ypač sėdintiems ant galinių sėdynių. O ir įspūdingos priekinės panelės linijos jau matytos senesniuose Bentley, tačiau čia jus supa nepaprasta prabanga - ypatingai aukštos kokybės oda, medis ir aliuminis visur kur tik bežiūrėtum. Vairuotojo sėdynės pozicija reguliuojama 22 elektros motoriukais yra tobula, vairo mechanizmas veikia tiksliai, leidžia “jausti” automobilį. Nepaisant to, kad šio automobilio savininkai tikrai nevers automobilio kopinėti po purvus, Bentayga pravažumas nėra blogas – jis prilygsta Porsche Cayenne galimybėms.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Įdomu tai, kad „Bentley Bentayga“ turimos kompiuterinės sistemos programavimui buvo parašyta daugiau nei 100 mln. eilučių.

2018-01-16

Kas turi didžiausius stabdžius pasaulyje?

Kas turi didžiausius stabdžius pasaulyje?
Tai ne „Porsche“, ne „Ferrari“ ir ne „Lamborghini“. Ir netgi ne „Bugatti“, ir ne „Koenigsegg“. Atsakymas į klausimą antraštėje – „Bentley“. Ir tai ne koks sportiškas automobilis, o visureigis „Bentayga“. 

„Bentley Bentayga“ sveria kaip du su puse „Lotus Elise“, tad norint sustoti, reikia šiek tiek pasistengti. Suprasdami, kad naujojo „Bentayga“ vairuotojams šis procesas nėra paprastas, „Bentley“ pasiūlė išeitį.

2018-aisias „Bentley“ pristatė dvi naujoves. Viena – į „Bentayga“ montuojamas V8 variklis. Jis nėra toks įspūdingas kaip W12, o ir šiaip „Bentley“ vizitinė kortelė yra ne kažkokie aštuoncilindriai, o griodziški W12. Tačiau rinka – plati ir britai siekia patenkinti įvairiausius jos poreikius. Juk V8 automobilį padarys kiek pigesnį – žinoma, jo dar neįpirks „Volvo XC90“ savininkai, tačiau „Porsche Cayenne“ turėtojai apie „Bentayga“ svarstyti jau galės.

Nereikėtų galvoti, kad „Bentley Bentayga“ su V8 varikliu tapo dyzeliniu „Nissan Qashqai“. Ne, taip tikrai nenutiko: 550 AG ir 770 Nm kiekvieną kartą prilietus akceleratorių primins, kad jūs sėdite prie vieno greičiausių visureigių pasaulyje vairo, kuris nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,4 sek. (W12 tą padaro kiek greičiau – per 4,0 sek.). 

Įdomus kitas dalykas – jeigu W12 variklį „Bentley“ „pasiskolino“ iš „Audi“, tai naujasis V8 – iš „Porsche“. Vien šis pavadinimas skamba sportiškai.

Tačiau tai nėra pagrindinė naujiena. Net ir su mažesniu varikliu „Bentley Bentayga“ sveria gerokai virš 2 tonų, tad nors ir įsibėgėja greitai, stabdant fizikos dėsniai jaučiami aiškiau nei devintos klasės mokyklos suole. Tokį svorį posūkiuose suvaldyti padeda amortizatorių darbą realiu laiku kontroliuojanti 48 voltų įtampos elektros sistema, o stabdyme „Bentley“ turi kitą pasiūlymą. Tai – 440 mm skersmens stabdžių diskai su 10 cilindrų apkabomis priekyje bei 370 mm skersmens – gale. Tai yra ne tik didžiausi kada nors „Bentley“ į serijinį automobilį montuojami diskai, bet ir didžiausi apskritai visoje automobilių rinkoje. 

Pavertus į colius, jų skersmuo būtų 17 colių. Tai – didesnis skersmuo nei daugelio gatvėje matomų automobilių ratlankių. Tam „Bentley“ irgi pasiruošė – standartinis „Bentayga“ komplektuojamas su 20 colių ratlankiais, o papildomai galima įsigyti ir 22 colių.
 


Bentley modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Reprezentaciniai  ArnageMulsanne 
  Continental Flying SpurFlying SpurFlying Spur
  Kupė   Brooklands Coupe  
  Kabrioletai   Azure  
  Visureigiai    Bentayga
  GT klasės   Continental GTContinental GTContinental GT
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt