Markės
189 iš 1912
BMW 3 klasė, (E36) 1990 - 1999
566Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.510% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 66
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Gerai valdomas ir dinamiškas
TRŪKUMAI
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prasta standartinė įranga
BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių. Automobilis turi “Z-axle” tipo daugiasvirtę galinę pakabą, kuri buvo naudota dar BMW Z1 automobilyje. Daugelis variklių yra DOHC, o pats galingiausias 328i turi 2.8 L 6 cilindrų eilėje 24 vožtuvų variklį su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia ir 280 Nm/3950 rpm sukimo momentu. Automobilis greitinasi iki 100km/h per ~7 sekundės ir pasiekia maksimalų 236 km/h greitį. 1995 metais buvo pristatytas hečbekas Compact, kuris turi tokią pačią priekinę dalį kaip ir sedanas, tačiau visa kita skyrėsi, įskaitant interjerą ir galinę daugiasvirtę pakabą. Šis automobilis turi trumpesnę galinę dalį ir yra skirtas konkuruoti su mažesniais Golf klasės atstovais. BMW E36 yra puikiai valdomas automobilis, gan patikimas, turintis nemažai komfortą didinančios įrangos ir galingus variklius, tačiau turi ir trūkumų – ne itin didelė erdvė ant galinių sėdynių ir ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Savo laiku BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių.

Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B6 2.8, B3 3.0, B3 3.2, B8 4.0, B8 4.6 modeliai:


Patalpino: Vistiek myliu BMW | 2012-08-26
BMW 328i coupe, tam kuris neskaičiuoja...
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Manau, jeigu tvarkingas, mylėtas, prižiūrėtas, tai apatinę grafa galima palikt tuščią.
100lt/100km, pas maniskę labai labai daug buvo...
Bendras automobilio aprašas
BMW 328i coupe, pirmasis mano automobilis, kuris greičiausiai įstrigs ilgam mano atmintyje, ir ne iš gerosios pusės... Gražiausios, ir laimingiausios dienos su juo buvo turbūt pirkimo ir pardavimo diena, kadangi vos pradėjus eksplotuoti, viskas išlindo... Šeip automobilis neblogas, stilingas ir populiarus net šiomis dienomis, ypač coupe, įsivaizduoju kas dėjosi 90s, kai jie tik pasirodė prekyboje. Salonas gana pigus, bet viskas savo vietose, pas mane buvo paprastas baltos medžiagos nerekaro, be šildomų sėdynių, manau su rekaro visai kitas reikalas važiuot. Lubos, pradėjo atšokinėt, gal po 3 dienų nuo pirkimo, bet čia visiems e36'tukams būdinga problema. (Abloškių) medžiaga kaip nekeista nepasidavė, ir liko toliau prilipus prie plastiko. Šeip mano atvėju salonas buvo tragiškas, panelė judėjo aukštyn žemyn, kairėn dešinėn, tai jau buvo pastebėta perkant, bet savininkas ytikinėjo, jog čia visolabo neprisukti varštai, o paklaustas, kodel jie išvis buvo išsukti greitai surezgė atsakyma, jog buvo remontuotas pečiuko varikliukas, tad viską tęko lupt lauk... Na tuo momentu tapo kaip ir aišku, bet kaip sakant už viso to slypėjo žymiai didesnė paslaptis... Pasirodo automobilis buvo ANGLAS... Bei perdarytas abėjoju ar servise, su sertifikatu ir kitais reikalingais popieriais... Atrodo lyg žmogelis, nieko nesuprantantis apie auto butu tai daręs. Na trumpiau, pas mane buvo dsc, arba anti praslydimo kontrolė, esant blokuotam reduktoriui žiema ji tiesiog būtina, pas mane buvo taip suraizgyta, kad prasisukus ratams jie kaip sukosi, taip ir sukdavosi... Dauguma el prietaisų buvo padaryti, kad tik isoriskai atrodytu, kad veikia, pvz pas mane buvo klimatronikas, is isores jis veike, tiksliau sviete apsvietimas, didedavo, mazedavo skaiciukai, na ventiliatoriaus greity gerai reguliavo, bet visa ziema teko pravazinet apsirengus zymiai silciau nei yprastai... Na, einu prie kitu mazgu, nes norint tik apie salona papasakoti, neuztektu cia vietos... Vaziuokle, galas buvo susmiges, bet taip ir palikau, ale kad rimciau atrodytu, pirkau auto uz ~300km nuo savo miesto, tad teko nemazai vaziuot atgal, nuvaziavus piemus 200km, atsirado uzimas gale kaires puses rate,... Guolis, nuejo tik nusipirkus auto, nu zinot, nuotaika labai greit sugadina tokie dalykai, kadangi turiu galimybe, smegenų ir rankas, visus darbus darausi pats, guolio keitimas buvo tikra kankynė, teko isiminėt visa stupica, stupica buvo privirinta prie kėbulo, na zodziu, kaip tik isuki varsta, taip beda... dar viena didelė beda, traversas, buvo visiskai sunesiotas, lekiant 130 noredavosi turet dar viena ranka, perjungti bėgiui, nes vaira tampydavo taip, kaip net neysivaizduoju kaip nusakyt tą jėga... Žinoma, tam tampymui padėjo ir 18 ratai, su kiaurom, plikom 3 pigelli padangom. Taip, gamintoja rasydamas, klaidos nepadariau... Na ir taip toliau, sarnyrai pradėjo skleist garsus, galiausiai vaikydamas 142kw tiesioje atkarpoje, sugebėjau sulaužyti pusašy... Taigi, vaziuoklei irgi daug "reikalu buvo" ir tai, cia dar ne visi, toliau variklis... Taigi M52B28 turintis 142kw ir 280nm sukimo monentą, bei in-l 6 cilindrų pasakišką garsą, apsukas rinkdavo taip pat greitai, kaip ir siurbdavo kura iš bako, nors sis variklis šiektiek tobulesnis ir ekonomiškesnis nei M50b25 "325" vistiek, bėdu turi daug... Pirma, cilindrų blokas, galva aliumininiai, t.y. žiauriai bijo perkaitinimų, pats asmeniškai neperkaitinau jo, bet priešmane savininkas jaučiu nekarta buvo tai padares, kadangi pavazinejus pusmety, prasidejo tepale atsirasdinet emulsijos, t.y. antifrizo susimaišiusio su tepalu, visi kas skaitot, dabar galit nueiti ir pažiūrėti, atsisuke tepalo dangtely, ar nesimato gelsvai rudos košės jūsų mylimuose automobiluose, kadangi tai reiškia galvos tarpinės "prapūtima" arba tiesiog defektą... Jei ne sveikinu, jei ne, teks stipriai palengvint jau ir taip lengvas pinigines... Kadangi su lindimu y variklio giluma anksciau nebuvau susidures, tad nusprendziau nuvaryti pas variklistus, po ju apziurejimo kaina gavosi 1500 ir +, nes gali atsirast dar kazkokiu defektu... Na, ka, isgirdes tai, pradejau stipriai dometis apie motorus ir remontuot, nuemus galva, ji buvo kreiva, teko vest slifuot, slifuot atsisake, kadangi jau koks 4 slifavimas tos galvutes... Vos nenukritau tai isgirdes, tad damokejus dar siektiek sureibiariavo vostuvus (sugilino, nes jei nebutu giline, butu ir voztuvus apslifave) ir seip netaip nuslifavo, puiku, jau laimingas pedinu y daliu parduotuve, pirkt naujos galvos tarpines, ir tas zudantis klausimas, kokio aukscio tarpines jum reikia, sakau aukstesnes nei 1,75mm, kadangi slifuota galva, ir opa atsakymas, tokiu nebuna... Blemba, vel vos nenugriuvau, jau galvoju rimtai teks kaip sakant keist motora ir zenytis su kregzdute ilgam... Tad seip netaip isiaiskinau lenkuose gamintoja pagal uzsakyma, tad pagamino man 2,05 aukscio tarpine, viskas valoi, galima rinkt, tad dar nupirkus naujus galvos varztus , nes seni buvo pertempti kibau y darba, viska uzmontavus, pradejus verzt su jegos ratu pirmu zyngsiu jegos, vos varganais 35nm vienas varztas neuzsitempe, o tik sukosi... Pz..d pagalojau dabar tai jau tikrai, na bet jis buvo vidury, o su auto pats jau tikrai nevazinesiu, galvoju gal kaipnors, tolimesni zyngsniai verzimo buna 2 kartai po 90 laipsniu, pradejus verzt antra zyngsny, opa dar kokie 6 varztai sukasi nu n.............x... pagalvojau... tad vel nuimt, sriegius islupo varstu... Na zodziu teko grezt bloka, sriegt, det didesnius varztus, grezt galva, padidint galvos skyles, didint parpines skyles.... Zodziu, darbo tiek kad abejoju ar kitas nebutu tiesiog paemes ir y visko ismetes... Taigi, motoras tragiskas....
Variklis
Tragiskas, jeigu nemyletas...
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Uz kiek pirkau, toky stovy ir gavau, jeigu dar priskaiciuojant remonto islaidas, na galiu pasakyt tiek, geriau bučiau pirkęs kokia astra 1,6 ir nesukęs galvos... Šeip, pardeaviau už tiek pat kiek pirkau...
Patarimai perkančiajam
Viską, visiškai viską ištikrink, išklibink, ypač žiūrėk elektroniką, jeigu nesigaudai variklyje, nepaigailėk 30-50 lt ir nuvežk patikrinimui, nes paskubėjes, gali labai labai labai pasigailėti...
Įvertink šį atsiliepimą (viso 25)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt