Markės
189 iš 1917
BMW 3 klasė, (E36) 1990 - 1999
566Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.510% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 66
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Gerai valdomas ir dinamiškas
TRŪKUMAI
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prasta standartinė įranga
BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių. Automobilis turi “Z-axle” tipo daugiasvirtę galinę pakabą, kuri buvo naudota dar BMW Z1 automobilyje. Daugelis variklių yra DOHC, o pats galingiausias 328i turi 2.8 L 6 cilindrų eilėje 24 vožtuvų variklį su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia ir 280 Nm/3950 rpm sukimo momentu. Automobilis greitinasi iki 100km/h per ~7 sekundės ir pasiekia maksimalų 236 km/h greitį. 1995 metais buvo pristatytas hečbekas Compact, kuris turi tokią pačią priekinę dalį kaip ir sedanas, tačiau visa kita skyrėsi, įskaitant interjerą ir galinę daugiasvirtę pakabą. Šis automobilis turi trumpesnę galinę dalį ir yra skirtas konkuruoti su mažesniais Golf klasės atstovais. BMW E36 yra puikiai valdomas automobilis, gan patikimas, turintis nemažai komfortą didinančios įrangos ir galingus variklius, tačiau turi ir trūkumų – ne itin didelė erdvė ant galinių sėdynių ir ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Savo laiku BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių.

Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B6 2.8, B3 3.0, B3 3.2, B8 4.0, B8 4.6 modeliai:


Lankytojo
reitingas
3.7

Atsiliepimai įvertinti 81 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Neprisijungęs | 2013-05-26
BMW e36 325i/A coupe
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Stabilus, gerai valdomas ir puikiai jaučiamas automobilis, patogi sedėsena ir prietaisų išdėstymas
Neatsparus korozijai, nekokia visuomenės nuomonė (bet man tai dzin)
Pagaminimo metai: 1992
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Taigi teko džiaugsmas apie pusmetį paturėti 1992 metų e36 modelį. Coupe su 2,5ltr varikliu ir automatine dėže. Automobilis, kurį džiaugiaus nusipirkęs ir kurį džiaugiaus pardavęs, bet apie viską nuo pradžių. Pirkimo istorija- buvo ieškomas automobilis žiemai, kad mažiau gaila būtų ir kad kieme laikant nereiktų bijoti, jog kokie svolačiai nurankios. Pirkimui skiriant ribotą biudžetą (2700lt), buvo rastas ir paimtas šis automobilis- jau ir pagal kainą sprendžiant galima nesitikėt gero stovio, o juolab, kad paimtas iš Panevėžio kentų ;) Pirmi įspūžiai visai patiko- po mechaninės dėžės buvo smagu nemėtyti pavarų, buvo lyg manevringesnis už turimą e39, bet būklė šių abiejų turimų automobilių nesulyginama- e36 buvau jau trečias savininkas Lietuvoje ir aiškiai kažkuris jo nelabai mylėjo- buvo išdraskyta orginali garso sistema (mandriausia to meto e36), salonas paplyšęs, kėbulas būdingose vietose (arkos, pr. sparnai, slenksčiai, bagažinė, ūsas) paveikti korozijos, bet dar neperpuvę, nu ir šiaip visokių kliurkų jame palikta buvo. Privalumų taip pat nekažką, kaip vienų pirmųjų gamybos metų, teturėjo- paplyšusį rekaro saloną, 11 mygtukų OBC, el. liuką ir langus, tai pat TOP HIFI garso sistemą, kuri jau buvo išdraskyta, dročilkos be oro kondicionieriaus. Bei ankstesnių savininkų paliktą kriokiančią duslę- mieste ramiai važiuojant neįkiri, bet spustelėjus galima pėsčiuosius pagasdinti ;)
Variklis
M50B25 be vanoso- laiudiškai vadinama plyta. 2,5ltr variklis pakankamai smagus, kadangi dar buvo su automatine dėže, tai ir gyvybingas (aišku pusė, jei ne daugiau, mažesnių kubatūrų šiuolaikinių automobilių duotų pro šoną kaip pro stovinti, bet visgi ir pačiam automobiliui ne pirma dešimtis metų ;) ). Bet šiaip tik įsitverk vairą ir spėk laviruot tarp Kauno duobių. Tai pat turėjo ir dujų įrangą, kas labai atpigina keliones- kas sako jog nedraugauja su dujom tai nusišneka, maniškiame tiesioginės dujos (pagal dokumentus) buvo sumontuotos dar 2006 metais, pradžioj po nupirkimo kol neįkaisdavo motoras užspaudus pridusdavo, bet perrinkus dujų purkštukus ir perreguliavus jas viskas susitvarkė. Dar buvo bėdų su kaitimu- dėl slėgio nelaikančio radiatoriaus, bet jį sutvarkius, daugiau kaitimo problema nepasikartojo. Tikrai pakankamai ištvermingas variklis- tiesa, kas ginčysis, kad ten penkto garažo kaimyno brolis pasakojo, jog nelaiko plytų galvos, mėgsta kaisti ir panašių briedų, tai pasakysiu vieną- pilnai susitvarkykit variklio aušinimo sistemą (termostatas, radiatorius, termomova, vandens siurblys) ir su kaitimu problemų ilgą laiką neturėsit. Automatinė dėžė- 5 pavarų. Kaip spėju niekada normalaus aptarnavimo neturėjusi, tai retsykiais mėgdavo trečią bėgi pasmūgiuot, bet šiaip kaip toks senas automatas tai nustebino savo veikimu- pavaas jungdavo pakankamai sklandžiai, be delsimo. Ką daugiausia kuro buvau sukūrenęs- mieste 16,7ltr dujų (plius kažkiek benzo) 100 kilometrų- kovojant kiemuose ir nevalomose gatvėse su pusnimis. Dažniausiai būdavo apie 14ltr normaliu važiavimu- ne pensininko režimu kartais pavaizduojant budulį.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Perkant jau buvo matomi kai kurie techniniai ir kosmetiniai defektai, tai po nupirkimo pakeista- priekiniai amortizatoriai ir žeminančios spyruoklės su atraminiai guoliais, priekiniai stabdžių diskai su kaladėlėmis (detalės buvo perkamos naujos ne geriausių brand'ų, bet ir neblogiausių- tokių per viduriuką, išskyrus amortizatorius (restauruoti) ir spyruokles), taip pat tepalai ir kiti eksploataciniai dalykai, patvarkyti kai kurie salono kostmetiniai defektai. Kainų gaila neatsimenu, tai neįvardinsiu. Būtų šis automobilis užsilikęs pas mane ilgiau, bet kaip minėjau- jau nupirkos jo būklė buvo nestebūklinga, tai pradėjus skaičiuoti kiek kainuotų jį atvest į man tinkantį ir patinkantį stovį- nuspręsta parduot. Vis labiau nagams nieštint jį rimčiau tvarkyt (toks jau žmogus esu- praėjus pirminei euforijai, po nusipirkimo vis labiau norėjosi jį techniškai tvarkyt), sumislinta, kad jo nepardavinėt (kai būna užsikelia žmonės nesamoningas kainas), o parduot, tai atgauta pirminė suma 2700lt. Neskaitant, kad po nedidelės avarijos gauta draudimo išmoka (pakankamai solidi ir netvarkant automobilio), apsisukta su minimaliais nuostoliais. ps. pirmom savaitėm po šio auto pardavimo persėdus į e39 atrodė, kad velniai žino kokiam limuzine važinėjuos- tylu ramu, minkščiau rieda. :)
Patarimai perkančiajam
Nesitikėkit už mažą kainą nupirk geros "kregždės", tikrinkite elektros prietaisų veikimą, rankinį stabdį, kebulo būklę. Renkantis coupe nepamirškit, kad realiai tai dvivietis automobilis. Nepagailėjus pinigų (pirkimui, techninei būklei tvarkyti) turėsit smagų automobilį.
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidintiPadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 36)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt