Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
- Ekonomiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Nedidelė bagažinė
- Brangokas
"Ar tik ne moterišką auditoriją bando prisivilioti tokia „vyriška“ markė kaip BMW?"
1 serijos BMW daugiau nebegali pasigirti briaunuotu išskirtiniu dizainu – šįkart linijos tapo glotnesnės, švelnesnės, panašesnės į naujuosius 5 ir 6 serijos BMW. Ar tik ne moterišką auditoriją bando prisivilioti tokia „vyriška“ markė kaip BMW? Viduje 1 serijos BMW pasitinka kokybiškesne minkšto plastiko apdaila (bent jau priekinėje salono dalyje) bei tipišku BMW stiliumi. Automobilis turi eilę įrangos būdingos didesniesiems broliams - nukrypimo nuo kelio perspėjimo sistema, adaptyvus autopilotas ir t.t. Tiesa viduje automobilis išliko toks pat ankštas, o bagažinės skyrius neįspūdingas – tik 360 litrų (suskleidus sėdynes padidinamas iki 1200 litrų). Po kapotu slepiasi bazinis 1,6 litro turbo benzininis variklis turintis net 170 AG ir 250 Nm bei komplektuojamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Šios versijos duomenys: 5,6 litro vidutinės degalų sąnaudos, 7,5 sek. pagreitėjimas iki 100 km/h ir 131 g/km CO2 išmetimas. Dyzeliniai varikliai yra: 2.0 litrų turbo agregatai su 143 AG (118d) ir 184 AG (120d) galia ir pats ekonomiškiausias 114 AG (116d). Visgi geriausia įvertinti šį automobilį atsisėdus prie vairo. Puikus balansas tarp sportiškumo ir komforto skirtingai nei 1 kartos automobilyje, puikios savybės kelyje, gerai veikiantis elektrinis vairo stiprintuvas, idealus svorio paskirstymas tarp abiejų ašių (50% priekiui ir 50% galui) – būtent tai kas labiausiai žavi tikrą automobilistą ypač naviguojant vingiuotais miesto „koridoriais“. Pagrindinis automobilio minusas išliko tas pats – tai didelė kaina.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Vokietijos žurnalas „Auto Bild“ ir „Bild am Sonntag“ BMW 1 serijos išrinko konkurso „Golden Steering Wheel“ („Auksinis vairas“) nugalėtoju kompaktinių automobilių segmente.
Buvo gaminama ir sedano versija (F52):
Buvo gaminama ir sedano versija (F52):
2012-06-01
Atskleistos BMW 1 serijos sedano detalės Vis didėjantys BMW 3 serijos matmenys buvo pagrindas bambėti šios markės gerbėjams. Netrukus kalbos apmažės - vokiečiai kuria BMW 1 sedaną! Tam, kad įtiktų gerbėjams BMW planuoja sukurti mažesnį, galiniais ratais varomą 1 serijos sedaną - E30 kartos 3 serijos ketverių durų modelio įpėdinį. Naujajam 1 serijos sedanui gamintojas kelia kelis pagrindinius tikslus: jis turi būti lengvas, mažas, varomas galiniais ratais bei būti pajėgus varžytis su būsimuoju naujos kartos „Audi A3“ ir „Mercedes-Benz CLA“. Jis taip pat turėtų padėti BMW pasiekti tikslą iki 2020 m. parduoti 2 milijonus automobilių. Būsimasis modelis bus kuriamas ant platformos, kuri naudojama dabartiniams 3 serijos modeliams. Kompanija naujam modeliui numatė 4 ir 6 cilindrų variklius bei BMW „xDrive“ visų varančiųjų ratų sistemą. Spėjama, kad automobilis prekyboje turėtų pasirodyti 2015 m.
|
BMW 1 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis