Markės
189 iš 1912
BMW 3 klasė, (E36) 1990 - 1999
566Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.510% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 66
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Gerai valdomas ir dinamiškas
TRŪKUMAI
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prasta standartinė įranga
BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių. Automobilis turi “Z-axle” tipo daugiasvirtę galinę pakabą, kuri buvo naudota dar BMW Z1 automobilyje. Daugelis variklių yra DOHC, o pats galingiausias 328i turi 2.8 L 6 cilindrų eilėje 24 vožtuvų variklį su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia ir 280 Nm/3950 rpm sukimo momentu. Automobilis greitinasi iki 100km/h per ~7 sekundės ir pasiekia maksimalų 236 km/h greitį. 1995 metais buvo pristatytas hečbekas Compact, kuris turi tokią pačią priekinę dalį kaip ir sedanas, tačiau visa kita skyrėsi, įskaitant interjerą ir galinę daugiasvirtę pakabą. Šis automobilis turi trumpesnę galinę dalį ir yra skirtas konkuruoti su mažesniais Golf klasės atstovais. BMW E36 yra puikiai valdomas automobilis, gan patikimas, turintis nemažai komfortą didinančios įrangos ir galingus variklius, tačiau turi ir trūkumų – ne itin didelė erdvė ant galinių sėdynių ir ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Savo laiku BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių.

Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B6 2.8, B3 3.0, B3 3.2, B8 4.0, B8 4.6 modeliai:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 66
Neprisijungęs | 2013-05-26
BMW e36 325i/A coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, gerai valdomas ir puikiai jaučiamas automobilis, patogi sedėsena ir prietaisų išdėstymas
Neatsparus korozijai, nekokia visuomenės nuomonė (bet man tai dzin)
Taigi teko džiaugsmas apie pusmetį paturėti 1992 metų e36 modelį. Coupe su 2,5ltr varikliu ir automatine dėže. Automobilis, kurį džiaugiaus nusipirkęs ir kurį džiaugiaus pardavęs, bet apie viską nuo pradžių. Pirkimo istorija- buvo ieškomas automobilis žiemai, kad mažiau gaila būtų ir kad kieme laikant nereiktų bijoti, jog kokie svolačiai nurankios. Pirkimui skiriant ribotą biudžetą (2700lt), buvo rastas ir paimtas šis automobilis- jau ir pagal kainą sprendžiant galima nesitikėt gero stovio, o juolab, kad paimtas iš Panevėžio kentų ;) Pirmi įspūžiai visai patiko- po mechaninės dėžės buvo smagu nemėtyti pavarų, buvo lyg manevringesnis už turimą e39, bet būklė šių abiejų turimų automobilių nesulyginama- e36 buvau jau trečias savininkas Lietuvoje ir aiškiai kažkuris jo nelabai mylėjo- buvo išdraskyta orginali garso sistema (mandriausia to meto e36), salonas paplyšęs, kėbulas būdingose vietose (arkos, pr. sparnai, slenksčiai, bagažinė, ūsas) paveikti korozijos, bet dar neperpuvę, nu ir šiaip visokių kliurkų jame palikta buvo. Privalumų taip pat nekažką, kaip vienų pirmųjų gamybos metų, teturėjo- paplyšusį rekaro saloną, 11 mygtukų OBC, el. liuką ir langus, tai pat TOP HIFI garso sistemą, kuri jau buvo išdraskyta, dročilkos be oro kondicionieriaus. Bei ankstesnių savininkų paliktą kriokiančią duslę- mieste ramiai važiuojant neįkiri, bet spustelėjus galima pėsčiuosius pagasdinti ;) M50B25 be vanoso- laiudiškai vadinama plyta. 2,5ltr variklis pakankamai smagus, kadangi dar buvo su automatine dėže, tai ir gyvybingas (aišku pusė, jei ne daugiau, mažesnių kubatūrų šiuolaikinių automobilių duotų pro šoną kaip pro stovinti, bet visgi ir pačiam automobiliui ne pirma dešimtis metų ;) ). Bet šiaip tik įsitverk vairą ir spėk laviruot tarp Kauno duobių. Tai pat turėjo ir dujų įrangą, kas labai atpigina keliones- kas sako jog nedraugauja su dujom tai nusišneka, maniškiame tiesioginės dujos (pagal dokumentus) buvo sumontuotos dar 2006 metais, pradžioj po nupirkimo kol neįkaisdavo motoras užspaudus pridusdavo, bet perrinkus dujų purkštukus ir perreguliavus jas viskas susitvarkė. Dar buvo bėdų su kaitimu- dėl slėgio nelaikančio radiatoriaus, bet jį sutvarkius, daugiau kaitimo problema nepasikartojo. Tikrai pakankamai ištvermingas variklis- tiesa, kas ginčysis, kad ten penkto garažo kaimyno brolis pasakojo, jog nelaiko plytų galvos, mėgsta kaisti ir panašių briedų, tai pasakysiu vieną- pilnai susitvarkykit variklio aušinimo sistemą (termostatas, radiatorius, termomova, vandens siurblys) ir su kaitimu problemų ilgą laiką neturėsit. Automatinė dėžė- 5 pavarų. Kaip spėju niekada normalaus aptarnavimo neturėjusi, tai retsykiais mėgdavo trečią bėgi pasmūgiuot, bet šiaip kaip toks senas automatas tai nustebino savo veikimu- pavaas jungdavo pakankamai sklandžiai, be delsimo. Ką daugiausia kuro buvau sukūrenęs- mieste 16,7ltr dujų (plius kažkiek benzo) 100 kilometrų- kovojant kiemuose ir nevalomose gatvėse su pusnimis. Dažniausiai būdavo apie 14ltr normaliu važiavimu- ne pensininko režimu kartais pavaizduojant budulį. Perkant jau buvo matomi kai kurie techniniai ir kosmetiniai defektai, tai po nupirkimo pakeista- priekiniai amortizatoriai ir žeminančios spyruoklės su atraminiai guoliais, priekiniai stabdžių diskai su kaladėlėmis (detalės buvo perkamos naujos ne geriausių brand'ų, bet ir neblogiausių- tokių per viduriuką, išskyrus amortizatorius (restauruoti) ir spyruokles), taip pat tepalai ir kiti eksploataciniai dalykai, patvarkyti kai kurie salono kostmetiniai defektai. Kainų gaila neatsimenu, tai neįvardinsiu. Būtų šis automobilis užsilikęs pas mane ilgiau, bet kaip minėjau- jau nupirkos jo būklė buvo nestebūklinga, tai pradėjus skaičiuoti kiek kainuotų jį atvest į man tinkantį ir patinkantį stovį- nuspręsta parduot. Vis labiau nagams nieštint jį rimčiau tvarkyt (toks jau žmogus esu- praėjus pirminei euforijai, po nusipirkimo vis labiau norėjosi jį techniškai tvarkyt), sumislinta, kad jo nepardavinėt (kai būna užsikelia žmonės nesamoningas kainas), o parduot, tai atgauta pirminė suma 2700lt. Neskaitant, kad po nedidelės avarijos gauta draudimo išmoka (pakankamai solidi ir netvarkant automobilio), apsisukta su minimaliais nuostoliais. ps. pirmom savaitėm po šio auto pardavimo persėdus į e39 atrodė, kad velniai žino kokiam limuzine važinėjuos- tylu ramu, minkščiau rieda. :) Nesitikėkit už mažą kainą nupirk geros "kregždės", tikrinkite elektros prietaisų veikimą, rankinį stabdį, kebulo būklę. Renkantis coupe nepamirškit, kad realiai tai dvivietis automobilis. Nepagailėjus pinigų (pirkimui, techninei būklei tvarkyti) turėsit smagų automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2012-11-03
BMW 316i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, gerai valdomas, galiniai varantys ratai, vairuojant jaučiamas malonumas.
Dideli automobilio išlaikymo kaštai, nepatikimas, pribaigti varikliai.
Automobiliu važiuoti smagu, jis traukiantis dėmesį, gražus. Bet kad ir kaip bebūtų tai visi jo pliusai. Mašina visiškai nepatikima. Jeigu reiktų leistis į ilgesnę kelionę, tai sėdint automobilio viduje galvotum iš kurios pusės dabar čia tik ir pasigirs koks pašalinis garsas, o kai taip atsitinka, pradedi galvoti kiek kainuos remontas.... O remontas tikrai nėra pigus. Dalys kainuoja daug, net ir menkiausios. Žinoma, jei pirksite naujas. Automobilių laužynuose rasite pigesnių dalių, tačiau nežinia kiek laiko jos tarnaus. Vietos automobilyje nėra mažai. Jos pakanka keturiems žmonėms. Šį BMW modelį, taip pat myli ir rūdys. Įpatingai rūdyja durelių apačios, slenksčiai. Šiek tiek rūdyja dugnas. Geras dalykas bent tas, kad nusipirkti kitas dureles, kainuos pigiau nei pasirupinti esančiomis. Automobilių laužyne radau identiškas su el. langu , už 50 litų. Variklis yra silpniausia BMW pusė. Žinant šio modelio buvusį populiarumą tarp jaunuolių, jie bus jau atgyvenę savo, todėl gedimai gali piltis vienas po kito. Remonto kaina absurdiškai didelė. 1.6 l. variklis dirba gana garsiai, galios, palyginti su 1.8 l versija yra daug mažiau. Na žinoma, jeigu lygintume su kokiu OPEL 1.6 l. (55kwh) benzininiu varikliu, tai BMW 1.6 l (73kwh) variklis atrodys žymiai galingesnis. Automobilio išlaikymas yra brangus. Detalės brangios, remontas taip pat brangus. Pakeisti pagrindinį diržą su visais kartu keičiamais guoliais ir įtempėjais kainuos apie 600 litų. Pvz. VW firmos automobiliui, kainavo 200 litų. Skirtumas akivaizdus. Važiuoklę automobilyje taip pat reikės remontuoti gan dažnai. Ji kietoka. Salonas yra dar vienas automobilio minusas. Jeigu langas buvo kada nors išdaužtas, tai įdėjus kitą langą, jis tiesiai nebeužsidarys. Sėdynės ir durelių apdaila atrodo apskurusiai, greitai plyšta. Prieš perkant geriau paieškoti kitų alternatyvų. Nes šis modelis nebeturi jokio potencialo. Bet visgi, jei jau nusprendėte pirkti, tai būtinai varykite automobilio patikrinti. Įsiklausykite į dirbantį variklį, kelis kartus, pakėlę variklio dangtį, staigiai pagazuokite ir staigiai atleiskite greičio paminą, ir klausykitės variklio darbo. jeigu girdisi lyg švelnus trinktelėjimas lyg raktu į metalą - varilis jau viena koja karste. Paskui turėtų sekti itin atidus važiuoklės patikrinimas. Jeigu reiks keisti ratų guolius, tai kiekvienas atsieis nuo 100 iki 150 litų. Į galinę automobilio dalį, reiktų atkreipti itin didelį dėmesį. Jeigu aplink varomus ratus kas kliba, turėtumėte viską aplink patikrinti tris kart. Vėliau reiktų tikrinti sankabą. Pažiūrėkite kiek jos dar liko. Jeigu sankaba eina į pabaigą tai reikš, kad ją greitu metu reiks keisti ir palikti dar keletą šimtinių.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2012-10-26
BMW- 318 TDS Universalas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
sportiška važiuoklė, nebrangios važiuoklės dalys, sportinis charakteris.
rūdys, variklio eksploatacija brangi, mažai vietos, kuro sąnaudos, dinamikos trūkumas.
pirmas įspūdis BMW aš kietas, kelių erelis, šiaip BMW markė man prie širdies, sorry šis modelis nevykęs, pirma priežastis variklis ir rūdys, variklis tūpas, traukos nerasta, na taip suprantama 66 kw ko čia galima ir norėti;), ekonomikos nerasta mieste 8 trasoj 6. kaip tokios kubatūros varikliui tai yra daug;/ šis variklis inžinierių klaida;/streikavo elektronika, kartais pūtė ventiliatorius kartais ne, elektrinių stiklų pakylėjai streikavo, bet ko norėti mėgsta laikantys elementai išsidėvėti. salonas nuobuodus tamsus, spidometras nieko nesiskiria nuo chuligano;) tik vaizdą pagražina mygtukų gausa;) Pliusai važiavime važiuoklė standi, kieta posūkius įveikia tiksliai, tikras BMW charakteris. Vietos galia nerasta nors Universalo kėbulas, talpumu irgi nepasižymėjo. Benzinu varomas BMW labiau apsimoka, nepaisant rūdžių;) 318 TDS apgailėtinas variklis, nusipirkus keičiau žvakes pakaitinimo, iš pradžių važinėjau lyg ir nieko bet pradėjo siurblio tarpinės leisti čerkom, sutvarkiau pakeičiau tarpines kainavo 180, dar keičiau vairo stiprintuvo siurblį srote kainavo 150 praėjo pusė metų vėl ta pati problema kura pyliau iš degalinės, vėl tarpinių keitimo procedūra, vėl kaip į bala 180, meistrai nusijuokė čia BMW;DD, jei gali leisti sau BMW tai negailėk ir litų;/,prieš parduodant tepalais apsipylė ir intercooleris., žodžiu tik piniginės išlaidos jokios ekonomikos dar 325 TDS nusiperkę pajausite nors trauką, užsvilinsite ratus, bet kas liečia siurblį tos pačios problemos. deja, jei perkate BMW tik trijų litrų rekomenduoju tikrai vykęs variklis nenusivilsite. Važiuoklė nebrangi, per piniginę nekerta taip žiauriai;) Kaip ir rašiau tarpinės 180 su darbu nes priėjimas žiaurus, reikia daug nuardyti čia ne guolis o BMW net žvakes pakeisti reikia nuimti kolektorių, prie siurblio patylėsiu, oro filtras 25 lt;)_, o kaina irgi nuvertėja pirkau už 8000LT pardaviau už 4000LT tai patys spręskite, ar negailėsite pinigų leisti vėjais;), tikrinkite dugną, kad nebūtų skylių, variklį ar neteka skysčiai, iš siurblio, rankinis ar veikia, langų pakylėjai ar veikia, ir kita elektronika, važiuoklėje laisvumo neturi būti;. net spyruokles pažiūrėkite ar yra nes kai pirkau ir tos buvo sulūžę, jeigu dega airbag lemputė pagalvės sprogusios, neapsigaukite jokia čia elektronikos klaida. kuo tvarkingesnis tuo mažiau išlaidų.
Pilnas atsiliepimas...
Anonimas | 2012-09-11
BMW 318is coupe, 1992m su tiesioginėm dujom
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, galingas
Nepirkit, užsikrausit bėda ant galvos (kažkada buvo geras auto dabar 99% šių mašinų sudrožtos) kuro sanaudos: 13ltr/100km ramiai važiuojant, nuo 15ltr/100km paspaudžiant
Manevringas, smagiai važiuojantis automobilis, sakyčiau drožimui patikima mašina. Bet jau atgyvenusi savo... bent jau tokiu metu kaip turėjau aš... Jau buvo sukalta todėl daug teko į ją kišti pinigų, buvo gedimai po gedimo.. net nepamenu kiek ką tvarkiau..Kai ji buvo pagaminta tai įvertinčiau ją vien 5 balais, bet dabar teko vertinti kitaip... Gerai dirbantis, su pačiu varikliu bėdu neturėjau Mažas kainos nuvertėjimas, šiuo klausimu tikrai puiki mašina. Siurblį tvrakiau-500Lt, holo daviklis naudotas-10Lt, prietaisu skydelis-40Lt, kitų kainų nepamenu jau, bet sukišau apie 2000Lt.... durnius... Pažiurėkit ar variklis tepalais neapsipyles, paziurekit ar veikia visi mygtukai ir pan, o coupe butinai patikrinkit kaip langai darinėjasi!! Ar netrūksta tepalo, antifryzo, ar neūžia vairo stiprintuvo siurblys, ar netrūksta kitų skyčių, nenumokit ranka į rūdis, žodžiu pažiurėkit viską ką tik galite...
Pilnas atsiliepimas...
Vistiek myliu BMW | 2012-08-26
BMW 328i coupe, tam kuris neskaičiuoja...
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manau, jeigu tvarkingas, mylėtas, prižiūrėtas, tai apatinę grafa galima palikt tuščią.
100lt/100km, pas maniskę labai labai daug buvo...
BMW 328i coupe, pirmasis mano automobilis, kuris greičiausiai įstrigs ilgam mano atmintyje, ir ne iš gerosios pusės... Gražiausios, ir laimingiausios dienos su juo buvo turbūt pirkimo ir pardavimo diena, kadangi vos pradėjus eksplotuoti, viskas išlindo... Šeip automobilis neblogas, stilingas ir populiarus net šiomis dienomis, ypač coupe, įsivaizduoju kas dėjosi 90s, kai jie tik pasirodė prekyboje. Salonas gana pigus, bet viskas savo vietose, pas mane buvo paprastas baltos medžiagos nerekaro, be šildomų sėdynių, manau su rekaro visai kitas reikalas važiuot. Lubos, pradėjo atšokinėt, gal po 3 dienų nuo pirkimo, bet čia visiems e36'tukams būdinga problema. (Abloškių) medžiaga kaip nekeista nepasidavė, ir liko toliau prilipus prie plastiko. Šeip mano atvėju salonas buvo tragiškas, panelė judėjo aukštyn žemyn, kairėn dešinėn, tai jau buvo pastebėta perkant, bet savininkas ytikinėjo, jog čia visolabo neprisukti varštai, o paklaustas, kodel jie išvis buvo išsukti greitai surezgė atsakyma, jog buvo remontuotas pečiuko varikliukas, tad viską tęko lupt lauk... Na tuo momentu tapo kaip ir aišku, bet kaip sakant už viso to slypėjo žymiai didesnė paslaptis... Pasirodo automobilis buvo ANGLAS... Bei perdarytas abėjoju ar servise, su sertifikatu ir kitais reikalingais popieriais... Atrodo lyg žmogelis, nieko nesuprantantis apie auto butu tai daręs. Na trumpiau, pas mane buvo dsc, arba anti praslydimo kontrolė, esant blokuotam reduktoriui žiema ji tiesiog būtina, pas mane buvo taip suraizgyta, kad prasisukus ratams jie kaip sukosi, taip ir sukdavosi... Dauguma el prietaisų buvo padaryti, kad tik isoriskai atrodytu, kad veikia, pvz pas mane buvo klimatronikas, is isores jis veike, tiksliau sviete apsvietimas, didedavo, mazedavo skaiciukai, na ventiliatoriaus greity gerai reguliavo, bet visa ziema teko pravazinet apsirengus zymiai silciau nei yprastai... Na, einu prie kitu mazgu, nes norint tik apie salona papasakoti, neuztektu cia vietos... Vaziuokle, galas buvo susmiges, bet taip ir palikau, ale kad rimciau atrodytu, pirkau auto uz ~300km nuo savo miesto, tad teko nemazai vaziuot atgal, nuvaziavus piemus 200km, atsirado uzimas gale kaires puses rate,... Guolis, nuejo tik nusipirkus auto, nu zinot, nuotaika labai greit sugadina tokie dalykai, kadangi turiu galimybe, smegenų ir rankas, visus darbus darausi pats, guolio keitimas buvo tikra kankynė, teko isiminėt visa stupica, stupica buvo privirinta prie kėbulo, na zodziu, kaip tik isuki varsta, taip beda... dar viena didelė beda, traversas, buvo visiskai sunesiotas, lekiant 130 noredavosi turet dar viena ranka, perjungti bėgiui, nes vaira tampydavo taip, kaip net neysivaizduoju kaip nusakyt tą jėga... Žinoma, tam tampymui padėjo ir 18 ratai, su kiaurom, plikom 3 pigelli padangom. Taip, gamintoja rasydamas, klaidos nepadariau... Na ir taip toliau, sarnyrai pradėjo skleist garsus, galiausiai vaikydamas 142kw tiesioje atkarpoje, sugebėjau sulaužyti pusašy... Taigi, vaziuoklei irgi daug "reikalu buvo" ir tai, cia dar ne visi, toliau variklis... Taigi M52B28 turintis 142kw ir 280nm sukimo monentą, bei in-l 6 cilindrų pasakišką garsą, apsukas rinkdavo taip pat greitai, kaip ir siurbdavo kura iš bako, nors sis variklis šiektiek tobulesnis ir ekonomiškesnis nei M50b25 "325" vistiek, bėdu turi daug... Pirma, cilindrų blokas, galva aliumininiai, t.y. žiauriai bijo perkaitinimų, pats asmeniškai neperkaitinau jo, bet priešmane savininkas jaučiu nekarta buvo tai padares, kadangi pavazinejus pusmety, prasidejo tepale atsirasdinet emulsijos, t.y. antifrizo susimaišiusio su tepalu, visi kas skaitot, dabar galit nueiti ir pažiūrėti, atsisuke tepalo dangtely, ar nesimato gelsvai rudos košės jūsų mylimuose automobiluose, kadangi tai reiškia galvos tarpinės "prapūtima" arba tiesiog defektą... Jei ne sveikinu, jei ne, teks stipriai palengvint jau ir taip lengvas pinigines... Kadangi su lindimu y variklio giluma anksciau nebuvau susidures, tad nusprendziau nuvaryti pas variklistus, po ju apziurejimo kaina gavosi 1500 ir +, nes gali atsirast dar kazkokiu defektu... Na, ka, isgirdes tai, pradejau stipriai dometis apie motorus ir remontuot, nuemus galva, ji buvo kreiva, teko vest slifuot, slifuot atsisake, kadangi jau koks 4 slifavimas tos galvutes... Vos nenukritau tai isgirdes, tad damokejus dar siektiek sureibiariavo vostuvus (sugilino, nes jei nebutu giline, butu ir voztuvus apslifave) ir seip netaip nuslifavo, puiku, jau laimingas pedinu y daliu parduotuve, pirkt naujos galvos tarpines, ir tas zudantis klausimas, kokio aukscio tarpines jum reikia, sakau aukstesnes nei 1,75mm, kadangi slifuota galva, ir opa atsakymas, tokiu nebuna... Blemba, vel vos nenugriuvau, jau galvoju rimtai teks kaip sakant keist motora ir zenytis su kregzdute ilgam... Tad seip netaip isiaiskinau lenkuose gamintoja pagal uzsakyma, tad pagamino man 2,05 aukscio tarpine, viskas valoi, galima rinkt, tad dar nupirkus naujus galvos varztus , nes seni buvo pertempti kibau y darba, viska uzmontavus, pradejus verzt su jegos ratu pirmu zyngsiu jegos, vos varganais 35nm vienas varztas neuzsitempe, o tik sukosi... Pz..d pagalojau dabar tai jau tikrai, na bet jis buvo vidury, o su auto pats jau tikrai nevazinesiu, galvoju gal kaipnors, tolimesni zyngsniai verzimo buna 2 kartai po 90 laipsniu, pradejus verzt antra zyngsny, opa dar kokie 6 varztai sukasi nu n.............x... pagalvojau... tad vel nuimt, sriegius islupo varstu... Na zodziu teko grezt bloka, sriegt, det didesnius varztus, grezt galva, padidint galvos skyles, didint parpines skyles.... Zodziu, darbo tiek kad abejoju ar kitas nebutu tiesiog paemes ir y visko ismetes... Taigi, motoras tragiskas.... Tragiskas, jeigu nemyletas... Uz kiek pirkau, toky stovy ir gavau, jeigu dar priskaiciuojant remonto islaidas, na galiu pasakyt tiek, geriau bučiau pirkęs kokia astra 1,6 ir nesukęs galvos... Šeip, pardeaviau už tiek pat kiek pirkau... Viską, visiškai viską ištikrink, išklibink, ypač žiūrėk elektroniką, jeigu nesigaudai variklyje, nepaigailėk 30-50 lt ir nuvežk patikrinimui, nes paskubėjes, gali labai labai labai pasigailėti...
Pilnas atsiliepimas...
Zara | 2012-08-06
BMW 318 TDS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas, komfortiskas, stabilus kelyje, daug talpinantis
nepakanka variklio galios, netraukia
BMW 318 tds touring, gana konfortiskas automobilis, puiki panele, viskas po ranka, mano turetas 1996 metu, gali pasigirti gera komplektacija: klima, kondicionierius, pilna el. paketas, veliuro salonas, kablys ir t.t. Masina pakankamai erdvi, talpi bagazine (Ypac praverte pervezant isardyta spinta, si puikiai tilpo), priekyje patogiai sedetu netgi aukstas zmogus, keleiviams vietos siek tiek mazoka. Sedynes pakankamai patogios, yra porankis. Vaziuokle pakankamai patvari, teko vazineti pakankamai daug neasfaltuotais, duobetais keliais, nebarskutis. 1.7 TDS, visai niekam tikes variklis, mazai jegos, masina pakankamai sunki, o variklis 66 kw. Automobilio islaikymas nera brangus, detaliu tiek nauju, tiek padevetu pilna visur. Masina per metus nuvertejo kokia 1000 litu. Nerekomenduociau pirkti vien del variklio, nebent patinka vazineti pensininko rezimu. Reiktu atkreipti demesi i sankaba, taip pat kuro siurbli, jei yra galimybe, zinoma geriau pasikelti servise ir pakratyti vaziuokle.
Pilnas atsiliepimas...
Mindė | 2012-07-09
Kaip diena taip naujiena
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gerai valdoma, sportiška, provokuojanti spausti akseleratorių ir mokėti baudas policijai
Per mažai vietos jiems surašyti
Teko turėti 316 i 1994 metų compact automobilį. Galiu daug ką pasakyti apie šį mažylį. Nuo pirkimo pravažiavau tris metus, sukoriau apie 65000 t. km, kiek realiai nežinau nes trečių metų pabaigoj dingo spidometras, o kartu su tuo gedimu ir mano kantrybė... Trauka kiek silpnoka (mašian pati sunki), aikšku degalų sanaudos didelės: meluoja tie, kurie su šituo auto į 9 ltr mieste sutelpa. Melas. Važiuojant ramiai 12 ltr būdavo, užmiestyje apie 100 km/h važiuojant buvo apie 10 ltr. (matyt todėl kad apsukos netoli 3000 jau būna penktu bėgiu). Kitas minusas - gedimai ir dalių kainos. JĖĖĖĖĖĖZUUUSSS MARRRIJJAAA....Kaip į servisą - taip 300-400 lt kaip minimum išeidavo. O birėjo ir gana smarkiai: pradedant šarnyrais (berods apie 200 vienas kainuodavo), pusašiais, elektros dalimi, vairo stiprintuvu ir t.t. Šiaip smagus auto, gerai veikė termostatas tiek vasarą tiek žiemą, tiesa ir tas keistas buvo:D:D.. gera antikoroznė danga, patogus valdymas, gerai vairuojasi ir prastai traukia kaip su tokiom degalų sąnaudomis:). Va ką dar prisiminiau, manau sutiks su manim tie, kas yra e36 turėję: salonas ypač sėdynės tai visiškas š, jei ne odinės : tepasi labai greitai, plyšta, ir netgi lūžta pati sėdynė. Tas pats su durelių apdailomis. Teko keisti saiviškei, kadangi su "bagi" be apdailos važiuot nesinorėjo...;) Tikrai žaltys patvarus. Keičiau tepalus kas 10000 km ir vargo nemačiau. Trauka ypač silpna (75 kw, iki 100 km įsibegėja per metus jei neklystu..) Iki pardavimo vienintėlis dalykas kuris dar laikė. Dalys ir kuro sąnaudos per brangios ir per didelės kaip tokios klasės mašinai., nežinosi kas nutiks išvažiavus į kelionę su juo, žodžiu "kaip diena, taip naujiena".. Vėliau jau pardavus teko persėsti į Opel Merivą, tai važiuoju iki šiol ir kas paradoksaliausia, nesukišu į 2005 metų mašiną tiek kiek į 1994 metų BMvę... :D:D:D Nepirkit. Tėveliai, pataupykite pinigus ir sūnums ralistams nupirkite auto, kurią nekainuos tiek brangiai išlaikyti. :)
Pilnas atsiliepimas...
Labai laimingas pardavęs BMW | 2012-06-05
1.7 TDS bėkit kuo toliau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus akiai, patogus, gera komplektacija, ne barškutis.
Variklis, aukšto slėgio kuro siurblys bei visa aušinimo sistema.
Pats automobilis geras, konfortiškas, stabilus kelyje bei tikrai smagus, tačiau variklis tai atsiprašau. Tikriausiai pats prasčiausias iš visų BMW dyzelinių, visiškas išsigimėlis. Nesismulkinsiu, tiesiog tokio nesirinkit. Vienas didelis minusas. Pakabos tvarkymas nebrangus, bei pati pakaba patvari. Buvo pirktas kitas devėtas kuro siurblys (220lt+darbai 150lt), po žiemos reikėjo keisti tarpines (tarpines 20lt+darbas 80 lt). Aušinimo skystis atrodo tik ir taikosi visas pro kur išbėgt, su laiku tai tampa paranoja. Reikėjo keisti generatoriaus dirželio amortizatoriuką (ar kaip jis ten vadinas). Buvo perdegus variklio galvutės tarpinė (galvutės šlifavimas su restauravimu 500lt + darbas su detalėm 600lt) Generatoriaus ir starterio remontas (300lt + 150 lt) ir t.t. Bendras investicijos į automobilį per metus apie 4000 lt. Tikrai siūlau kitą variantą. Jie tik turit nors menkiausią galimybę, tai nepirkit tokio automobilio!!
Pilnas atsiliepimas...
ramsis | 2012-05-15
pukus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geri varikliai pukus valdimas
jokiu rimtu nera ben pas mane is tu kur turejau
325 i pukus galios santikis gera isvaizda malonus vairuoti galingas patikimas jai keiti priziuri ir tepalus filtrus nemirtingas us bmw reike moketi o jai gaila neperki jo arba vazineji su sudrostu patikrinti varikli nes nemazai ju buna nudrosti tu kure neturejo usd ka tvarkyti
Pilnas atsiliepimas...
BMW325 | 2012-04-24
BMW 325 94m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogumas, manevringumas, komfortas, stabilumas
garsiai dirba variklis
Išvaizda gera, ypač ryklio pelekas :) Automobilis nėra mažas, vietos pakankamai. Man patinka jo sėdynės, įkrenti patogiai kaip į krėslą, tai ne kokiuose vw, sėdi kaip ant taburetės. Pakankamai minkšta važiuoklė, galim sakyti plaukia per duobes ir tikrai ne taip jos jaučiasi kaip su golf, pasat. Gale sėdėti irgi patogu (kaip tokių metų auto). Dyzelis. Sakyčiau per garsiai dirba, galėtų ir tyliau. Kadangi gazo iki dugno paspaudus nelaikau, tai man kuro sąnaudos nedidelės užmiestyje 80 km/h - 5,5 l, 90 km/h - 6, 100 km/h - 6,5 l dyzelio. Aišku mieste šiek tiek daugiau apie 8 l Prieš pirkdami nuvarykit pas auto mechaniką, kad perpurtytų. Perkant atrodo viskas gerai, bet pavažinėjus išlenda trūkumai.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234567
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt