Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės dizainas
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Gerai valdomas ir dinamiškas
TRŪKUMAI
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prasta standartinė įranga
BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių. Automobilis turi “Z-axle” tipo daugiasvirtę galinę pakabą, kuri buvo naudota dar BMW Z1 automobilyje. Daugelis variklių yra DOHC, o pats galingiausias 328i turi 2.8 L 6 cilindrų eilėje 24 vožtuvų variklį su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia ir 280 Nm/3950 rpm sukimo momentu. Automobilis greitinasi iki 100km/h per ~7 sekundės ir pasiekia maksimalų 236 km/h greitį. 1995 metais buvo pristatytas hečbekas Compact, kuris turi tokią pačią priekinę dalį kaip ir sedanas, tačiau visa kita skyrėsi, įskaitant interjerą ir galinę daugiasvirtę pakabą. Šis automobilis turi trumpesnę galinę dalį ir yra skirtas konkuruoti su mažesniais Golf klasės atstovais. BMW E36 yra puikiai valdomas automobilis, gan patikimas, turintis nemažai komfortą didinančios įrangos ir galingus variklius, tačiau turi ir trūkumų – ne itin didelė erdvė ant galinių sėdynių ir ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Savo laiku BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių.
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B6 2.8, B3 3.0, B3 3.2, B8 4.0, B8 4.6 modeliai:
Patalpino: Labai laimingas pardavęs BMW | 2012-06-05 |
1.7 TDS bėkit kuo toliau |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Malonus akiai, patogus, gera komplektacija, ne barškutis.
Variklis, aukšto slėgio kuro siurblys bei visa aušinimo sistema.
|
Bendras automobilio aprašas |
Pats automobilis geras, konfortiškas, stabilus kelyje bei tikrai smagus, tačiau variklis tai atsiprašau. Tikriausiai pats prasčiausias iš visų BMW dyzelinių, visiškas išsigimėlis. Nesismulkinsiu, tiesiog tokio nesirinkit. |
Variklis |
Vienas didelis minusas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pakabos tvarkymas nebrangus, bei pati pakaba patvari. Buvo pirktas kitas devėtas kuro siurblys (220lt+darbai 150lt), po žiemos reikėjo keisti tarpines (tarpines 20lt+darbas 80 lt). Aušinimo skystis atrodo tik ir taikosi visas pro kur išbėgt, su laiku tai tampa paranoja. Reikėjo keisti generatoriaus dirželio amortizatoriuką (ar kaip jis ten vadinas). Buvo perdegus variklio galvutės tarpinė (galvutės šlifavimas su restauravimu 500lt + darbas su detalėm 600lt) Generatoriaus ir starterio remontas (300lt + 150 lt) ir t.t. Bendras investicijos į automobilį per metus apie 4000 lt. Tikrai siūlau kitą variantą. |
Patarimai perkančiajam |
Jie tik turit nors menkiausią galimybę, tai nepirkit tokio automobilio!! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis