Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
- Ekonomiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Nedidelė bagažinė
- Brangokas
"Ar tik ne moterišką auditoriją bando prisivilioti tokia „vyriška“ markė kaip BMW?"
1 serijos BMW daugiau nebegali pasigirti briaunuotu išskirtiniu dizainu – šįkart linijos tapo glotnesnės, švelnesnės, panašesnės į naujuosius 5 ir 6 serijos BMW. Ar tik ne moterišką auditoriją bando prisivilioti tokia „vyriška“ markė kaip BMW? Viduje 1 serijos BMW pasitinka kokybiškesne minkšto plastiko apdaila (bent jau priekinėje salono dalyje) bei tipišku BMW stiliumi. Automobilis turi eilę įrangos būdingos didesniesiems broliams - nukrypimo nuo kelio perspėjimo sistema, adaptyvus autopilotas ir t.t. Tiesa viduje automobilis išliko toks pat ankštas, o bagažinės skyrius neįspūdingas – tik 360 litrų (suskleidus sėdynes padidinamas iki 1200 litrų). Po kapotu slepiasi bazinis 1,6 litro turbo benzininis variklis turintis net 170 AG ir 250 Nm bei komplektuojamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Šios versijos duomenys: 5,6 litro vidutinės degalų sąnaudos, 7,5 sek. pagreitėjimas iki 100 km/h ir 131 g/km CO2 išmetimas. Dyzeliniai varikliai yra: 2.0 litrų turbo agregatai su 143 AG (118d) ir 184 AG (120d) galia ir pats ekonomiškiausias 114 AG (116d). Visgi geriausia įvertinti šį automobilį atsisėdus prie vairo. Puikus balansas tarp sportiškumo ir komforto skirtingai nei 1 kartos automobilyje, puikios savybės kelyje, gerai veikiantis elektrinis vairo stiprintuvas, idealus svorio paskirstymas tarp abiejų ašių (50% priekiui ir 50% galui) – būtent tai kas labiausiai žavi tikrą automobilistą ypač naviguojant vingiuotais miesto „koridoriais“. Pagrindinis automobilio minusas išliko tas pats – tai didelė kaina.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Vokietijos žurnalas „Auto Bild“ ir „Bild am Sonntag“ BMW 1 serijos išrinko konkurso „Golden Steering Wheel“ („Auksinis vairas“) nugalėtoju kompaktinių automobilių segmente.
Buvo gaminama ir sedano versija (F52):
Buvo gaminama ir sedano versija (F52):
2019-09-09 |
Mažiukas išvaizdus ir greitas miesto auto |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas
Brangus
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Maniškis 2013.11 ,vaituoju 3 mėnesius , pirkau su 135’000 km, labai gražus dizainas , mažiukas, bet net 186cm ūgio žmogui vietos sočiai pakanka.maniškis 120D su 135 kw . Įjungus sport arba sport + režimą labai maloniai vairuojasi. Kas važiuoja į dieną 30-40km tai čia Super sportiška ir judri miesto bitė. Net su R17 automobilis komfortiškai rieda. Vienas erzinantis dalykas yra tas, kad kartais vairas labai keistai lyg prilimpa sukant ir reaguoja vos keliom dešimtosiom sekundėm per vėlai . Kas dideliais greičiais (140-200km/h)) pakankamai nervina . Arba čia pas mane tik arba visi modeliai . Antras momentas kad prefacelift dešinės pusės ledai perdega ir reik keist visą galinį žibintą (jei Bi- xenon komplektacijoje). Po 3 mėnesių esu labai patenkintas automobiliu . |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
BMW 1 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis